Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.



Dus maar een nieuwe.



Dingen die je pas heel laat begreep :



Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.



ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie



... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor



.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
Alle reacties Link kopieren
Heet niet voor niets Muts, dacht tot voor kort dat een Avocado als Advocado geschreven/uitgesproken werd.



Dat realityseries vaak niet spontaan zijn maar gescript voor de kijkcijfers.



Als kind zat ik een een auto met pech waarvan de riemen verbrand waren, en ik dacht dat het om de autogordels ging en rook er zelfs aan.....
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger dacht ik dat een vrouw na de bevalling alle zwangerschapskilo's gelijk kwijt was.

Een kennis van,mijn moeder was 30kilo aangekomen en ik was echt in schok: een baby van 30 kilo!?!?!?

Toen heeft m'n moeder het mij maar even uitgelegd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dat het woord "Breakfast" doorbreken van het vasten betekent.

Ja, logisch natuurlijk nadat je de hele nacht niet gegeten hebt. Maar het was pas ver in mijn volwassen leven dat het kwartje viel.
Alle reacties Link kopieren
quote:loquase schreef op 04 augustus 2014 @ 22:53:

Dat het woord "Breakfast" doorbreken van het vasten betekent.

Ja, logisch natuurlijk nadat je de hele nacht niet gegeten hebt. Maar het was pas ver in mijn volwassen leven dat het kwartje viel.Hij valt bij mij nu pas. Nooit bij stilgestaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 04 augustus 2014 @ 16:59:

Haha ik moet wel lachen om Sjarlwa, ik ken het niet anders dan Sjarloois :-)



En ik zeg ook doezen ipv douchen.De "i" wordt niet uitgesproken, de juiste uitspraak is Sjaarloos.
Alle reacties Link kopieren
Als mensen vroeger zeiden dat ze er een emmer water bij pakten om het gaatje te zoeken bij het banden plakken, dacht ik dat ze bedoelden dat je dan de binnenband vol liet lopen met water om te kijken waar het uitkwam. Ik heb serieus zitten zoeken hoe je water een binnenband in kon krijgen :D
may the bridges I burn light the way
Alle reacties Link kopieren
Break maar we spreken het uit als brek. Dat helpt wel dat het wat minder rap aankomt.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Ik keek gisteren naar een film en hoorde de bekende term:"Bottoms up!" en ineens snapte ik waarom dat zo gezegd wordt Bodem van het glas aan de bovenkant....met andere woorden iets in één teug opdrinken.
quote:loquase schreef op 04 augustus 2014 @ 22:53:

Dat het woord "Breakfast" doorbreken van het vasten betekent.

Ja, logisch natuurlijk nadat je de hele nacht niet gegeten hebt. Maar het was pas ver in mijn volwassen leven dat het kwartje viel.



En dat GOODBYE afkomstig is van

God Be with You
quote:loquase schreef op 04 augustus 2014 @ 22:53:

Dat het woord "Breakfast" doorbreken van het vasten betekent.

Ja, logisch natuurlijk nadat je de hele nacht niet gegeten hebt. Maar het was pas ver in mijn volwassen leven dat het kwartje viel.Nooit geweten, wel leuk.
quote:georgia87 schreef op 06 augustus 2014 @ 16:25:

Als mensen vroeger zeiden dat ze er een emmer water bij pakten om het gaatje te zoeken bij het banden plakken, dacht ik dat ze bedoelden dat je dan de binnenband vol liet lopen met water om te kijken waar het uitkwam. Ik heb serieus zitten zoeken hoe je water een binnenband in kon krijgen :D





Waar is het dan eigenlijk wel voor ? Om je handen te wassen als ze zwart zijn ?
quote:marilyn82 schreef op 14 augustus 2014 @ 23:21:

[...]







Waar is het dan eigenlijk wel voor ? Om je handen te wassen als ze zwart zijn ?Als je de band in het water houdt kun je zien waar het gaatje zit, omdat daar dan belletjes vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:harrods schreef op 30 juli 2014 @ 23:51:

[...]





Hahahaha, een prop sla alstublieft. ik kom niet meer bij!
Alle reacties Link kopieren
Caravan komt van car and a van. Nooit geweten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelopeia schreef op 14 augustus 2014 @ 23:25:

[...]



Als je de band in het water houdt kun je zien waar het gaatje zit, omdat daar dan belletjes vandaan komen.



Weet je dat ik mijn hoofd brak om zoiets simpels te zeggen? Ik weet dat het inderdaad daar voor is, maar kon de woorden niet vinden.



De lucht uit het gaatje veroorzaakt belletjes in het water en zo traceer je de lek.
quote:Sensy12 schreef op 14 augustus 2014 @ 23:40:

[...]





Weet je dat ik mijn hoofd brak om zoiets simpels te zeggen? Ik weet dat het inderdaad daar voor is, maar kon de woorden niet vinden.



De lucht uit het gaatje veroorzaakt belletjes in het water en zo traceer je de lek.Haha gek he? Soms wil je iets uitleggen en dan kan je gewoon de woorden niet vinden. Ik ben nu meer dan een maand fulltime scriptie aan het schrijven dus ik weet er alles van helaas
quote:Sensy12 schreef op 14 augustus 2014 @ 19:13:

Ik keek gisteren naar een film en hoorde de bekende term:"Bottoms up!" en ineens snapte ik waarom dat zo gezegd wordt Bodem van het glas aan de bovenkant....met andere woorden iets in één teug opdrinken.Dus jij stak elke keer je kont in de lucht?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 15 augustus 2014 @ 00:12:

[...]





Dus jij stak elke keer je kont in de lucht? Goeie
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem250720141 schreef op 25 juli 2014 @ 12:48:

Hee, leer ik op de valreep nog iets nieuws! Ik ken wel zwarte bessen, maar ik had me nooit gerealiseerd dat dat ook aalbessen zijn. Mijn oma had ze vroeger in de tuin, en maakte daar zelf bessensap van. Ik heb nu witte bessen in de tuin, en die doen het goed. Waren dat geen vlierbessen? Die hadden wij ook maar die vond ik vies.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht vroeger dat de letters van je postcode werden gevormd met je voorletters, wij woonde namelijk in een gebied met postcode 1111PL (voornamen van mijn vader Petrus Leonardus).

Uiteraard wist ik op dat moment ook nog niet dat hele gebieden dezelfde postcode hebben, dus mijn beredenering vond ik zelf erg logisch. Ten minste dat vond ik tot wij gingen verhuizen en postcode 1111PM kregen, toen snapte ik er echt niets meer van.
Alle reacties Link kopieren
Haha, breakfast wist ik ook niet, dat vroeg ik me laatst zelfs nog af, maar ik kon er niets van maken. Bedankt voor de uitleg! Caravan is ook nieuw voor me



Ik weet nog wel dat ik als kind een boek las over een meisje met een paard, en dat haar moeder een blik in de keuken wierp. En ik me maar afvragen waarom ze dat blik gooide, pagina's lang naar een verklaring van dat voorval in het verhaal gezocht
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
*Verwijderd wegens dubbele post, PC deed even moeilijk*
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Caravan.

Hofleverancier.

Bottoms up.



Er gast weer een wereld voor me open hier!



Ik dacht echt dat onze fietsenhandel hier in de wijk voor de fietsen van de Oranjes zorgde. Wéér een illusie armer
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbelvla schreef op 16 augustus 2014 @ 02:12:

Ik dacht vroeger dat de letters van je postcode werden gevormd met je voorletters, wij woonde namelijk in een gebied met postcode 1111PL (voornamen van mijn vader Petrus Leonardus).

Uiteraard wist ik op dat moment ook nog niet dat hele gebieden dezelfde postcode hebben, dus mijn beredenering vond ik zelf erg logisch. Ten minste dat vond ik tot wij gingen verhuizen en postcode 1111PM kregen, toen snapte ik er echt niets meer van.Haha, de voorletters van mijn vader waren toevallig de eerste letters van de namen van mijn moeder en twee broers. Dus dacht mijn oudste broer als er post kwam dat met die letter zij drieën werden aangeduid en met de achternaam mijn vader. Maar toen kwamen mijn zus en ik erbij en klopte het niet meer.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht best lang dat een OV-jaarkaart een overjaarkaart heette.
12 but mature for my age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven