Lijf & Lijn alle pijlers

Eetlijstjes, stok achter de deur! Deel 3

23-10-2011 20:37 3309 berichten
Alle reacties Link kopieren
*WAARSCHUWING: WERKT VERSLAVEND!*



Hét topic waar je je eetlijstjes kunt plaatsen. Schroom niet om mee te schrijven en feedback te geven.



Niet geschikt voor tere zieltjes die niet tegen een beetje kritiek kunnen



Eerste topic



Tweede topic
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 25 oktober 2011 @ 20:00:

[...]





Ik hoop het, alhoewel ik nog steeds niet begrijp wat je denkt te bereiken met dat hongerweekje Ik heb geen honger hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:linna schreef op 24 oktober 2011 @ 22:33:

[...]





Daarom heb ik er ook nu moeite mee om aan de 1700kcal te komen zonder te denken dat ik dan juist meer aankom ook al eet ik nu veel gezonder.

Ik denk trouwens dat als je nu onder de 1700kcal gaat zitten dat je dan eerst snel afvalt en daarna weer aankomt omdat je lichaam weer meer krijgt?Als je er al van aankomt (wat ik betwijfel), dan komt dat omdat je nu al een tijd te weinig eet en je lichaam van slag is. Na een paar maanden trekt dit vanzelf weer bij.

Inderdaad creëer je zo het jojo-effect en daar zit niemand op te wachten. Kom op meid, wees eens voor je zelf en ga weer normaal eten. Dat verdien je!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel of ik mee ga schrijven. Ben best eetgestoord bezig en weet niet of ik daar mensen mee irriteer of zo. Lees al wel hele tijd mee. Vind het wel fijn om bij sommige te zien hoe het hoort. Mee schrijven heeft misschien niet eens veel zin omdat ik bijna dagelijks hetzelfde eet. Probeer het wel wat op te bouwen/uit te breiden maar dat gaat niet heel snel of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:redrose1986 schreef op 24 oktober 2011 @ 22:33:

Ik denk dat je 2 weken wel wat op je calorieen kan letten en zo rond de 1500 kan zitten. Daarna is het vooral een kunst om gezond en regelmatig te blijven eten..



Vanwaar dit advies? Waarom niet meteen 1700-2000? Met 1700 val je al goed af.



Bah, ben voor het eerst in een jaar weer verkouden..



Beterschap! Ik was 1,5 week geleden heel grieperig. Niet leuk!
I am surrounded by morons
quote:vicodin schreef op 25 oktober 2011 @ 20:09:

Ik twijfel of ik mee ga schrijven. Ben best eetgestoord bezig en weet niet of ik daar mensen mee irriteer of zo. Lees al wel hele tijd mee. Vind het wel fijn om bij sommige te zien hoe het hoort. Mee schrijven heeft misschien niet eens veel zin omdat ik bijna dagelijks hetzelfde eet. Probeer het wel wat op te bouwen/uit te breiden maar dat gaat niet heel snel of zo.Als je wil weten hoe anderen over je lijstje denken dan zou ik zeker meeschrijven. Misschien dat anderen je kunnen motiveren om anders te gaan eten? Dan zou ik het zeker proberen
Alle reacties Link kopieren
quote:linna schreef op 24 oktober 2011 @ 23:00:

[...]





Nee eigenlijk geen aardappels en pasta omdat je 's avonds toch minder verbuikt. Ik wil het liefste 15 kg afvallen maar daar is wel meer voor nodig dan alleen maar minder eten dus 5kg is een goed begin!Dat is een fabeltje. Het maakt niks uit hoeveel en hoe laat je iets eet. Echt niet!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:ayli schreef op 25 oktober 2011 @ 18:33:

[...]





Ben ik het totaal niet mee eens. Je moet nooit rond de 1500 gaan zitten. Je moet niet eerst minder eten en dan normaal gaan eten maar gelijk normaal. Hiervan raakt je lichaam alleen maar in de war. Gewoon gelijk gezond en regelmatig én voldoende eten. Dat krimpen van je maag gaat vanzelf als je minder eet, daarvoor moet je niet ineens veel minder eten. Ik kan me niet voorstellen dat dat goed voor je is. Ook niet voor je lijn.





Kan iemand dit met argumenten onderbouwen?Nee, maar ik ben het roerend met je eens!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:mikkyyy schreef op 25 oktober 2011 @ 19:35:

[...]





Muffin van de bakker! Met zachte chocola in het midden hmmm en een laagje harde chocola erover heen. Het water loopt me in de mond
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:knagertje schreef op 25 oktober 2011 @ 19:42:

[...]





Jummm, het water loopt me in de mond. 2 zielen, 1 gedachte
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 25 oktober 2011 @ 20:16:

[...]





2 zielen, 1 gedachte Hahaha, echt als ik dat lees... Als de bakker nog open was dan zou ik er bijna heen rennen
Alle reacties Link kopieren
quote:knagertje schreef op 25 oktober 2011 @ 18:57:



Mijn lijstje van vandaag:



O: vk boterham met boter en kipfilet

T: 2 Kiwi's

L: vk boterham met cottage cheese

D: Havermoutburgers (nieuwe verslaving, ach beter dan chips) met broccoli

Snack: waarschijnlijk wat worteltjes en 2 dropjesquote:mikkyyy schreef op 25 oktober 2011 @ 19:35:

[...]



Goed lijstje hoor, alleen die havermoutburgers lijken me helemaal niksSerieus? Goed lijstje? 2 kiwi's, 2 boterhammen en wat avondeten. Hier zakt mijn broek van af. Sorry.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Mijntje, wat fijn dat je al wat liever voor jezelf bent! Hou dit gevoel vast. Mooie betekenis, je tattoo!
I am surrounded by morons
Ik moet zeggen dat ik echt geen honger heb gehad vandaag, als ik trek had dan at ik iets. Zou het niet echt zo kunnen zijn dan 2000 calorieen te veel voor mij zijn? Of slaat dat nergens op?
Alle reacties Link kopieren
quote:knagertje schreef op 25 oktober 2011 @ 20:05:

[...]





Ik heb geen honger hoor. Je snapt best wel hoe ik dit bedoel.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:vicodin schreef op 25 oktober 2011 @ 20:09:

Ik twijfel of ik mee ga schrijven. Ben best eetgestoord bezig en weet niet of ik daar mensen mee irriteer of zo. Lees al wel hele tijd mee. Vind het wel fijn om bij sommige te zien hoe het hoort. Mee schrijven heeft misschien niet eens veel zin omdat ik bijna dagelijks hetzelfde eet. Probeer het wel wat op te bouwen/uit te breiden maar dat gaat niet heel snel of zo.Natuurlijk kun je meeschrijven. Zeker als je denkt dat het je zou kunnen helpen. Wees alleen voorbereid op veel kritische feedback. Ik zou zeggen: welkom!
I am surrounded by morons
quote:Twisted schreef op 25 oktober 2011 @ 20:22:

[...]





Je snapt best wel hoe ik dit bedoel.Ja tuurlijk, maar ik bedoel ook te zeggen dat ik dus helemaal geen honger ervaar en dat ik voor mijn gevoel nieteens echt te weinig heb gegeten vandaag. Terwijl ik ook wel weet dat het wel te weinig is hoor, je hebt gelijk hoor
Alle reacties Link kopieren
Knagertje, 2000 zou serieus te veel voor jou kunnen zijn. Dat is natuurlijk een gemiddelde. Maar dat betekent niet dat de een slechts 1100 per dag nodig heeft en de ander maar liefst 2900. Dat slaat natuurlijk nergens op. Maar het zou best kunnen dat jij genoeg hebt aan 1700 of 1800. Het ligt aan je lengte, gewicht en activiteiten op een dag. Hoe zit dat bij jou?

Ik vind je ava trouwens heel leuk!
I am surrounded by morons
Haha tnx

Ik zit momenteel erg veel thuis, ben vaak aan het studeren en zit dus veel stil.

Ik sport ook niet, wil wel een stukje wandelen zo nu en dan en ik doe mijn

boodschappen zoveel mogelijk op de fiets. Ik ga me na de winter aanmelden bij

een sportclub, weet dat dit niet goed is. Verder ben ik ongeveer 1.64 en weeg ik

ongeveer 59 kilo gok ik. Er moet dus wat vanaf, heb een heuse zwemband gecreeerd

het afgelopen jaar
Alle reacties Link kopieren
Mijn eetlijstje:



1 koffie verkeerd

2 thee

1 grote biologische appelsap

1 glas dubbelfris

4 glazen water

1 blikje cola zero

O: krentenbol

L: meergranen pistolet met gerookte kipfilet, rucola, komkommer en basilicumdressing

T: volkoren bh met slankie smeerkaas, 1 pakje evergreen

D: pasta met kip, spinazie en philadelphia light

T: schaaltje aardbeienkwark



Geen fruit vandaag. Mijn fruitmand is leeg en ik ben niet bij de supermarkt geweest vandaag.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, je bent een BMI van 21,9 en dat is prachtig! Waarom afvallen? Ik kan me haast niet voorstellen dat je echt een zwemband hebt. Vergeet niet dat studeren veel energie kost en je dus meer verbrandt dan je denkt. Hoe oud ben je eigenlijk?
I am surrounded by morons
Het is echt zo, ik heb geen dikke benen en armen en heb ook smalle schouders en kleine borsten. Al het vet zit echt om mijn buik heen. En

ik heb ook wel heupen.

Het is gewoon niet mooi in verhouding. Hou helemaal niet van een superdun lichaam, dus ben daar ook zeker niet op uit.

Zoals mijn bmi is zou je echt niet zeggen als je me ziet.

Ben 24
Alle reacties Link kopieren
Maar wie zegt dat je op je buik afvalt? Niet om je te ontmoedigen, maar je weet toch wel dat je niet plaatselijk kunt afvallen?



Ik ga zo naar bed trouwens. Moe!
I am surrounded by morons
Ja dat weet ik helaas, maarja ik moet toch wat om het er af te krijgen.

Ik kijk wel hoe het loopt. Sowieso ga ik dus gezond eten en dat kan in

ieder geval geen kwaad.

Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Zooww.. gestept, gedanst, buikspieroefeningen gedaan, gedouched, de afwas gedaan, fornuis schoongemaakt en de snijplanken in de bleek gezet.Voel me helemaal herboren



En net! wilde ik een mandarijn pakken, was ie helemaal verschimmeld Getverderrie straks dan maar een appel..



Renate val je niet om? Die maaltijdshakes lijken me echt niks! Waarom trouwens de AA-drink? In 1 zo'n klein flesje zitten 222kcal, in die grote 335kcal. Kan je toch beter een broodje eten daarvoor in de plaats? Lijkt me veel voedzamer



Knagertje jij hebt geen overgewicht, je hebt plaatselijke love handles!!! Misschien toch wel eens sporten dan of alleen buikspieroefeningen?



Vicodin ja joh gewoon meedoen! Maaaaar je moet wel tegen een beetje kritiek kunnen



Ayli heb ik jouw lijstje nou over het hoofd gezien? Ik vind jouw en Vivadiva's lijstjes altijd zo lekker om te lezen!



Twisted ook al aan de gerookte kipfilet? Dat vind ik nou echt zooo lekker! Beetje sla en dressing is idd ook wel een goed idee!

Spinazie heb ik ook wel zin in! Denk dat ik dat donderdag ga maken. Die garnalen van Vidadiva zijn morgen aan de beurt
Alle reacties Link kopieren
Twisted wat zijn we het toch altijd eens haha



Knagertje, ik blijf niet snappen waarom je tijdelijk rond de 1500 kcal gaat zitten en wat je daar mee wilt bereiken. Ik denk dat je er niets goeds mee bereikt, eerlijk gezegd.



Vicodin, leuk als je meeschrijft. Als mensen zich irriteren (en ja dat kan gebeuren) dan ligt dat niet aan jou. Soms willen mensen je wakker schudden omdat ze het beste met je voor hebben. Verder is het aan die mensen om het proberen los te laten.. want je maakt nog altijd je eigen beslissingen en daar kan een ander maar in beperkte mate invloed op hebben.. (snap je het nog, ben beetje wazig want moe)



Linna, later volgt er een hele rits lijstjes en dan kun je je lol op Ik ben knettermoe de laatste tijd en kan het niet opbrengen ze te posten. Tegelijkertijd super nieuwsgierig wat hier allemaal staat en kan niet laten te reageren terwijl ik nu echt naar bed moet want morgen VROEGER DAN VROEGER DAN VROEG uit de veren... ppfffff Gelukkkig heb ik morgenavond niks, ik denk dat ik van 20.00 tot volgende ochtend ga slapen.



Dag mensen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven