Lijf & Lijn alle pijlers

Een nieuw begin: samen afvallen.

18-05-2015 11:05 1200 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oude topic niet meer werd bijgewerkt, gaan we hier fris, fruitig en gemotiveerd weer verder!



NaamLengteStartHuidigAfgevallenStreefDikkerdjedap1,8379,576,5- 374,5Hamaika1,688479,5- 4,567Holloway1,657067,5- 2,555Floorfaberfan1,797777,1+ 0,172Sommerfugl1,7179,965,7- 14,265Rosekapje1,809086,6- 3,475Dasoli1,7310593,7- 11,377Kevertje221,6870,569,5- 165Daisydippy1,797876,2- 1,863BriannaF1,6384,779,1- 5,665Sasky1,6768,366,7- 1,664Flower_1,7670,370,1- 0,265Ploetje1,6065,265,2057Bloempie891,749085,6- 4,472Murij1,637373060Chinchilla1,70126,2126,20100Twintigermeisje1,6010098,2- 0,865Aurora901,6875,872,8- 369xElle1,768989075



Gewicht graag doorgeven op vrijdag.

Nieuwe meeschrijvers zijn natuurlijk welkom!



Wanneer iemand zonder bericht twee weken niet meeschrijft en ook het gewicht niet doorgeeft, wordt diegene uit de tabel verwijderd. Het is natuurlijk altijd mogelijk om weer mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
Dasoli: Wat fijn! Dankjewel. Uitleg over tabel maken vind je hier: tabel maken.

Was voor mij even prutsen, maar als je het 1 keer in de gaten hebt dan is het eigenlijk zo klaar.
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve dames!

Ik ben weer terug, pff na 13 dagen werken en veel feestjes wil ik er vanaf morgen weer echt voor gaan!



Omdat alles bij lezen mij iets te lang gaat duren vandaag, ga ik vanaf nu weer alles lezen!



Heb over 3 weken pas vakantie en heb al wat sportieve dingen gepland, wil er een bewegelijke vakantie van maken!

Dus ben nu vast dingen aan het plannen!

Gisteravond op een feestje heb ik iemand hier in de buut ontmoet die iemand zocht om samen te gaan sporten.. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik wel interesse heb! We hadden aardig wat wijntjes op dus even kijken hoe serieus ze is ..
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Joepie, net toch maar even gewogen en de daling is weer ingezet : 76,6.... niet veel maar toch > het plusje kan weg!

Dan kan je even oefenen Dasoli haha ;) lief dat je het van Holloway wil overnemen.

Snap dat je er op een gegeven moment een beetje klaar mee bent Holloway, thanks voor de tijd!



Fijne dag dames, ik ga lekker aan het werk nu. Daar is het mooi weer voor. Moet nog contracten opstellen en verder met m'n script.



Doeidoei!
hey allemaal, ik kom ook weer even langswaaien. Nog 5 dagen, en dan eindelijk naar Bilbao. Het begint nu op te schieten en dat werd tijd....



@murij: hoe is het nu?



@dikkerdjedap wat enorm balen zeg van dat fotoboek.... Ga je hem nu nog wle op tijd hebben of wordt dat te laat?



@sommerfugl haha we zitten er dus toch grotendeels dezelfde tijd, leuk. Als ik je een tip mag geven zou ik zeker naar Valencia gaan. Ik ben 2 x in Barcelona geweest en een keer of 6 al in Valencia en die stad is superleuk.



@dasoli ja morgen begint je zwemmarathon, ben benieuwd meid! Succes alvast! Wat een enorm misselijk gedrag van je broer, goed hoe je hem op zijn nummer hebt gezet met die opmerking.

Ik ben net als jij hoor. Vaker offline dan online. Sterker nog, ik heb geeneens een smartphone. Laat mij maar die enige zijn die het ding niet mist. Mijn telefoon belt, smst en appt. Dat is het. Internetten doe ik op mijn pc thuis of op mijn tablet, waar ik ook niks geen smart-achtige dingen op geinstalleerd heb. Heerlijk. Ik zou knettergek worden van al die piepjes, berichtjes, notificaties en alles de hele dag door. Liever kijk ik in de trein of bus of vliegtuig in een boek (papier, geen e-reader) of naar buiten. En als ik vrienden te eten heb die de hele tijd op dat ding zitten te kijken zeg ik daar wat van. Ik heb ook altijd de grootste lol als zo een scherm-kijkende kneus dan een treetje, stoeprand of een lantaarnpaal mist. En ik krijg ook vaak genoeg commentaar, en zeg dan altijd 'jouw gezeik hierover is omdat JIJ er zelf niet buiten kan. Niet omdat ik wat mis'. En meestal houdt het geblaf dan wel op.


@floorfaberfan jij ook bruin met allerlei tinten? Ik ook! Ik wilde eigenlijk zwart, maar ivm 2 weken zon en hitte en dergelijke voor de boeg in Bilbao heeft de kapper dat afgeraden. Veel plezier alvast weer morgen met het theaterseizoen. En je vriend morgen weer terug, wat fijn meis! En dan ook nog het plusje weg! Goed bezig!



@BriannaF wat ene superleuke schoenen!



@chinchilla welkom terug bij ons meis. Dikke knuf en fijn dat je er weer voor gaat!



@Ploetje wat een goed voornemen, vers en onbewerkt. Dat is sowieso altijd beter. Ben benieuwd!



@twintigermeisje vervelend, het gedoe in je relatie. Hopelijk komen jullie er uit. Logisch ook dat je dan even andere prioritetien hebt. Succes ermee!



@kevertje klopt het dat er een bericht van jou ontbreekt? Ik zag Dasoli reageren maar geen berichtje van jou. Fijn dat je iemand in de buurt hebt gevonden die mee wil sporten. Hopelijk ook nog na de wijntjes hahaha



Hier zijn alle verleidingen achter de rug.
Veel succes allemaal weer de komende week meiden en Dasoli, natuurlijk is het prima dat jij de tabel gaat doen!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 13:18
7.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even snel mn lijstje voor vandaag!



Ontbijt:

Speltbroodje met hummus

Croissant met kaas

Smoothie mango/rood fruit/yoghurt



Tussendoor:

Banaan, cracker met amandelpasta



Vanavond:

Couscous met zoete aardappel en kip
Alle reacties Link kopieren
Ha Chinchilla, blij Dat je er weer bent! Je kan het, zeker weten!!



Ploetje, dappere keuze! Ik denk Dat het een goede is ook, ik bij mij ging het ook niet goed als ik me strak aan lijstjes moest houden. Ik probeer ook zoveel mogelijk onbewerkt te eten, Dat lukt aardig. Alles wat ik de laatste tijd aan bewerkt eten gekocht heb, smaakte verschrikkelijk....



Sommer, interessant hoe jij het doet, ik heb het ook zo gedaan, maar ik word düs erg obsessief van calorieen tellen, düs Dat doe ik niet meer. Verder Ben ik het er helemaal mee eens die jij ook 30-day shred of nog andere workouts? Ik doe ze om dezelfde redenen als jij, Ben je er snel vanaf!



Dasoli, wat ben je toch goed bezig. Ik heb de zwemmarathon Even gemist geloof ik, heb je die jezelf opgelegd of is Dat georganiseerd?



Brianna, mooie schoen!



Dikkertjedap, nog Niets verder gepland, mn ouders waren de laatste weken op vakantie. we gaan het er wel snel weer over hebben, en ik moet beginnen Met trainen eerst Maar eens wandelschoenen kopen en inlopen, ik heb de aanschaf een beetje uitgesteld, Maar als we Dat echt gaan doen, Dan moeten ze er langzamerhand wel Komen...



Hamaika, oh, wat heerlijk nog Maar 5 dagen! Eindelijk weer Jabi zien! Wat een leuke Foto ook trouwens, beetje laat, Maar toch



Floor, haha, nou gisteren viel alles wat in de koelkast stond enigszins mee. Alles wat er buiten lag niet zo..

Gisteren hebben wie Mini-pizza's gemaakt in een mini-pizza oven, die je op Tafel kon zetten. Een soort gourmetstel Met een terracotta koepeltje erop en 6 gaten erin waar je ook een soort schepje je pizzadeeg Met Beleg kon doen. Even wachten en smullen Maar! Was leuk en ietsje gezonder als bbq (want ook veel groente) of raclette. Maar daarna kwam er ook nog Chips ook tafel, en, nog appeltaart en ook nog m&ms peanutbutter... Die kan ik gewoon niet weerstaan. Düs redelijk veel gevreten. Vanochtend had de weegschaal ook al bijna een Kilo erbij .

Maar ja, eigen schuld natuurlijk, düs vandaag heel goed opletten. Ik heb ook al mn speciale extra-training Achter de rug: 45 Minuten hometrainer en Dan nog 20 Mins 30-day shred video. Ging eigenlijk verrußend goed. goed, Ben niet echt moe ofzo. Hopelijk heb ik morgen geen extra spierpijn!



Ik wilde nog superveel doen, Maar nu wil ik Even niks Meer...lekker of de Bank Met mn lievelingsserie. Later nog Even smoothies en amandelboter maken..
I could go into detail...but I won't.
Alle reacties Link kopieren
@ sasky: voorbereiding is ook altijd leuk. Die kilo zegt helemaal niks. Gewoon darmvulling en vocht. Zie het als een halve liter water drinken, dan ben je ook meteen zwaarder :-)



@ hamaika: niet gaan hongeren hoor in de hoop dat je ineens lichter bent als hij komt! Boek is al te laat want hij was dinsdag jarig. Dat gaf ook niet, want hij kreeg een printje van de voorkant. Maar ik zie nu nóg geen verandering op de statuspagina dus deze nooit weer, duurt veel te lang.



@ floor: goed gedaan!!



@ holloway: nadeel is wel dat niemand bij de openingspost kan zodat de tabel ineens gaat verschuiven vanuit de openingspost en lastig te vinden is



@ dasoli: hahaha weer een wild plan dat zwemmen. Veel plezier!



@ brianna: zien er goed uit :-0 Lopen ze lekker?



@ chinchilla: daar ben je weer :-)



Wat een natte maandag meiden. Gisteren waren we in het oosten van het land en was het ook al zo nat. In het westen niks aan de hand en droog maar dan nu toch echt veel regen. Lekker voor de tuin, even niet sproeien ook :-)



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
@ dasoli: pfffff het klinkt allemaal nogal heftig en zwaar moet ik bekennen. Pas je wel op jezelf? Dat je niet zo moe raakt dat je er ineens helemáál geen zin meer in hebt? Alles met mate zeggen ze toch :-)
Alle reacties Link kopieren
@Dasoli wat een workout heb jij gehad vandaag! Hoe is het gegaan? Mean dat klinkt wel als topsport hoor... niet te hard gaan he... goed voor jezelf zorgen



@Ploetje een mooi, gezond lijstje op de zondag. Knap hoor! Ik ben niet zo'n kookfan op zondag. Gelukkig kon ik gister aanschuiven bij schoonmoeder.



@Sasky die kilo is er vast zo weer af! En jij bent ook actief geweest. Welke serie kijk je trouwens? Ik kijk in de avond graag series via netflix..... doe jij dat ook?



Vriendlief is weer thuis! Vanochtend opgehaald en samen even lekker uitgebreid geluncht hier thuis. Had lekkere broodjes gekocht. Hij ligt nu even een uurtje op bed, even bijkomen van de lange reis. Morgen moet hij weer naar Amsterdam want daar werkt hij (4 uur reizen op een dag).



En ik ben ook weer hartstikke druk. Veel nieuwe aanmeldingen voor onze school. Zeker 40 nieuwe aanmeldingen. Dus dat is echt top maar ook lekker druk haha.



Mijn lijstje vandaag:



O: Boterham met hagelslag en kiwi

L: Croissantje hagelslag en broodje grillworst

D: Gekookte aardappelen, groente, sla en klein gehaktballetje

In de avond nog wat vers fruit



Straks nog even heen en weer fietsen (door de regen, bah) en ik pak vandaag maar een paar keer de trap.

Morgen weer naar de sportschool.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik vanmorgen om 10 uur even tijd over, ik dacht nu heb ik tijd om even op het forum te gaan.. Is er onderhoud! Ik dacht NEEEE!

Toen ben ik maar boodschappen gaan doen, gezonde boodschappen!

Kom ik thuis om samen te lunchen met vriend, zegt hij dat hij vrienden heeft uitgenodigd om vanavond te komen bbqen en hij vertel er vrolijk bij: Dan hoef je ook niet te koken! ..

Als ze komen bbqen, ze weten nog niet of het door gaat met dit weer, dan kook ik denk ik gewoon wat gezonds voor mezelf, ik heb echt weer behoefte aan normaal eten! ( afgelopen 2 weken:, 5 keer wezen bbqen, 3 keer verjaardag met eten erbij gehad en 2 keer uit eten geweest)



Vandaag heerlijk een dagje vrij! Normaal werk 24 tot 30 uur per week, en heb ik veel vrije tijd! Afgelopen 2 weken heb ik dat best gemist. Best erg! Want hiervoor werkte ik "gewoon" 40 uur en vond ik het ook wel prima.



Floorfaberfan een daling is altijd goed!



Dasoli WOW! Wat sportief , als je het volhoud ben je in mijn ogen echt een held!

Een uur lang hard doorzwemmen vind ik al een prestatie, en dan ook nog elke dag?

Weet niet of het al eerder is besproken of dat ik gewoon niet goed oplet, maar werk je niet? Of heb je vakantie?

Of waar haal je die tijd vandaan?

Heb ook al vaak bedacht om 1 keer in de week te gaan zwemmen, maar zwembad is 20 km verderop, dat houd me eigenlijk tegen!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Dasoli

Super dat je de tijd ook echt goed benut!

Je bent echt goed bezig!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal vergeten te vertellen:

Heb vanmorgen ook berichtje gehad van de persoon die ik ontmoet heb ik afgelopen weekend, om te gaan sporten!

In september beginnen de lessen in de sportschool en ze vroeg of ik mee ging een kijkje nemen..

Dit heb ik echt nodig, een stok achter de deur om te gaan sporten! Hopelijk word het wat!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Wat een schijtweer zeg, lijkt wel herfst!



@sasky thanks voor je opmerking over de foto. Leuk is ie he? En wat een grappige manier van pizza maken, ik kende die helemaal nog niet. Vandaag dus al het nodige er af gesport zie ik. Goed bezig!



@dikkerdjedap nee hoor, ik honger me niet uit voor vrijdag. Ik wil alleen geen verleidingen aangrijpen deze dagen, want het weekend was veel te overdadig qua eten. Vervelend van dat fotoboek. Waar was dat? Dan ga ik daar nooit bestellen!



@dasoli ja vreselijk he? Het lijkt wel of de wereld voor het grootste gedeelte alleen nog maar op dat stomme schermpje bestaat, voor veel mensen althans. Krijgen ze straks de vraag als ze 80 zijn wat ze met hun leven hebben gedaan...... Nou ja, ieder zijn ding maar wij zijn gelukkig niet zo. Fijn dat je met je volle broer wel goed kan opschieten meis.

Fijn dat het zwemmen zo heerlijk was meis. Ben benieuwd morgen.

Wat ben jij toch een heerlijk mens, ik word altijd echt positief van jou! En je hebt groot gelijk, dit jaar voor jezelf. Het is allemaal niet wat geweest. Fijn dat zij dat ook zo zien. Jij bent juist super actief en super hard bezig. En dat is iets waar een nieuwe baas straks ook echt torts op gaat zijn als hij/zij jou in het team gaat krijgen.



@ floorfaberfan wat superfijn dat je vriend weer terug is meis! Ja dat die even bij moet komen van de jetlag snap ik. Jij dus ook een drukke maar geslaagde eerste dag weer? Leuk!



@kevertje22 is het bij jou bbq weer? Hier regent het al de hele dag. Geniet van je vrije dagje! En fijn dat het sporten doorgaat en het niet aan de drank lag haha!



Ik ben vandaag qua eten ook netjes bezig. Vanochtend een latte en als lunch een grote yoghurt-honing smoothie en 2 bollen met kaas. Nu ben ik een pastamaaltijd aan het eten met zongedroogde tomaat, pesto en spinazie. Erg lekker.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 12:27
17.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hamaika

Het regent hier ook al de hele dag..

En aangezien we zoveel bbq's hebben gehad, snap ik niet dat mijn vriend wéér wil bbqen en helemaal niet met dit weer.

Maar van mij mag hij!

Ze gaan ook hier in huis zitten, dus niet echt een zomers gevoel .



Oe, je pastamaaltijd klinkt inderdaad lekker!



Hoop dat deze laatste 4 dagen snel voorbij gaan voor jou en Jabi!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Oh kevertje, wat erg dan ook nog binnen barbecueën! Dat zal nog wel lekker naar vlees blijven ruiken, sterkte ermee! En jij hoopte vast nog wel dat hij zich zou bedenken.

Hopelijk heb jij zelf nog wel wat lekkers kunnen eten!



Thanks meis, ik zal jullie daar af en toe ook op de hoogte houden. Ik hoop ook dat de dagen aftellen opschiet, vooral nu....



Pastamaaltijd is op, zodirect even uurtje op de hometrainer en dan op naar morgen maar weer.
Alle reacties Link kopieren
Twintigermeisje Om af te vallen heb je eigenlijk verder geen gedoe meer nodig, stoppen met roken is al zo’n ding en dan ook nog relationele problemen. Toch knap dat je de moed niet opgeeft. Ik hoop dat je eruit komt.

Dasoli het helpt wel als je een sport echt leuk vind om het langer vol te houden. Ik heb er heel lang over gedaan om fitnessen leuk te gaan vinden, want als er iemand antisport is ben ik het wel. Nu ik zo’n 3 jaar bezig ben begint het te komen. Vooral ook omdat ik goed mee kan komen en dat voor zo’n ouwetje als ik ben. Hoe gaat je vierdaagse? Tweede dag vandaag? Ik vind het wel heftig hoor als ik dat zo lees, ik zwom 70 baantjes en dan had ik het wel gezien. Respect!

Floor, het weekend is bij mij altijd even het regime vergeten om maandag weer met volle kracht verder te gaan. Werkt het best, ook je stofwisseling krijgt een optater om toch weer een tandje bij te zetten, zodat hij niet lui wordt. Dat is mijn grootste angst, dat ik dadelijk alleen maar heel weinig kan eten omdat mijn stofwisseling niet meer uit de spaarstand wil komen. Bij jou helpt het ook zie ik.

En je vriend weer terug!



Kevertje en? Was ze serieus met haar sportplannen? Samen kun je elkaar stimuleren.

Hamaika, het begint nu echt op te schieten hè?

Sasky amandelboter? Recept! Nooit meteen na een vreetdag wegen. Niet goed voor je humeur, ik weeg me nooit na het weekend, maar altijd een paar dagen later. Veel beter

Dikkerdjedap hier (zuidoosten) regent het al 2 dagen aan één stuk. De kat van de overburen zit in de stromende regen op de oprit te wachten tot iemand van ons naar buiten komt om te knuffelen. Zijn baasjes zijn op vakantie. Hij kan gewoon hun huis in door het kattenluik, maar geeft de voorkeur aan de regen. Zo zielig en mijn man is allergisch voor katten dus ik kan ‘m niet binnenhalen. (Doe ik wel stiekem als hij weg is, ssst niet verder vertellen)

De schoenen lopen heerlijk, zo gek ik had precies dezelfde aan alleen met een andere kleur, die zaten niet lekker.



Mupke, tanden poetsen, water drinken, blokje om, maar niet toegeven. Jij bent sterker dan die stroopwafel! Of die oreokoekjes of die chocola. Je maakt het jezelf wel moeilijk hoor, wat doe je met de rest van de oreoreep? Aan je vriend voeren?



Holloway we lijnen allemaal in eerste instantie voor onze gezondheid en voor onszelf toch, wat anderen er ook van zeggen. Ik heb helemaal niet gezegd tegen vrienden en familie dat ik lijn, ik hoop dat ze op een gegeven moment zien dat ik afval. Maar zover is het nog niet. Ik ben weliswaar ruim 5 kg kwijt, maar mijn buikomvang is nog steeds hetzelfde.



Ik had vanmiddag een verjaardag en daar een stukje monchoutaart gegeten. Daarvoor heb ik ontbeten met 1 cappuccino, veel water en als lunch een mok zelfgemaakte tomatensoep met veel groente. Als avondeten courgettespaghetti en de een tomatensaus met veel groente erin.

Het toetje eet ik dadelijk, aardbeien en zwarte bessen met magere yoghurt en een schepje stevia eigen oogst. Ik had vorig jaar een teil vol steviaplanten en die heb ik gedroogd en vermaalt, ik doe er al een jaar mee.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Hoe gaat het met jullie? Hier gaat ie lekker. Ik heb besloten me niet meer druk te maken over lijstjes en per se zovaak per week moeten sporten. Ik leef gezond en probeer me daar zo goed mogelijk aan te houden. Ik voel me daar zo ontzettend goed bij. Mezelf niet meer de deur uitsleuren als ik van mezelf 'moet' sporten maar gewoon gaan wanneer ik zin heb. Daarnaast heb ik bedacht dat ik weer terug ga naar 3 lekkere verse maaltijden per dag en tussendoor alleen fruit en groenten. Vandaag was een soort testdag en ik merkte echt dat ik helemaal geen trek had op mijn werk.



Ontbijt; cracker met hummus en komkommer, cracker met kaas

Lunch; salade met gerookte kip, nootjes, paprika, komkommer, tomaatjes, druiven

Tussendoor; paar aardbeien en een appel

Avondeten; quinoa met spinazie en een burger, bakje yoghurt met aardbeien

Tussendoor; cappuccino



En straks doe ik nog even 20 minuten yoga
Alle reacties Link kopieren
Brianna: Ik denk dat je berichtje niet voor mij bedoeld is. Mijn omgeving is erg positief! Krijg veel steun van ze.

Dikkerdjedap: Ik ga er vanuit dat er een nieuw topic wordt geopend. Ik heb er geen tijd meer voor, dus dat lijkt me de beste oplossing.

Kevertje: Veel succes met je nieuwe sportuitdaging! Erg gezellig om het samen te doen.
BriannaF zo dat is ook wel pittig hoor, 70 baantjes. Ik ben ook best wel anti sport, bij mij is het vooral omdat het moet. Ik probeer wel vaak beweging in te passen op andere momenten, dansen vind ik bijvoorbeeld wel leuk (geen stijldansen maar lekker los op een bak herrie). Net als jij doe ik ook meestal 5/2, precies om dezelfde reden, om spaarstand te voorkomen.

Wat zielig van die kat.... Ik zou hem dan ook stiekem binnenhalen ja. Ik ben stapelgek op katten!

Ja nog 3, maar 3 (!) nachtjes, eindelijk. Het wordt tijd en zeker nu hij het weer zo moeilijk heeft.....

Mooi eetlijstje ook meis!



Ploetje goed dat je datgene doet wat voor jou het beste voelt en dat je testdag ook werkt. Ga zo door!



Hier net ontbeten met een latte (blijft mijn dagelijkse guilty pleasure) en een vers geperste jus. Als lunch ga ik voor een italiaanse bol met gerookte kip, walnoten, rucola en balsamico. Avondeten wordt kip sweet chili met rijst en bonen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



@Dasoli fijn dat het zo goed is bevallen gister. Echt respect hoor, nogmaals je bent heel goed bezig.

Vandaag lig je dus weer in het water? Haha veel plezier en zet m op!



@Hamaika de dagen gaan nu echt snel, het is zo vrijdag en dan ben je weer bij Jabi. Hoop dat jullie steun vinden bij elkaar.

Misschien heb je het al gezegd maar hoelang blijf je deze keer bij hem?



@Ploetje dat is toch ook hartstikke goed! Van lijstjes en jezelf dingen opleggen wordt je helemaal gek. Doe ik ook niet hoor!



@BriannaF heerlijk monchoutaart. Daar kan ik soms ook zo van genieten. En wat een mooi lijstje. Goed bezig ook! Ga zo door!



Een nieuw topic vind ik ook een goed idee. Even weer een schone, frisse lei. Dasoli gaat dat lukken meis? Laat het maar weten dan verhuizen we even!



Gisteravond lekker op de bank met vriendlief. Komende week moet ik alle avonden werken namelijk. We zijn allebei weer lekker druk.

Heb een paar chocolaatjes genomen en een glaasje wijn. Vandaag maar even een extra blokje om.



Wij hadden nog croissantjes thuis na de lunch van gister. Maar deze heb ik weggegooid (vind het eigenlijk heel erg om eten weg te gooien). Maar ik ontbijt liever met yoghurt en s middags crackers dan iedere dag brood.

En nu ga ik weer volop aan het werk. Een hele fijne dag allemaal!
CHINCHILLAAAA! Heel leuk dat je weer terug bent! Hoe gaat het met je?





Hee een nieuwe lay-out op het forum! Hmmm… wel erg zwart hoor die balkjes, vond het eerst neutraler, nu is het meer rouwkaartachtig.



Bedankt voor alle succeswensen, het gesprek ging goed naar mijn gevoel, voelde me fijn en op mijn gemak!

Nu afwachten…volgende week hoor ik meer.

Gisteren voor dat gesprek wel te horen gekregen dat mijn contract hier bij de saaie baan definitief niet wordt verlengd en ik dus eind dit jaar zonder baan zit als ik niets anders vindt. Als ik thuis kom te zitten wordt Dasoli echt mijn grote voorbeeld hoor, lekker bezig blijven!

Ik heb het weekend redelijk overleefd… lekker veel gewandeld maar wel van alles wat geproeft bij de braderie, en daarna uit eten, expres een soepje gepakt vooraf zodat ik al vol ging zitten, en het stokbrood met kruidenboter laten liggen.

Netjes klein biefstukje als hoofd, weinig saus gepakt en een salade in plaats van friet erbij… maar toen wel gezwicht voor het zelfgemaakte roomijs, tja!

Oh en dit hoort totaal niet op dit forum maar ik ben nog steeds niet ongesteld… durf te hopen toch! Ik wacht nog even rustig af, we zijn nog niet eens officieel begonnen, ik was alleen nog maar gestopt met de pil om natuurlijk een regelmatige menstruatie op de bouwen. Ik kan nog altijd onregelmatig zijn… Als ik nog niets weet voordat we op vakantie gaan doe ik dan even een testje voordat we weggaan.



Sommerfugl wat een geweldige lange post! Echt supertips!

Ik tel niet echt calorieen maar post elke ochtend door de weeks hier mijn lijstje, dan heb ik nagedacht over eten en mag ik dat allemaal hebben en meer niet, werkt steeds beter! En echt fijn wat je schrijft over het afwisselen van calorieen, mijn weekenden zijn altijd net even anders en meer dus die verhouding 5:2 ontstaat vanzelf eigenlijk!

Hahaha bingowings!

Eten is geen beloning…. Helemaal waar, dat zit er bij mij helaas wel in. Zo trainde ik mezelf door mijn studie heen: na dit hoofdstuk mag je nog een koekje… nog een pagina typen dan mag je weer een snoepje, etc. bizar he. Ik merk ook als ik nu aan het lezen of typen ben dat ik enorm veel zin heb in snaaien, heb mezelf zo fout geprogrammeerd….heb alleen nog maar hele vieze snoepjes op tafel staan hahaha als ik er dan gedachteloos eentje pak herinner ik mezelf weer dat ik dit niet meer moet doen!



Oh en dan ook Dasoli’s uitgebreide reactie erop, hahaha ik vergeet ook vaak mijn mobiel, ik snap echt niet dat die nog nooit gestolen is… vis eet ik echt te weinig, daar moet ik aan gaan werken. Moet ook mijn smaak daar in ontwikkelen want ik kom niet veel verder als een witvisje en gamba’s, de rest vind ik nog niet lekker.

En ik wil zo graag meer bewegen, lekker actief! Als ik die nieuwe baan krijg heb ik meer vrije tijd want dat is niet fulltime, dus dan ga ik lekker wandelen, fietsen, hardlopen, extra veel schoonmaken… superleuk! Ook koop ik dan een fiets voor in de stad bij mijn werk, zodat ik niet met het ov ga maar lekker de fiets pak uit de trein!

Water drink ik in de vorm van grote mokken thee, kruidenthee en groene thee, wordt ik gelijk warm van binnen in die aircolucht hier! Ooohhh elke dag zwemmen! Zet m op!



Hamaika nooit echt problemen hoor tussen mij en mijn broer, we deden ook heel veel samen, hij was de brave en ik was meer de ondeugende, misschien dat ik het zo probeerde te compenseren als kind. Toen we op de basisschool zaten kende iedereen me als zusje van, dat vond ik wel vervelend, dus toen heb ik voor een andere middelbare school gekozen en ben ik lekker gaan puberen terwijl hij braaf bleef haha. Uiteindelijk bleek dat ik net als hem een goed stel hersens had en ook universiteit kon doen, ik heb me eigenlijk nooit ondergeschoven gevoeld ofzo. Alleen een sportkneus.

Oohh je gaat al bijna weer jabi knuffelen! Succes met alle kadoos in je koffer proppen hahaha! Wat vervelend dat Jabi het juist nu zo moeilijk heeft, hoop dat hij sterk blijft en dat je hem daarin kan steunen over een paar dagen!



Murij wel herkenbaar ja van dat vette eten, ik krijg nu ook een naar gevoel als ik een frietje eet en hoef er dan zeker niet ook nog twee snacks bij wat we vroeger wel altijd deden. Wel jammer dat er geen rekening werd gehouden met jou, weet je omgeving dat je aan het afvallen bent?



Hahahaha ploetje die boodschappen… lekker luxe en gezond toch! Hopelijk kan je er van genieten en helpt het je met afvallen!



Twintigermeisje sterkte met je relatieproblemen, heel veel knuffels



Floor succes met roken afbouwen, dat wist ik niet! Die zondagse rustdag heb ik altijd haha, voor mijn geloof.



Kevertje ik weet niet wat de buurman zei tegen jou maar je bent een lieverd dus die mensen komen daar vast nog wel op terug!



O: havermout met melk

T: pakje crackertjes

L: kaneelrozijnen bagel met banaan

D: courgettepasta met tomaat-ui-gehaktsaus



Beetje een verdrietig lijstje maar mijn gezonde snacks zijn op dus ik heb eventjes niet veel keus. Straks gauw boodschappen doen! Was gisteren na het gesprek zo laat thuis dat ik gelijk in bad ben gedoken!



Oh over het nieuwe topic… volgens mij kan je ook een nieuwe account maken waarin iedereen zelf kan inloggen om zijn of haar gegevens in de tabel te wijzigen… is dat een idee? Of is dit fijner? Dit is wel veilig, dan ga ik niet iedere keer na het wegen iets anders er neer zetten haha.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Even een linkje; klik hier
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven