Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen..

20-03-2017 16:31 726 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik wil graag afvallen en zoek enthousiaste mensen die met mij mee willen schrijven!

Gewoon af en toe je verhaal kwijt kunnen wat goed ging of juist slecht. Elkaar motiveren en onze doelen halen!

Een stok achter de deur zodat ik nu eindelijk die 65 kilo (of minder) op mijn weegschaal ga zien.

Vandaag gewogen en weeg nu 74,6 kilo.



Nu wil ik door tot ik de 65 kilo heb gehaald en hoop dat jullie mijn stok achter de deur



Mijn plan:

Gezonder eten, denk aan volkoren producten, fruit, vlees vaker vervangen door vis en vooral veel groente!

Zo min mogelijk uit een pakje en snoep/koek/chips laat ik achterwege.

Sporten en veel wandelen.



Dus wil je meeschrijven? Graag!
Alle reacties Link kopieren
goed idee! Ik zie net dat je die voor een paar tientjes al kan kopen, ik ga ook eens kijken (heb ook een bureaubaan) . Maakt het veel herrie?
Die bij ons is heel stil, hoor je bijna niks van

Ik weet niet waar hij vandaan komt. Word hier gekocht door de werkgever.



Zo hebben we ook staande werkplekken en ook voor die hoge bureaus is er een fiets
Alle reacties Link kopieren
klinkt als arbotechnisch heel verantwoord, goed hoor. Doe mij een lol en spiek morgen even of er een merk/type op staat
quote:guppekop schreef op 03 mei 2017 @ 16:56:

klinkt als arbotechnisch heel verantwoord, goed hoor. Doe mij een lol en spiek morgen even of er een merk/type op staat Ik zal er aan proberen t denken
Alle reacties Link kopieren
Even een offtopic vraag:

Hoe vaak wassen jullie je sportkleding?

Elke keer alles of ligt eraan hoeveel je zweet?

Top en bh doe ik na elke sportbeurt maar de broek doe ik als ik niet teveel zweet (zoals bij krachttraining) na 2 keer dragen.

Vroeg het me even af..
Alle reacties Link kopieren
Ik doe hetzelfde Julia65!



Ik ben ook wel benieuwd naar het merkje van de fietspedalen. Lijkt me echt ideaal op mijn kantoordagen!!

Lijkt me trouwens ook echt superfijn om bij een bedrijf te werken, waar ze zo meewerken aan een goede gezondheid van de werknemers.
Alle reacties Link kopieren
ik ook hetzelfde Julia
Alle reacties Link kopieren
Oké, fail vandaag!

Reepje chocolade op en een bak vanille vla.

Ik dacht; Ik wil dit weekend er leuk uit zien in een jurkje maar die kilo's gaan er nu niet meer af in 2 dagen of komen er ook niet meer bij. Dom gedacht, maar tja.

Vanavond niets meer eten en morgen weer een goede dag. ( hoop ik ).



Thanks voor antwoorden op mijn vraag!
Ik heb vandaag gekeken voor het merk van de pedalen. Helaas ia de sticker er afgehaald. Dinsdag ga ik weer werken misschien dat ik het kan vragen



Verder ging het bij mij goed vandaag. Niet super veel aan beweging kunnen doen, maar wel op de fiets naar de lokale dodenherdenking geweest.

Kat heeft vannacht minder lopen krijsen gelukkig. Dus wat beter geslapen



Julia zo'n dag Jan wens voorkomen. Morgen weer normaal doen, dan zal het wel meevallen toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmorgen weer bijna een halve kilo minder als vorige week! Het zijn errrrg zware kilo's nu en ik heb ook alweer een magnum op, dus ik morgenochtend doe ik weer even 5 kilometer. Gisteravond ook weer 5 km gedaan en mijn tempo gaat steeds verder omhoog. Het ziet er net echt uit inmiddels haha.
Alle reacties Link kopieren
Fijn van die halve kilo!

En ook super dat hardlopen steeds beter gaat.

Ga zo door!!



Hier inderdaad + 0.6 kilo.. Ga er vanuit dat het door mijn maandelijkse feestje komt. Heb me gisteren ook weer laten gaan. Ik ga ervoor dat het er volgende week weer af is. Vandaag ga ik in ieder geval genieten van het feest wat ik heb. En daarna gaan we weer gezond verder.



Iedereen fijn weekend!
Vrijdag te veel gegeten en gisteren zag ik mijn buik in de spiegel....

Vreselijk



Ik miet echt weer goed doorpakken nu

Wil toch comfortabel in een bikini van de zomer. En een zo gezond mogelijk lijf voor het najaar.



Probeer mezelf nu ff uit deze dip te werken
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig laat die zomer (en lente) nog even op zich wachten, dus je hebt nog tijd om door te pakken bagheera!



Ik baal ook zo van mijn buikje. Ik vrees dat ik dat met hardlopen alleen nooit goed ga krijgen. Dus zal uiteindelijk toch aan de buikspieroefeningen moet.



Heb mezelf ingeschreven voor een zware 10 km loop in het najaar, dus goeie motivator om door te blijven lopen en af te vallen. Met minder kilo's gaat het hardlopen net iets lekkerder verwacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik heb de laatste tijd niet zo trouw geschreven maar wel gelezen, ik vergeet jullie niet!



Die trappers onder je bureau is een goed idee! in de film Dik Trom werd het een beetje belachelijk gemaakt maar toen vond ik het al slim. ik zit niet meer op kantoor maar anders had ik er ook een willen kopen.



En hier ook buik als probleemgebied... ik ben al een hoop kwijt, 9 kilo nu inmiddels. ook van mijn buik uiteraard maar daar gaat het wel langzaam. Ik ga de 16de beginnen met een programma op de sportschool dan ga ik 5 dagen in de week met een trainer trainen. waarschijnlijk worden de kilos lastig maar ik wil er nog wel 5 cm afhebben voor de zomer en nog wat vetpercentage wegwerken. Maar het wordt 4 weken lang afzien...
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik hou niet zo van de sportschool, maar met een trainer lijk me wel eens wat



Ik ben alleen bang dat het te prijzig is voor mij
Alle reacties Link kopieren
bij mijn sportschool heb je een abo voor 99 per maand met een keer per week een personal trainer. (Best duur maar er zit nog meer in; een wellness behandeling per maand, gratis drankje iedere keer dat je sport, gratis handdoek, meten en wegen wanneer je wil)

maar ze hebben nu ook 4 sessies van 50 min met een trainer voor 100,-. dan vind ik het wel meevallen.
Don't cry, buy a bag and move on.
Dat zijn bedragen die ik er niet voor over heb
Alle reacties Link kopieren
Als je er ook veel gebruik van maakt vallen die bedragen wel mee. Ik betaal 30 euro voor onbeperkt lessen (wel persoonlijk advies erbij) en in de fitnessruimte waar je ook advies en uitleg krijgt bij de toestellen.

Handdoeken mag je gratis gebruik van maken maar bijna iedereen neemt eigen mee. Alleen als keer vergeet gebruik ik die van de sportschool.

Ik ga "maar" 2 x in de week. Maar als ik er 5 x heen ga betaal ik hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
quote:daenerys79 schreef op 07 mei 2017 @ 18:22:

bij mijn sportschool heb je een abo voor 99 per maand met een keer per week een personal trainer. (Best duur maar er zit nog meer in; een wellness behandeling per maand, gratis drankje iedere keer dat je sport, gratis handdoek, meten en wegen wanneer je wil)

maar ze hebben nu ook 4 sessies van 50 min met een trainer voor 100,-. dan vind ik het wel meevallen.



dat klinkt goed!



Hebben jullie trouwens ook zo`n verschil tiussen je ochtendbuik en je avondbuik ? Ik heb dat heel erg, zag laatst ook wat foto`s op internet van van die Fitgirls (je kent ze wel hahaha) die ook wat eerlijke avond foto`s hadden gepost waar ook zo veel verschil tussen zat. Ook van water krijg ik heel snel een enorm opgezette buik.



`s ochtends denk ik vaak : Yeah en `s avonds dan weer neuh.
Alle reacties Link kopieren
quote:guppekop schreef op 08 mei 2017 @ 14:38:

Hebben jullie trouwens ook zo`n verschil tiussen je ochtendbuik en je avondbuik ? 's Morgens en 's avonds scheelt niet voor niets een kilo. Meest vocht, heb ik begrepen. 's Nachts transpireer je dat eruit. Overdag vul je het weer aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:guppekop schreef op 08 mei 2017 @ 14:38:

[...]`s ochtends denk ik vaak : Yeah en `s avonds dan weer neuh.



Haha, deze zin is zooo herkenbaar!



Ik heb besloten dat ik hardlopen weer moet gaan oppakken, krachttraining gaat goed. Ik doe het nu regelmatig maar moet van mezelf ook weer beter aan mijn conditie werken.

Morgen ga ik beginnen. Vanavond weer krachttraining en wil morgen en donderdag gaan hardlopen (en eventueel zaterdag).

Wil 10 km kunnen rennen uiteindelijk.

Voordeel hierbij is echt dat ik niet aan sporttijden van de sportschool vastzit, want zag alweer dat ik deze week alleen vanavond krachttraining kan gaan doen i.v.m werk en andere activiteiten.
Alle reacties Link kopieren
quote:bagheera91 schreef op 07 mei 2017 @ 20:50:

Dat zijn bedragen die ik er niet voor over hebJa dat snap ik ook. het is ook best duur. maar ik heb het er wel voor over. De persoonlijke begeleiding en het kleinschalige vind ik erg fijn. ik ben er ook bijna elke dag. Dus ik haal het er wel uit.
Don't cry, buy a bag and move on.
Voor het sporten/sportschool miet ik nog eens geschaamd nadenken wat ik nu echt wil gaan doen



.het verschil tussen de ochtend en avond buik heb ik ook. Hoewel het in de ochtend ook nog niet is wat ik wil



Mijn weegschaal doet het weer,'s nog niet gewogen.



Gisteren flink in huis bezig geweest met nog verhuisdozen leeghalen en de inhoud opruimen. Keer of twintig keer trappen op en af geweest.

Vandaag hele dag efteling. Op de McDonald's na de hele dag normaal gegeten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie verwaarloosd... En mijn gewicht ook :,-(



Durfde vanochtend weer op de weegschaal te gaan staan: 69,2. Auw, dat is twee kilo erbij ipv er af.



Vandaag beginnen we dus maar weer opnieuw en niet alleen met goede voornemens maar ook met daden! Eind juni een bruiloft, heb nog geen jurk, maar ik wil dan wel eigenlijk op 65 kilo zitten. Is dat haalbaar denken jullie, zonder crashen?



Zit nu braaf aan een kommetje havermout met wat kaneel, geen suiker
You like icecream? We have icecream.
Alle reacties Link kopieren
@Mystery Een halve kilo per week is goed te doen. Dat is mijn ritme. Acht weken geleden woog ik 85 kg, nu 81 zonder crashdieet. Mijn verbruik geschat (BMR/AMR) en daar 500 kcal onder gaan zitten. Dat leverde mij wekelijks 500 gram gewichtsverlies op. Wel even opletten dat je alle vitamines en mineralen binnenkrijgt. Dat doe ik via eetmeter.nl van het voedingscentrum. Het lukte me via de voeding niet helemaal, dus nu gebruik ik ter aanvulling een minimale hoeveelheid multi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven