Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - we gaan ervoor!

13-01-2014 18:35 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 1 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Anke, kan je de consulent niet appen? Ik mag die van mij altijd een berichtje sturen en ze stuurt bijna altijd meteen een reactie.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmorgen die 100gr van gisteren weer kwijt, schiet ook niet op....
Anke:

Wat zul je balen. Nog even volhouden tot de consulente! En wat Okkie zegt: mag je haar niet appen of bellen? Ik mocht dat ook en dat drukte ze me elke week ook echt op het hart! Poe, wat lijkt me dit moeilijk voor je. Misschien is je lijf gewoon klaar met CB. Dat kan natuurlijk, je bent al zo ontzettend veel kwijt..



De komende dagen de weegschaal even vermijden lijkt me een goed plan, hoe moeilijk ook. Desnoods zet je hem in de schuur voor een paar dagen! Dan is het 's ochtends toch moeilijker erop springen.



En stel he, stél, dat dit het was voor CB en je hebt nog altijd overgewicht. Dan heb je wel HEEL VEEL MINDER overgewicht!! Niet zo negatief over opgeven enzo, je hebt tot nu toe een ongelofelijke fantastische prestatie geleverd. En als je die laatste kilo's er af wilt, dan is er met jouw eindeloze doorzettingvermogen ook nog de mogelijkheid om dat 'langzaam' te doen door middel van gezond eten en meer bewegen. Nog een . En ik wil niks meer lezen over instorten en te vaak gedaan en wat dan ook! Ook al gaat het nu niet meer, dan heb je NIET gefaald.



Zo dan. Duidelijk?



Hoe gaat het met de nieuwelingen? Houden jullie het een beetje vol?



Dan even ego: ik zit in week 2 van de opbouw. En werkelijk waar, mijn lijf vindt het geweldig. Ik snap er niks van, maar de kilo's (letterlijk!) vliegen er vanaf. Min 2 sinds afgelopen donderdag. En dat terwijl ik gister écht teveel heb gegeten, want ik had zo'n honger toen ik aan m'n speltboterham begon, dat ik er een dubbele van heb gemaakt. En daarna nog 2 handjes cashewnoten (gezouten). En weer was er 0,4 af vanmorgen. Nu beweeg ik op het moment heel veel (fiets zo'n 15 km per dag naast 2x per week sporten en elke dag een paar uur werken waarbij ik nauwlijks zit) maar dan nog.. Is dit herkenbaar voor de mensen die al hebben opgebouwd? Ik ben nu 14,5 kilo kwijt en mijn 'droomstreven' tot aan de vakantie (over 3 weken) was 15 kilo, maar ik had niet verwacht daar aan te gaan komen. Als het zo goed blijft gaan dan wil ik volgende week nog wel een poosje week 2 doen



Iedereen succes en Anke: zet em op! (En ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik dit hier heb gepost, ik zat er over te twijfelen..)
Oh, en ik heb gisteravond - geheel tegen de CB regels in - een appel gegeten! Zo lekkerrrrrr, mjam! Ik dacht dat het weinig kwaad zou kunnen, gezien de hoeveelheid kh die ik al had weggestouwd.
Alle reacties Link kopieren
Wel ja Zebrini, biecht maar

Als het goed gaat is het prima, toch!



Ik geloof er niet zo in dat je lichaam klaar kan zijn met CB. Van 500kcal moet je blijven afvallen. Het kan even stagneren, doordat je vocht vasthoudt, maar dat vocht verdwijnt straks als sneeuw voor de zo'n!

Ik heb het ook wel eens gehad, je wordt er depri van! Maar.... Jij hebt zeker niet gefaald!!! Kijk eens waar je nu bent! -30!!! Dat doen weinig je na!!



Net weer lekker gesport, doet mij goed!

Sport jij eigenlijk Anke?
@Wiegoeddoet, ik zie dat we helemaal over jouw berichtje heen gaan... Sorry! Voel je nog wel welkom! Je geeft aan dat je nog 13 kg kwijt wil, maar voor de zwangerschap eigenlijk te licht was. Ga je met die 13 kg dan ook weer te laag zitten? Of kloppen de getallen niet helemaal?



@Anke, ik kon ook contact opnemen wanneer ik wilde dus misschien toch even een berichtje wagen? Jammer dat het niet lukt, maar heel herkenbaar dat je gelijk zo depri wordt.

Hup, tijdelijk weg met de weegschaal dat zal al meewerken. Sterkte!



@Okkie, misschien is het niet veel maar het is er wel weer af moet je maar denken.



@Zebrini, ik dacht dat je in week 2 een stuk fruit mocht, maar dat zeg ik uit mijn hoofd. Kan zijn dat ik het dus mis heb. Fijn dat het zo goed blijft gaan! Ik ben in mijn afbouw slechts 0,5 kg in totaal afgevallen dus je hebt geen graadmeter aan mij.



@Ego, die kilo van gister ben ik sowieso kwijt. Wellicht wat meer, maar ik moest wegen voor ik naar de wc was geweest



Gister ontbeten om 7.45 uur en daarna pas om 18.15 uur weer gegeten. Het valt me zo ontzettend mee hoeveel honger ik heb! Rond een uur of 1 wel een beetje, maar een half litertje water doet dan wonderen.



Gek dat ik op gewone dagen toch blijf eten terwijl ik dus best zonder kan.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie allemaal lief.



Tuurlijk kan ik contact opnemen met mijn consulent maar ook hij kan mijn lichaam niet dwingen om af te vallen. Dat lukt alleen als ik gewoon doorzet. En dat ga ik ook doen. Geef (deze keer) niet zo snel op.



Heb mezelf net even verwend. Ben naar een outlet geweest en heb 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht. G-Stars. Jeansmaat 33. Daar word je toch gelukkig van. En een 5 shirtjes.varierend van M tot Xl. Daar werd ik dan wel weer wat blijer van. En zeker van de prijs 70 euro. Normaal kocht ik daarvan in maat 52 nog niet 1 broekspijp voor.



Maak jullie maar geen zorgen. Het komt hier wel goed. En Smart, heb er geen moeite mee dat je je eigen succes deelt. Ups en downs horen erbij en dat moeten we gewoon blijven delen.



Nog even een aanvulling: Ik sport inderdaad niet. Wou beginnen met de opbouw met sporten. Op dit moment heb ik soms moeite om te blijven staan. Mijn bloeddruk is erg laag. Was het altijd al en nu is het niet beter geworden.
anke39kg wijzigde dit bericht op 22-08-2014 13:22
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anke, wie weet niet in kg's maar in cm's wel? Hou je dat ook bij?

Heerlijk shoppe! En dat voor weinig geld! Droeg voorheen ook alleen maar g-star, top kwaliteit kan jaren mee.. ligt hier een broek (van g-star ;) ) te wachten tot ik hem weer aankan haha!



@smart, heb niet gekeken en/of me verdiept in 5:2, dus weet er niks vanaf, maar alleen smorgens en savonds eten? Kun je dan niet beter je cal. Verdelen dat je ook een (lichte) lunch kan nuttigen? Of is het juist de bedoeling dat je maar 2x eet? Is pure interesse hoor!!



afgelopen woensdag bij de conculente geweest, me die ochtend grwogen, mijn weegschaal thuis gaf smorgens zonder kleding 80kg aan, bij mn consulente met kleding en smiddags 79.5..

Zit dus wel een verschil in.. consulente moest ook lachen om mijn reactie en had hem nog niet eerder gehoord; "hee hier ben ik lichter" ..

vanaf woensdag dus een beetje gelet op mn eten en vast begonnen met het opletten en tellen van water drinken.. vanmorgen opnieuw op mijn weegschaal gestaan, woog ik 77.5 dus 2.5 kg lichter dan woensdag En dat zonder dat ik aan de shakes zit!?

Vandaag mn laatste werkdag, dus nu 3 weken vakantie!! Wat was ik daar aantoe! Momenteel veel bezuinigingen dus de sfeer op mn werk is gespannen.. nu even adem halen voor 3weken en de stille hoop houden dat de hel niet is losgebarsten als ik terug kom..

Maar niet meer aandenken, over paar dagen naar turkijke en bij terugkomst knalle!!



Succes meiden!!!
@Anke, wat een koopjes! Zelfs een maatje M wow dat ga ik je niet nadoen hoor.



Ik moet wel de hele dag aan je denken, vind het zo rot voor je.



@Kenzin, Grappig dat je al afvalt. Moet je nagaan wat het straks gaat doen...



De basis van 5:2 is eigenlijk dat in een tijdsbestek van 24 maar 1x een maaltijd hebt van 500 cal (als vrouw, een man 600 cal). Maar omdat ik dat nog een brug te ver vind houd ik het bij 2 maaltijden met een max van 500 cal en met een zo groot mogelijk tijdsbestek er tussen. Het gaat om het gezondheidsaspect. Het schijnt dat je lichaam door het niet binnen krijgen van voedsel niet alleen je reserves gaat aanbreken maar ook wat dingen aan maakt waardoor je bloed etc beter worden. Nou ja, een heel verhaal maar het doet heel veel goede dingen voor je lijf.

Dit is de link naar dedocumantaire.



Edit; fijne vakantie!
anoniem_91317 wijzigde dit bericht op 22-08-2014 21:21
Reden: Edit
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Wat een respect heb ik al voor jullie!

Jullie zijn allemaal al erg goed bezig lees ik.



Nou ik ben vandaag begonnen, en heb vanochtend al mijn zakjes geteld, en ben uiteindelijk toch begonnen met 1 shake in de ochtend 1 in de middag, en dan toch gewoon avond eten zoals mijn consulente voorstelde, anders had ik namelijk niet genoeg zakjes tot aan mijn volgende afspraak.

Ik heb als avond eten een blik tonijn op, met 2 volkoren boterhammen.

(stond op mijn briefje van consulent, dat ik dat mocht of 50 gram pasta, of 75 aardappels.)

Gek eigenlijk want daar zitten allemaal koolhydraten in maar goed ze zal het vast weten.



Nu drink ik normaal 2 redbull light per dag, en een liter cola light.

Heel erg slecht, dat weet ik.

Maar het zal dan ook niet verrassen dat ik ontzettende hoofdpijn heb, door gebrek aan caffeine.

Ik heb net een blikje redbull light gedronken, omdat ik dacht ach mijn lichaam gaat toch nog niet in ketose, want ik heb ook een avondmaal genuttigd.

Heb ik hier fout gedacht?

Ik trok de hoofdpijn echt niet meer, en weet ook echt niet hoe ik daar doorheen ga moeten komen.

Tips iemand?
Alle reacties Link kopieren
@smart , ik lees jouw laatste vraag nu pas , met die 13 kilo ben ik mooi op gewicht.

dan heb ik nog 4 extra kilo's bovenop mijn gewicht voor de zwangerscchap.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het hoofdpijn verhaal van redbull light, ikzelf drink de goedkopere variant van bv deen of lidl (light) .. kan rustig 3dagen knallende en zeurende koppijn hebben als ik het niet gebtuik. Is kwestie van afkicken! Het is zo slecht voor je, ja ook de light variant. Zit net als in sigaretten een stofje in waar je binnen no time verslaafd aan raakt, koppijn is dus 1 van de afkick verschijnselen, net zoals futloos voelen, kan zelfs voelen als levensmoe.. gewoon geen zin meer om iets te ondernemen. Geloof mij, na 3 dagen ben je er vanaf!

Nu ben ik zelf nogal makkelijk verslafend, ben.fulltime roked, leek op redull en savonds 'moet' ik een borrel

nu zullen er vast beelden door je hoofd schieten.. zo'n asiocaal wijf met gepermanent blond haar en een peuk in haar bek... haha nou nee, tenminste dat zou mijn gedachte zijn! Valt allemaal hartstikke mee ;) het is gewoon even een kwestie van afkicken, als je een dag of 3 geen gebruik.meer maakt van dit soort middelen is je lichaam ervan afgekickt, je gedachte zal er nog maanden lang naar snakken.. maar is kwestie van er niet aan toegeven!



Excuses voor de typfouten.. hond heeft de opladerkabel van de laptop doorgebeten waardoor ik alleen via mobiel op internet kan haha..
Alle reacties Link kopieren
Haha Kenzin, ik ben ook erg verslavings gevoelig.

En dan heb ik ook nog gepermanent blond haar haha.

Maar gelukkig ben ik na mijn zwangerschap nog niet begonnen met roken, al heb ik ergens het idee in mijn hoofd dat ik daardoor ook zo aangekomen ben, en dat ik af zou gaan vallen als ik weer zou gaan roken, maar ik beheers me toch maar.



Nou vandaag dag 2, ik moet eerlijk zeggen dat ik het veel zwaarder vind dan ik had verwacht.

Ik zit nog in mijn verlof, en ben heel veel thuis, en niet veel om handen.

Ik merk nu dat ik heel erg naar eet momentjes uit keek,en nu dat niet meer is, wordt ik heel chagerijnig.

Ik vind zowel de soep als shakes niet lekker, ik vind het een beetje pap achtig smaken allemaal, en krijg de rillingen ervan.

Gek genoeg ben ik al een kilo lichter na 1 dag shaken haha, maar dat zal vocht zijn.



Ik vind het echt frustrerend dat ik mij zo heb laten gaan in mijn zwangerschap, maar ik was gewend alles te kunnen eten zonder aan te komen.

Ik dacht echt dat ik na de bevalling alle kilo's weer makkelijk kwijt zou raken, maar helaas.

Spijt heb ik ervan!
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel kilo zijn jullie eigenlijk al afgevallen, en in welk tijdsbestek?
Alle reacties Link kopieren
In 5 maanden, 31 kilo. Maar ik kwam van uit extreme obesitas en heb zelfs nu nog overgewicht. Dus vergelijken van tijden en gewichten heeft op zich weinig zin.



ik lees dat je tijdens de zwangerschap veel bent aangekomen. Het zijn dus nieuwe kilo's. Misschien is dat je geluk en zitten ze nog niet zo vast. Ik viel tijdens mijn zwangerschappen altijd af. Mijn lichaam werkte dan altijd als een trein. Helaas deed de borstvoeding mij dan weer geen goed.



Probeer met een open mind je shakes te benaderen. Als je van te voren al gaat denken dat het niet lekker is, wordt het er niet beter van. Ik doe zelf straigth away en die zijn allemaal lekker. Heb dus ook veel variatie. De grap is dat ik nooit een fan ben geweest van champignons maar door de soep van SA dat helemaal ben gaan waarderen.



Ben wel weer over mijn dipje heen. Weegschaal staat nog steeds in de negeerhoek. En daar mag hij blijven staan. Zoals Okkie al zei, vroeg of laat moet mijn lichaam weer mee gaan werken. Je kunt niet aankomen tijdens dit dieet. Hooguit vocht vasthouden.



Dames, wij houden vol. Op naar ons einddoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het raadsel is opgelost. Werd gisteravond ongesteld. Hoop maar dat dat het is. We zullen het wel merken de komende dagen. Zit in ieder geval weer in de flow.



Merk aan mezelf wel dat ik steeds meer belangstelling krijg voor voeding (gek he na 5 maanden). Niet omdat ik wil eten maar wel als voorbereiding op de toekomst. Zie overal heerlijke recepten voorbij komen. Heb nu een schrift gekocht en daar schrijf ik de lekkerste recepten in op. Wel calorie arm natuurlijk. Voelt wel goed om bezig te zijn met de toekomst. Nog een week of 5 shaken en het feest kan, denk ik, beginnen.



Het ziet er hier naar uit dat het vandaag mooi weer wordt. Laten we er lekker van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook in 5 maanden 30 kg kwijt.



Ik deed ijsklontjes in de shake erbij tijdens shaken, dan wordt het een milkshake, smaakt veel beter.



Anke, wat fijn dat je ongesteld bent! maf om te zeggen zo!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,

Na 3 weken genoten te hebben van Italie en alles wat dat land te bieden heeft weer terug. Ik heb me de afgelopen 3 weken helemaal niet gehouden aan CB of wat dan ook, maar ben volledig in de geniet modus gegaan. Ik voel me niet schuldig maar ga morgen gewoon weer beginnen. Ik ben wel heel benieuwd hoe groot de schade is.



Morgen ook weer werken en dan is het allemaal toch wat makkelijker merk ik. Mag gelijk een midweek naar Londen, gelukkig zonder geplande etentjes, dus het zal me vast lukken weer snel in het CB ritme te komen.



Sorry voor de egopost, welkom voor de nieuwkomers!



@Anke, fijn dat er een verklaring lijkt te zijn voor de stagnatie!



Verder iedereen natuurlijk weer veel succes en tot snel!
Wacht niet op een mooie dag, maak er een!
@LLadybygg, welkom terug. Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! 3 weken... ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben... jaloers



Laat je even weten wat de 'schade' was? En wat de schade ook is, je hebt genoten en dat is waar het om gaat! Je krijgt het er vanzelf weer af!



@Anke, Ik doe met je mee. Gister is het bij mij ook begonnen, heb er gister flink aan toegegeven door ontzettend veel te snoepen. Niet goed, maar wel lekker.



Hopelijk zet het nu bij jou ook opeens heel hard door.



@Wiegoeddoet, ik ben 24,9 kg afgevallen (afgerond 25) in een tijdsbestek van 3 maanden en een week. Maar dat is alweer even geleden. Op 8 mei was ik totaal van de shakes af (dat is de 3e afbouwweek).



@Okkie, hoe is het met je? Je maandagochtend-vocht weer vast geplakt?



@Ego, gister schandalig lopen snoepen. Maar geen spijt. Ook is mijn periode aangebroken dus ik durf niet helemaal van de weegschaal uit te gaan. Vorige week maandag gestart met het 5:2 en vanmorgen op de weegschaal was ik 0,5 kg lichter ten opzichte van vorige week maandag. Toch wel iets kwijt dus.



Vandaag sla ik het vasten even over, ik ben moe van te weinig slaap en heb hoofdpijn en buikpijn dus lijkt mij het niet geschikt om vandaag zonder eten te gaan doen. Morgen weer een dag.



Hier hebben de scholen nog vakantie, veel vrienden en familie zijn nog weg. Manlief begint aan zijn laatste werkweek voor de vakantie. Volgende week eerst een paar daagjes thuis en dan gaan we een weekje weg. Kan niet wachten!
Alle reacties Link kopieren
@Smart....sorry, sorry, sorry...ik zal je niet meer jaloers maken!



Net terug van mijn weegmoment en ik ben blij: ik ben maar 1 kilo aangekomen. En dus volop gemotiveerd om weer verder te gaan.



@Smart, heel goed dat je geen spijt hebt. Kennelijk had je het gewoon even nodig.



@Wiegoeddoet ik was 6,8 kilo afgevallen in 4 weken, nu dus 1 kilo erbij. Ik doe de CB800 variant en dat bevalt mij heel goed.

Ik herken de verslavingsverschijnselen ook. Ik had dat met koffie, duurt inderdaad een dag of 3 dan heb je er geen last meer van. Maar de geestelijke verslaving verdwijnt niet zomaar. Ik ben ruim 13 jaar geleden gestopt met roken en soms...zoek ik nog steeds naar mijn sigaretten.



Dames allemaal weer veel succes!
Wacht niet op een mooie dag, maak er een!
Hallo allemaal!



@ladybug: welkom thuis! Fijn hoor, dat er maar een kilo bij zit. Dat vind ik eigenlijk geen schade te noemen!



@kenzin en wiegoeddoet: bizar zeg, dat jullie lijven zo verslaafd zijn aan dat soort dingen! Wel goed denk ik, om daar nu ook vanaf te blijven. Ik ben echt overtuigd dat dat soort producten (redbull en cola, light of niet) vergif is voor je lijf. Ik ben zelf niet heilig hoor: ik kan niet zonder mijn (zwarte) koffie. Als ik 's ochtends geen koffie drink (meestal 2 bakjes sterke koffie ter grootte van een halve senseo) dan heb ik 's middags gegarandeerd hoofdpijn.



@smart: bijna vakantie, hoera! Een dag het vasten overslaan gaat vast goed, het hoeft ook niet elke week op dezelfde dagen.



@Anke: aha, dat was het dus toch. Nu hoop ik dat je de eerstvolgende keer op de weegschaal tenminste goed nieuws zult zien!



@ego: ik heb een fijn weekend gehad waarin ik verschrikkelijk veel heb gegeten! Voor mijn gevoel dan. Meestal wel gezonde keuzes genomen en de 'zoete' dingen (zoals bruiloftstaart en gevulde koeken) laten staan. Verder eigenlijk alles gegeten wat ik wilde, dus ook snacks en tussendoortjes en lekkere dingen als blokjes kaas en een handje noten 's avonds en zelfs weer wat alcohol. Ik zag de bui vanmorgen al hangen maar niks bleek minder waar: er was weer een halve kilo af. Nu zit ik op -15 kilo sinds het begin en sinds het beginnen van de afbouw zijn er meer dan 2,5 kilo's af. Mijn lijf blijft me verbazen.



Officieel mag ik vanaf vandaag naar week 3 (dus 1 shake), maar dat heb ik het hele weekend al gedaan. Zit te twijfelen of ik nog een paar dagen week 2 aan ga houden omdat dat zo goed ging. En ik houd anders ontzettend veel producten over. Mogen die eigenlijk terug naar de consulent en krijg je dan je geld terug?



Succes allemaal vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben nieuw hier en lees jullie berichtjes over CB. Ik wil er zelf ook mee beginnen. Heb al een afspraak bij de consulente.



Hoeveel zijn jullie afgevallen in hoeveel tijd? En hadden jullie veel overgewicht of iets overgewicht.
The world is not what it seems....
Alle reacties Link kopieren
Ladybug, dat viel echt mee!!

Bij mij is het dan toch wel na de vakantie 3,5kg...



Smart, ik kan ook niet stiekum even stil blijven....

Zaterdag een barbecue gehad, te veel lekkers gegeten en ook wat haribosnoepjes

Zondag nog na-problemen, stukje chocolade en ik heb zelf mangochutney met rode ui gemaakt, was heerlijk!

Van zaterdag was ik 1,2 aangekomen, zondag nog 300 gram erbij.



Ik baal daar zo van!!!

Waarom meteen zoveel??



Nu weer in het gareel!

Ben benieuwd morgen.



Ik zit op mijn werk, dus ik houd het hierbij, zet 'm op meiden!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Miertje, welkom!

Misschien moet je even terugscrollen, jouw vraag hebben de meesten vorige week al beantwoord.
@lladybugg, geeft niet hoor! Vroeger ging ik met mijn ouders ook altijd 3 weken op vakantie. Later ging ik reizen maken van minimaal 4 weken. Wij kunnen nu nooit langer dan 12 dagen weg, omdat we precies tussen de weekenden van stiefkind moeten blijven. Helaas is stiefkind meenemen een no go wat betreft de moeder. Dit jaar lukken de 12 dagen ook niet ivm rugproblemen van manlief, dus we gaan een weekje. Nou ja, we gaan in elk geval.



Fijn dat het maar een kilootje was! Echt een opsteker en zeker een motivatie op door te gaan!



@Zebrini, jij gaat ook lekker zeg! Jeetje zoveel in de afbouw dat is echt heel erg fijn!



Ik kon mijn producten terug brengen en/of ruilen, dus waarschijnlijk doet ze er bij jou ook niet moeilijk over. Gewoon even vragen.



@Mientje, welkom. Wat Okkie ook al schreef; lees even de laatste, pak 'm beet, 5 bladzijdes terug en je weet een beetje hoe of wat. Succes met de afvalrace!



@Okkie, meid wat k*t dat het gelijk zoveel is!

En wat staat het toch haaks op Zebrini die maar blijft afvallen.



@Iedereen, is het jullie ook opgevallen dat het rustiger is geworden. We hadden een aantal nieuwe meeschrijvers, maar die zijn weer stilletjes aan het worden... Mochten jullie meelezen; hoe gaat het met jullie???



@Ego, vandaag ook weer vreselijk gesnoept en geschranst. Maar goed, dat liet ik zelf toe dus ik kan er niet veel van zeggen. Morgen ga ik weer aan de bak. Wellicht gelijk een vasten dagje zodat ik weer een goede start heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven