Mode & Beauty alle pijlers

De trends van lente / zomer 2016

15-02-2016 23:22 1035 berichten
De lente komt eraan!

Welke mode-must-haves mogen niet ontbreken in jouw garderobe voor het seizoen 2016?



Veel gezien op de catwalks: pastels, bloemen, toch weer de Boho-look maar met een grafischer edge...



Wat ga jij kopen / heb je al gekocht? Deel het hier!!

Op naar de zomer met inspirerende plaatjes en handige tips







We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Relaxingatthelake schreef op 15 juni 2016 @ 17:07:

Leuk LaVidaPura! Ik ben ook weg van kant en vind die blazer geweldig! Hebben ze die toevallig ook nog in andere kleuren dan zwart en cognac?



Hm ik probeer de link te plakken maar dan kom je steeds op de homepage van Vero Moda ipv direct bij de blazer..



Maar nee ze hebben helaas alleen zwart en cognac, maar misschien komt het nog (hoop het, zo'n blazer in pastelkleur zou leuk zijn!).
Ook C&A heeft een paar mooie kanten jurkjes. Variabele lengte en variabele pasvorm.

Wit is niet mijn kleur, maar het kant ziet er erg leuk uit.

Morgan heeft weer een totaal andere stijl.
Heb deze tuniek besteld met deze jegging. Ik draag de tuniek zonder ceintuurtje, want dat vind ik armoedig. Wat vinden jullie er van?







Alle reacties Link kopieren
Een ceintuurtje armoedig? Wat bedoel je?
Precies zoals het er staat. Ik vind ceintuurtjes armoedig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2016 @ 13:08:

Precies zoals het er staat. Ik vind ceintuurtjes armoedig.Maar wat vind je er dan armoedig aan? Ik snap het niet.
Heel vaak is een blouse of tuniek gewoon het mooist op zichzelf, zonder dat je daar iets omheen bindt. Ik vind het ook onnodig om altijd maar de aandacht te vestigen op de taille, dat hoeft voor het kledingstuk niet altijd het mooist uit te komen. Bij deze tuniek vind ik het zonder ceintuurtje veel chiquer.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dan begrijp ik het woord armoedig denk ik niet zo. Ik vind een ceintuurtje juist vaak heel mooi. Vind het anders zo hobbezakkerig.




Ik zie dat de jeggings van C&A die zo fijn zaten ondertussen zijn uitverkocht.

Even het plaatje plakken van het poppetje op hun site.



Zo'n jegging zit lekker. Van donker denim kleedt ook prima af.

Ik heb gelukkig nog een paar andere gevonden met zakken. Staat en kleedt ook in andere stof mooier.



Ceintuurtje draag ik zelden. Zit meestal niet zo lekker zo'n gesp. Paar plooitjes op de rug en de stof maken het grote verschil.

Is altijd een kwestie van proberen.
quote:gedanst schreef op 19 juni 2016 @ 13:22:

Oke, dan begrijp ik het woord armoedig denk ik niet zo. Ik vind een ceintuurtje juist vaak heel mooi. Vind het anders zo hobbezakkerig.

Het ligt, denk ik, aan je lichaamsbouw. Ik heb brede schouders en dan vallen tunieks als deze juist heel mooi zonder dat ik het opbind.

Als je smalle schouders hebt dan kan kleding er inderdaad hobbezakkerig uitzien, zonder dat je iets aan de contouren doet.
Cateautje, ik vind het nogal uitmaken wat voor ceintuur je om doet en wat voor figuur je hebt inderdaad. Ik draag eigenlijk nooit de ceinturen die je ergens bij krijgt, die vind ik ook wat armoedig. Ik kies dan voor een mooie leren riem in een kleur die er mooi bij staat, wat breder of wat smaller afhankelijk van wat het mooiste staat. Ik vind het juist veel toevoegen, zo'n accesoire. Nu moet bij mij wel alles getailleerd zijn, dat scheelt ook. In jouw tuniek zie ik er met of zonder ceintuur uit als een aardappelzak of tiener met haar moeders kleren aan.



O, en ik houd ook echt van kant! Ik heb er vanalles van, twee rokken waar ik altijd complimenten over krijg, een kanten top met lange mouwen a la het merk rosamunde, bijna een kanten jurkje gekocht, maar was te chique, te weinig draagbaar. En allerlei hemdjes met kant bij decollete en/of de bandjes. En een volledig kanten wikkeltop, erg mooi.
Zijn jullie trouwens al klaar voor de sale? Ik zag dat het al begonnen is op best veel plekken. Ik heb mijn wensenlijstje grotendeels klaar. Dan gaat het om dingen die ik heel mooi vind, maar te duur voor de volle prijs. Zoals een mooie top voor 100 euro en een bijpassende rok voor hetzelfde bedrag.

Wel baalde ik dat sommige dingen in mijn maat toch al uitverkocht zijn, bv deze jurk die voor de volle prijs 140 euro was







Ook hier zie je weer dat hij bij het model wat vormeloos is, maar met riem op te lossen. Maar niet meer in mijn maat helaas. Misschien probeer ik hem een maatje groter, maar ben er bang voor. Is nu 89 euro, vind ik nog best aan de prijs.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2016 @ 13:08:

Precies zoals het er staat. Ik vind ceintuurtjes armoedig.Eens. Een koord of zoiets vind ik dan wel weer leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Over armoedig gesproken. Ik erger met rot aan de graatmagere bleke modellen van de Mango.



Heb zelfs al eens een mail gestuurd erover. Dat ik als gewone vrouw met vormen zo niet kan zien hoe de kleding echt staat.
Nou. Mango heeft ook Violeta. Het is een Spaans merk.

De kleding is ook absoluut ongeschikt als je niet broodmager bent.

Ik heb alleen sjaals, ceintuurs en tassen van Mango.



De zomerjassen van ze zijn wel leuk, maar materiaal en gespen en knopen. Dat is net even anders.

Ik heb er nu al meerdere gepast. Bij een had ik twijfel totdat ik andere voor dezelfde prijs zag waarvan ik de kleur veel mooier vind. Met normale knopen en gespen.

Voor mij zit meestal de ceintuur te hoog. Dat ziet er niet uit.



Ja, ik ben dus druk met zoeken naar jas in sale.



Vooruitlopend op Kerst pas ik deze nu ook alvast. Maar weinig kans dat die past. Kijken het lukt om de video te plakken hier.

Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook ideeen over nagallak kleuren die "in" zijn deze zomer?
Zelf heb ik helaas weer even geen geld om nieuwe kleding te kopen, maar er komt hier veel leuks voorbij!

Iets dat ik nog wel echt nodig heb zijn nieuwe spijkerbroeken, maar de maat is bij mij altijd zo vervelend. Het is echt zoeken naar een broek die mooi zit en ook lekker zit. Daarnaast wil ik sowieso nog 2 blazers, omdat ik maar één zwarte heb.
quote:real_tweety schreef op 19 juni 2016 @ 23:00:

Hebben jullie ook ideeen over nagallak kleuren die "in" zijn deze zomer?Nagallak...?
Goh, iemand aanvallen op een typo. Triest hoor.
Iedereen weet toch wat er mee bedoelt wordt
quote:real_tweety schreef op 19 juni 2016 @ 23:00:

Hebben jullie ook ideeen over nagallak kleuren die "in" zijn deze zomer?

Dit zijn de trends dit jaar. Vind het meeste niet mooi, in alle eerlijkheid.



http://www.nsmbl.nl/dit-zijn-de-nagella ... -van-2016/
Er is ooit een speciaal topic over nagellak geweest, maar een nieuwe topic openen.

Waarom niet? Als het andere te oud is dan is het vervelend in het gebruik. Kost tijd om dan er door heen te scrollen.

Je zou een topic kunnen openen of vragen aan moderator om daarin een lijstje met koppeling naar elk seizoen te leggen.

Seizoen- strak in de lak - praat noemen? Nou ja, titels genoeg. Wel in de juiste pijler plaatsen. Op napraat kunnen er een paar heel goed zoeken.



En dan on-topic. SALE en tassen.

Welke zou ik kiezen? Ik heb eigenlijk al een keuze gemaakt, maar ik vind het leuk om te horen of die keuze aansluit bij de meningen hier. (Nee, ik ben geen tracker. Ik heb er nog meer gezien, maar deze sluiten aan bij vorm, materiaal, afwerking en de kleuren die ik in gedachten heb. Ik reageer niet, maar iedereen mag los gaan met kritiek. Virtueel shoppen en dus met gesloten knip. Die blijft in de tas.



Voor de gezelligheid van het topic. Ik heb al tassen genoeg, maar niet voor vrije tijd. Die tas begint te slijten en kan eigenlijk niet meer. Die was gratis, maar is zo fijn in gebruik dat ik nu een echte zoek.
Ik vind de twee laatsten het leukst Pumps.
Ik heb nog een andere op het oog, maar die is uitverkocht.

Plak hem ook niet, want ik had ook een leuke portemonnee gezien, maar uitverkocht. Ik kan me gelukkig goed inhouden, maar een afprijzing van 17 naar 3 euro. Toen ik die bekeek. Kwamen al die leuke tassen tevoorschijn.



Jeans. Bij C&A heb ik ook een witte capri gezien. Andere kleuren heb ik niet op gelet, want ik heb er al een paar gevonden 2 jaar geleden.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 20-06-2016 11:11
Reden: Tot volgende week. Ik ga studie doen. :-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 20 juni 2016 @ 10:47:

[...]



Dit zijn de trends dit jaar. Vind het meeste niet mooi, in alle eerlijkheid.



http://www.nsmbl.nl/dit-zijn-de-nagella ... -2016/Dank je wel. Ik had deze al gezien, maar ik vond ze ook zo lelijk dat ik het eigenlijk bijna niet geloofde...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven