Mode & Beauty alle pijlers

FM parfum is het wat?

10-03-2011 09:35 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de ladiesnight gisterenavond stond een kraampje met FM parfums. Dit zou echte parfum zijn en zelfs sterker dan de originele. Het zijn dus een soort "kopieen" maar wel met dezelfde ingredienten (zeggen ze). Ik ben altijd wat scpetisch dus heb een beetje op een strookje laten spuiten (het geurtje Jungle van Kenzo). Nu de volgende dag ruikt het toch nog wel erg lekker moet ik zeggen en volgens mij is het ook vrijwel dezelfde geur. Heeft iemand van jullie ervaring met deze FM parfum en waar bestellen jullie het dan???
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Wat leuk al die enthousiaste reacties! Ik verkoop sinds een jaar ook FM producten (vooral aan familie en vrienden). Op dit moment ben ik ook bezig met het maken van een webshop, want ik merk dat er toch best wel veel vraag naar is! Helaas is deze nog niet helemaal klaar. Voor vragen kunnen jullie mij altijd een berichtje sturen. Ik vind het leuk om jullie informatie te geven en om jullie de producten te laten proberen! Als je mij een berichtje stuurt, probeer ik zo snel mogelijk te reageren! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo'n map van FM gekocht en het valt me reuze mee.

Ik dacht dat die mooie verhalen allemaal van die verkooppraatjes waren maar de geuren ruiken echt lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kuzu schreef op 07 augustus 2011 @ 16:33:

Ik heb ook zo'n map van FM gekocht en het valt me reuze mee.

Ik dacht dat die mooie verhalen allemaal van die verkooppraatjes waren maar de geuren ruiken echt lekker.Precies, dat had ik ook! Was zeer sceptisch...... maar nu niet meer
Alle reacties Link kopieren
De make-up van FM is ook erg goed. Heb nu de nagellak op m'n tenen en die zit na bijna 3 weken nog steeds mooi.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Lees nu pas deze topic, erg leuk om al die verhalen te horen.

Ik ben al vanaf 2008 lid bij de FM Group en ben hier zo blij mee dat ik dit ben aangegaan.

Om heel eerlijk te zijn had ik ook niet gedacht dat het zo'n goed product was ik had namelijk zo als zoveel het idee dat het wel zal lijken op de markt producten maar was er al snel achter dat dit niet het geval was. Als iemand vragen heeft wil ik ze graag beantwoorden, FM group is echt een hobby geworden.



Stuur mij maar een persoonlijk berichtje als je vragen hebt ik wil je alles wel vertellen van de fm group.
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik heb ook een map met alle geuren van fm...ik heb hem besteld maar gebruik hem eigenlijk niet.

Dus als iemand de map over wilt nemen kan dat.

Stuur me dan even een prive berichtje.

Groetjes vivameid
Alle reacties Link kopieren
Even een ander berichtje: ik heb op een party twee flesjes gekocht (dolce en gabana en een andere die ik niet meer weet) en ik vond de geurtjes echt heel erg vies. En dan niet vies als in niet mijn smaak, maar vies als in misselijkmakend. Mijn vriend vond het ook stinken. Ik heb ze allebei een keer opgespoten en toen weggegooid. Echt zonde van het geld vond ik het.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervaring, ben zelf distributeur. Ben er zelf erg tevreden over, ook in mijn klantenkring hoor ik geen klachten.
Alle reacties Link kopieren
Rosie, heb je dan niet eerst goed uitgeprobeerd of je de geur lekker vindt? Er zijn zo'n 150 verschillende geuren. Ik heb ook nog nooit van iemand gehoord dat ze de geur niet lekker vonden.
er zijn ook genoeg parfums die ik vies vind, die koop ik dan dus niet. Gewoon stom Rosie, zegt niks over het merk.



Ik ben ook consulent van de FM Group en zelf heel tevreden. Ik merk wel dat het moeilijk is om party;s te krijgen, mensen zijn bang dat het nep is of willen geen geld uitgeven of beide. Merken jullie dat ook, andere dames die er mee bezig zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het ook, ben helemaal fan van de gucci rush. Blijft ook lekker lang ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het ook. Flesje kost zo'n 15 euro, terwijl het echte in de winkel ruim 50 euro is.......bestel het dus regelmatig van FM. Krijg ook heel veel positieve reactie's van mensen die zeggen dat het lekker ruikt. Blijft ook heel lang hangen. Je moet alleen de luchtjes wel uitproberen. Heb dus ook zo'n map aangeschaft, dat geld er al lang en breed weer uitgehaald.
Alle reacties Link kopieren
Waar kun je zien welk luchtje welke is?
Alle reacties Link kopieren
Dat kan degene bij wie je de geur koopt je vertellen.

Ik vond het al geweldig om de startermap te hebben en de hele dag proefjes te snuffelen. Maar ik ben dan ook een beetje parfumgek.

Inderdaad, Rush is een van de lekkerste geurtjes. En Amour van Kenzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:rrinkje schreef op 30 december 2011 @ 16:20:

er zijn ook genoeg parfums die ik vies vind, die koop ik dan dus niet. Gewoon stom Rosie, zegt niks over het merk.



Ik ben ook consulent van de FM Group en zelf heel tevreden. Ik merk wel dat het moeilijk is om party;s te krijgen, mensen zijn bang dat het nep is of willen geen geld uitgeven of beide. Merken jullie dat ook, andere dames die er mee bezig zijn?Onzin, ik heb op de party de geuren geroken op een papiertje en deze waren het beste. Maar toen ik ze opspoot waren ze me toch een partij vies. Niet omdat de geur niet mijn smaak was, maar omdat het echt een vieze geur was. Dat is mi wel een verschil. En mijn vriend vond het ook echt te vies (hij moest er heel hard om lachen dat ik zoiets had gekocht). Zo vies dat ik ze ook niet aan een ander durfde te geven. En dan die goedkope flesjes. Ik vind het helemaal niets. Maar ieder zijn meug en van een consulent kun je wellicht ook geen objectieve mening. Succes dus met de verkoop.
Alle reacties Link kopieren
@ vivameid 27 ik wilde je een prive berichtje sturen maar dat kan niet? Waar kom je vandaan en wat wil je voor die map hebben?
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
got it..ga je even mailen
Alle reacties Link kopieren
je kan even op de website van FM kijken hoe de map eruit ziet
Alle reacties Link kopieren
lang geleden dat hier iets is geplaatst,ik hoop dat hier nog mensen lezen...



ik ben nieuwsgierig of hier iemand is die mij kan adviseren over werken bij fm parfum,



dus waar koop je in? moet je dat halen of word het verzonden? dat soort dingen,



maar het belangrijkste waar ik op stuk loop,



hoe zit het met de belasting,hoe houd ik de administratie van inkoop en verkoop bij,moet ik een kvk nummer? krijg je een jaaropgave om alles door te geven,hoe draai ik facturen uit als ik aan naasten verkoop?

dus het administratieve gedeelte,



ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen :-)
Alle reacties Link kopieren
Net als lindafm de spammert kan ik ook heel goed knippen en plakken.



FM parfums zijn echt de slechtste en smerigste parfums die ik ooit heb geroken. Nooit kopen dus, het is rotzooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:flip123456789 schreef op 09 mei 2012 @ 15:19:

Net als lindafm de spammert kan ik ook heel goed knippen en plakken.



FM parfums zijn echt de slechtste en smerigste parfums die ik ooit heb geroken. Nooit kopen dus, het is rotzooi!



Nee hoor, ik koop het ook wel eens en het is zeker geen rotzooi.

Sommige geuren komen niet helemaal 100% overeen, maar het is totaal niet vergelijkbaar met de rotzooi die op de markt of in zuidelijke vakantielanden wordt verkocht als "echt"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind FM ook goed, moet eerlijk toegeven dat ik in het begin ook sceptisch was. Ik heb een fm geur en de originele geur beide op mijn huid getest, ik rook geen verschil! Ik wissel het af: FM en de parfumerie parfum



Okee mss ruiken niet alle fm geuren even goed maar tot nu toe die ik heb allemaal wel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de site eens bekeken. Hoe weet ik welke FM geur (welk nummer) correspondeert met welke geur?



Stel ik wil "Rush" van Gucci.......welke FM nummer is dat dan?
Alle reacties Link kopieren
.....
anoniem_156662 wijzigde dit bericht op 18-06-2013 13:34
Reden: ......
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven