Mode & Beauty alle pijlers

Vandaag een rokje en hoe dan?

29-07-2015 10:59 56 berichten
Wat ik lastig vind is het volgende: ik had vandaag een rokje willen dragen naar mijn werk (of jurkje). Maar het is wisselvallig weer (hier regen en ongeveer 18gr). Daarom zou ik dan een legging of panty eronder doen (wat ik niet mooi vind met sandaaltjes met hak en open teen). Maarja... het is midden in de zomer en dan vind ik een legging/panty zo winters kijken.

Ik heb het over een rok of jurk tot net boven de knie.



Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Krijg jij dan serieus complimenten van mensen. Dat ze zeggen: goh wat heb jij een mooie panty aan.

Ik heb nog nooit iemand een compliment gegeven over haar panty.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een misser op die foto.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ook handig als je iets minder mooie benen hebt! Ik heb keratosis pillaris (of hoe je het ook schrijf), zie je heel lelijk alle poriën/ haarzakjes of wat het ook zijn. Dat is stukken minder met een mooie huidskleurige panty
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 29 juli 2015 @ 13:01:

[img]http://www.modekoninginmaxima.nl/sites/ ... maxima.jpg[/img] Ze is een beetje dom
18 graden Koud?! Jeetje! Het is toch nu nog gewoon blote benenweer.



Een panty, hoe komen jullie erop.
Alle reacties Link kopieren
Die foto



Zo zie je maar weer, Maxima is ook maar een mens...



Ik vind haar altijd heel elegant en stijlvol, maar dit was vast een vlaag van verstandsverbijstering!
Ik vind een huidskleurige panty echt prima! Wel chique zelfs. Je hebt echt hele mooie, zoals ook te zien is bij Maxima.



Ik vind huidskleur doorgaans mooier dan een panty in het zwart of grijs. Dan trekken die benen zo de aandacht, terwijl de aandacht naar de jurk moet gaan vind ik.
quote:Gatti schreef op 29 juli 2015 @ 13:02:

Krijg jij dan serieus complimenten van mensen. Dat ze zeggen: goh wat heb jij een mooie panty aan.

Ik heb nog nooit iemand een compliment gegeven over haar panty.Nee, ik krijg complimenten dat ik zulke mooie benen heb, of er altijd zo chique uitzie .
quote:Dubbus schreef op 29 juli 2015 @ 13:18:

Ik vind een huidskleurige panty echt prima! Wel chique zelfs. Je hebt echt hele mooie, zoals ook te zien is bij Maxima.



Ik vind huidskleur doorgaans mooier dan een panty in het zwart of grijs. Dan trekken die benen zo de aandacht, terwijl de aandacht naar de jurk moet gaan vind ik.eens
quote:marana schreef op 29 juli 2015 @ 12:52:

Omdat het te koud is zonder. Dat is toch de vraag van TO? En dat is precies waar huidkleurige panty's voor bedoeld zijn..
op een kantoor met airco is het dragen van een panty erg aangenaam hoor!

ik vind het nu zeker geen weer voor blote benen, regent de hele tijd en veel wind, gevoelstemperatuur is stukje lager denk ik...



complimentjes die ik ook wel eens hoor als men er achter komt dat ik wel een panty aan heb: goh, dat zou je niet zeggen, je ziet het helemaal niet! dat vind ik een compliment, dan heb ik de juiste panty te pakken!



haha die foto van Dana is inderdaad niet zo'n succes, en niet alleen de panty, de jurk is ook om te huilen!
quote:rosekapje schreef op 29 juli 2015 @ 14:28:

op een kantoor met airco is het dragen van een panty erg aangenaam hoor!

ok
Alle reacties Link kopieren
quote:rosekapje schreef op 29 juli 2015 @ 12:37:

[...]



[img]http://www.modekoninginmaxima.nl/sites/ ... eurs_3.jpg[/img]

je ziet hier toch geen panty?? hoe kan je het dan niet mooi vinden? het ziet er hetzelfde uit als blote benen, en dat vind je het best...

Ik moet op mijn werk ook verplicht een panty aan maar die van mij zie je ook nooit zitten, je ziet zelfs mijn moedervlekken er door heen, heel natuurlijk en glimt niet.Je ziet dus wel een panty, anders weet je ook niet of ze een draagt of niet.
quote:Dana schreef op 29 juli 2015 @ 13:01:

[afbeelding] Doorgaans vind ik dat Maxima er heel mooi uitziet. Maar zij slaat de plank nu volledig mis, wat mij betreft. Geen gezicht
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook huidskleurige (dunne!) panty's in de zomer onder een jurk of rok. Ik zit de hele dag in de airco en vind het te koud zonder. Daarnaast vind ik het netter staan dan blote benen op kantoor. Als ik naar huis ga en het is erg warm buiten doe ik mijn panty wel vaak uit zodat het niet zo zweterig wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 29 juli 2015 @ 13:03:

Wow wat een misser op die foto.





Een enorme misser!



Je ziet haar taille niet, de juk is lelijk en die zwarte panty's eronder......... Wat een misser.
Alle reacties Link kopieren
Waar kopen jullie zo'n onzichtbare panty?

Ik ben als de dood voor het steunkousen-effect maar in de lente en zomer is zwart zo... zwart.
What a nuanced anxiety
Misschien moet ik toch maar eens op pad voor zo'n onzichtbare huidkleur panty... haal je die gewoon bij de Hema? Of moet ik daarvoor naar een kousen-speciaal-zaak?

Wil er niet meer aan uit geven dan zo'n 8 euro (verwacht dat ze niet heel lang mee gaan gezien ze zo dun zijn dat je ze niet ziet zitten...) dus als iemand de gouden tip heeft :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:tyche schreef op 29 juli 2015 @ 16:05:

Waar kopen jullie zo'n onzichtbare panty?

Ik ben als de dood voor het steunkousen-effect maar in de lente en zomer is zwart zo... zwart.https://www.oroblu.nl/onl ... nmode/pantys/suntime.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oroblu heeft mooie dunne panty's

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 29 juli 2015 @ 13:01:

[afbeelding] Gruwelijk.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Enn!
What a nuanced anxiety
Ik vind het erg duur, ik ben getint en ben dus aangewezen op duurdere merken.

Maar met de juiste tint wel mooier.



Panty-anekdote:

Ik vertelde in de supermarkt een valse nicht kennis over mijn panty issues. Duur en altijd halverwege de dag kapot.

Zijn standaard antwoord op bijna alles is: Oh hou toch eens op over je wilde sexleven.

Nou, die was nu best wel leuk, hoor ik ineens wat gegiechel. Stonden 2 leerlingen van werk mee te luisteren
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 29 juli 2015 @ 22:05:

Ik vind het erg duur, ik ben getint en ben dus aangewezen op duurdere merken.

Maar met de juiste tint wel mooier.



Panty-anekdote:

Ik vertelde in de supermarkt een valse nicht kennis over mijn panty issues. Duur en altijd halverwege de dag kapot.

Zijn standaard antwoord op bijna alles is: Oh hou toch eens op over je wilde sexleven.

Nou, die was nu best wel leuk, hoor ik ineens wat gegiechel. Stonden 2 leerlingen van werk mee te luisteren





VO? Ik voel met je mee! Vind het een groot voordeel van werken in een andere stad: weinig kans op leerlingen in mijn vrije tijd.
What a nuanced anxiety

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven