Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Hai Thessa, mail hem je wel even door, want volgens mij kennen we elkaar 😉!
Alle reacties Link kopieren
Heeft misschien ook nog iemand de voedingsgids in de aanbieding?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen starten met het programma en ben erg benieuwd.

Ik vroeg mij af of iemand het leuk vind misschien een whatsapp groep

te beginnen om ervaringen, resultaten oid uit te wisselen.

Bij interesse graag een privé bericht.

Eten jullie trouwens ook via haar schema?



Groetjes Kim
Hai allen!



Ben nu een week echt bezig. Vind het wel pittig, maar hou alles vol. Liever tussendoor soms even 10 sec op adem komen en doorgaan, dan stoppen!



Eten doe ik niet volgens haar gids, al heb ik nu ook de vegetarische versie gescoord!
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!



Ik ben vanochtend begonnen met week 9! Ik moet zeggen dat ik wel veel verschil zie in mijn lichaam, maar dat ik qua kilo's niet echt veel ben afgevallen. Hoe zit dat bij jullie? Ik volg haar voedingsgids niet.



@ranjaa Heb jij een vegetarische gids van Kayla? Klinkt goed! Zou ik die van je kunnen krijgen?
Hoi vlaamskaboutertje, lekker bezig alweer week 9! Ik sta zelf nooit op de weegschaal, dus geen idee hoveel ik weeg, maar ik zie op instagram heel vaak dat mensen niks of bijna niks in gewicht veranderen, maar wel hoe ze eruit zien. Ik zou me niet blind staren op de weegschaal. Ik sta zelf nooit op de weegschaal, wat voor mij belangrijk is is hoe mijn kleding past en hoe ik me voel.
Alle reacties Link kopieren
Hey blijekip, ik weet inderdaad dat de kilo's niet het belangrijkste zijn, ook al omdat spieren natuurlijk zwaarder wegen. Ik moet echter nog ongeveer 6 kilo kwijt om een gezond BMI te hebben... vandaar :-) Ik weet ook dat ik me daar eigenlijk niet op moet blindstaren, maar ik doet het toch :-S
Komt wel hoor vlaamskaboutertje, je bent nu al bij week 9! Als je zo door blijft gaan, overwegend gezond eten en blijven bewegen en sporten dan gaan die 6kg er wel af Raak niet ontmoedigd door de weegschaal als je voelt/ziet dat je lichaam verandert. Maak je ook foto's in ondergoed/bikini? Vaak heb je het gevoel dat er helemaal niks verandert, maar als je de foto's van, bijvoorbeeld, week 0 en nu naast elkaar leg zie je wel verschil, dat kan dan wel een oppeppertje zijn, want we hebben allemaal dagen waarop we het gevoel hebben dat er geen progressie is, de kunst is om juist dan rustig door te blijven gaan, want de progressie komt zeker weten wel. Niet te hard voor jezelf zijn, dan ben je eerder geneigd af te haken!
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Ik ga ook gewoon door. De aanhouder wint he! :-) Ik heb inderdaad foto's gemaakt, dus ik zie zeker veel verschil. Dat is al wel een flinke oppepper gelukkig en dat motiveert ook. Jij ook succes!
Hee Vlaamskaboutertje, wat goed van je! Week 9 al!! Ik ben net bezig met week 2 😉. Maar kan niet wachten on resultaat te zien.



Als je je mailadres hebt, kan ik je de gids doorsturen. Mag ook in PB 👍😊.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik ben gisteren begonnen aan het BBG programma!

Sportte altijd al wel 1-2 keer in de week (een keer hardlopen/fietsen en een keer crossfit), dus het idee van 5-6 keer in de week moest ik wel even aan wennen!

Ook de eetgids even door zitten bladeren, maar met een fulltime baan heb ik niet de tijd om dat voor elkaar te krijgen. Maar zo te lezen doen meer van jullie daar niet aan mee. Gewoon gezond eten lijkt het motto!



Gisteren dus les 1 van de pre-training gedaan, en vond het al behoorlijk pittig! En vandaag een partij spierpijn...pfff!



Anyway, denk dat ik af en toe wel wat motivatie nodig heb om door te gaan, dus ik vind het heel leuk dat er hier een actieve groep is! Ben benieuwd naar de resultaten! Succes allemaal
It does not matter how slowly you go, as long as you do not stop
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag mee willen doen!

Kan nog wel paar kilo's missen!

Zou je mij willen pben??
Alle reacties Link kopieren
Ben nu in week 2 en net de full body workout gedaan. Sjonge, wat zijn sommige oefeningen zwaar! 24 commando's lukt dus echt niet! En opdrukken en later een lay down push up krijg ik ook toch echt niet voor elkaar! Het is best pittig, maar ik ga er braaf mee door



Vinden jullie push up's ook zo gigantisch zwaar? Op mijn knieën heb ik al moeite met 15 push up's.
Komt wel roderoosje, dat is het mooie eraan, je gaat vooruitgang zien!

Ik heb geloof ik ook nooit 24 commando's achter elkaar gedaan. 2x12, 3x8, 4x6...allemaal prima.

Succes verder ik doe nu week 12
Alle reacties Link kopieren
Heeft miss iemand de voedingsgids voor mij?

En het trainingschema?
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand mij het trainingsschema kunnen sturen? Ik ben 12 kilo afgevallen, maar sta op dit moment stil. Zo graag haar programma willen volgen. Als iemand me zou willen Pb'en dan geef ik mijn email.
What you do today, can improve all your tomorrows.
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal, ik heb een vraagje. Ik ben nu 3,5 week bezig met het programma (startgewicht 64,5). In de eerste weken daalde mijn gewicht met 2 kilo en na 2 weken heb ik ook een foto gemaakt. Ik zag zeker verschil aan mijn buik. De weken erna heb ik stevig doorgepakt met de BBG trainingen en ook heb ik als LIIS echt heel veel bewogen (hele einden fietsen (42 km), 5 of 10 km hardlopen). Ik loop ook bij een dietiste en heb haar voedingsschema aangehouden. Na die eerste twee weken heb ik me wel wat laten gaan qua voeding (geen echte eetbuien, maar op sommige dagen bijv. wel wat meer chocola dan nodig. In ieder geval niet de eetbuien die ik eerder had).

Echter zie ik nu helemaal eigenlijk geen verschil meer en mijn gewicht is weer helemaal gestegen naar 64.8. Ik maak me echt zorgen gezien alle moeite die ik erin heb gestoken. Ik weet dat ik moeilijk afval, maar nu zakt echt de moed in de schoenen. Ik hoop dat het spier is wat ik opbouw maar ik vraag me af hoe snel dit gaat en of dit wel voor zó'n terugval qua gewicht kan zorgen. Help?
Gewoon doorgaan, gezond eten en niet op de weegschaal gaan staan. Het resultaat komt wel. Overigens is hardlopen geen LISS let goed op hoeveel je je lichaam belast.
Alle reacties Link kopieren
Ik sport al wel maar wil graag thuis wat meer doen voor een zomerbody. Kan iemand me het schema doormailen op viva.kerstklok A gmail.com?
Alle reacties Link kopieren
http://we.tl/KupJwsUxw9



Deze link vond ik op het ellegirl-forum. En hij werkt, je download dan de help guide (eetplan) en de body guide 1 en 2. Downloaden via wetransfer lukt niet op een iPad dus je moet even een gewone computer gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meedoen ben gister begonnen en ga vandaag de eerste resistance training doen, dus ben benieuwd. Hoe hebben jullie je schema opgebouwd? Doe je liss en resistance op dezelfde dag bijvoorbeeld of verspreid je het over verschillende dagen?
Alle reacties Link kopieren
Hey misschien een beetje laat maar zou je ze alle 3 naar mij kunnen mailen? Ibisam@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de voedingsgids en de workouts

Als iemand de boeken ook wilt kan ik ze naar je mailen!
Alle reacties Link kopieren
Jaa dankjeee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven