Mode & Beauty alle pijlers

FM parfum is het wat?

10-03-2011 09:35 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de ladiesnight gisterenavond stond een kraampje met FM parfums. Dit zou echte parfum zijn en zelfs sterker dan de originele. Het zijn dus een soort "kopieen" maar wel met dezelfde ingredienten (zeggen ze). Ik ben altijd wat scpetisch dus heb een beetje op een strookje laten spuiten (het geurtje Jungle van Kenzo). Nu de volgende dag ruikt het toch nog wel erg lekker moet ik zeggen en volgens mij is het ook vrijwel dezelfde geur. Heeft iemand van jullie ervaring met deze FM parfum en waar bestellen jullie het dan???
quote:Emma95 schreef op 10 maart 2011 @ 17:06:

De luxe geuren zijn ook veel duurder door de marketingcampagne, vaak met een duur betaald model, en de luxe speciaal ontworpen fles. En het gaat toch om de geur, niemand ziet het flesje.Enh ik denk dat zo'n bedrijf dan ook nog wel geld over heeft voor patentaanvragen en en contracten met DROM om hun geur niet te verkopen...
Alle reacties Link kopieren
Patent zit op de fles en de naam van de geur, maar niet op de geur zelf. Die is van Drom.

De naam mag ook niet op het FM flesje staan.
Ik denk dat het een beetje hetzelfde is als cola van de Aldi of Coca cola... bijna hetzelfde, maar toch net niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:TiTaTamara schreef op 10 maart 2011 @ 18:53:

[...]





Enh ik denk dat zo'n bedrijf dan ook nog wel geld over heeft voor patentaanvragen en en contracten met DROM om hun geur niet te verkopen...



Maar parfumconcentraten zijn gewoon vrij te gebruiken. Je kan bedrijven ook niet verbieden cola te maken omdat Coca Cola cola heeft uitgevonden. Dit geld ook voor parfum. Je mag het niet aanbieden als ' Amor amor van Cacharel' bijvoorbeeld, want dat is het niet. Het zijn dezelfde geurextracten met een verschillende percentage parfumwater en alcohol (die de bekende merken er zelf aan toevoegen). Je mag best een geur maken met dezelfde 'ingredienten', zolang je het maar niet aanbied als een bekende naam en hun flesje.



Ik snap je mening trouwens best hoor! Ik heb op vakantie ook vaak genoeg van die nepparfums gekocht wat dan ook nog eens echt van ontzettende slechte kwaliteit is. Alleen geldt dat hele principe niet voor FM Group. Ik zou bijna zeggen: Probeer eens een parfum van FM Group, ik bedoel een bult zul je je er niet aan vallen en ik denk dat je best verrast zal zijn hoor.



Zoals je kan lezen zijn de meeste mensen er heel positief erover!
Alle reacties Link kopieren
Wat een reacties zeg..... dat had ik niet verwacht.

Ik wordt wel steeds enthousiaster . Bedankt cha1987 voor je link. Wat makkelijk om gewoon je favoriete geurtje in te vullen en plop... het bijbehorende nummer verschijnt.

Ik maak even nog wat geurtjes op en dan ga ik FM bestellen!!!!

Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
quote:prinsje schreef op 10 maart 2011 @ 21:58:

Wat een reacties zeg..... dat had ik niet verwacht.

Ik wordt wel steeds enthousiaster . Bedankt cha1987 voor je link. Wat makkelijk om gewoon je favoriete geurtje in te vullen en plop... het bijbehorende nummer verschijnt.

Ik maak even nog wat geurtjes op en dan ga ik FM bestellen!!!!

Allemaal bedankt voor jullie reacties.Graag gedaan hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er toevallig laatst 1 gekocht om het te proberen (want ik was er ook sceptisch over) en ik moet zeggen het bevalt prima, geur is goed en blijft echt lang zitten dus ik ga zeker nog meer geurtjes bestellen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de geuren van FM super. Ik gebruik ze al vanaf 2008. Lekker en voor weinig geld. Kan ik het andere geld uit geven aan nog meer geuren of aan andere leuke dingen. Ze hebben ook nog geweldige make-up. Echt een aanrader. Je kan ze hier kopen: www.beautylifecare.fmmember.com

Dan krijg je ze thuis gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm.. Topic maar weer eens 'uppen'. Ben wel benieuwd naar meer ervaringen...
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee! Klinkt interessant en zeker het proberen waard!
Alle reacties Link kopieren
Waarom proberen jullie niet gewoon een geur? Er zijn er meer dan 100.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de geuren en de kwaliteit.. Ben sinds kort distributeur en zelf heel enthousiast. Krijg ook veel positieve reacties van de mensen die bij mij kopen. Maar zoals gezegd: ben pas sinds kort actief en ben gewoon erg benieuwd naar ervaringen..
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf erg fan van "La Male" van Jean Paul Gaultier, Ik weet 't.. lekker vernieuwend, maar ja! man hè.. :p 1,5 jaar geleden attendeerde een vriendin mij op de geuren van FM, om een lang verhaal kort te houden, ik gebruik nu al 1,5 jaar met volle tevredenheid de EAU de Parfum, After Save en de Douche Gel van FM, allemaal van de 110 serie. Helaas heb ik zelf weinig of geen ervaring met hun overige luchtjes, heb laatst wel een geurtje voor mijn moeder besteld bij flom.nl (handige site voor als je wilt weten waar een geur op lijkt) maar dat flesje kwam gebroken en leeg aan, misschien is de verpakking van mindere kwaliteit dan de inhoud, ze hebben ’t overigens keurig opgelost hoor. Als ik mijn moeder mag geloven is de Parfum heerlijk, ik heb ’t zelf nog niet mogen ruiken. (ze woont 250 KM verderop :p)
Alle reacties Link kopieren
Up..
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Ik zoek de geur palazzo van fendi. In de winkel en op internet via nederlandse sites nergens te vinden. Maar via die link van FM helaas ook niet...maar hou hem iig in mijn achterhoofd. Hoewel mijn andere favo geur "ange ou demon" van givenchy er ook niet bij staat. Zelf heb ik ook een aantal geuren van moulinard en fragonard. Fabrieken uit Grasse in frankrijk. De parfumstad zeg maar. Die kosten ook geen drol bij de fabriek daar en zijn ook echt heerlijk en van goede kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
ik verkoop zelf FM parfum en ik persoonlijk ben er helemaal gek op.



maar aangezien ze nu ook make up hebben ben ik dat eens gaan proberen en daar ben ik ( op enkele producten na ) ook helemaal fan van
Alle reacties Link kopieren
--
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Bied het spul ook al 3 jaar aan maar ben er een beetje klaar mee kwaliteit???????? parfums voor vrouwen vindt ik goed maar de geuren voor mannen vindt ik slecht ze vervliegen best gauw alleen de 110 die ook goed beschreven wordt blijft wat langer hangen klachten van een paar klanten had ik hier ook al over en wat betrefd de haar shampoo voor mannen heb ik geprobeert voor intens droog haar een paar keer conclusie me haar nog droger net stroo snel Andrelon gekocht voor drooghaar en wola weer fijn haar gezicht's cremé voor mannen uhmmmm nee ruikt min of meer zuur bah. Voor vaderdag Loréal

setje van mijn gezinnetje gekregen lekker helemaal top



ik vindt Fm is verbloemen he'; het beter willen voor doen dan dat het is de opbouw en de bonussen zijn zeker goed en aantrekkelijk maar ik als vertegewoordiger van het product gloof hier niet meer in ik kan het niet verder aan de man brengen als ik zelf niet achter de kwaliteit van de producten kan staan en zo is het vraag me ook wel eens af is het allemaal wel eens getest bij keurigsdienst van waren????? denk het niet want het hele handeldje wordt in Polen bereid daar bij zijn ze dus daanig gestegen met hun prijzen dat ik voor die ene niet werkende haar shampoo van Fm 3 wel werkend Andrelon shampoo's heb trouwens wil ik er nog aan toevoegen wasmiddelen voor de kleding ook legeo geprobeerd ruiken voor geen meter ariel wel en Robijn was verzachter ook goed wil FM niet helemaal afbranden poetsmiddelen vindt ik verschillende weer wel goed en ruiken ook goed.



nee nee voor mij geen fm meer ik zie het als pappen en nat houden nooi zelf geen test rezultaten gezien op papier.
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar verhaal hier boven.

De geurconcentraten van FM komen helemaal niet uit Polen, maar van de Drom.com. (Hier komt 80% van de merkgeuren ook vandaan).

Ze worden alleen in Polen in neutrale flesjes gedaan.

Ik heb zelf echt heerlijke geuren die heel lang blijven hangen.

Bij de merkgeuren zijn ook geuren die erg snel weg zijn en dat is bij FM met sommige geuren ook.

Het leuke is dat je een map kunt kopen met alle ruim 150 geurproefjes en ze dan allemaal kunt testen en de lekkerste eruit kunt zoeken. Ook kun je eerst losse proefjes bestellen zodat je zeker weet dat je een goede geur kiest.



De shampoo ken ik zelf niet, maar ook met andere shampoos is het vaak zo dat de een het wel een fijn produkt vindt en de ander niet.

De opdraaibare oogpotloden vind ik echt geweldig.



Maar het leukst zijn de geuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 2 parfums gehad van FM, van gucci en versace. Die van gucci rook je wel lang maar die van versace minder. Mijn vriendin heeft burberry ervan en die ruikt heel lang en precies het zelfde. Dus het is wel goed
Alle reacties Link kopieren
Na het lezen van dit topic ben ik wel benieuwd geworden en wil ik wel eens iets uittesten. Zijn er hier dames die ervaring hebben met webshops waar ze dit verkopen aan goede prijs, met verzending naar Belgie of Duitsland?
Alle reacties Link kopieren
FM zit in een heleboel landen, ook in Belgie en Duitsland.

Ik ben zelf ook lid van FM dus bij mij kun je ook terecht, maar de verzending maakt het dan wel duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gegoogled en een heel aantal webshops gevonden, maar die boezemen me niet echt vertrouwen in. Geeneen ziet er professioneel uit, en nergens veel info te vinden over verzendingskosten of betalingsmogelijkheden.



Dus daarom de vraag, wie weet er een goede betrouwbare webshop, met niet al te dure levering naar België?
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ben zelf ook met fm bezig, ben zeer enthousiast hiervan.

als je bij kennissen of familie besteld, waarom begin jezelf niet je kennis of familie verdient er ook van als jezelf begint. En zelf kun je een aardig centje ermee verdienen. Heb je interesse laat je inschrijven het kan en mag via mij. Het enige de map van 146 geuren is je eigen kosten plaatje eenmalig 51,- en je kan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 02 juli 2011 @ 16:12:

Ik heb even gegoogled en een heel aantal webshops gevonden, maar die boezemen me niet echt vertrouwen in. Geeneen ziet er professioneel uit, en nergens veel info te vinden over verzendingskosten of betalingsmogelijkheden.



Dus daarom de vraag, wie weet er een goede betrouwbare webshop, met niet al te dure levering naar België?Als je info wilt je kun je me mailen met vragen en ik zal je ze beantwoorden. Ik kan kijken wat ik voor je dan kan doen bv inschrijven, verzendk enz. chw@online.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven