Dat koop ik nooit meer!

10-06-2014 13:33 222 berichten
Wat koop jij nooit meer?





TO trapt af:



1. Een wollen vloerkleed. We hebben het al ruim een jaar, en nog steeds ontstaan er dagelijks diverse wollen tumbleweeds en pluizen, waardoor het huis eruit ziet alsof we 2 Sint Bernard honden hebben en geen stofzuiger.



2. Bavaria Radler, bah, alsof bier en fanta zijn gemixt.
Alle reacties Link kopieren
quinoa: snap de hype niet want vind het echt totaal niet lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 juni 2014 @ 17:34:

[...]



Snorfiets dus zonder helm.

Ik heb een scooter, beste aankoop ever! Ben zo in het centrum van Utrecht en kost geen drol. Voor de winter heb ik een dekje en handschoenen aan mijn stuur. Nooit koud dus helmhaar neem ik voor lief haha!Ja snorfiets inderdaad! Kom uit het oosten van het land, daar heten die dingen toch allemaal hetzelfde?
An apple a day...
Alle reacties Link kopieren
De kaasschnitzels van Maaslander:





Het lukt me gewoon NIET om die dingen heel te houden, tijdens het bakken. Heb het een paar keer geprobeerd (want ze lijken me zo lekker), maar uiteindelijk lopen ze leeg, en nemen het formaat van mijn koekenpan aan
You don't have to fit into the format
Lotte35 bak je ze niet gewoon op te hoog vuur?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou je denken, matroesjka, maar ik heb verschillende temperaturen geprobeerd. Bij een lagere temperatuur leek het iets beter te gaan, maar ging ie uiteindelijk ook 'lopen'. Bovendien was ie toen nog helemaal niet lekker goudbruin en krokant.



Ik heb het opgegeven. Er zijn inmiddels ook kaasschnitzels van Beemster. Die lukken perfect.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
De kaasschnitzels van Menu Fromage moet je zonder olie of boter bakken, is dat met deze toevallig ook niet zo? Het maakt namelijk echt uit, als je er wel boter bij doet worden die van MF zompig en vies.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Droogshampoo van Andrelon. Is niet meer als een verkapte stylingspray. Mijn vriend heeft me keihard uitgelachen toen ik ermee thuiskwam.
Alle reacties Link kopieren
'Verse' guacamole van AH. Het is groen en het zit er uit als guacamole, maar of er een avocado aan te pas is gekomen? Echt niet te eten. En guacamole is zo makkelijk zelf te maken, what was I thinking?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Valess met milner kaas vind ik ook lekker trouwens! Wel anders dan die van Maaslander, maar hier geen leeglopers (eerst op hoog uur voor een krokant laagje en dan op een heeeeel klein vuurtje nog even doorgaren).
Ice tea ijsjes van lidl zijn trouwens echt smerig.
Zo'n kaasschnitzel kan je beter zelf maken. Plak Edammer kaas even in door een bloem-water mengsel halen en met een klein beetje boter of olie in de koekenpan. Zo deed mijn moeder dat vroegah tenminste
Alle reacties Link kopieren
quote:may_ka schreef op 11 juni 2014 @ 20:46:

De kaasschnitzels van Menu Fromage moet je zonder olie of boter bakken, is dat met deze toevallig ook niet zo? Het maakt namelijk echt uit, als je er wel boter bij doet worden die van MF zompig en vies.

Die van Menu Fromage ken ik ook. Die deed ik altijd in de oven. Vond ze altijd lekker, tot ze de korst 'vernieuwden' (die bestaat nu uit een soort cornflakes, toch?). Sindsdien vind ik ze een stuk minder lekker.



Misschien is bakken zonder boter wel DE oplossing voor de schnitzels van Maaslander. Ik heb inmiddels ook zo'n kekke keramische koekenpan. Wie weet, durf ik het nog één keer aan.....
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Jaaaah, gewoon doen!

(Ik vind die menu fromage-korst echt heerlijk!)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:may_ka schreef op 11 juni 2014 @ 21:59:

Jaaaah, gewoon doen!Desgewenst houd ik je op de hoogte
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik koop nooit meer minerale zonnebrandcreme. Ik leek wel een wit spook en glimde als een discobal. Make up erover heen kun je ook vergeten. Dat het heel goed beschermt tegen de zon geloof ik graag, je durft gewoon niet meer naar buiten!
Alle reacties Link kopieren
Oh, over kaasschnitzels...die van albert heijn met vier kazen zijn heerlijk. En ze lopen niet uit in de pan. Ik bak ze altijd in zonnebloemolie.
Alle reacties Link kopieren
quote:helzgirl schreef op woensdag 11 juni 2014 21:22 Droogshampoo van Andrelon. Is niet meer als een verkapte stylingspray. Mijn vriend heeft me keihard uitgelachen toen ik ermee thuiskwam.



Inderdaad, heb ik vol goede moed een keer gekocht, dat ik geen tijd had om mijn haar te wassen die dag.

Erin gespoten, gekamd, geborsteld, echt een uur staan borstelen om al dat witte spul eruit te krijgen.

Aan het einde van het liedje stond ik dus toch gewoon mijn haar onder de douche te wassen en daarna te föhnen en te stijlen.

En ik had al zo weinig tijd. Echt nooit en nooit meer dat ik in zulke dingen trap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 10 juni 2014 @ 14:52:

Producten van Dove. Jakkes!

Stevia. Jakkes!Inderdaad, producten van Dove stinken en blijven dat lang na het douchen en insmeren doen. Ik vind het echt heel vies. Ik vind alles met chemische parfum luchtjes vies.
Grappig, ik gebruik die droogshampoo juist heel graag. Even opspuiten, 2 minuten laten zitten, en er uit borstelen.



Ik vind het niet geschikt als vervanging voor het normaal en regelmatig wassen van je haar. Maar ik vind het wel heel geschikt om je even snel op te knappen als je onverwachts de deur uit moet, terwijl je eigenlijk net aan haren wassen toe was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylphide75 schreef op 11 juni 2014 @ 22:07:

Oh, over kaasschnitzels...die van albert heijn met vier kazen zijn heerlijk. En ze lopen niet uit in de pan. Ik bak ze altijd in zonnebloemolie.

Dank je voor de tip!

Die van Beemster zijn ook héérlijk. Jammer genoeg alleen te koop bij C1000.



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik had een keer tofu gehakt gekocht bij ah, mijn oudste vond het naar klei smaken en wilde haar pasta zelfs niet opeten. Dat kopen we dus niet meer. Manlief vindt aardappel anders heel smerig terwijl je mij nergens blijer mee maakt dan met aardappels anders kruiden knoflook, hmmmm! Maar ik koop het dus nooit meer omdat alleen ik het lekker vind.
De Belgische versie van Aardappel Anders heet Gratinoise en is wel lekker

AA is idd. echt smerig :s

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven