Mode & Beauty alle pijlers

Vandaag een rokje en hoe dan?

29-07-2015 10:59 56 berichten
Wat ik lastig vind is het volgende: ik had vandaag een rokje willen dragen naar mijn werk (of jurkje). Maar het is wisselvallig weer (hier regen en ongeveer 18gr). Daarom zou ik dan een legging of panty eronder doen (wat ik niet mooi vind met sandaaltjes met hak en open teen). Maarja... het is midden in de zomer en dan vind ik een legging/panty zo winters kijken.

Ik heb het over een rok of jurk tot net boven de knie.



Hoe doen jullie dat?
quote:Enn schreef op 29 juli 2015 @ 19:47:

Oroblu heeft mooie dunne panty's

]



Zeker! Alleen ben ik ruim 1.80 en stevig gebouwd, met hele lange benen. Het kruis van die Italiaanse panty's (en ook van Falke-panty's en bijna alle andere merken) komt bij mij ongeveer tot in mijn knieholtes. Dat doet de onzichtbaarheid weer enigszins teniet, helaas



Ik ben derhalve dolblij met mijn donkere leggings. Dan maar geen mode, alles zit in elk geval waar het hoort te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Waar kun je die zomerpanty kopen in normale winkels dus niet online?
Twerking My Way To The Top
Alle reacties Link kopieren
https://www.oroblu.nl/store-locator
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bij V&D.

Een wonder dat ik dat weet, want ik haat panty's.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
dankje
Twerking My Way To The Top
Alle reacties Link kopieren
Een dunne huidskleurige panty helpt helemaal niet tegen kou!

Ik doe met koude zomerdagen een warme dikkere zwarte pAnty aan of heel simpel een broek met een warm zomertruitje met laarsjes of dichte schoenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven