Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 5!

09-03-2016 11:04 3549 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 4 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 4 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen.

NaamLftd/lengteStartdatumStartgewichtVorigVorigHuidigStreefTotaal
Hout-kacheltje44 / 1.76 02-01-2017100,280,280,2---7820
Jane-Ice42 / 1.6013-07-201764,160,359,3---544,8
Eline18823 / 1.6814-07-2017110,9107,898,7---7012,2
Ariël14933 / 1.6926-12-201789,1---------74,9---
Saga196651 / 1.7018-08-201777,673,872,7---654,9
TheaM57 / 1.6821-08-2017119,8103,8102,6100,69819,2
Melanievv8828 / 1.7224-08-2017124,4109,4106,1102,374,422,1
Lieve_Lee34 / 1.6828-08-2017103,199,695,6---657,5
Mammalin41 / 1.7218-09-201794,792---------2,7
Loes3434 / 1.7419-09-20178882,880,579,6708,4
Drackie29 / 1.6122-09-201796,487,586,584,95811,5
MiniMe333 / 1.7004-11-2017117113,3112,7109,7807,6
dinie1990-- / 1.--06-11-201766,7---------58---
Redmissy37 / 1.7608-11-201775,77574,5---683
pixymama37 / 1.5207-07-20177964,2------55---
Ericoss28 / 1.7525-09-201792,377,676,574,97017,4
Mauvi---/1.7409-10-201710089,486,885.97314,1
Shakedd---/---22-11-201792,2---------75---
Daniella---/1.7622-11-2017107,7101,7------706
Jaanz28/1.7824-11-201792,290,186,7---755,5
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 11:03
79.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucyda waar staat de gerookte kipsalade??? Kan hem niet er tussen vinden
Alle reacties Link kopieren
Juul. Zou die stomme sticks mooi laten liggen je bent vast wel in ketose hoor.

In mijn eetweken viel ik wel iets minder af dan anders. Soms ook wel meer dus eigenlijk heb je niks aan mij haha. Herken je gevoel wel hoor qua eten is aankomen, zo dacht ik ook. Gelukkig is dat niet aan de orde het zijn heerlijke gezonde maaltijden.



Bethanny Toch een lekker resultaat!! Ga zo door!



Skittle WOUW dat is nog eens een klapper heerlijk hoor!



Vanmorgen hier ook weer even gewogen... woog 70.6! Echt he ik snap er geen biet van. Aangezien ik deze week tijdens mijn menstruatie erg veel honger had heb ik wat dingen gehad die niet zo goed zijn voor de lijn. Dacht kom vast aan... nou niet dus. Apart hoor. Heb mijn moeder nieuwe kleding moeten laten in naaien omdat het alweer te groot werd. Misschien dat ik naar een diëtist moet gaan die mij kan begeleiden om stabiel te blijven. Zo heb je moeite om af te vallen en zo blijf je afvallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Juul2016 schreef op 25 mei 2016 @ 13:11:

Ik ben benieuwd hoe ik mijn eetweek ga ervaren vanaf volgende week vrijdag... Eigenlijk hoeft het van mij niet echt maar ze zeggen dat dit ook wel eens goed is. Ik denk meteen o jee ik moet eten en eten betekend aankomen!!!

Wat is jullie ervaring na een eetweek? Is het aankomen/ stilstaan of afvallen??





Ik ben één keer 4 ons aangekomen tijdens een eetweek, maar meestal val ik wel rond een kilo af.

De laatste keer heb ik de eetweek laten schieten, ik zit dus nu al ruim 4 weken achter elkaar te shaken, maar ik wil ff doorgaan omdat ik onder de 100 wil komen, dus een eetweek kan ik nu even niet gebruiken. M'n consulente vindt 't prima, zolang m'n darmen goed functioneren mag ik gewoon 6 weken achter elkaar shaken van haar.
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
quote:redmissy schreef op 25 mei 2016 @ 16:33:

Vanmorgen hier ook weer even gewogen... woog 70.6! Echt he ik snap er geen biet van. Aangezien ik deze week tijdens mijn menstruatie erg veel honger had heb ik wat dingen gehad die niet zo goed zijn voor de lijn. Dacht kom vast aan... nou niet dus. Apart hoor. Heb mijn moeder nieuwe kleding moeten laten in naaien omdat het alweer te groot werd. Misschien dat ik naar een diëtist moet gaan die mij kan begeleiden om stabiel te blijven. Zo heb je moeite om af te vallen en zo blijf je afvallen.



Wauw! Redmissy! Dit betekent dat je méér bent afgevallen dan dat je nu weegt. Dat moet toch een geweldig gevoel zijn.

Jij staat met stip op nummer 1 als de kiloknaller van Cambridge, en je bent een inspiratie voor ons allemaal. Als 't even tegen zit, dan denk ik aan jou en je maandenlange strijd tegen de kilo's, en dat geeft mij altijd weer moed om door te gaan.

Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Bethenny... daarom probeer ik hier te blijven schrijven, vond het zelf ook een motivatie om anderen te lezen.

Ben nu 71.4 kwijt...had ik in het begin niet gedacht. Dacht als ik de 99 haal ben ik blij.
Alle reacties Link kopieren
Redmissy...... Woorden te kort!!! Jeetje zeg, zo ben je bezig met strijd voor afvallen en nu mag je niet meer afvallen , 4 jaar geleden had ik dit ook ik moest toen aankomen voordat ik geopereerd werd. Vond ik niet leuk hoor maar ik moest..

Jij bent echt een inspiratie een steun in de rug, even de woorden die je wil lezen.. Kortom : BLIJF :-)

Hihi de strips laat ik voor wat ze zijn..... Weg ermee



Afvallen/aankomen tijdens de eetweek vind ik toch erg spannend hoor. Ik heb liever gewoon een keer een eetdag ofzo maar niet een hele week ...

Wat is de reden dat die eetweek er is?? Is het anders niet verantwoord?? Ik zit nu in week 5 cb en nog geen eetweek genomen ,,, eigenlijk volgende week vrijdag mijn eetweek ( na bijna 6 weken)
Alle reacties Link kopieren
De reden voor een eetweek is dat je darmen anders stil komen te liggen, althans dat is wat mijn consulente mij heeft verteld.
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Hoi dames,



Ik lees nog iedere dag mee en jullie doen het super!

Zit zelf in de opbouw week 3 en het gaat prima.

Ik doe straight away, vergelijkbaar met cb voor de dames die mij nog niet kennen!



Ik viel de week voor de eetweek altijd heel weinig af en na de eetweek juist rond de 2 kilo. Mijn lichaam had die week echt nodig!



Nu nog 3 weken en dan is het weer even "klaar" voor mij.



Ik weeg nu 74 bij een lengte van 1.79 dus dat is prima.

Ben tevreden zoals ik nu ben, op mn smerige hangbuik na. Wat ontzettend jammer is dat!



Ik vind dat jullie het super doen en jullie motiveren mij nog iedere dag!



Zet hem op!
Alle reacties Link kopieren
Ja Redmissy je bent ons grote voorbeeld

Wat is het ontzettend leuk hoe iedereen hier elkaar motiveert, petje af hoor!

Zie mijn eetweek volgende week ook met gemengde gevoelens tegemoet.

Gaat allemaal zo lekker nu en ben bang dat het moeilijk zal zijn om na de eetweek de draad weer op te pakken.

Heb trouwens wel een tip die ik graag wil delen.

Kocht vanmiddag bij de vitamineshop de Blender Bottle.

Had altijd problemen om zonder mixer me shake goed te krijgen met mijn oude shakebeker.

In deze zit een roestvrijstalen balletje wat tijdens het shaken fungeert als mixertje en werkt super

Dus wie weet heeft iemand wat aan deze tip ;)
Alle reacties Link kopieren
Nien we gaan maar eens uit van jouw woorden: voor eetweek bijna niks na de eetweek 2 kilo.. Ik teken..

Hoe lang heb jij het dieet gedaan? Wat ben je in totaal afgevallen?

Netjes hoor jou gewicht met je lengte, perfect!!!

Ja huid vreselijk!!!

Ik hoorde dat iemand met een bypass straks of nu wel een vergoeding krijgt voor correctie maar zoals wij dus niet, hoe oneerlijk kan het zijn.



Mijn consulente zegt dat om het in je hoofd afgerond te krijgen moet dat vel ook weg. Wanneer wij in de spiegel kijken blijven wij veel vel zien..... Vaak een rede om weer in het oude patroon terecht te komen.



Ik zou het mega graag willen, heb het jaren geleden geprobeerd toen ik constant 63 kilo woog, maar nee hoor: ik had geen smetplekken, vel hing niet tot op mijn knieën en lopen kon ik toch al niet goed. Zelfs bezwaar gemaakt maar ook dit mocht niet baten.

En nu? Mijn wens is om dit ooit te kunnen en mogen doen want ik blijf vel zien.



Skitlle gelukkig heb jij ook dubbele gevoelens over de eetweek!

Dank voor tip voor de mixer!!!
Ja verschrikkelijk, heb ook een poging gedaan maar idem. Hing niet tot mn knie en geen smetplekken.



Ik heb vanaf vorig jaar eind augustus het dieet gedaan, met een tussenstop.



Van eind aug tot eind dec van 101.7 naar 75.2



Toen in maart ong gestopt met roken en het vloog eraan, dus weer opnieuw begonnen.

Nu van 83 naar 74 in 3 weken en nu opbouw week 3.
Alle reacties Link kopieren
Nien wauw dat is mega veel in 3 weken hoor!!

Super.. Trouwens vanaf vorig jaar al super!! Pracht gewicht !!

Je weet dus hoe het afbouwen opbouwen moet, erg fijn.. Ik wil er echt alles over weten :-)

Lijkt mij zo raar om dan bv brood te eten, ook angst voor aankomen natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Juul ik heb ook veeel vel over...ga het proberen om vergoed te krijgen. Het is hier ook zo dat ik me daarom nog dik voel. Met de juiste kleding ziet het er goed uit maar zonder bah thee zakken tot haast mn navel...kippen aan mn bovenarmen mooi buikschort en mn benen sja ook niet mooi. Maar goed heb geen smetten en dat is wel een vereiste volgens mij.
Het af/opbouwen vind k heel erg meevallen, ik val nog steeds tussen de 500/1000 gram af per week en heb niet echt honger. De tweede week is het ergst maar ook die valt mee. Koffie is mijn redding die stilt echt mijn honger. Het belangrijkste is dat je niks cheat in de opbouw omdat je het daarmee kan verpesten. Je lichaam moet echt rustig wennen aan de nieuwe koolhydraten. Mijn buik was trouwens echt overstuur, dat vind ik het enige nadeel. Enorme aandrang maar niet kunnen. Zit soms wel 40 minuten op de wc! Maar ook dit gaat nu in week 3 beter. Vanaf week 4 wordt het makkelijk want dan eet je al 4/5 boterhammen, 1/2 x yoghurt en fruit.
Alle reacties Link kopieren
Redmissy het verschilt per verzekering...

Maar idd smetplekken.... Je zou bijna aan huisarts vragen of hij dit niet in een brief wil vermelden dat je er last van hebt!! Zo oneerlijk vind ik het. Waarom de een wel die ook een bypass gekregen heeft en de ander die het via een dieet doet niet. Ik begreep dat ze hier wel wat aan gaan doen,,, maar wanneer???

Niks ten nadelen van de mensen met een bypass hoor maar dit ligt echt op het gebied van de verzekeringen... Hoop snel duidelijkheid hierover!

Ik zou voor een totale buikwandcorrectie gaan ( incl nieuwe navel enzo ) en die theezakjes mogen wel weer wat normaler worden.

Armen Rn benen zijn vaak lastiger



Ik hoorde een buikwandcorrectie 2500-3500 euro:-(

Dat word sparen dan.



Ik zie continue vel en blijf mij dik voelen ook toen ik 59 kilo was hoor!! Met 1.71 was dit niet goed, botten staken uit maar ik voelde me wel goed, maar toch wilde ik niet aankomen voor de operatie aan bekken omdat ik nogsteeds dik zag door vel.
Redmissy, ik heb ook echt slappe hangtietjes :') verschrikkelijk! Als ik het geld had had ik nieuwe borsten en een strakke buik! Dit gaat ook zeker een keer gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend thuis op de weegschaal 100,3 .......... IK WIL 99 ZIEN!!!!!!



Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Yes!!! 69,7 bij de consulente!!! Ik ben zooo blij



Sorry voor de ego maar het moest er even uit
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Alle reacties Link kopieren
Goed zeg Grob!! Wat een fantastisch gewicht! Super!!

Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. (Ik geloof dat ik 10 jr was toen ik dat voor 't laatst woog )
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Bethanny grrrr dat had ik precies zo bij mij gaf hij 99.8 aan en schoot ineens naar de 100.1...gelukkig komt die 9 echt wel. Kan zo zijn dat je morgen de 9 wel ziet.



Helaas kan ik geen 3500 of meer bij elkaar sparen...maar goed ik kan er mee leven. Heb fotos gezien van mensen die erge smet hadden waar het ook niet bij vergoed werd. Doet ontzettend pijn zeggen ze. Dus liever vel zinder pijn dan met pijn. Mochten mensen zeuren over mijn vellen sja liever dat dan ongezond overgewicht. Kan nu zoveel meer en het voelt echt fantastisch zelfs met vellen
Alle reacties Link kopieren
Grob Top!! Fijn gevoel he!
Alle reacties Link kopieren
quote:redmissy schreef op 27 mei 2016 @ 15:12:

Bethanny grrrr dat had ik precies zo bij mij gaf hij 99.8 aan en schoot ineens naar de 100.1...gelukkig komt die 9 echt wel. Kan zo zijn dat je morgen de 9 wel ziet.



Helaas kan ik geen 3500 of meer bij elkaar sparen...maar goed ik kan er mee leven. Heb fotos gezien van mensen die erge smet hadden waar het ook niet bij vergoed werd. Doet ontzettend pijn zeggen ze. Dus liever vel zinder pijn dan met pijn. Mochten mensen zeuren over mijn vellen sja liever dat dan ongezond overgewicht. Kan nu zoveel meer en het voelt echt fantastisch zelfs met vellen



Ik hoop 't Redmissy. Zodra ik 's-ochtends opsta, vlieg ik meteen naar de weegschaal, maar die 9 blijft maar uit zicht. En ik wil 't zooo graag.



Ik hoop dat in de toekomst een operatie voor je vergoed gaat worden, maar voor nu zeg ik, laat ze lekker lullen, jij hoeft 71,4 kg minder mee te sjouwen. Kan jou die vellen schelen.
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo bizar Redmissy, jij bent mij afgevallen. Ik zou dus een hele dag op jouw rug moeten gaan zitten, dat torste je vroeger ook mee. Gek toch?
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Alle reacties Link kopieren
Bethenny wat brrrrrrr grrrrr je wilt zooo graag en wat valt het dan zwaar tegen he!! Zo herkenbaar voor vele hier denk ik. Maar even goed morgenvroeg eerst naar de wc en dan.... Die 9 gaat er komen.!!!



Grob wat een mooi gewicht zeg... Geen ego bericht maar een trots bericht noem ik dit!! Knap hoor.



Redmissy, sparen wordt voor mij ook een jaren plan hoor, met 3 kids gaat dit niet lukken.

Ik zou het nooit en te nimmer voor een ander doen maar puur voor mezelf of het af te sluiten, de cirkel te doorbreken. Ik heb scheit aan een ander, ik ben ik en zeker gezonder met al het overtollige vel. Wie weet gaat de verzekering nog denken in de toekomst. En vreselijk als je pijn moet hebben door smetplekken en het niet vergoed krijgt .. Dan kiezen wij wel vel zonder pijn..

Ik pak vaak mijn vel vast het voelt ook niet van mij. Mensen zeggen vaak à Joh wat stel je je aan, ik was het zo zat dat ik zonder pardon mijn broek liet zakken en mijn trui om hoog deed en even naar voren ging leunen... Zo hoe krijg je iemand stil!!! Nou nooit hoor ik ze meer Whahahahaha . Ze waren in shock .;-)



Nien als ik lees wat je moet eten in de afbouw opbouw weken schrik ik me dood!!! Ik heb nog nooit zoveel brood en aardappels gegeten....

Die knop moet om in mijn hoofd vrees ik, nu denk ik wanneer ik dit moet eten zitten de kilo's er zo weer aan... Zal vast goed komen. Daarom ben ik zo blij met jullie ervaringen zodat ik ervan kan leren. Eten betekend dus niet altijd aankomen............



Meiden even een vraag. Morgenmiddag hebben wij een zeer belangrijk overleg voor een groot project. Wij zijn dus uitgenodigd om eerst even een hapje te eten in een restaurant in de buurt.... Omg neeeeeeeee dacht ik maar het is zeer belangrijk dat ik erbij ben.

Ik heb even naar het menu kaart gekeken

Nu kan ik kiezen uit veel dingen...

7 grote garnalen gekakken in veel knoflook

Kipfilet met pesto en notencrunch

Biefstuk

Saté van de haas

Ossenhaas

Alles is met friet en brood dit doe ik sowieso niet natuurlijk maar ik wil wel iets nemen gewoon met spa blauw maar wat??? En natuurlijk de groente neem ik...

Wat adviseren jullie?? Ik wil daar niet aan tafel om iets speciaals gaan vragen...

Ik begreep witte vis of wit vlees, wat is er mis met rood vlees?? Heeft dit te maken met het verdragen?? Of calorieën ??

Ik zou vast niet direct 3 kilo aankomen maar toch vind ik het spannend....
Alle reacties Link kopieren
Juul rood vlees is inderdaad omdat dat moeilijk verteerd je lichaam is dat niet gewend dus zou het bij wit vlees/vis houde.

Wat een goeie dat je je buik hebt laten zien haha meteen klaar met hun gezeur.



Grob haha ja als je het zo zegt klinkt het zo apart. Als ik nu zware boodschappen til denkbik van jee ik heb dat en meer meegedragen. De trap op was echt zwaar, stond hijgend boven...nu ren ik naar boven haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven