Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er even niet en er wordt meteen veel geschreven, moesten jullie geen eieren zoeken



Ik heb het huis lekker voor mezelf, wat sommige mensen in mijn omgeving volgens mij nogal zielig vonden, maar het is heerlijk. Harde muziek draaien (de buren zijn er ook niet), ongegeneerd een stofzuiger door het huis slingeren, uitgebreid koken zonder dat iemand een pizza in de oven wil douwen... Mijn huisgenoten zijn allemaal best oké maar mijn doel voor volgend jaar is toch wel om eindelijk genoeg te gaan verdienen voor een eigen plekje.



Ik doe het qua eten niet altijd helemaal goed trouwens. Ik eet weinig vlees maar niet alles is biologisch en ik koop uit luiheid ook dingen bij de supermarkt (en stiekem vind ik sommige dingen met e-nummers ook gewoon lekker). Maar ach, liever wat aanpassingen dan helemaal nergens bij nadenken. Gehakt wellington is overigens gehakt in bladerdeeg, net als beef wellington (iemand vroeg dat geloof ik).
@fleet: fijn dat het leuk was! Al snap ik dat het ook een beetje dubbel is zonder je mama. Alleen maar logisch denk ik. Je dametjes nog eieren gezocht?



@rouge: ik denk dat ik maar gewoon wacht tot hij op Netflix is heb een 55 inch tv dus kan prima bioscoopgevoel faken



@cerulli: op een gegeven moment ben je echt toe aan een eigen stek hè? Heel logisch hoor



@hier: weer eens een waardeloze nacht gehad ben echt totaal gebroken tegen dat de bevalling begint vandaag komt schoonvader op de koffie en verder ga ik maar weer bankhangen denk ik.

Overnorgen is hij voldragen begin opeens een lichte paniek te voelen dat 'ohjee.. waar ben ik aan begonnen, kunnen we dit wel'-gevoel heb ik de hele zwangerschap niet gehad, maar nu hij er binnen 2 dagen en max 5 weken is hebben de hormonen me opeens toch nog te pakken geloof ik gelukkig heeft man dat ook en vinden we het samen een beetje eng allemaal
Oh, dat snap ik heel goed Cerulli! Een plek voor jezelf is zo waardevol, kun je na een dag ook goed tot rust komen. Hier ben ik héél blij dat we een aparte ruimte aan huis hebben dat is ingericht als sportruimte voor man. Hij 's avonds in zijn hok, kinderen op bed en ik beneden even voor mezelf. Heb dat ook echt nodig na een dag werken of met de kinderen (ach, het is allebei werken ).



Lux, aaah, ja, herkenbaar. Maar ik had dat nadat ik de oudste in mijn armen had. Euforie en angst tegelijkertijd. Spannend hoor! Ben benieuwd of het deze week al gaat gebeuren! Misschien wel beter want zoals ik je lees zijn je laatste loodjes allesbehalve prettig. Nog even!



De meiden hebben inderdaad (te veel!) eieren gezocht. Staat nu een boodschappentas half vol met chocolade in de kast. Ga eens zoeken naar toetjes of iets anders waarbij ik de boel wat kan omsmelten, want het is echt te veel om op te eten.



Wij gaan vandaag alleen uitgebreid lunchen. Ik zoek nog even tijd voor mezelf maar de meiden moeten ook dringend even de frisse lucht op. Ben blij dat morgen de routine van school en opvang weer begint, vooral de oudste is daar bij gebaat. Ze ploft nog net niet door het plafond van verveling.
Ja dat heb je hè, die vervelen zich algauw een ongeluk zodra ze elders vriendjes hebben enzo. Dan is de wereld thuis opeens zo klein



Ja van mij mag 'ie eruit. Hij kwelt me echt met al zijn geschop op dit moment. Het doet echt zeer inmiddels. M'n man heeft echt met me te doen En ze zeggen dat baby's 90% slapen tegen de uitgerekende datum, nou die van mij is dus 90% wakker hij lijkt te slapen als ik slaap, dus hoop dat dat na de bevalling ook zo is moet ie me wel eerst de kans geven om in slaap te vallen haha.



Er zijn genoeg lekkere chocoladetoetjes volgens mij, maar denk dat best veel met cacao gemaakt worden? Ipv met chocolade. Nja je kunt altijd nog gaan chocoladefonduen
Scherp Lux! Nou, ga de Xenos eens aan doen deze week voor zo'n fondue set!



Awww, ik heb het ook met je te doen. Bij mijn oudste heb ik nergens last van gehad, de jongste schoof veel tijdens de laatste weken en dat was al onprettig. Laat staan dat je baby zich permanent onder je ribben bivakkeert. Mijn oudste sliep trouwens ook als ik sliep en die sliep over het algemeen prima! Dus het zou kunnen! Ik hoop het voor je na al dit alles.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me dat levendig voorstellen, dat je nu soms zoiets hebt van wáárom heb ik hier ook alweer zoveel moeite voor gedaan?

Je moet maar zo denken, het is hooguit nog een goeie maand. Komt goed



Fleet, met overgebleven chocolade kun je heel leuk brownies maken

Receptje van de Allerhande is superlekker!



@hier; ik had gisteravond een insluiper. Neefje dat besloot "ik ga met jou mee" en maar spontaan bleef slapen ook.

Dus gisteren een film gekeken op Netflix en kind vanmorgen vroeg weer richting huis gebracht want er moest wel gewoon gewerkt worden vandaag.

Daarna met man naar de Gamma geweest, eigenlijk voor een houten plantenrek, maar dat bleek kutkwaliteit te zijn en nog vrij duur (van 70 euro afgeprijsd naar nog 52 of 53 euro ofzo). Dus maar planken meegenomen en nu maakt man het zelf. Gelijk ook nieuwe sloten en nog een paar dingen voor de tuin meegenomen.



Daarna even naar huis om uit te laden en door naar de paasshow van de lokale motorzaak. Man heeft nieuwe handschoenen gekocht en ik een nieuwe helm. Dat laatste was echt wel nodig want na het afvallen kan ik mijn helm drie keer rond mijn hoofd draaien ongeveer

Gaven met de paasshow 10% korting op alles dus dat schiet niet echt op maar beter dan niks.

Nu ben ik mijn auto aan het opruimen (don't ask, is beter) en daar zo even de stofzuiger door en de buitenkant wassen ook denk ik.

Ik zit te overwegen of ik nog even naar de lokale aardbeienboer loop om te kijken of er aardbeien staan... Normaal niet want zondag, maar de eierboer had zijn eieren ook buiten staan dus misschien telt tweede paasdag niet in refokringen ofzo, ik weet het niet. Maar even kijken dus.



Dan komt vanavond mijn vader eten. Tis nodig jezelf uit weekend. Gisteren neefje die spontaan zei "maar ik blijf slapen hoor", vandaag mijn vader die belden "ja, ik wil op zich vandaag wel langs komen en ik wil ook wel blijven eten maar ik weet nog niet precies hoe laat ik er ben". Nou ja, ook prima.

Ik zie het maar als een compliment, mensen die zichzelf uitnodigen

Al met al best een drukke dag nog, maar op zich wel gezellig.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
@ Fleet, die chocoladedingen staan ook altijd bij de kringloper (zitten nogal vaak in kerstpakketten)

Ik vind chocola wel lekker maar dan moet het wel chocola zijn als in: repen, bonbons, eitjes letters. Niet als fondue, mousse, ijs of gebak.



Ben vandaag in de voortuin bezig geweest, want bedacht me dat morgen de groenbak opgehaald wordt en die was nog niet half vol, dus zonde van de ruimte. Nog niet klaar, ik neem altijd ruim pauzes, maar de buren zien dat ik van goede wil ben (die ergeren zich rot aan mijn tuin, sommigen van hen dus)



Had van de week gnocchi uit de koeling gekocht, direct maar eens gaan testen. Hoop dat het kan in combinatie met spinazie en varkenshaas want iets anders heb ik niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
De voortuin zou hier in theorie ook nog gedaan moeten worden

Niet meer voor vandaag dus.



Auto is wel schoon.

En mijn kruidenrek is al bijna klaar

Ik vind het er nu al helemaal gezellig uit zien!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Zo.

Mijn vader is weer de deur uit. Nu lekker met de pootjes omhoog en een beetje op tijd naar bed. Ben moe.

Maarrrr deze week maar vier dagen werken. Da's ook iets waard.
668, the neighbour of the Beast
Even egopost maar ik krijg net de eerste cijfers van mijn beoordeling van mijn scriptie binnen....



En heb een 8.5 gekregen voor de scriptie zelf en een 9 voor de presentatie ben vet blij!



Er moet nog een 2de beoordelaar overheen en icm met de 7ens voor werkhouding en wetenschappelijke vaardigheden (die wel terecht zijn gezien het feit dat ik wegens de zwangerschap wel wat minder inzet kon doen dan normaal) zal het wel een 8 worden en geen 9 meer, maar ben toch wel heel blij dat mijn scriptie zelf inhoudelijk bijna een 9 waard is



Aangezien ik redacteur was enzo. Deed toch een beetje pijn aan mijn schrijvershart als ik 'maar' een 7 kreeg voor de scriptie zelf
Alle reacties Link kopieren
Goed lux, gefeliciteerd

en die maar een zeven ben je zo vergeten, en je had er een goede reden voor. Er zullen hele menigten afstudeerders jaloers zijn op een 8
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja ik mag zeker niet klagen
Alle reacties Link kopieren
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een goed nieuws lux! Gefeliciteerd!



Marels, zie het maar als een compliment dat mensen blijkbaar graag bij je zijn



Hier besloten het contact met crush op een laag pitje te zetten. Een deel van me is er een beetje sip van maar verstandelijk gezien weet ik dat het beter is zo: zijn onvoorspelbaarheid haalt het slechtste in me naar boven dus het is beter als ik hier niet mee doorga. Misschien ben ik te veeleisend maar ik heb er gewoon geen zin (meer) in: iemand die het ene moment extreem aanhankelijk is en het andere moment niks van me wil weten. Next!
Alle reacties Link kopieren
Oké, nog een egopost.



Ik open net mijn mail en zie dat de start up toko waar ik een paar weken geleden was me een baan aanbiedt. Ha! Who needs men when you got a job!
Thanks ladies!



En wat goed Cerulli! En prima om die vent dan aan de kant te zetten, wat heb je eraan als je er niet blij van wordt, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,



Even niet zo actief meegeschreven (wel mee gelezen) want had privé behoorlijk wat aan mn hoofd.



Allemaal een redelijk rustig Pasen gehad lees ik! Ik heb gewoon gewerkt haha! Wel ''luxe'' diensten want ik had een ochtend en een avond dus 1e paasdag samen met vriend lekker avond eten gemaakt en gisteren 2e paasdag een brunch met de schoonfamilie, 2 heerlijke wandelingen kunnen maken en eind van de middag gaan werken.



@Lux Waaauuw wat een goed cijfer zeg! Je hebt er ook super hard voor gewerkt dus dik verdiend!

Wel vervelend dat je nu veel lichamelijk ongemak hebt met die kleine! Hoop dat hij zich snel gaat laten zien en je hem lekker in je armen kunt nemen!



@Marels toch leuk he zo'n spontane logé haha!Ik zie het al helemaal voor me! Werkze aankomende dagen!



@Ceruli heel goed dat je voor jezelf de keuze maakt! Lijkt mij dat je er inderdaad niks aan hebt als hij het ene moment heel dicht bij je wilt zijn en je het andere moment weer helemaal afstoot!

EN woooooooow wat een tof bericht voor je!!!! Gefeliciteerd met je baan!!!!!



@Fleet zo te lezen bij jou ook een fijn paasweekend met je gezinnetje achter de rug! Vind het altijd leuk om te lezen hoe je schrijft over je meiden!



@Nlies Hoe was de gnochhi?? Ik wil dat nog steeds eens gaan proberen!



Hier: Vanmorgen het huis van boven tot onder gepoetst. Werkt altijd wel goed om mijn hoofd leeg te maken zo aan het opruimen gaan! Al 2 wasjes gedaan waarvan 1 nu in de droger. Ik geniet nu ff van een Latte Macciato, vond dat ik dat wel verdiende

Vanmiddag nog boodschappen inslaan en al mijn school opdrachten/ uitgeprinte documenten op orde maken. Dan kan eind deze week mijn begeleidster alles af gaan tekenen en kan ik bijna mn portfolio in elkaar gaan zetten!

En natuurlijk nog met hond er op uit!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
cerulli gefeliciteerd met je baan

Krul, vond hem tegenvallen, maar dat is meestal met kant en klaar spul. vond hem nogal hard

verder geen nieuws, direct kapper bellen en eens zien wat ik verder ga doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 18 april 2017 @ 11:15:

cerulli gefeliciteerd met je baan

Krul, vond hem tegenvallen, maar dat is meestal met kant en klaar spul. vond hem nogal hard

verder geen nieuws, direct kapper bellen en eens zien wat ik verder ga doenToch maar eens zelf maken dan ala Masterchef
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
quote:krullen-bol schreef op 18 april 2017 @ 11:25:

[...]





Toch maar eens zelf maken dan ala Masterchef Ik dacht eerder eerst bij een Italiaan gaan proeven hoe ze echt moeten smaken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Yaaaay! Wat fijn Cerulli! En Lux, wow, goed gedaan zeg! Maar je hebt je er ook de pleuris voor gewerkt. Gefeliciteerd beiden!



Krul, jij ook steeds dichterbij het einde wat je studie betreft, go-go-go!



Hier een rustige dag dusver en een rustige week in het vooruitzicht. Ik heb komend weekend het vrijgezellenfeest en sociale evenementen zijn, hoe leuk ook, energie slurpers voor me (hallo mrs. introvert!), dus ik probeer er me voor op te laden door vooral niet te veel taken op me te nemen en 's avonds op tijd te gaan slapen. Dus deze week ben ik weer overdag meer te lezen vermoed ik.



Ga morgen met de meiden de Intratuin maar weer rond want heb wat research gedaan naar makkelijk te verzorgen platen voor buiten (was vorige week toch nog wat terughoudend voor aankoop). Heb volgende week vanwege Koningsdag en een brugdag een heerlijk lang weekend en wil ik de balustrade en de overkapping aanpakken zodat we weer lekker buiten kunnen zitten.
Alle reacties Link kopieren
Hoera's voor iedereeeeeen!



Marels het was inderdaad het nodig jezelf uit weekend!

Ik heb mezelf bij moeder uitgenodigd, heerlijk gegeten



Fleet ik heb ook een hekel aan feestjes.

Snap je helemaal!



Vandaag lekker met vriend gewinkeld, die was nog vrij.

Nu mag ik weer een paar dagen werken..



Nog 2 weken van mijn vele vrij genieten en dan mag ik weer mijn volle uren gaan werken. Heb ik ook wel weer zin in!!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de gelukswensen. Ik hoop dat ik niet te vroeg heb gejuicht, ze doen opeens heel moeilijk over de startdatum Nou ja, mocht het niet doorgaan, ik heb een paar andere dingen lopen dus het is niet zo dat dit mijn enige kans is. Maar het zou wel jammer zijn als het op een lullig detail stukloopt.



Hoe dan ook, fijn dat je bijna klaar bent krullebol! En gelijk heb je dat je even rust neemt Fleet (hier een mede-introvert, dus ik begrijp dat je dit af en toe gewoon nodig hebt ).
Alle reacties Link kopieren
voor iedereen



nou ben gisteraaf naar B&B geweest... moet zeggen dat Emma wel meevalt als Belle, vond de bijfiguren: lumiere, pendule ,Mrs Pot veel leuker hihi heb wel gelachen.

vandaag gewerkt lig nu ff met me benen omhoog straks even moeders stalken of ze thuis is morgen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Beauty and the beast ben ik ook geweest meteen de eerste week en ik heb echt genoten van de film!

ik was ook wat sceptisch over Emma Watson als Bellen maar viel me 100%mee !
Tralalalala

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven