Dat koop ik nooit meer!

10-06-2014 13:33 222 berichten
Wat koop jij nooit meer?





TO trapt af:



1. Een wollen vloerkleed. We hebben het al ruim een jaar, en nog steeds ontstaan er dagelijks diverse wollen tumbleweeds en pluizen, waardoor het huis eruit ziet alsof we 2 Sint Bernard honden hebben en geen stofzuiger.



2. Bavaria Radler, bah, alsof bier en fanta zijn gemixt.
Alle reacties Link kopieren
quote:hallekie schreef op 10 juni 2014 @ 14:50:

Van die dikke gel waarmee je een dopje maakt in de toiletpot (M uscle F resh D isc) Want als je je toilet even wilt schoonborstelen veeg je meteen die kwak weg. Nogal zonde dus.*1
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Febrése. Jakkes wat stinkt dat spul.
Zo'n 'handig' speeltentje voor de kinderen.. Zo'n tentje dat je met een simpele draaibeweging opvouwt en weer in de hoes stopt.



Had er een gekocht, uitgevouwen, kindjes erin laten spelen en toen het begon te schemeren dacht ik 't ding even snel op te vouwen. Een uur later, helemaal lek gestoken door de muggen heb ik t ding in de kofferbak van de auto geduwd. Volgende ochtend naar de winkel terug en gezegd: "Als jullie 'm kunnen opvouwen, wil ik hem graag houden, anders laat ik 'm hier". Kwartier later gaven ze toe dat het hen ook niet lukte. Geld terug en doei!
Knabbelspek. Om te janken zo smerig.



Zeer goedkope boekenkasten. Je schrikt je kapot als er een doorgezakte plank uit de kast mietert.
Alle reacties Link kopieren
Vloerbedekking is sowieso een ranzig iets als je er over nadenkt, dus dat zal ik ook niet zo snel meer kopen. Wuf.
No worries
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic trouwens!
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 10 juni 2014 @ 14:22:

[...]





Smerig he, echt een viezig nasmaakje.je proeft het direct.. zo ontzettend ranzig.. bah.. Ik ben sowieso niet zo van de light spullen..
Alle reacties Link kopieren
Anti-kat om mijn kat te laten stoppen met aan de deuren krabben. Het heeft niet geholpen, niets trouwens, ze is gewoon niet onder de indruk.



Het merendeel van mijn schoenen. Heb helaas lastige voeten waardoor schoenen die in de winkel prima zitten, thuis na ongeveer een halfuur pijn beginnen te doen.
It ain't me
Al die mooie schoenen die in mijn kast staan. Nauwelijks op gelopen omdat ik er blaren van krijg. En dat zijn er nogal wat. Zo zonde.



Chips van de Lidl en Aldi.

Groene aspergesoep van de AH. Brrrr.

Stevia doe ik ook niet meer. Zoet is het wel maar dat nasmaakje....
Alle reacties Link kopieren
- onderbroeken van het merk Sloggi; in China gemaakt en dat is wel te zien ook.



- een keukenmachien; nooit gebruikt.

- een hometrainer; wordt bijna nooit gebruikt
Alle reacties Link kopieren
Spa lemon vond dat zo heerlijk totdat ze die vieze cactus erbij gingen doen jakkes!
Alle reacties Link kopieren
Ons duur koffieapparaat met bonen, begrijp het ding nog steeds niet, en je zet heeeeeel sloom 2 bakkies per keer.



Stokke kinderstoel. Het apparaat zelf kost al een godsvermogen, maar daarbij opgeteld dan alle newborn, rechtop zit ding, kussentjes, hoesjes en tuigje meuk heeft inmiddels 400 euro gekost!!!!! Daar kan je gewoon 25 kinderstoelen van de Ikea voor kopen! Waar kersje heel graag in zit. Uiteraard.
quote:paper-clip schreef op 10 juni 2014 @ 13:52:



In de categorie kat, zo'n tunneltje waar ze doorheen kunnen rennen. Ze zijn er allebei als de dood voor, bange poeperds !

Ik heb ooit eens bij de dierenwinkel een kattententje gekregen (een soort koepeltje) katten vonden het énig, in no-time zaten ze er allebei in, 15 seconden later scheurden ze al krijsend en vechtend door de zijkant

Ding was helemaal kapot.

Ander kattenspeeltuig word hier nauwelijks aangeraakt, alleen kartonnen dozen zijn interessant.
Alle reacties Link kopieren
quote:slekire schreef op 10 juni 2014 @ 13:50:

Nieuwe gordijnen en dan twee weken daarna twee kittens.....hoewel ik dan achteraf gewoon veel goedkopere gordijnen zou hebben gekocht en dan toch gewoon ook de kittens.

Maar de combi is minder handig.





Herkenbaar.

Na 3 weken zaten er al flink wat gaten in!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nooit meer koop?



Van dat marshmallow spul voor op brood. Verschrikkelijk vies!
Ik vermijd ook alle light producten, allemaal even ranzig.

Ook de vega shoarma van AH koop ik nooit meer, zooooo vies!



Een plakborstel om haren weg te halen, een rol ducttape is veel effectiever.



Hoodie van de takko, wat een ellendige kwaliteit, de pluizen liggen overal ongeachte hoevaak het is gewassen. Je bent gewoon een wandelende pluizen-sneeuwbui.



Schoenen van de van haren, leuk maar binnen 3 maanden kapot ondanks amper gebruik.



vogue douchegel, van top tot teen onder de rode jeukende bulten.
Alle reacties Link kopieren
Drankjes waar gelatine blokjes in verwerkt zijn. Ik heb niets tegen gelatine (zoals pudding), en ook niets tegen kauwbare dingen in m'n drinken (zoals die Hero drankjes met stukjes fruit erin), maar de combinatie gelatine en drinken staat me heel erg tegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 10 juni 2014 @ 14:07:

[...]





Toen de kleinste er nog niet was, deed andere poes dat een hele tijd, tot het 'trainingsbakje' uit de wc ging, toen was het toch wel veel water en durfde ze niet meer.

Daarom had ik stille hoop op de verkleiner..



Haha awesome!

Nouja nu iets minder dus....
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Een hamster!



Het is een lief beestje en ik verzorg hem ook goed, maar heb er zo'n spijt van.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Natuuronvriendelijke schoonmaakmiddelen. Sinds ik probiotische, volledig-natuurvriendelijk schoonmaakmiddel heb en me realiseer hoeveel chemische troep we per dag door het putje de natuur in spoelen met zn allen...



en



Sheba, Gourmet en alle 'sjieke' kattenvoer, dat wordt door madame nooit aangeraakt.



en



Knorr wereldgerechten; veel te zout en nep.
quote:spruit2014 schreef op 10 juni 2014 @ 15:42:

Een hamster!



Het is een lief beestje en ik verzorg hem ook goed, maar heb er zo'n spijt van.



Oei!



Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie die reclame nog van hardloper churrandy martina (of hoe je het ook schrijft), die rende een rondje en na 1 minuutje had je dan een pasta-ovenschotel. Dat leek me wel wat dus wij dat ook in een minuutje klaar gemaakt en in de oven gezet. Toen het klaar was waren we binnen een minuutje ook al onderweg naar de friettent want GadverDamme wat was dat VIES. Enige keer ever dat we de hele schaal eten zo hebben weggekieperd.



Blondspray van de Hema, weet niet of het nog bestaat, maar als tiener ooit gekocht. Je spuit het in vochtig haar en laat het dan in de zon drogen. In plaats van lichter haar had ik uitslag van kruin tot tenen, echt helemaaaaal vol jeukende, rode bultjes. Wat een ellende...



O en onze harman kardon hime cinema/ mediaplayer set. Vriend heeft ze ooit verkocht en dit moest het zijn, geweldig ding. Hij zal er wel verstand van hebben, dacht ik dus. Twee keer het ding terug gebracht omdat hij geen dvd's afspeelt. Tweede keer kwam het ding terug met een afstandsbediening vol koffie...die hadden ze blijkbaar als roerstaafje gebruikt. Uiteindelijk bleken de harman kardon en onze tv niet met elkaar te kunnen opschieten want het bleek een 'hand shake probleem', zeer zeldzaam maar het kwam erop neer dat we een nieuwe tv moesten om weerd dvd's te kunnen kijken! We hadden gewoon een prima plasma tv dus echt geen oud bakbeest ofzo. O ja..de afstandsbediening van de harman kardon maakt nu (zonder koffie) de batterijen binnen 10dagen op dus nu moeten we er telkens een batterij uithalen. ..pokke apparaat
Alle reacties Link kopieren
quote:hanke321 schreef op 10 juni 2014 @ 15:09:

Febrése. Jakkes wat stinkt dat spul.

Ik vind dat echt lekker ruiken!

Je bedoelt van die meubelverfrisser he?
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:mendy schreef op 10 juni 2014 @ 15:55:



O en onze harman kardon set. Vriend heeft ze ooit verkocht en dit moest het zijn, geweldig ding. Hij zal er wel verstand van hebben. Twee keer het ding terug gebracht imdat hij geen dvd's afspeelt. Tweede keer kwam het ding terug met een afstandsbediening vol koffie...die hadden ze blijkbaar als roerstaafje gebruikt. Uiteindelijk bleek de hatman kardon en onze tv niet met elkaar te kunnen opschhieten want het bleek een 'hand shake probleem', zeer zeldzaam maar het kwam erop neer dat we een nieuwe tv moesten om weerd dvd's te kunnen kijken! We hadden gewoon een prima plasma tv dus echt geen oude beeldbuis ofzo. O ja..mde afstandsbediening van de harman kardon maakt nu (zonder koffie) de batterijen binnen 10dagen op dus nu moeten we er telkens een batterij uithalen. ..pokke apparaat



Ik heb het even moeten googlen, maar het is dus blijkbaar een thuisbioscoopsysteem met Blu-ray Disc-speler.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven