Mode & Beauty alle pijlers

beautyproducten die in NL niet te verkrijgen zijn......?

10-01-2010 22:48 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde laatst van iemand dat ze speciaal naar het betreffende land gaat om bepaalde verzorgingsproducten te kopen (uiteraard wel in combinatie met vakantie).



Vroeg me af of jullie wellicht ook producten (verzorgingsgerelateerd) hebben die je uit het buitenland haalt. Kan me dan wel voorstellen dat je het besteld via internet.



Sommige producten in het buitenland zijn zo goed dat we ze eigeniljk hier naar NL zouden moeten halen....
Alle reacties Link kopieren
En weet iemand toevallig of cleopatra die blauwe fles met goudkleurige dop nog in het buitenland te krijgen is. Ze hadden er douchegel, bodylotion en zeepjes van.



Zie hem in ned nergens meer is uit het assortiment al een hele tijd schijnbaar.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk shoppen in het buitenland!



Visine oogdruppels uit de US: maakt je oogwit helder wit. Is in Nederland niet te krijgen, wel sinds kort in Belgie kwam ik zojuist achter.



Caudalie gezichtsverzorging uit Frankrijk of België.



Secret deo (watermelon fresh) uit US, er is geen betere/lekker ruikende deo voor mij.



Sudafed medicatie bij verkoudheid uit US of UK.



Ook hier een groot fan van St Yves, douchegel en scrub...bij voorkeur de vanilla lijn, hmmmm.



Sour breakers, snoepjes, uit de US.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMMM schreef op 12 januari 2010 @ 13:58:

Heerlijk shoppen in het buitenland!



Visine oogdruppels uit de US: maakt je oogwit helder wit. Is in Nederland niet te krijgen, wel sinds kort in Belgie kwam ik zojuist achter.



Dat is in Nederland niet te krijgen omdat het op langer termijn schadelijk zou kunnen zijn voor de ogen (iig dat vertelden een grootgebruikende vriend in Spanje die zijn rode hash-oogjes er mee ophelderde..).
Alle reacties Link kopieren
quote:ellablue schreef op 12 januari 2010 @ 10:13:

[...]





En Bootsdrogisten zijn er ook in NL, oa in Amsterdam!Huh...serieus? Zat vroeger ook in Den Haag maar bestaat niet meer. En ik dacht dat ze alleemaal zijn overgenomen door Etos. De No.5 collectie van Boots verkopen ze daar namelijk ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:maia schreef op 12 januari 2010 @ 11:15:

Hier in Italie verkopen ze ook overal de Labello kersen, maar ook granaatappel en passievrucht. Granaatappel heb ik niet geprobeerd, maar passievrucht geeft nèt iets meer kleur dan kersen, die bijna niet te zien is. Wel het zelfde weeige smaakje, vind ik dan..



Je kunt het eventueel ook via Ebay kopen.In Italië verkopen ze ook Labello Mango....yum!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele mooie gloss van duwop. Als ik me niet vergis, verkopen ze die niet in België, tenzij pas recentelijk.

En verder bestel ik altijd mijn haarproducten bij websites in Engeland: hqhair.com, feelunique.com en lookfantastic.com. Parfum bestel ik meestal bij strawberrynet.com of feelunique. Meestal vallen de verzendingskosten wel mee (strawberrynet en feelunique vragen zelfs géén verzendingskosten).

Als ik een voorraadje lushproducten wil inslaan, bestel ik ook geregeld online bij UK Lush.
Alle reacties Link kopieren
quote:ellablue schreef op 12 januari 2010 @ 10:11:

[...]



Bestaat in Nederland ook hoor!

Nee, helaas niet meer.

Maar daar zijn al topics vol over geschreven!
Alle reacties Link kopieren
Ben een beetje mosterd zie ik.



Heb ook ooit meloen labello in Italia gekocht en milk and honey, die was lekker!



Het moge duidelijk zijn: Italia is Labello land bij uitstek! Heb daar ooit zelfs een Gold and shine Labello gescoord!
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie Nuxe? Volgens mij wordt dat alleen in Frankrijk verkocht. Ik heb de huilolie met gouden glitters, een prachtige en verzorgende lipgloss en sinds kort ook dagcreme met een subtiel gouden glansje. Heerlijk spul!
Alle reacties Link kopieren
Lolliebollie: waarom Lush in de UK en niet via NL website? Is dat goedkoper?
Alle reacties Link kopieren
quote:akka schreef op 13 januari 2010 @ 16:59:

Kennen jullie Nuxe? Volgens mij wordt dat alleen in Frankrijk verkocht. Ik heb de huilolie met gouden glitters, een prachtige en verzorgende lipgloss en sinds kort ook dagcreme met een subtiel gouden glansje. Heerlijk spul!Nuxe verkopen ze ook (online) bij Skins Cosmetics, www.skins.nl



En idd, Labello Milk&Honey is ook errug lekker.
Alle reacties Link kopieren
Akka, inderdaad; in de UK zijn de Lushproducten ik dacht zo'n 30% goedkoper. De verzendingskosten zijn £10, dus als je veel koopt (en eventueel samen met iemand besteld), scheelt dat wel wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Communicatiemeisje schreef op 13 januari 2010 @ 22:37:

[...]





Nuxe verkopen ze ook (online) bij Skins Cosmetics, www.skins.nlThanks, goede tip!
Alle reacties Link kopieren
Heb het forum even niet gevolgt en zie opeens dat mijn vraag heel veel reacties brengt. Leuk ! Labello is ook in trek zie ik...hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:akka schreef op 13 januari 2010 @ 16:59:

Kennen jullie Nuxe? Volgens mij wordt dat alleen in Frankrijk verkocht. Ik heb de huilolie met gouden glitters, een prachtige en verzorgende lipgloss en sinds kort ook dagcreme met een subtiel gouden glansje. Heerlijk spul!Ook in België, o.m bij Equiform ...
Alle reacties Link kopieren
Ja! De Neutrogenalijn uit de VS is hier favoriet. Vooral de foundation tegen een onzuivere huid is fijn.

Hier nergens te krijgen, daar ligt het gewoon in de plaatselijke supermarkt.



Hetzelfde met de Lemonscones van de Starbucks, die heb je niet in Europa helaas....
Alle reacties Link kopieren
Offtopic: waarom hebben ze in Duitsland wel een McCafe en heir niet? De koffie daar is zooo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic!

Was al bang dat ik de enige "gek" was die van alles uit het buitenland haalt.

Ik ben fan van Soap and Glory, hebben super leuke verpakkingen, de producten ruiken heerlijk én werken heel goed! Lekker girly en geven je een echt feel-good idee.

Vriendlief zit nog weleens in Engeland en neemt dan heel veel mee, en voor de rest bestel ik het "broodnodige" op Ebay.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven