Lijf & Lijn alle pijlers

Een nieuw begin: samen afvallen.

18-05-2015 11:05 1200 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oude topic niet meer werd bijgewerkt, gaan we hier fris, fruitig en gemotiveerd weer verder!



NaamLengteStartHuidigAfgevallenStreefDikkerdjedap1,8379,576,5- 374,5Hamaika1,688479,5- 4,567Holloway1,657067,5- 2,555Floorfaberfan1,797777,1+ 0,172Sommerfugl1,7179,965,7- 14,265Rosekapje1,809086,6- 3,475Dasoli1,7310593,7- 11,377Kevertje221,6870,569,5- 165Daisydippy1,797876,2- 1,863BriannaF1,6384,779,1- 5,665Sasky1,6768,366,7- 1,664Flower_1,7670,370,1- 0,265Ploetje1,6065,265,2057Bloempie891,749085,6- 4,472Murij1,637373060Chinchilla1,70126,2126,20100Twintigermeisje1,6010098,2- 0,865Aurora901,6875,872,8- 369xElle1,768989075



Gewicht graag doorgeven op vrijdag.

Nieuwe meeschrijvers zijn natuurlijk welkom!



Wanneer iemand zonder bericht twee weken niet meeschrijft en ook het gewicht niet doorgeeft, wordt diegene uit de tabel verwijderd. Het is natuurlijk altijd mogelijk om weer mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Het is rustig hier ja. Dikkerdjedap wat een sportieve dag heb je gehad, kanoën wat leuk!

Ben je niet zo van de zomer? Omdat je liever hebt dat de zon weg gaat? Ik houd van dit weer! Maar ben ook heel gek op de herfst. Lekker waaien, regenen, wandelen in het bos. Heerlijk!

Veel plezier op de markt!



Dasoli gefeliciteerd met je nieuwe maat bodywarmer! Ooh wat zal dat heerlijk voelen, ben blij voor je!

Snap dat je je huisarts wel mist voor mentale ondersteuning. Maar nogmaals, je doet het zo goed, je bent echt heel erg sterk en positief. Jij komt er wel!

En wat een liefde weer voor je buurjongen, lief om hem zo te verwennen. 8 jaar en dan in een rolstoel, heftig hoor. Zit hij wel op de reguliere basisschool?

Grappig he die game-wereld, dat is echt helemaal hot voor kids / jongeren en voor mijn volwassenen vriend dus hahah. Nee hij speelt zelf geen games, alleen af en toe voor zijn werk. Maar nooit in zijn vrije tijd. Die is schaars, kostbaar dus dan wil hij liever leuke dingen doen gelukkig. En zij doen gelukkig ook niets met schietspelletjes. Ik ben echt anti schieten (sorry voor diegene die het wel doet).

Nog maar 4 nachtjes en dan is hij weer thuis gelukkig.



Vandaag een hele leuke dag, ik word straks opgehaald door mijn vriendinnen en krijg een verrassingsdag. Dat doen we altijd als één van ons 25 jaar is geworden.Nu ben ik dat vorig jaar al geworden maar toen kwam het er niet van. En er is mooi weer voor nodig.

Nou dat is het vandaag! Ik ben dus heel benieuwd wat we gaan doen. Misschien gaan we een bootje huren en varen... of een wijnproeverij omdat ze weten dat ik gek ben op wijn haha.... we zullen zien!



Vandaag dus een dagje genieten, met mate ;)
Alle reacties Link kopieren
Oooh Ploetje ik had jouw reactie gemist. Gefeliciteerd met je fulltime baan, snap dat je daar aan moet wennen. Had ik ook in het begin toen ik fulltime ging werken. Maar je zit er zo in en dan kan je in het weekend lekker relaxen.

Mooi lijstje trouwens!



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@ ploetje: wat fijn! Baan is altijd fijn. Is het leuk werk? leuke plek?



@ dasoli: lees nu pas over de buurjongen :-) wat lief van je



@ floor: ben alweer terug, de markt staat er maar voor de helft. Haalde 3 kilo blauwe bessen, die heb ik meteen in bakjes gedaan in de vriezer :-) Anders heb ik straks alleen maar natte geplette dingen. O ja en mijn 4 chocotoffjes... Maar gek genoeg smaakten die helemaal niet eigenlijk. Fijne middag. klinkt leuk die dag! Mmmm zomer is fijn maar qua lopen is het minder prettig met die warmte eigenlijk. Voor kanoën mag het ook wel iets minder zonnig. De hond krijgt het erg warm anders :-)



Ik ga even aan de slag meiden.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
@ dasoli: wel een hele mooie ervaring met dat zwemmen. Wie weet hoe ver je nu weer komt met lekker zwemmen. Niet competitief maar wel lekker. Heb je een fijn zwembad in de buurt? Ik niet Ik denk wel eens na over open water zwemmen. Misschien met een pak. Samen met de kano is dat helemaal geweldig denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben nieuw hier als gebruiker op het forum. Ik zou graag willen meeschrijven in dit topic en meedoen met afvallen. Ik zal jullie eerst even iets over mijzelf vertellen:



Ik ben Elle en ik ben 21 jaar. Ik studeer Medische Beeldvorming en ga in september beginnen aan mijn derde jaar, wat in het teken staat van stage lopen. Ik zal 5 maanden in een ziekenhuis gaan stage lopen als radiologisch laborant. Hier zal ik röntgenfoto's, CT-scans, MRI-scans en echo's gaan maken en alles wat hierbij komt kijken. Op dit moment heb ik dus nog vakantie en ben ik werkzaam in de horeca als bijbaantje. Hier stop ik echter mee als ik ga beginnen in het ziekenhuis, aangezien dat een fulltime functie is. Mijn hobby is fotografie, ik heb zelf een Nikon D3300 en vind het leuk om mooie foto's te maken en te bewerken. Ook houd ik van lezen, koken, shoppen en gewoon gezellig een avondje met mijn vriendinnen of vriend op de bank zitten. Verder ben ik een fan van TV-programma's zoals Wie is de Mol en Expeditie Robinson. Ik heb een tijdje hardgelopen, dit wil ik weer gaan oppakken. Daarnaast sport ik bij de Basic Fit, waar ik toevallig vanmiddag ook weer naar toe ga.



Op dit moment weeg ik 89 kilo en ben ik 1.76 lang. Mijn streefgewicht is 75 kilo. Wanneer ik deze bereikt heb kan ik dit altijd nog bijstellen naar een lager gewicht. Ik weet van mezelf dat ik niet gezond eet, ik snoep teveel en eet te weinig fruit en groente. Ik wil mijn eetpatroon gaan omgooien maar ik kan hier wel wat steun en support bij gebruiken. Ik vind het fijn om te praten met anderen die ook aan het afvallen zijn om mezelf gemotiveerd te houden en tips en tricks uit te wisselen. Naast het omgooien van mijn eetpatroon wil ik ook meer gaan bewegen. Ik heb geen regelmaat in mijn beweging. Ik ga vanmiddag naar de sportschool, maar wil dit opbouwen tot 3 keer per week. Daarnaast wil ik zoals ik al zei weer gaan hardlopen voor de cardiotraining. Ik ben bang dat -als ik straks 40 uur in de week werk- ik weinig tijd heb om te sporten of ik te moe ben om te gaan. Daarom wil ik zo gemotiveerd mogelijk blijven en ik hoop bij jullie dat extra steuntje in de rug te kunnen vinden.



Hopelijk hebben jullie alvast een goed beeld van mij gekregen. Vanaf nu probeer ik zo actief mogelijk mee te schrijven om jullie wat beter te leren kennen en zodat jullie mij ook wat beter leren kennen. Het zal mij erg helpen ervaringen te delen en voortgangen te bespreken. Groetjes!
Zo ff tussen het werk door bijschrijven. Man man wat een ellende als je alleen zit.



dikkerdjedap jij ook sportief bezig geweest zeg! Hier is het nu ook bloedheet, dus vanavond sla ik het sporten even over.


Ik ben zo jaloers op jouw zwembaden. Ik ben gek op zwemmen maar alles is hier dicht en het enige dat nog open is doet alleen banen zwemmen overdag.

En wat goed, maat 44!!!! Super meid! Hoe lang moet je nou trouwens nog zonder de huisarts? Knap van je dat je alles wel zo goed volhoudt. Jij hoeft straks de laatste 12 dagen van het jaar niks te doen haha.



Ploetje wat goed dat je fulltime kan werken. Bij ons is 4 x 9 fulltime. Ik zou echt niet meer naar 5 x 8 kunnen.... Maar ja wellicht binnenkort wel een maandje om extra vakantiedagen op te bouwen.



floorfaberfan have fun op je verrassingsdag! Wat leuk! Laat je ons weten wat je gedaan hebt?



xElle welkom bij de club. Ook een fotografie liefhebber, leuk! Mooi streven ook om mee te beginnen. Wij hebben een leuke groep in dit topic en ik hoop dat het jou ook echt gaat helpen



IK sla morgen het wegen even over want ik weet al wel dat er niks af is. En ga nu dus 3 dagen op rij borrelen, te beginnen met vandaag na het werk... Deze week heb ik ook al niet zo best gegeten. Dus ik weeg me volgende week vrijdag nog voor ik op vakantie ga.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 13:16
17.52% gewijzigd
Nou, even een dagje geen tijd gehad en ik mis gelijk van alles! Hoogtepunt was wel de foto van Jabi, wat leuk om een beeld bij hem te hebben, inderdaad een stoere man zeg Hamaika!



Dasoli jouw verhaal over zwemmen deed me weer aan mijn jeugd denken, mijn broer zat bij de selectie en het leven van ons gezin stond vaak in het teken hiervan. Ik was nergens goed in met sport dus daar werd nooit aandacht aan besteed en ik kon ook niet veel kiezen: moest er heen kunnen lopen of fietsen want er was geen tijd om mij weg te brengen die tijd ging naar mijn broer. Mijn moeder verzuchtte zo vaak dat het veel makkelijker zou zijn als ik ook gewoon goed kon zwemmen… maar ja als ik mijn hoofd onder water hield kwam ik standaard hoestend boven… mijn broer was overal goed in maar ik kreeg hyperventilatie met fietsen, skeeleren en atletiek en was bang voor de bal bij balsporten terwijl broerlief echt overal goed in was hahaha zo’n kneusje.. inmiddels gaat het iets beter hoor, het is nu meer tijdgebrek. Gister heel fijn gepilatest en voel het nu ook goed!



Hee Elle! Je gewicht en streefgewicht zijn vergelijkbaar met het mijne! Gezellig samen naar de 75 aftellen! Lekker dat je al aan het sporten bent, hopelijk kan je het tijdens je stage vasthouden!



Floor ik ben heel benieuwd wat je gedaan hebt!



Morgen weer weegdag, nu al zin in omdat ik bijna zeker ben dat het nu omlaag gaat haha! Anders heeft de weegschaal gewoon een hekel aan vrijdagen!



O: brinta met yoghurt en een glas water

T: banaan

L: meergranenbroodje met pesto, cherrytomaatjes en kipfilet

T: handje ruwe cashewnoten

D: courgette lasagne (ik hoop dat mijn man de vegetarische versie kan waarderen, anders gril ik nog even een kipfiletje erbij)
Alle reacties Link kopieren
Blergh net toch een maaltijd gegeten. Gehaktbal, spinazie en wat krieltjes. had dat niet moeten doen. Grumbl. Nou ja.

Raar weer is het vandaag. De lucht lijkt wel een dikke zware warme mist. Heb er echt last van vandaag (of zei ik dat al). Jakkes. Morgen vroeg maar stukje lopen dan. Vandaag heel lui geweest eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dasoli: Ik haak ontzettend graag, heb het mezelf begin dit jaar geleerd. Ik ben overigens heel geduldig, dus misschien is dat wel een eigenschap die je ervoor moet hebben . Ik heb op het moment twee projectjes, zodat ik wat kan afwisselen, de eerste is een knuffeltje (kira the kangaroo) en ik ben bezig met een deken (cal 2014 van scheepjeswol). Kan niet wachten tot ze af zijn.

Wat goed dat je bent gaan zwemmen trouwens! Ik wil binnenkort ook weer beginnen.

Brianna: Ach wat stom! Ik zal er deze keer beter op letten.

Ploetje: Ik werk als verzorgende IG in de thuiszorg (parttime). Nog niet zo lang, want ik ben net omgeschoold, maar het bevalt echt ontzettend goed.

Floorfaberfan: Wat leuk zo'n verwendag! Genieten maar!

Rosekapje: Yoga/pilates is hartstikke goed voor lichaam en geest, leuk dat je dit doet!

Sasky: Ik hoop echt dat het gaat lukken deze keer, het is jullie in ieder geval van harte gegund.

Dikkerdjedap: Volgens mij heb ik over iets heen gelezen. Die maaltijd lijkt me nu juist heel lekker!

xElle: Welkom! Ik zal je morgen in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt: havermout-banaanpannenkoek

Tussendoor: nootjes, cappuccino

Lunch: 2 bb kipfilet, cup a soup, aardbeien

Avondeten: groot bord pasta bolognese, optimelvla

Tussendoor: 30 gr chocola en een havermoutreepje



Dat laatste tussendoortje is jammer maar ben allang blij dat de vreetbuien voorbij zijn!!!
Alle reacties Link kopieren
Getsieee vandaag 65.2. Deze week nieuwe week nieuwe kansen zullen we maar denken.

Planning vandaag.



Ontbijt: geitenyoghurt met muesli en druiven

Tussendoor: aardbeien

Lunch: 2 bb kaas, gekookt ei

Tussendoor: 20 gr chocola, handje nootjes

Vanavond: bordje pasta bolognese



Hoe combineren jullie trouwens veel werken en sporten? Ik krijg het niet voor elkaar als ik van half 8 tot half 7 van huis ben om nog s avonds het op te brengen om te sporten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



hier met regelmaat schrijven moet nog even in mijn systeem komen! Vandaag niet veel tijd, morgen reageer ik uitgebreider.



Ik woog vanmorgen 72,8 dus iets aangekomen :( en het weekend zal daar helaas geen verbetering in brengen ;)



Maandag maar weer hard aan de slag, fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!!



Oooh ik kom eerst even zeuren hoor.. Ik heb gister een heerlijke dag gehad, ben zo verwend door mijn lieve vriendinnen.

Wat gingen we doen, we reden dus helemaal naar Amsterdam (twee uur rijden voor ons), daar gingen we heerlijk in een bootje varen. Mijn vriendinnen hadden dus allemaal wat lekkers gemaakt (oooh kijk daar begint het al), daarna lekker in het zonnetje genieten bij de Waterkant en daarna mocht ik kiezen wat we gingen eten. Een aantal vriendinnen hadden zin in een groot stuk vlees en friet. Anderen in Italiaans. Ik heb toch gekozen voor de Spaghetteria, daar ga ik vaak met m'n vriend naar toe als we in Amsterdam zijn. Dus daar hebben heerlijk gegeten.

Het was een prachtige dag en ik geniet nog steeds na maar mijn lijstje zag er dus niet zo goed uit en daar baal ik dan van:



O: 2 crackers met hagelslag

T: Banaan

L: Broodje kaas en croissantje

T: Hapjes > kaasje, worstje, wrapjes en couscous salade en 3 wijntjes

D: Pasta tomaat, kaas, rucola



Wel veel gewandeld ook, en gesjouwd want we hadden veel spullen mee. Maar ik ga nog even niet op de weegschaal. Dat doe ik zondag pas. Eerst even 2 goede dagen boeken nu!



Dasoli gefeliciteeeerd met je mooie cijfer! Haha het voelt alsof ik je feliciteer met een rapport. Maar wat ontzettend goed en fijn voor je. Je gaat als een malle ;) haha top lieverd!!!

En ik heb net je verhaal over je zwemcarrière gelezen. Voor een kind is het ook best lastig om alles op te geven voor de zwemtraining. Er zijn nog zoveel meer leuke dingen, je moet dan echt wel heel gedreven zijn om de top te willen bereiken. Dat is waar.

Maar nu heb je die gedrevenheid in je om af te vallen, geweldig toch!



Ploetje, mooi lijstje vandaag. Jammer dat je terug bent op je start gewicht maar volhouden he! En mooi lijstje vandaag. Zet m op!

Ik ben dus ZZP 'er en kan m'n eigen tijd vaak indelen. Mijn lessen starten vanaf 2 uur tot 7 uur s avonds. Vaak ga ik dan s ochtends sporten met allemaal leuke pensionado's haha. Heel gezellig!



Welkom Elle, leuk dat je mee schrijft! Hoop dat je iets aan onze tips zal hebben. En verder veel succes!



Hamaika nog een weekje, het gaat snel meid!!! Een week vliegt om. Mijn vriend is vandaag een week weg, over 3 nachtjes weer lekker veilig thuis. Zoveel zin in!



Ik ga aan het werk en vanmiddag heerlijk naar de kapper. Wat zijn jullie plannen?
De weegschaal zei 86,6 kg, netjes maar ik had stiekem meer gehoopt. Nu ging ik wel pas later naar het toilet dus wie weet heb ik daar een paar honderd gram laten liggen :D wishful thinking toch?



Dasoli wat super, gaat echt heel goed zo met jou het afvallen!! Top! Je hebt echt zo veel goede motivatie, ik hoop stiekem dat dat allemaal op ons afstraalt door je leuke berichtjes hier!



Floor wat een topdagje, het was echt goed weer voor een bootje gister, op het water lekker windje erbij! Ik ben nog nooit bij de spagetteria geweest, weer wat geleerd! Het ziet er echt superleuk uit op google! Als ik voor de vakantie nog onder de 85 ga zal ik eens een vriendinnetje en mezelf trakteren op een lekker hapje daar!

En op zon dag lukt het mij ook nooit om netjes te eten, ik probeer te kijken naar de hoeveelheden, dat ik niet blijf pakken voor de gezelligheid maar gewoon even lekker het smaakje en dan klaar.



Holloway ja die yoga pilates lessen zijn ook super leuk! En ik heb me gewoon bij de lerares ingeschreven dus ik kan ook niet zomaar niet komen, goede motivatie! Thuis haak ik sneller af…



Ploetje dat werken en sporten is precies mijn probleem… ik doe maar 1,5 les in de week (1 les is er maar een keer in de twee weken) en vind het nu al veel. Gelukkig sluit het qua tijd precies aan, gelijk door uit mijn werk. Ik zou ook het liefst sochtends willen sporten, ben echt meer een ochtendmens, maar ja ik sta nu al om 5 uur op dus om nou nog een uur eerder op te staan om een rondje te rennen lijkt me wel gekkenwerk. Oh en dan is het nog donker ook, levensgevaarlijk!

Vanavond dacht ik op de fiets naar een verjaardag 10km verderop maar als het regent is dat ook niet leuk om daar te zitten met een nat pak…



O: havermout met rijstmelk

T: banaan

L: meergranen broodje met verse kaas en kipgrilworst

T: zakje nootjes van Bites we Love

A: ijsbergsla met komkommer en kipshoarma, man neemt er een broodje en gebakken aardappels bij.



Dit weekend zit er een dagje jaarmarkt/braderie in de planning, niet veel gezonds daar dus hou mezelf aan mijn eigen theorie van even proeven en klaar. Ook geen bier voor mij dit keer! Ik drink de laatste tijd erg weinig, het is wel heel erg grappig want een deel van de omgeving denkt nu dus dat ik zwanger ben terwijl we nog niet zijn begonnen hahaha, mijn zwangere vriendin vertelde dat vorige week! Er zijn meer stellen in onze vriendenkring en familie die er nu erg mee bezig zijn dus dan gaat iedereen ook extra op elkaar letten haha.



Verder ga ik me voorbereiden op een sollicitatiegesprek van dinsdag, zo ontzettend spannend, hele leuke baan! Dus ik ga me even verdiepen in het bedrijf en de werkzaamheden van de functie, hopelijk ben ik dan minder zenuwachig als ik van te voren bedacht heb waarom ik in het bedrijf pas enzo! Wish me luck!
Alle reacties Link kopieren
Rosekapje Leuk dat we vergelijkbare cijfers hebben, vind het fijn om me daaraan te kunnen optrekken. Heel veel succes met de voorbereiding op je sollicitatie! Het is zeker goed om te laten zien dat je je er in verdiept hebt, omdat je dan je interesse in het bedrijf toont.

Holloway Dankjewel! Dan zal ik hier niet nog eens mijn gewicht neerzetten, aangezien het vrijdag is



Vandaag ben ik begonnen met een ontbijtje wat ik vaak neem: griekse yoghurt met lijnzaad en wat honing. Ook banaan-ei-havermout pannenkoekjes behoren tot mijn favo ontbijt en dat heb ik hier ook al vaker terug zien komen! Vaak leg ik er dan nog een lepel griekse yoghurt op, met wat frambozen en honing. Heerlijk! En volgens mij een goed ontbijt.



Ben vanochtend al fanatiek geweest, heb mijn paspoort opgehaald (die heb ik nodig omdat ik volgend jaar stage ga lopen in Zuid-Afrika) en ben langs de bloedbank geweest, heb weer een halve liter bloed afgestaan. Feels good! Voel me wel altijd wat slapjes gedurende de dag, dus moet ik zorgen dat ik niet te weinig eten binnen krijg. Heb ook ontzettend spierpijn van gisteren in de sportschool! Pfff, maar dat is een goed teken.



Vanmiddag aan het werk in het restaurant, ik ga zorgen dat ik als avondeten een salade met wat gerookte vis neem en hopelijk kan ik van de andere lekkere snacks afblijven. Fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Was 79,7, nu 79,1 weer 600 g eraf.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
@ holloway: ja maar ik had niet écht zin in die maaltijd geloof ik. Hahaha ik weet het niet.



@ brianna: wow super!



@ dasoli: jij gaat echt als een speer :-) Knap hoor. Goed gedaan en op naar de volgende mijlpaal.



@ aurora: komt goed. gewicht wisselt enorm



@ elle: wat leuk die stage. Wat ga je doen daar? Hahaha jij bent dus meteen een pond lichter na de bloedbank :-)



@ rosekapje: alvast heeeel veel succes met de sollicitatie en de voorbereiding.



@ floor: wow klinkt als een hele leuke dag!!!



Ik ben net op de weegschaal gaan staan maar dat was dus te laat. Ik woog 76 kilo maar dat komt vanwege het lopen vrees ik. Gisterenavond woog ik 78 kilo dus ik neem aan dat ik eigenlijk gewoon ongeveer hetzelfde weeg als vorige week dus 77.5 Ik kan morgen vroeg nog wel even wegen, maar ik hou zelf maar even 77.5 aan (zal morgen doorgeven als het toch anders is)|. Vond het op zich wel grappig om even 76 op de weegschaal te zien haha.



Nou zie hier dus de enorme fluctuatie in gewicht! Even niet goed opletten qua drinken en hoppekee Grrrr mijn water was te vroeg op. Heb onderweg een liter gedronken, na thuiskomst nog een halve liter perensap maar kennelijk niet genoeg. Mijn kleren waren ook werkelijk zwaar doorweekt. Niet goed en ongewenst ook. Grrrrr. Lekker bijdrinken nu. Heb ook al een bakje lekkere blauwe besjes opgepeuzeld. Van mij mag die zon en dat klamme warme weer nu echt wel over zijn.



Komend weekend wordt het nat en kouder zag ik. Voor morgen niet fijn want we willen proefvaren met een kano die we willen hebben.



Fijne dag meiden!



edit: na het douchen nog even gewogen nadat ik lekker had gedronken etc. Gelukkig alweer terug op 77.0 dus dat ziet er beter uit dan die 76.0
Alle reacties Link kopieren
Ploetje, ik zou zwart kunnen gaan oppassen, maar ik heb er ook niet zoveel zin meer in. Het hele huis weer op z'n kop, overal boxen, kinderstoeltjes, speelgoed. Huis weer kindveilig maken. Ik heb die tijd wel gehad denk ik.

Jammer hè, heb je je rijbewijs, blijft het nog een hemelvaart. Wat dat betreft ben ik jaloers op mijn dochters, die rijden overal naar toe, inclusief Parijs e.d.

Proficiat met je baan!



Floorfaberfan je doet het prima zo in je eentje. Lekker sporten. Ben je er al uit waar je 'm mee gaat verrassen? Anders pak je jezelf in.



Dasoli ik heb ook een tijdje gezwommen, maar ik vond het zo uitermate saai dat ik er mee gestopt ben. Hoewel ik wel merkte dat het heel goed was voor je uithoudingsvermogen. Ik hoop dat jij het langer volhoudt dan ik. Geen wonder dat je zo goed sliep.

Jij ook een niet voorkomende voornaam, wie weet hebben we dezelfde, ik ben mijn naam nog nooit tegen gekomen. Lijkt me ook vreemd die te horen ergens.

Ik heb nog bij het leerlingenstelsel gewerkt op kantoor, saai! De hele dag nieuwe leerlingen inschrijven. Wat jammer dat het werk waar je hart bij ligt je onmogelijk wordt gemaakt door de hoge werkdruk.

Maar wel weer een mijlpaal gehaald, goed zo meid.



Hamaika, stoere foto van Jabi. Tja dat met die vreugdetranen zal dan wel een cultuur verschilletje zijn hè?



Dikkerdjedap jij loopt wat af hè? Knap. Ik heb vandaag goede wandelschoenen aangeschaft voor de vakantie volgende maand, er gaat heel veel gelopen worden.



xElle welkom hier ik hoop dat het gaat werken voor je.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
@ dasoli: vond je het niet warm om te wandelen? Ik had vanmorgen eigenlijk echt een probleem. Die 2 kilo vochtverlies was ook veel te veel. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Was blij dat er al snel weer een kilo bij was na drinken etc.



@ brianna: wat voor schoenen heb je gekocht? Vanmorgen liep ik 21 km. Maar ik had het echt moeilijk vandaag door het weer en ik kon niet terug omdat ik met de pont was overgevaren



@ sasky: al verder met de plannen voor de schotse wandeltocht?



Ik ga zo slapen. Morgen kano testen :-0 Ben zo benieuwd. Vooral of ik solo kan varen met die kano of niet.... Afwachten dus. Spannend vind ik het wel eigenlijk.



Slaap lekker meiden.
Alle reacties Link kopieren
Dasoli, mijn naam hoor je ook in liedjes, een bepaalde Franse zanger uit de seventies was er nogal weg van en ook een popgroep uit Brabant zong er ook over.



Dikkerdjedap Ik heb wandelschoenen van grisport trail low fuchsia.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Toch een goede stok achter de deur nu,vrijdag weegdag; hier precies een kilo eraf deze week: 65.7



Lieve meiden sorry dat ik zo afwezig was ! Morgenavond vlieg ik eerst voor werk naar Madrid en eind volgende week naar vrienden die in Spanje wonen.

Ik ben een chaoot van de bovenste plank dus qua voorbereidingen was het nogal een kip-zonder-kop-rondrennen en help-er-zitten-te-weinig-uren-in –een-dag

gebeuren. En een makkelijke schrijver ben ik ook al niet. Omdat ik mijn laptop mee heb (en in de relaxmodus zit over een weekje) zal ik hier wel ietsje vaker te vinden zijn weer.



Dasoli inderdaad bijna mijn (eerste) streefgewicht bereikt. Jouw mijlpaal is geweldig, fase 2 in !! Supergoed gedaan ! En ook zo dichtbij het onder de BMI 30 wat zal dat heerlijk voelen en wat kun je trots zijn op jezelf !

Wat een verhaal van de buurman van je vriendin, keihard de realiteit in je gezicht, des te meer reden om goed voor jezelf te zorgen. En niet meer roken, niet meer drinken en (bijna) niet meer obesitas dat is echt een fantastische prestatie !



Floorfaberfan wat klinkt dat ontzettend leuk zulke vriedinnen die zo’n leuk dagje voor je organiseren, heerlijk bootjevaren in Amsterdam en super getimed met het lekkere weer ! Heb je een leuk nieuw kapsel ? Ik denk erover maar durf nog niet zo goed (hoe stom).



Rosekapje naar toilet gaan is zeker een paar ons haha. Veel plezier op de jaarmarkt ! En mooi badpak ! Wat ontzettend leuk dat je man zelf begon over proberen zwanger te worden. Fijn !



Dikkertjedap wat ben je goed aan het lopen ! Veel plezier morgen met de kano (toitoi voor het weer) ! Ik loop zoveel achter dat je fotoboek ook bijna binnen is al haha, leuk dat je dat doet.



Hamaika wat leuk een foto van Jabi ! En ik vind het altijd zo leuk om te lezen hoe verliefd je over hem schrijft. Fijn weekend met je vriendinnen !



Ploetje ik train (niet heel fanatiek) thuis met workouts van Jillian Michaels, er zijn er verschillende en ze zijn kort en intensief dus een half uurtje en dan lekker douchen en de dag beginnen



Holloway wat tof dat je zulke leuke dingen haakt ! Ik wilde dat ik dat kon maar ik ben helaas niet echt creatief.



Sasky wat geweldig dat je groen licht hebt gekregen voor IVF !



Brianna misschien hebben wij dezelfde naam



Aurora ja bijna heel juli, gelukkig niet vaak zo erg en door een vrij onschuldig oorzaak maar behoorlijk irritant en ik word daar ook erg gaar door.



xElle welkom !



Nog net op tijd op vrijdag, waarschijnlijk meld ik me morgen nog hier voor ik vlieg.

Maar vast een heel fijn weekend allemaal !
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, goede weegresultaten hier! Ik Ben niet zoveel afgevallen, Maar het is toch minder:66,7 had ietsje Meer gehoopt, Maar Dan moet je niet op donderdag gaan barbecuen en drie Radler drinken....morgen Naar een verjaardag, vriendin vertelde Dat de koelkast bijna niet Meer dicht kon, dus gelieve Met veeeeel honger ze verschijnen iets zegt me dat er geen rauwkost in de koelkast zit.



Hier is het eindelijk afgekoeld... Gisteren en vandaag nog Boven 30 Graden, vanaf morgen eronder, Beter sportweer düs!

Hier laat ik het Even bij lieverds, ik kon net van man dansen en wil nu eigenlijk graag Naar bed!
I could go into detail...but I won't.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven