Mode & Beauty alle pijlers

Hoe heette die meiden deodorant uit de jaren 90 ook al weer?

21-03-2010 17:52 666 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Er moet hier vast wel iemand zijn die mij kan helpen. Gisteravond had ik het met een stel vriendinnen over onze middelbare schooltijd (van 1994 - 2000). Alle meiden hadden toen een deo van een bepaald merk. Je had dat in allerlei geuren. Ik weet nog dat ik bijvoorbeeld vanille had. Het zal in een gekleurde bus, je had allerlei kleuren (veel roze e.d.).

We werden er alleen helemaal gek van dat niemand van ons meer kon brdenken hoe die deo ook al weer heette.



Weet iemand dat nog???



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:delphicat schreef op 21 maart 2010 @ 18:30:

Of MouMou, met als hoofdingredient: Moutarde zie dat we allemaal nog net zo origineel zijn als toen
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
@Pinkwin, die armbandjes ken ik ook wel ja ;) Die kon je zo tegen je arm slaan en dan krulden ze zich erom heen. Geen idee hoe die dingen heten....
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand met de miss sporty donkerblauwe LELIJKSTE van de hele wereld mascara?



Waarbij natuurlijk een sweater met schoudervullingen.... :puke:
Alle reacties Link kopieren
Meiden, jullie zijn geweldig, dat was het : IMPULSE!!!



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jorina schreef op 21 maart 2010 @ 18:29:

[...]





Ow, deo-rollers vind ik nog steeds ranzig...



De gedachte aan zweet wat met die roller terug de fles ingaat, bah!Ik deo alleen na het douchen, dus weinig zweet in het flesje hoor.
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Damn, had ik nou eerst maar de bladzijde's doorgenomen
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetcandy schreef op 21 maart 2010 @ 18:31:

@Pinkwin, die armbandjes ken ik ook wel ja ;) Die kon je zo tegen je arm slaan en dan krulden ze zich erom heen. Geen idee hoe die dingen heten....



Ik had ongeveer 60 hele dunne zilverkleurige ringen om mijn armen.

Mooi joh
Alle reacties Link kopieren
quote:websje schreef op 21 maart 2010 @ 18:30:

[...]



Haha, dat klopt ja. Wilde mijn moeder ons kostenbewustzijn bijbrengen met het advies een roller of (nog erger ) een stick te kopen. Ja daaaahaaaag, daar konden we natuurlijk niet mee aankomen. Valt toch helemaal niet te ruilen in de kleedkamer



Die moeders toch . De mijne snapte er ook al niks van.



Ik zelf vind deorollers niet ranzig, ik doe het meestal op als ik direct uit de douche kom. Pech voor eventueel zweet dan .
Alle reacties Link kopieren
Mouwophouders, kennen jullie die nog? Die inimini bretels voor je mouwen?
Alle reacties Link kopieren
Impulse ken ik niet. Limara is mijn periode.



Luchtje dat ik altijd gebruikte naast Miss Sporty Musk of Musk van die Asley dinges was My Melody, de blauwe versie (je had ook een roze). Oeh wat was dat een lekker luchtje! Die andere zou ik nu niet meer lekker vinden maar My Melody volgens mij nog wel. Ben er best benieuwd naar hoe ik het nu zou vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:delphicat schreef op 21 maart 2010 @ 18:33:

Mouwophouders, kennen jullie die nog? Die inimini bretels voor je mouwen?whahahaha Lang geleden dat ik aan die dingen heb gedacht. Waarom droegen we die eigenlijk? Ik bedoel: wat was de functie van die gevallen eigenlijk, mouwen waren toch net zo lang als nu?
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
quote:delphicat schreef op 21 maart 2010 @ 18:33:

Mouwophouders, kennen jullie die nog? Die inimini bretels voor je mouwen?



Jaaaaaa!



Maar wat te denken van de rok waar aan de binnenkant een ding zat om de rok aan een kant omhoog te trekken?
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder had vroeger altijd mouwophouders ! hahahah In zilver en in goud kleur.... voor tijdens het koken of het afwassen hahahah





Vre-se-lijk !
Alle reacties Link kopieren
quote:websje schreef op 21 maart 2010 @ 18:34:

[...]



whahahaha Lang geleden dat ik aan die dingen heb gedacht. Waarom droegen we die eigenlijk? Ik bedoel: wat was de functie van die gevallen eigenlijk, mouwen waren toch net zo lang als nu?Ja, maar je hoorde je mouwen opgestroopt te dragen. Deed Sonny Crocket dat niet ook met zijn witte jasjes in Miami Vice?

quote:delphicat schreef op 21 maart 2010 @ 18:33:

Mouwophouders, kennen jullie die nog? Die inimini bretels voor je mouwen?Já, die had ik ook! Ontzettend handige dingen
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn nog steeds te koop, ben je alvast klaar voor de volgende revival





Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Mouwophouders en die dunne zilveren armbanden, hoe meer hoe beter.



Lange truien met een maillot eronder en eventueel een riempje om de trui.



De kikkers, kakkers of hoe heette die schoenen ook alweer.



De felgekleurde beenwarmers.
Alle reacties Link kopieren
Ik had de bodyspray van Impulse. De roze.

Best wel lekker geurtje was dat!
Alle reacties Link kopieren
quote:delphicat schreef op 21 maart 2010 @ 18:35:

[...]



Ja, maar je hoorde je mouwen opgestroopt te dragen. Deed Sonny Crocket dat niet ook met zijn witte jasjes in Miami Vice?

[afbeelding]Natuurlijk, maar wat was er mis met oprollen? Deze dingen waren toch niet voor mannen?
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Websje, dat zijn andere die ik bedoel. Ik bedoel een stukje bretels-elastiek met aan beide kanten een bretelklem. Het geheel is een centimeter of 10/15 lang.
Alle reacties Link kopieren
quote:Neele01 schreef op 21 maart 2010 @ 18:34:

[...]





Jaaaaaa!



Maar wat te denken van de rok waar aan de binnenkant een ding zat om de rok aan een kant omhoog te trekken?



De beroemde ophaalrok!!!!

Ook nog een tijdje de petticoat gehad.



En de blauw/gele rollerskates.
Alle reacties Link kopieren
quote:Neele01 schreef op 21 maart 2010 @ 18:29:

Niemand hier Anais Anais?

Daar begon ik mee in 1983.

Om vervolgd te worden door Lou Lou (Oui c'est moi) rond 1986.



Heel duur, heel lang sparen maar stoer.......!!!!!!Jaaaaah, die pikte ik altijd van mijn moeder!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ook zo'n rage waren van die platsic figuurtjes, speentjes enzo:

Alle reacties Link kopieren
quote:delphicat schreef op 21 maart 2010 @ 18:37:

Websje, dat zijn andere die ik bedoel. Ik bedoel een stukje bretels-elastiek met aan beide kanten een bretelklem. Het geheel is een centimeter of 10/15 lang.Die klemde je toch achterop een jasje/colbert/blazer? Dan tailleerde hij zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 21 maart 2010 @ 18:39:

[...]





Die klemde je toch achterop een jasje/colbert/blazer? Dan tailleerde hij zo leuk.Oh ja, dat kon ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven