Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.



Dus maar een nieuwe.



Dingen die je pas heel laat begreep :



Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.



ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie



... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor



.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
Alle reacties Link kopieren
Dat een NUTS zo heet omdat er noten in zitten. Op mn 50e ontdekt!!! ??
Alle reacties Link kopieren
Kapjes van de paprika worden hier niet weggegooid hoor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vanmorgen hadden man en dochter het over stripfiguren. Wie is jouw favoriete Disney figuur mama ? Nou Winnie de Pooh, die vind ik zo leuk. Al pratende kwamen we erop dat ze allemaal wel een karakter uitbeelden, Teigetje een spring in het veld, Iejoor een depressieve ezel en Kanga en Roe een moeder en kind. Waarom heten ze zo ? Ik zeg ja, logisch als je een kangoeroe bent. Werden er opeens 2 erg stil, goh dat dat wisten we echt niet
Alle reacties Link kopieren
quote:buttons schreef op 22 augustus 2014 @ 15:44:

Dat een NUTS zo heet omdat er noten in zitten. Op mn 50e ontdekt!!! ??Oeps! Nu je het zegt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:sassafras schreef op 22 augustus 2014 @ 01:36:

[...]





Ik ken hem als volgt:



"Zuinigheid met vlijt, bouwt huizen als kastelen....... En als men zich niet wast krijgt men luizen als kamelen!"Zuinigheid met vlijt, bouwt huizen als kastelen...en een vies, vuil, oud wijf kweekt luizen als kamelen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is een / de kopse kant?
Alle reacties Link kopieren
De kopse kant is bv in een winkel, heb je in een stelling, aan de ene kant van de stelling staan bv wasmiddelen en aan de andere kant de shampoo. Het eind van de stelling, waar je de bocht om kunt is dan de kopse kant, die staat dan haaks op de shampoo en wasmiddelen. (jemig hoe leg je zoiets uit...)
Alle reacties Link kopieren
Daar staan vaak de aanbiedingen
Alle reacties Link kopieren
De dwarse kant van een boom of plank, dus als het ware een bovenzicht van wat in de grond overblijft van een gekapte boom.



Kwam in mn zoekopdracht naarboven.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
De korte kant, kun je ook zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Zo ben ik er zojuist achtergekomen dat het tekentje op de Dove (dus duif) producten een duif is
Alle reacties Link kopieren
Nuts! Dat is lang geleden.. Inderdaad ook nooit beseft!



Ja.. Nu heb ik daar trek in
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de uitleg dames .



Wie gaat er mee NUTS kopen? :D
quote:renske1975 schreef op 22 augustus 2014 @ 18:02:

[...]





Zuinigheid met vlijt, bouwt huizen als kastelen...en een vies, vuil, oud wijf kweekt luizen als kamelen. Zuinigheid met zeep bouwt luizen als kamelen
Alle reacties Link kopieren
En dan zijn cookies toch nog ergens goed voor... Komt er net een advertentie voorbij van BCC en ineens besef ik dat het gezichtje in het logo een stopcontact moet voorstellen.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
quote:765675658767 schreef op 18 december 2012 @ 16:57:



Yesterday is history, tomorrow still a mystery. Today is a gift. That's why the call it: the present.Mooi!
Tijdens het grasmaaien schoot me er één te binnen: heel lang geleden was er een liedje met de tekst "als het gras twee kontjes hoog is, meisjes pas dan heel goed op".



En ik had echt géén idee waarom je de hoogte van gras zou afmeten aan een aantal kontjes, of waarom meisjes dan op moesten passen



Ik was wel voorgelicht hoor, maar toch duurde het lang voordat ik dat verhaal koppelde aan gras van twee kontjes hoog.
Dat Eminem een rapper is.



Dacht in groep 8 altijd, waarom hebben die jongens het toch altijd over m&m's????
quote:Ginevra schreef op 07 september 2014 @ 21:50:

Tijdens het grasmaaien schoot me er één te binnen: heel lang geleden was er een liedje met de tekst "als het gras twee kontjes hoog is, meisjes pas dan heel goed op".



En ik had echt géén idee waarom je de hoogte van gras zou afmeten aan een aantal kontjes, of waarom meisjes dan op moesten passen



Ik was wel voorgelicht hoor, maar toch duurde het lang voordat ik dat verhaal koppelde aan gras van twee kontjes hoog.Oooh, ja natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ok, een erge (vind ik dan)



Dat het enkelvoud van loopgraven loopgraaf is en niet loopgraf.

Natuurlijk logisch als je er even bij nadenkt, maar ook weer een woord dat je bijna nooit in het enkelvoud tegenkomt.



Jaja, schaam schaam.
Damn...die kontjes...weer wat geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er net achter (dankzij RTL late night) dat een romcom een romantische comedy is...
Luister naar je hart, want dat klopt
Ik ben er deze week achter gekomen dat het Duitse Oktoberfest in september wordt gehouden!

Raarrr toch?
En dat de Russische Oktoberrevolutie vanwege het gebruik van de Juliaanse kalender eigenlijk in november plaatsvond.
De namen van de maanden slaan sowieso nergens op. September bv betekent 7de maand, maar is de 9de. Oktober (8), november (9), en december (10) kloppen ook niet.

Geen idee waar dat vandaan komt eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven