Biechten maar: jouw smeuïgste wraakacties

19-07-2015 22:11 363 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee of hier al een topic van is, maar ik kon het met de zoekfunctie niet vinden



Ik ben wel benieuwd naar de leukste manieren waarop je ooit 'wraak' hebt genomen. Ik zet 'wraak' tussen aanhalingstekens omdat ik het niet heb over tegen criminaliteit aanschurkende levensgevaarlijke acties of ongezond stalkerige toestanden die je een maandsalaris of een half jaar tijd hebben gekost. Ik doel vooral op milde/lachwekkende streken om iemand op een ongevaarlijke manier iets betaald te zetten.



Iemand iets op te biechten bij Zuster Petronella?
Real friends don't rub it in. They rub it out.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2015 @ 22:33:

[...]



of je gelooft graag dat je het voor elkaar gekregen hebt.Of de wasmaschine had kuren en jij hebt je kleding al die tijd ook in een gore maschine gewassen.
Alle reacties Link kopieren
Natte was stinkt binnen een paar uur. Was die onder water staat niet, althans niet binnen een paar uur.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Natte was, niet in water maar gewoon nat op een hoopje, gaat echt heul erg meuren als je dan niet meteen droogt.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 19 juli 2015 @ 22:29:

[...]





Ook ooit gedaan met een doos zeebanket chocolade. Niemand proefde verschil, wel jammer. Heb het later verteld onder het genot van een bak koffie en nep zeebanket van de aldi. Echt die gezichten priceless



Mijn oma had daar ook een handje van. Die warmde Hema-banketstaven op en stopte ze in papieren zakken van de duurste bakker van de stad (die kreeg ze van een nicht die daar werkte). En maar Hyacinth Bouquet doen, hè. "Ja, ik zeg altijd: je kunt van alles proberen, maar uiteindelijk is er niets zo smakelijk als een echte [insert naam van kwaliteitsbakker] bij de koffie."



Heel pijnlijk. En zo nergens voor nodig ook.
Real friends don't rub it in. They rub it out.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2015 @ 22:33:

[...]



of je gelooft graag dat je het voor elkaar gekregen hebt.Je mening is inmiddels duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Overigens nog nooit wraak genomen, kan ik niet. Ik denk dan dat iedereen het "weet".
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
de was was niet gecentrifugeerd dus drijfnat, niet stinken na 6 uur.

Haal je gecentrifugeerde was uit je machine en gooi je dat in een hoopje in een hoek dan stinkt het na een halve/ hele dag
Alle reacties Link kopieren
Genoeg over natte wel of niet stinkende was! Ik wil wraakacties lezen jah
Ja en?
quote:Justmaartje123 schreef op 19 juli 2015 @ 22:37:

[...]





Je mening is inmiddels duidelijk.dank je, ik vroeg me al af of je het wel gelezen had
Alle reacties Link kopieren
Gesprek met een man die mijn vriendin lastig viel stiekem samen opgenomen met onze telefoon en dat toen naar zijn vrouw opgestuurd. Zij was zeker niet blij met dat gesprek, aangezien hij duidelijk in was op seks en steeds seksuele opmerkingen maakte.



en misschien ook nog eerst ge-blackmaild en voor geld gevraagd.. maar dat werkte niet.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
quote:Alixane schreef op 19 juli 2015 @ 22:37:

Overigens nog nooit wraak genomen, kan ik niet. Ik denk dan dat iedereen het "weet".wat is de zin van wraak als de ander niet weet dat de actie van jou afkomt?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2015 @ 22:33:

[...]



of je gelooft graag dat je het voor elkaar gekregen hebt.







Ow mèn, dit geloof je toch niet waarom zou ik een topic openen en aftrappen met een verhaal dat niet echt is gebeurd?



Het is daarnaast prima als je het niet wilt geloven, maar om daar nou drie pagina's over vol te schrijven is ook een beetje zonde. Vertel liever een leuk verhaal
Real friends don't rub it in. They rub it out.
De reden dat dating advertenties op TV s nachts tegenwoordig fictief zijn kan mede aan mij liggen. Als 16 jarige puberella had een ander meisje mijn vriendje afgepakt. Ahem kuch fra la la la la tiedeliedom.

Ik had een fictief email adres gebruikt dus de hitsige jongens konden geen rechtstreeks contact opnemen maar o wat vond ik het geweldig destijds. Nu schaam ik me kapot want het is nog altijd de schuld van de vreemdganger.

In my defense stond dat meisje er om bekend om vriendjes af te pakken en als ze ze had, vond ze ze niet meer interessant.
quote:ZusterPetronella schreef op 19 juli 2015 @ 22:39:

[...]









Ow mèn, dit geloof je toch niet waarom zou ik een topic openen en aftrappen met een verhaal dat niet echt is gebeurd?



Het is daarnaast prima als je het niet wilt geloven, maar om daar nou drie pagina's over vol te schrijven is ook een beetje zonde. Vertel liever een leuk verhaal ik doe niet aan wraak en ik zeg helemaal niet dat het verhaal niet echt is gebeurd
Telt het ook dat ik als puber het adres van iemand waarmee ik ruzie had heb opgegeven voor allerlei proefabonnementen en tena probeersetjes etc?
Trouwens waarom is wraak alleen geslaagd als diegene weet dat jij er achter zit? In mijn ogen is het juist het best gelukt als diegene geen idee heeft en jij je om een hoekje erom kan verkneukelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in een beker van een collega gepiest. Eruit gegoten en weer teruggezet. Aantal mensen wist dit en zij schoten telkens in de lach als ze hem met zijn beker zagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 19 juli 2015 @ 22:21:



ze vroeg erom.



Ik had ooit een stel vrienden die heul elitair konden doen over bier (tja elitair en bier... ). Zo waren alleen bepaalde merken goed genoeg.



We hebben toen eens het 'verkeerde' bier gekocht en het etiket vervangen voor dat van het 'goede' bier. Heel voorzichtig de kroonkurk eraf halen en op het andere flesje slaan en geen haan die ernaar kraait.

En wat denk je: niemand heeft opgemerkt dat het bier van die avond anders smaakte.



Stunt ook eens een keer herhaald met een pedant familielid die aan dezelfde kwaal leed, maar dan met dure whisky. Die proefde ook geen verschil met de goedkoopste Johnny Walker.FAN-TAS-TISCH!!!!! 😂😀😀😂👍👍
Alle reacties Link kopieren
quote:adilejessica schreef op 19 juli 2015 @ 22:38:

Gesprek met een man die mijn vriendin lastig viel stiekem samen opgenomen met onze telefoon en dat toen naar zijn vrouw opgestuurd. Zij was zeker niet blij met dat gesprek, aangezien hij duidelijk in was op seks en steeds seksuele opmerkingen maakte.



en misschien ook nog eerst ge-blackmaild en voor geld gevraagd.. maar dat werkte niet.



Dat opsturen lijkt me terecht, zo'n vrouw mag best weten wat voor schuinsmarcheerder haar man is. Ik vind dat eigenlijk niet eens vallen onder de noemer 'wraak'.



Dat van dat chanteren is wel best erg heb je dat echt gedaan?
Real friends don't rub it in. They rub it out.
quote:juubje schreef op 19 juli 2015 @ 22:41:

Ik heb in een beker van een collega gepiest. Eruit gegoten en weer teruggezet. Aantal mensen wist dit en zij schoten telkens in de lach als ze hem met zijn beker zagen.waarom?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2015 @ 22:38:

[...]



wat is de zin van wraak als de ander niet weet dat de actie van jou afkomt?Wraak is in de meeste gevallen een stiekeme actie, dat de wereld ermee geconfronteerd wordt is inderdaad de bedoeling. Maar niet dat mijn handtekening/foto/blog daar aan is gekoppeld. Snapt u?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet echt spannende acties ofzo, maar eenvoud is de sleutel. Toen ik wegging bij degene die me jarenlang slecht heeft behandeld heb ik diegene het meeste pijn gedaan door simpelweg extra te benadrukken dat diegene niets voor me betekend heeft. Door meteen met anderen aan de haal te gaan, doen alsof hij niet meer bestond. Foto's die ik nog had in de brievenbus gedaan met de mededeling dat 'ik ze niet meer nodig had'. Terwijl diegene erg veel verdriet had liet ik hem compleet barsten, ging mijn vrijheid vieren en feesten. Daarmee heb ik hem op dat moment het meeste pijn gedaan. De telefoon op laten nemen door nieuwe vriend toen hij belde was het toppunt.



En heb ooit naar iemand die naar tegen me deed gesmst 'je maakt me gewoon heel erg ongelukkig' en later vertelde diegene dat dat echt pijn heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 22:41:

Trouwens waarom is wraak alleen geslaagd als diegene weet dat jij er achter zit? In mijn ogen is het juist het best gelukt als diegene geen idee heeft en jij je om een hoekje erom kan verkneukelen.In mijn woordenboek ook hoor Des te beter als niet duidelijk wordt dat jij het was.
Real friends don't rub it in. They rub it out.
quote:Starshine schreef op 19 juli 2015 @ 22:40:

Telt het ook dat ik als puber het adres van iemand waarmee ik ruzie had heb opgegeven voor allerlei proefabonnementen en tena probeersetjes etc?Nee hoor, ik was heel blij met die proefsetjes
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 22:41:

Trouwens waarom is wraak alleen geslaagd als diegene weet dat jij er achter zit? In mijn ogen is het juist het best gelukt als diegene geen idee heeft en jij je om een hoekje erom kan verkneukelen.Dit vind ik persoonlijk ook het leukst, maar kan me ook best voorstellen dat anderen daar anders over denken. Als je echt een punt wil maken bij iemand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven