Mode & Beauty alle pijlers

Saunakilt

15-09-2016 10:49 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben laatst met mijn vrouw voor de eerste naar de sauna gegaan. Dit was op een badkleding mag dag. Wij zijn gegaan in bad textiel omdat wij niet naakt willen om verschillende redenen.

De dag was fifty fifty kwa geklede en ongeklede mensen. Wij merkte echter dat we boze blikken kregen van ongeklede gasten en er waren zelfs mensen die begonnen te lachen. Wij hadden eigenlijk verwacht dat deze dag veel meer mensen gekleed zouden gaan omdat het de enigste dag in de maand is dat badkleding is toegestaan en deze dag daarom zouden mijden. Er hebben zelfs geklaagd bij de receptie dat er mensen in badkleding rondliepen. We hadden achteraf het gevoel dat we de regels van de Sauna onderneming hadden overtreden terwijl dit niet het geval is. Wij hebben ons aan de stilte regels gehouden en altijd in de sauna netjes een handdoek gelegd dus wij hebben ons niet misdragen.



Desondanks bovenstaande is ons de dag goed bevallen en hebben we toch kunnen genieten en relaxen. Wij gaan binnenkort eens voor de eerste keer naar een verplicht badkleding dag en we gaan kijken of ons dit beter bevalt. Een nadeel is echter dat de locatie die aan onze wensen voldoet kwa faciliteiten ons 400 KM reizen kost op een dag.



Omdat we in de toekomst wellicht nog een keer dichter in de buurt naar deze badkleding mag dag willen gaan waren oplossingen aan het bedenken om de volgende keer boze blikken en ongemakkelijke situaties te vermijden.

Wij vonden op internet wellicht de oplossing: de saunakilt. Dit is een soort badhanddoek met elastiek. Onze bedoeling is dan zonder badtextiel de sauna in te gaan en deze saunakilt te dragen.

Je ziet eigenlijk op elke promotiefoto van een sauna mensen met een badhanddoek om.



Wij vragen ons echter af hoe ongeklede saunagangers hier tegen aan kijken. Zal dit beter geaccepteerd worden dan met badtextiel de sauna in?



Alvast bedankt voor jullie reactie.



Groetjes,

Mark
Alle reacties Link kopieren
quote:MarkLI schreef op 30 september 2016 @ 14:27:

[...]





Ergens op een website stond dat minder dan 1 op de 10 mannen daarvoor naar de sauna komt.

En ik heb gezegd dat ik het risico niet ga lopen dat er een rondloopt dat betekent voor mij ook dat de kans klein is dat er een rondloopt. En hoe klein die kans ook is zal ik daarom niet samen met mijn vrouw naakt naar de gemengde sauna gaan. Als ze dat wil dan gaat ze naar een vrouwensauna.



Dus ik wil jullie nergens van overtuigen laat dat duidelijk zijn.



Waarom geef je niet gewoon toe dat jij ons aan overtuigen bent? In een post toen ik zei dat mijn vrouw een bikini aan had ipv badpak suggereerde je dat ze de volgende keer haar topje beter kon uit doen.



Nou, ja.. ik zei "stel je voor, bikini was al prettiger dan badpak, stel je voor hoe het voelt als ze alleen al haar bovenstukje uitdoet" Dat is om je te laten zien/horen/voelen hoeveel prettiger naakt is. Ze merkte al verschil bij halvering van de stof



En dat mensen kijken naar mijn 'intieme zone' boeit me inderdaad geen hol. Ik heb een vagina. Als je mij over straat ziet lopen, weet je dat. Zoals jij een lul hebt. Als ik jou over straat zie lopen, weet ik dat waarschijnlijk ook. Bijna iedereen heeft óf het één of het ander, en het ziet er in de basis hetzelfde uit. Net als enkels, tenen, neuzen en andere lichaamsdelen. Een dagje sauna of naaktstrand en je hebt de meeste variaties wel gehad. En blijkt dat het totaal niet interessant is.



En áls een man voor gluren naar de sauna komt, wordt deze al snel betrapt en verwijderd. Gaat deze zelfde man naar een zwembad of strand, kan hij de hele dag gluren wat hij wil. Geloof me, het voelt hetzelfde hoor, naakt of met bikini aan begluurd worden. En dat kleine stukje huid dat hij meer kan zien, maakt mij niet bang of ongemakkelijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:MarkLI schreef op 30 september 2016 @ 15:22:

[...]





Ja maar waarom ontmoedigen om naar een vrouwensauna te gaan? Daar kan ze toch ook ervaren hoe het is om bloot te zijn in de sauna.

Ik heb in mijn vorige posts zo'n beetje uitgelegd waarom we het in een publieke plek minder erg vinden.

Op internet lees je verhalen van mensen die ook zo'n ervaring als jou hadden. De verhalen dus van mannen die alleen maar te vinden zijn op plekken waar vrouwen zijn of mannen die een arm om hun vrouw moeten slaan demonstratief en die man in zijn ogen moet aankijken. Dat schrikt ons af om gemengd naakt te zitten.



Misschien als een gemengde sauna alleen toegankelijk is voor leden die een verklaring van goed verdrag kunnen afgeven zullen we wellicht overwegen om samen naakt te gaan. Maar dan ligt de bal weer bij mij.Ben je dan niet bang dat ze een sauna zonder badkleding zo prettig vindt, dat ze niet meer met jou naar een badkledingdag wil?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 30 september 2016 @ 15:31:

Ik vraag me ondertussen wel af wat Mark dan vindt van mij, een vrouw die naaktfoto's (zonder gezicht, onherkenbaar) op internet heeft staan; die gisteravond nog heeft gechat met 10 anderen (ongeveer helft man helft vrouw) waarbij uiteindelijk iedereen zonder bovenkleding (dus ook zonder bh) zat en waaraan ik bij het weggaan nog even mijn kontje (met string) heb getoond; en die het wel leuk vind om bijna naakt in een club rond te lopen en dan complimentjes te krijgen van anderen (mannen en vrouwen), anderen die dan ook nog best mijn borsten mogen strelen, voordat we eventueel verder gaan...

Ik heb dat soort neigingen overigens totaal niet in een sauna, want in een sauna kom ik om te relaxen, in een club en voor de cam ben ik aan het teasen en ben ik tussen mensen die het ook fijn vinden om gezien te worden. Echt een totaal andere mindset dus bij een saunadagje dan bij een clubbezoek.



Marana als jij dat leuk vind moet je dat gewoon doen

Wij zitten niet in die scene.



Ik ga liever savonds na het eten lekker fietsen en daarna lekker een filmpje op de bank of voetbal inside kijken met een biertje erbij



Mijn vrouw is de baas thuis maar tv en bier blijft ze vanaf
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 30 september 2016 @ 15:31:

Ik vraag me ondertussen wel af wat Mark dan vindt van mij, een vrouw die naaktfoto's (zonder gezicht, onherkenbaar) op internet heeft staan; die gisteravond nog heeft gechat met 10 anderen (ongeveer helft man helft vrouw) waarbij uiteindelijk iedereen zonder bovenkleding (dus ook zonder bh) zat en waaraan ik bij het weggaan nog even mijn kontje (met string) heb getoond; en die het wel leuk vind om bijna naakt in een club rond te lopen en dan complimentjes te krijgen van anderen (mannen en vrouwen), anderen die dan ook nog best mijn borsten mogen strelen, voordat we eventueel verder gaan...

Ik heb dat soort neigingen overigens totaal niet in een sauna, want in een sauna kom ik om te relaxen, in een club en voor de cam ben ik aan het teasen en ben ik tussen mensen die het ook fijn vinden om gezien te worden. Echt een totaal andere mindset dus bij een saunadagje dan bij een clubbezoek.



Wat leuk



Dat trekt mij dan weer totaal niet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:MarkLI schreef op 30 september 2016 @ 15:58:

[...]





Marana als jij dat leuk vind moet je dat gewoon doen

Wij zitten niet in die scene.



Ik ga liever savonds na het eten lekker fietsen en daarna lekker een filmpje op de bank of voetbal inside kijken met een biertje erbij



Mijn vrouw is de baas thuis maar tv en bier blijft ze vanaf Wat is er dan nog om de baas over te zijn?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 30 september 2016 @ 15:59:

[...]





Wat is er dan nog om de baas over te zijn?



Het aanrecht



En de was... En de stofzuiger en dweil....



Alle reacties Link kopieren
DE wijnkelder?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 30 september 2016 @ 16:07:

[...]





Het aanrecht



En de was... En de stofzuiger en dweil....







Hey! Ik help met de afwas en stofzuig en doe de vloer. En de tuin moet ik alleen doen

Hebben alleen een vrijkaart voor de badkamer en toilet en strijkijzer
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 30 september 2016 @ 13:58:

[...]



Nee, dat is de sauna k.i.l.t. en die wordt ook beschreven in de OP. Niet een sauna k.l.i.t. De L zit op een andere plek





Echt waar, staat o.a. op E-bay.

Maar daar is het waarschijnlijk ook een typfout.



http://www.ebay.de/sch/sis.html?_nkw=Sa ... +neuwertig
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik lees ook de hele tijd saunaklit en dit topic blijft maar omhoog komen...
Alle reacties Link kopieren
Saunaklitteband
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 30 september 2016 @ 16:42:

[...]





Echt waar, staat o.a. op E-bay.

Maar daar is het waarschijnlijk ook een typfout.



http://www.ebay.de/sch/sis.html?_nkw=Sa ... +neuwertig
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:MarkLI schreef op 30 september 2016 @ 15:22:

[...]

Misschien als een gemengde sauna alleen toegankelijk is voor leden die een verklaring van goed verdrag kunnen afgeven zullen we wellicht overwegen om samen naakt te gaan. Maar dan ligt de bal weer bij mij.Nog meer domheid. Alsof je géén VOG kunt krijgen als je gluurt op een strand, de sauna of een bouwplaats vol stoere bouwvakkers. En of het hebben van een VOG een garantie is dat diegene niet gluurt op een strand, de sauna of edn bouwplaats vol stoere bouwvakkers.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:MarkLI schreef op 30 september 2016 @ 15:22:

[...]

Misschien als een gemengde sauna alleen toegankelijk is voor leden die een verklaring van goed verdrag kunnen afgeven zullen we wellicht overwegen om samen naakt te gaan. Maar dan ligt de bal weer bij mij.





Meld je aan op sdc.com, en maak daar sauna-afspraken.



Mensen mogen daar alleen lid worden na een cameracheck door een moderator.

Daar is het dus vast niet zo'n losgeslagen zooitje als hier.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Skaep schreef op 30 september 2016 @ 16:52:

Ik lees ook de hele tijd saunaklit en dit topic blijft maar omhoog komen...



MIETOE.

Alsof je een dikke saunaclit krijgt van die vochtige warmte.
quote:MarkLI schreef op 30 september 2016 @ 14:27:

[...]





Ergens op een website stond dat minder dan 1 op de 10 mannen daarvoor naar de sauna komt.

En ik heb gezegd dat ik het risico niet ga lopen dat er een rondloopt dat betekent voor mij ook dat de kans klein is dat er een rondloopt. En hoe klein die kans ook is zal ik daarom niet samen met mijn vrouw naakt naar de gemengde sauna gaan. Als ze dat wil dan gaat ze naar een vrouwensauna.



Dus ik wil jullie nergens van overtuigen laat dat duidelijk zijn.



Waarom geef je niet gewoon toe dat jij ons aan overtuigen bent? In een post toen ik zei dat mijn vrouw een bikini aan had ipv badpak suggereerde je dat ze de volgende keer haar topje beter kon uit doen.



Ik weet het niet hoor. Maar volgens mij ben jij al pagina's bezig ons te proberen ervan te overtuigen dat er gluurderds in sauna's komen.



Ik vind het zo apart dat je hier zo enorm over na denkt en mee bezig bent allemaal onder het mom van 'er is een kleine kans'.



Er is een kleine kans op van alles. Er is een kleine kans dat er in het zwembad of strand iemand rondloopt die geil word van vrouwen in bikini. Ga je dan ook niet meer naar het zwembad/strand? Er is een kleine kans om als vrouw aangerand of verkracht te worden na een avondje stappen. Ook maar niet een avondje stappen meer dan?



En nogmaals, en echt ik vraag het me oprecht af, als je dan met je vrouw in een gemengde sauna naakt zit en iemand kijkt net 5 seconden langer naar haar dan de bedoeling is....wat is daar precies zo erg aan?



Qua verklaring van goed gedrag. hahaha. ik neem aan dat je een grapje maakt.
Alle reacties Link kopieren
'Ergens op een website' is natuurlijk een heel betrouwbare bron voor alle conclusies.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 30 september 2016 @ 22:35:

'Ergens op een website' is natuurlijk een heel betrouwbare bron voor alle conclusies.



Kijk eens pik.



https://www.saunagespot.nl/als-mensen-n ... auna-komen
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 30 september 2016 @ 15:31:

ach laat ook maarMoeten ik en dreamer je reactie ook weghalen?
Ga lekker slapen en hou voor eens en altijd op over dat stomme gelul over jou bekrompen ideeen over de sauna. Je begrijpt het niet en zal en wil het niet begrijpen. Niet jou wereld. Conclusie ga op een andere manier ontspannen maar niet in de sauna want dat is niets voor jou. Beter voor jou en betervoor de andere saunagangers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 30 september 2016 @ 15:57:

[...]





Ben je dan niet bang dat ze een sauna zonder badkleding zo prettig vindt, dat ze niet meer met jou naar een badkledingdag wil?Nee ze wilt het liefst samen wat doen.
Weer een slotje dan maar?
Alle reacties Link kopieren
quote:MarkLI schreef op 30 september 2016 @ 23:24:

[...]





Kijk eens pik.



https://www.saunagespot.nl/als-mensen-n ... auna-komen





Oh, wauw.

Je hebt een linkje gevonden van iemand die iets op een website/forum schrijft, en dezelfde ervaring met "een vies mannetje" weergeeft als hier wordt vermeld. Het vieze mannetje wordt gewoon verwijderd.





In de 35 jaar dat ik sauna's bezoek (als kind van 11 tot 17 jaar zelfs elke week) heb ik nog niet meegemaakt dat iemand verwijderd diende te worden.

Maar misschien kom ik alleen bij sauna's met een keurig publiek.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:MarkLI schreef op 30 september 2016 @ 23:49:

[...]





Nee ze wilt het liefst samen wat doen.



Nou, hup dan !

Internet afsluiten, licht uit en onder de dekens foezelen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Je hoeft niet te antwoorden natuurlijk maar ik vroeg:



"En nogmaals, en echt ik vraag het me oprecht af, als je dan met je vrouw in een gemengde sauna naakt zit en iemand kijkt net 5 seconden langer naar haar dan de bedoeling is....wat is daar precies zo erg aan?"



daar ben ik echt benieuwd naar namelijk, wellicht kan je mij dat uitleggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven