Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 5!

09-03-2016 11:04 3549 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 4 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 4 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen.

NaamLftd/lengteStartdatumStartgewichtVorigVorigHuidigStreefTotaal
Hout-kacheltje44 / 1.76 02-01-2017100,280,280,2---7820
Jane-Ice42 / 1.6013-07-201764,160,359,3---544,8
Eline18823 / 1.6814-07-2017110,9107,898,7---7012,2
Ariël14933 / 1.6926-12-201789,1---------74,9---
Saga196651 / 1.7018-08-201777,673,872,7---654,9
TheaM57 / 1.6821-08-2017119,8103,8102,6100,69819,2
Melanievv8828 / 1.7224-08-2017124,4109,4106,1102,374,422,1
Lieve_Lee34 / 1.6828-08-2017103,199,695,6---657,5
Mammalin41 / 1.7218-09-201794,792---------2,7
Loes3434 / 1.7419-09-20178882,880,579,6708,4
Drackie29 / 1.6122-09-201796,487,586,584,95811,5
MiniMe333 / 1.7004-11-2017117113,3112,7109,7807,6
dinie1990-- / 1.--06-11-201766,7---------58---
Redmissy37 / 1.7608-11-201775,77574,5---683
pixymama37 / 1.5207-07-20177964,2------55---
Ericoss28 / 1.7525-09-201792,377,676,574,97017,4
Mauvi---/1.7409-10-201710089,486,885.97314,1
Shakedd---/---22-11-201792,2---------75---
Daniella---/1.7622-11-2017107,7101,7------706
Jaanz28/1.7824-11-201792,290,186,7---755,5
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 11:03
79.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi sunshine,



De eerste keer zat ik op 95 en ben ik gestopt bij de 70 kilo.

Nu zit ik helaas weer op 89 dus ik wil heel graag terug naar de 70.

Gisteren was alleen in de avond zwaar, omdat ik normaal vaak sneukel in de avond en dat mis ik ontzettend.

Nu gaat het weer prima.

En hoe gaat t bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb helaas de slechte tik dat ik de hele dag aan alles denk wat ik niet mag!

Ik word dan zo boos op mezelf omdat ik zo verslaafd ben aan eten.

eten uit verveling, eten als iets tegen zit etc.. om gek van te worden dus haha.

Heb nu 1 shake op en moet zeggen dat ik nog niet flauw val van de honger..



ben heel benieuwd hoe de soep is vanavond, ik hoor er hele verschillende verhalen over namelijk
Alle reacties Link kopieren
Haha heel herkenbaar, Helaas zit ik de hele dag thuis voor revalidatie, en dan heb je pas door hoeveel reclame op TV komt over eten.



Ik wil m'n 2e shake rond 2 uur doen anders wordt alles weer veel te vroeg.



Wanneer heb jij weer je weegmoment? En wat is je streven?

Ik mag volgende week dinsdag de eerste keer gaan wegen, ik ben zo benieuwd!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik deel mijn shakes zodat ik om de 2 uur iets te ''eten'' heb haha.

en als ik echt niet meer kan neem ik maar een opkikkertje!



Ik heb gisteren bij de consulente gewogen en was toen 87 kg met 41% vet.

ben me werkelijk dood geschrokken, ik wil heel graag met de pil stoppen.

maar wel pas als ik een gezonder gewicht heb. rond de 68 / 70 kg.

Ik spring al een gat in de lucht als ik onder de 80 kom hoor hahaha

Ik moet maandag weer wegen, en kreeg wel als tip dat ik zoethout thee kon drinken als mijn suikerspiegel raar gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie resultaten allemaal dames! Jullie mogen trots zijn op jezelf!



Bethenny, ik weet zeker dat het vocht is. Even wat gember in je flesje water en je bent het zo kwijt, laat je niet kisten. En sowieso lekker je eetweek gaan doen, je hebt het verdiend!



Hier gaat het eigenlijk heel erg lekker, sinds gister week twee van de opbouw en dus een boterham erbij. Man oh man, wat is dat smullen, eng maar wel smullen!



Door de koolhydraten komt ook de honger weer terug merk ik, dat is wel lastig. In ketose is het zo'n heerlijke flow, die mis ik echt!



Zet hem op toppers!
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Alle reacties Link kopieren
De vorige keer dat ik begon deed ik het ook om te beginnen met kindjes.

Helaas was het een vruchtbaarheidsbehandeling en daar is een gezond gewicht wel belangrijk in. Het is een goede push hoor!

En het leuke is dat mensen het gaan zien dus ze je hoort ook steeds je resultaat terug, echt heel leuk.



Ik ga ook overleggen of ik mn shakes op mag delen,maar ik probeer het eerst op deze manier.

Lukt het jou wel om die 2 liter naar binnen te krijgen? Ik vergeet zo vaak te drinken dat ik het vaak niet haal.



En ik weet nog van de vorige keer dat ik in de eerste week al iets van 4 kilo kwijt was, echt zo'n goede stimulans !!

En natuurlijk is dat geen zekerheid voor nu, maar t maakt je wel ontzettend nieuwsgierig naar je weeg moment



Grob,

Wat goed dat je al mag opbouwen !!

Die boterham is zo lekker, vooral als je er al een tijdje naar snakt.

Ik ben benieuwd wanneer ik in ketose raak, ging het snel bij jullie? Ik weet het niet meer van de vorige keer
Alle reacties Link kopieren
Ketose duurde bij mij een dag of vier, de echte flow kwam pas na een ruime week denk ik.
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Alle reacties Link kopieren
quote:Juul2016 schreef op 30 mei 2016 @ 23:56:

Lucyda jeetje jij bent ook mega afgevallen zeg

Ik zat zo te kijken in 3,5 mnd 21 kilo wauw Thnx Juul.. Ik gok trouwens dat jij 8,5 kg kwijt bent na het afbouwen!



zara88 Ik denk dat het dan idd een goed idee is om over te gaan op CB800. Dan heb je alsnog 3 producten (smaken wel anders!) maar met een avondmaaltijd erbij.



Enne Bethenny.. ik denk dat jij ook zo'n iemand ben die juist een eetweek nodig heeft om daarna weer goed af te vallen? Komt vast weer goed na je eetweek



Welkom Dudielle! Mijn tips om goed water te drinken zijn; het smaakjespoeder van CB te gebruiken (ik gebruik Summer berry) en zodra je glas of fles water leeg is, gelijk bijvullen en weer voor je neer zetten!



Hoi Grob, kun je alleen verse gember gebruiken om wat vocht kwijt te raken, of ook poeder?
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames

Hier heftig weekje achter de rug met tal van verleidingen aaargggghhh.

Toppunt was toch wel mijn spannende date die een dagje met mij weg wilde en wat is dat dan confronterend hoe gezelligheid altijd gepaard lijkt te gaan met eten hahaha.

Maar ik hield me sterk en probeerde maar niet te lezen op die menukaarten als we weer een terrasje pikte. (sloeg het wel op in mijn geheugen natuurlijk voor als ik ooit weer eens mag eten en dan weet je dat goede adresjes altijd welkom zijn ).

Kreeg ook afgelopen week een doorbraakbloeding wat ik nooit heb en had er eigenlijk weinig vertrouwen in toen ik gisteravond bij me weegjuf was.

Maar gelukkig toch 2 kilo eraf en op 1 onsje na nu acht kilo kwijt wiewwww!

Mocht eigenlijk aan me eetweek beginnen maar in overleg met weegjuf week uitgesteld omdat ik volgende week op Pinkpop toch echt een dagje CB thuis wil laten en genieten van wat biertjes en een hapje.

Schade draag ik met plezier hierna



SunshineDCS en Dudielle welkom hier en heel veel succes deze eerste week!



@Lucyda alweer bedankt voor het overzicht



@Zara ff dikke knuff en wat je ook kiest volg je gevoel dan komt het altijd goed



@Bethenny ben heel benieuwd hoe het bij je weegjuf is gegaan en of die 100 uit het zicht is, duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Helaas! Nog steeds niet onder de 100 bij de weegjuf. Ik was slechts 1 kilo afgevallen, dus woog vanavond 100,8.

De laatste 2 weken gaat 't moeizaam. Vorige week maar 1,1 kg en deze week maar 1 kg.

Ik ga nu eerst m'n eetweek houden, want daar ben ik vreselijk aan toe na 5 weken non-stop shaken, en ik probeer me deze week maar even niet op de weegschaal te focussen.

Na de eetweek zal het vast wel weer makkelijker gaan.

Nog 15 kilootjes te gaan voor een gezond BMI van 25. Moet toch te doen zijn.
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Bethenny,,, mooi grrrrr... Ik zou nooit 2 weegschalen gebruiken echt niet. Wat ik begreep is de eetweek nodig om je lichaam te laten schrikken om vervolgens af te vallen... Dus wie weet stellen wij het gewoon te lang uit... Ik net zo hoor.

Gooi je weegschaal op zolder en ga er niet meer op!! En ga maar de eetweek doen, doe ik ook vrijdag ..!!

Kop op je kan het dit heb je al bewezen!!
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik kreeg je laatste bericht net pas binnen nadat ik het vorige beticht geplaatst had..

Maar mijn advies blijft hetzelfde ..!!

Ik heb het idee dat ik nu ook "stil" sta dus mijn verwachting is dat het tijdens/ na de eetweek weer harder gaat!!

Wanneer begin jij met je eetweek??

Ik ben het ook zat hoor zit nu in week 6 aan een stuk door ...
Alle reacties Link kopieren
Zara volg je gevoel!!!



Skitlle geweldig !!!!! Go go go!! En genieten straks van Pinkpop
Alle reacties Link kopieren
quote:Hoi Grob, kun je alleen verse gember gebruiken om wat vocht kwijt te raken, of ook poeder?Ja, ik doe het altijd met verse. Gedroogd nog nooit geprobeerd. Misschien wil jij dat doen, weet ik het ook meteen
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb gisteren gebeld met mijn consulente omdat ik vanochtend met spoed naar de huisarts moest. Ze vind het ook beter dat ik naar de 800 ga, ik moet nu 3 dagen de eetweek doen en dan stap ik over op de 800 producten.

Ik heb nu weer antibiotica ivm blaasproblemen en vind het zelf ook niet verantwoord dat ik dan alleen maar shakes drink.



Zou iemand mij even de tekst uit het boekje kunnen sturen over de eetweek? Wat je precies mag hebben? Ik wil zometeen al boodschappen doen en haal laat in de middag pas de 800 producten en boekjes op.

Alvast bedankt!



Ik vind het echt super goed van jullie dat jullie al dat shaken achter elkaar volhouden! Dus ga zo door
Alle reacties Link kopieren
In de facebookgroep staan alle boekjes Zara, kan je meteen kijken!
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Alle reacties Link kopieren
quote:Juul2016 schreef op 01 juni 2016 @ 09:35:

.......Wanneer begin jij met je eetweek??

Ik ben het ook zat hoor zit nu in week 6 aan een stuk door ...Ik begin vandaag met m'n eetweek. Ik heb 7 repen meegenomen gisteren dus dat wordt zometeen smullen! Mijn consulente heeft ook de Engelse repen in huis, dus ik heb naast de in Nederland verkrijgbare Peanutcrunch, ook de Chocolate, Orange en Toffee repen meegenomen. En die zijn zóó lekkerrrrrr!!! Vanavond maak ik kip met chinese roerbakmix. Beetje kruiden erdoor, mmmmm, smullen maar!
Whatever your problem is, the answer is not in the fridge.
Alle reacties Link kopieren
Hoiii



Wat heerlijk dat jullie allemaal aan de eetweek beginnen!!

Bij mij nog steeds geen ketose denk ik, de hele dag zo'n hongervoel



Vandaag wel een kleine overwinning, op m'n werk hadden ze een groot buffet en ik heb niks genomen



Nu weer verder bikkelen, wat een strijd en het klopt dus echt, de 2e keer cb is echt veel moeilijker



Betthany, wat jammer dat je er net niet onder zit maar super super super gedaan toch weer lekker een kilo eraf, ik snap dat je steeds weegt doe ik ook, maar wachten is beter.



Smakelijk jullie allemaal!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grob schreef op 01 juni 2016 @ 10:25:

In de facebookgroep staan alle boekjes Zara, kan je meteen kijken!





Bedankt Grob! Ik heb daar 2 gerechten uitgekozen wat je in de eetweek mag. Heb net echt heerlijk zitten eten zonder me schuldig te voelen. Dit had ik ook echt even nodig. Vandaag had ik een omelet met spinazie (en nog veel sla met wat tomaatjes en komkommer), echt een heel bord vol. Morgen ga ik de salade met kipreepjes maken.

Vrijdag moet ik ook nog de 500CB met avondmaaltijd doen en dan stap ik zaterdag over op de 800CB (met avondmaaltijd).

Ivm met mijn operatie in augustus moet ik 15 juli beginnen met afbouwen/opbouwen zodat ik niet aan het crashen ben tijdens operatieperiode en vooral erna. Dit is nog 6 weken, ik hoop dan rond de 82kg te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Zara super dat je nu op deze manier verder gaat, getuigt van echt doorzettingsvermogen hoor

Lijkt me nl met hoe je je voelt alleen maar heel makkelijk om alles overboord te gooien, dus veel respect meiss!



Bij mij is het vanavond in mijn vierde week de eerste keer fout gegaan

Had alleen mijn papje nog in het vooruitzicht vandaag en mijn lijf schreeuwde om smaak.

Bedacht dat ik in de vriezer nog een portie zelfgemaakte rundvleessoep had liggen van bouillon, veel verse groenten en wat rundvlees.

Ontdooit en net schandalig van genoten.

Moet me nu schuldig voelen, maar voel me meer schuldig over het ontbreken van schuldgevoel hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Heey skittle,



Nou als je dan nu genoten hebt kun je er weer tegenaan!

Knallen met die hap meid!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Dudielle jij ook

Je hebt toch mooi vandaag al dat lekkers doorstaan!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Skitlle! Heb je de 3e week wel een eetweek gehad of stel je die uit? Goed dat je er wel van genoten hebt ;) en nu weer ertegen aan!
Alle reacties Link kopieren
Bethenny ohhhhhh lekker... Ook een idee, roerbak en kip...

Ik begin zaterdag... Ivm volgende week buurt bbq

Succes en smakelijk ...
Alle reacties Link kopieren
Ik lees vanavond even alles.... Zit met een heel zoek kind:-(



Go meiden!!

Ik denk voor mij echt tijd voor eetweek, ik begin te smokkelen ( lees niet verkeerde dingen maar stukje vlees of kip...,, ook niet goed maar geen snoep ofzo)

Ik heb het gevoel ook dat het stil staat ( weet ik niet zeker natuurlijk omdat ik nog niet weeg, zaterdag pas) maar het voelt zo.



Sorry voor mijn eigen bericht, ik reageer vanavond op jullie berichten..... Als de extra handen er zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven