Lijf & Lijn alle pijlers

Het roer moet om... -20 kg

23-05-2016 22:34 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,



Ik ben 24 en hopeloos wat betreft mijn eigen lichaam. Hoe vaak ik ook tegen mezelf zeg dat ik af moet vallen, het lukt me niet. In mijn hoofd zit het blijkbaar nogal ingewikkeld in elkaar. Dit keer wil ik toch echt het roer omgooien en ik dacht dat als ik het hier zou delen, het me dit keer misschien beter gaat lukken.



Ik wil in totaal ongeveer 20 kilo afvallen en ik wil beginnen met het drinken van shakes. Dit heb ik al eens eerder gedaan en hiermee boekte ik snel resultaat. Helaas ben ik daarna niet consequent gebleven door een gezonde levensstijl te volgen en zaten de kilo's er al snel weer aan. Toch ga ik het nogmaals proberen met de shakes. Daarnaast wil ik drie keer in de week gaan sporten.



Ik hoop dat er meer mensen zijn die met me mee af willen vallen. Daarnaast is het natuurlijk ook super fijn als we elkaar een beetje op kunnen peppen!



Morgen zal ik beginnen met de eerste dag shakes...



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat het zo over sap gaat, ik drink echt nooit vruchtensap of frisdrank. Toevallig is er nu een item over sap op npo3!
Geen shakes hoor ik ben inmiddels 10 kg afgevallen en wil er nog zo'n 10 kg af.

Ik doe dit door meer te bewegen (ik sport niet eens, want helaas geen tijd met twee kleine kindjes en een nieuwe/drukke en onregelmatige baan) en op m'n eten te letten.

Ik weeg af en voer het in in myfitnesspal. Soms kies ik ervoor om meer te eten dan ik normaal op een dag doe, bv als ik een feestje heb ofzo. Grootste deel van de tijd houd ik me aan het aantal calorieën dat ik met mezelf afgesproken heb.

Honger heb ik niet, ik vind het goed te doen zo. Ik ben sinds februari zo'n 700 gram per week afgevallen. Sinds twee weken sta ik een beetje stil, dus nu ga ik proberen om wat aan te passen en hopelijk val ik dan weer verder af.
Je mag me pb-en als je meer wilt weten of een buddy wilt ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven