Mode & Beauty alle pijlers

Er gelukkiger uitzien

14-07-2016 08:56 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals jullie misschien kunnen lezen in mijn vorige topic had ik wat relatieproblemen. Nu min man en ik veel aan het praten zijn(en ik veel aan het nadenken) praten we ook over mijn uiterlijk.



Mijn man heeft in een gesprek gezegd dat ik wel wat meer aandacht kan besteden om er gelukkiger uit te zien. Ik trek vaak simpele dingen aan. De aan t-shirt en spijkerbroek. Nu heb ik overgewicht. Maat 42/44 en ben ik klein 1.63 meter. Daar ben ik heel onzeker over, ik wil daar graag wat aan gaan doen.



Alleen wil ik er in de tussentijd ook wat beter uitzien. Ik houd niet heel veel van bloemetjes en drukke printen. Hebben jullie een idee?



(Ik ben een zandloper qua uiterlijk en heb hele grote borsten)
quote:Konijncavia schreef op 25 juli 2016 @ 08:34:

[...]





Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel beter voel nu ik me wat vrouwelijker kleed. Maar ik moet wel zeggen dat we ook in relatietherapie zijn gegaan. Ik durf er niet te veel over te zeggen omdat ik op mijn vorige topic het gevoel kreeg door de reacties dat ik niet helemaal normaal ben. Maar de kleren maken mij zeker gelukkiger, al is het alleen al omdat mijn dochter al 10 keer heeft gezegd dat ik lijk op een prinses(3jaar) wat schattig!! Veel succes in relatietherapie, komt vast goed
quote:Goede-Fee schreef op 25 juli 2016 @ 00:04:

[...]





Nou ik zit thuis nooit in mijn naar buiten gaan kleding en hij ook niet. Heerlijk juist.Ik geloof dat ik geen 'naar buiten gaan kleding' heb.. Ik trek gewoon 's ochtends kleren aan en als ik ga sporten, douchen en/of slapen doe ik ze uit. Maar ik heb gewoon lekker zittende kleding dus ook geen behoefte om het uit te trekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:valerievaldera schreef op 14 juli 2016 @ 13:16:

Was het maar zo simpel. Ik eet erg gezond en verzorg mijn gezicht regelmatig en zorgvuldig, maar heb toch echt nog steeds de problemen met mijn huid die ik al 15 jaar heb. Natuurlijk zie ik het wel verslechteren, als ik een tijdje minder goed voor mezelf zorg, maar een echt gave, stralende huid, zoals in de reclamespotjes, dat krijg ik helaas niet.Ik eet niet echt gezond en al helemaal weinig groente/fruit, maar ik ben nu 2 maanden bezig met het nemen van 2 eetlepels olie per dag (hennep en lijnzaadolie in verhouding 1 op 1) en mijn huid is zacht, stevig en straalt. Hoef je geen Oil of Olaz voor te smeren blijkbaar!
Shoot first, ask questions later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven