Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic 2

31-01-2023 22:30 458 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was er al een deel 2?
Hier kunnen er verder kletsen over make-up. Tips, flops en al je nieuwste aankopen!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is wel een mooie kleur hoor.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb gisteren bij de Lidl een zelfbruiner gekocht, Marbella Glow.
Denk dat ze deze tijdelijk in het assortiment hebben want ik heb em nog niet eerder zien staan.
Er zijn drie kleuren.
Ik heb de lichtste, Medium, meegenomen, voor mijn benen.

Het is een spuitbus met bruine mousse en het kleurt meteen.
En droogt erg mooi op.
Geeft wel erg af aan je handen, dus het is handiger als je een handschoentje gebruikt.
Nog witte plekjes heb ik bijgewerkt met een wattepad met wat mousse.

Het heeft niet afgegeven op mijn witte lakens.
Er staat wel op de spuitbus dat je binnen 6 uur na het opbrengen niet moet douchen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kon me weer eens niet inhouden en heb 2 bronzers gekocht.

De nieuwe RMS in Beachwalk Betty en de Gucci 01 (in dat groene doosje).

Ik vind ze erg op elkaar lijken. Beiden zijn neutraal, dus geen oranje kop voor mij. De RMS heeft een heel klein beetje glans, de Gucci is mat. De RMS is een soort gel to powder, nul kickback (heel fijn), de Gucci heeft aardig wat kickback.

Eigenlijk zocht ik een bronzer ter vervanging van mijn Hoola Lite die echt bijna op is. Geen van beiden is een vervanging. Hoola Lite is beduidend lichter. Wellicht over een half jaartje toch maar weer de Hoola Lite aanschaffen.

De Gucci en RMS zijn okay in de zomer voor mijn lichte huid (MAC NC15) maar wellicht toch te donker voor in de winter.

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
In de zomer gebruik ik graag bareMinerals foundation maar de laatste paar dagen ben ik er echt niet tevreden mee. Als ik na een paar uur in de spiegel kijk, van heel dichtbij, vind ik het enorm vlekkerig. Doosje is nog bijna nieuw en het is me eerder niet opgevallen. Niet blij mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
14-05-2024 23:13
In de zomer gebruik ik graag bareMinerals foundation maar de laatste paar dagen ben ik er echt niet tevreden mee. Als ik na een paar uur in de spiegel kijk, van heel dichtbij, vind ik het enorm vlekkerig. Doosje is nog bijna nieuw en het is me eerder niet opgevallen. Niet blij mee.
Oh wat jammer. Gebruik je misschien iets anders eronder?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
07-05-2024 19:55
Ik kon me weer eens niet inhouden en heb 2 bronzers gekocht.

De nieuwe RMS in Beachwalk Betty en de Gucci 01 (in dat groene doosje).

Ik vind ze erg op elkaar lijken. Beiden zijn neutraal, dus geen oranje kop voor mij. De RMS heeft een heel klein beetje glans, de Gucci is mat. De RMS is een soort gel to powder, nul kickback (heel fijn), de Gucci heeft aardig wat kickback.

Eigenlijk zocht ik een bronzer ter vervanging van mijn Hoola Lite die echt bijna op is. Geen van beiden is een vervanging. Hoola Lite is beduidend lichter. Wellicht over een half jaartje toch maar weer de Hoola Lite aanschaffen.

De Gucci en RMS zijn okay in de zomer voor mijn lichte huid (MAC NC15) maar wellicht toch te donker voor in de winter.

Afbeelding

Afbeelding
Heel mooi, die verpakking :love:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jufjoke schreef:
15-05-2024 08:10
Oh wat jammer. Gebruik je misschien iets anders eronder?
Hmmm, goeie. Ik gebruikte vorige zomer vaak die Australian Gold tinted SPF en daar zit een soort 'primer' in. Momenteel heb ik SPF van Missha.

Maar goed, niet getreurd, ik heb nog 3 andere foundations die wel goed werken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
15-05-2024 08:22
Heel mooi, die verpakking :love:
Ja, de verpakking is echt prachtig. Heb inmiddels ook een modus gevonden om die bronzer te gebruiken zonder dat mijn hele badkamer er onder zit. Het is een fijn product maar ik zou hem niet weer kopen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven