Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Wat fijn Rawr! Is toch een zorg als je thuis zonder werk zit. Avocado laten groeien, leuk zeg! Heb het ook ooit ergens gezien hoe dat moet, maar aangezien de zonnebloempitten in mijn kweekbakje het al niet halen... Hier doen de Sanseveria's het heel goed en een of andere feng-shui plant, zeker nadat ik 'em laatst in potgrond heb gezet. En de rest zijn inderdaad woestijnplanten en die gaan ook wel goed. Al ligt het meer aan de plant dan aan mij hoor. Maar alles wat 2-wekelijks een scheutje water nodig gaat dood helaas.



Gek hé Lux, van de koffie. Ik heb 2x9 maanden geen thee gedronken. Werd er heel weeïg van, niet fijn. Maar 3 kilo, vind het nog meevallen hoor. Dan zou 'ie met de geboorte tegen de 4 kilo aan gaan zitten? Nou ja, mijn referentiekader zal misschien wel wat afwijken met die dikkertjes van mij. Maar ik houd er dan ook wel van. Ga morgen kijken bij mijn vriend's couveuse baby, wat ik op de foto's heb gezien zal ik even moeten omschakelen. Dan is hun baby en mijn baby's destijds een wereld van verschil.



Heb wel al een mooi mutsje en dekentje gekocht voor hem met zijn naam er op.



Hou nog even vol Lux, hij is er bijna. Hoop ook dat je net zoveel mazzel hebt als ik en die bekkenpijn alleen nog maar licht te voelen is bij zwaar tillen.
Nou ze moeten 2 kilo wegen met 34 weken Dus hij is maar 1,5 keer wat hij zou moeten zijn mja geen diabetes ofzo, dus kan er weinig aan doen. Geef gewoon veel eten door geloof ik.



Wanneer lustte je weer thee? Ik smacht echt naar het weer lusten van koffie. Koffie en ik waren zulke goede vrienden, ik mis mijn koffietje. Spannend bij het kindje van je beste vriend kijken, ja couveusekindje zal wel heel anders zijn!

Heb nu al veel minder bekkenpijn omdat hij is ingedaald. Zijn hoofd doet wat mijn banden niet meer kunnen, ideaal
Alle reacties Link kopieren
Lux ik hoor ook wel eens dat ze dan het gewicht van een baby schatten op te groot en dan is het inleiden of de bevalling daar en dan valt het reuze mee hahaha!

Zorg maar dat je ziekenhuis tas klaar staat anders krijg je net zo'n verhaal als Rawr



Hier een fijne boswandeling gemaakt (het was super rustig) en lekker wat gegeten. En natuurlijk heel fijn bij gepraat met vriendin.

Nu wat in huis aan rommelen straks bolognese saus maken hmmmm!
Tralalalala
Ja het blijft een schatting. Ze schatten nu dat ie een kilootje of 4.5 is bij 40 weken, dus als ze hem halen met 37/38 weken hopen ze dan dat hij op dat moment natuurlijk nog ergens onder/rond de 4 zit hè.



Ja ziekenhuistas komt van de week wel! Eerst ff alle was klaar hebben anders kan ik niks inpakken.. Ik moet ff op zoek naar iets fijns voor mezelf om in te bevallen. Ik wil eigenlijk een soort lang overhemd ofzo, wat ik open kan knopen. Zodat de baby makkelijk op mijn buik gelegd kan worden en ik niet met zo'n prop in mijn hals zit en ook niet in mijn blote kont hoef te lopen als ik rond wil lopen om de weeën op te vangen

Dat schijnt nogal preuts van me te zijn, wie maakt zich nou druk over een blote kont bij de bevalling, maar kweenie, vind het toch wel vervelend als ik alleen de keuze heb tussen naakt of een prop in mijn hals. Eigenlijk moet ik zo'n ziekenhuishemd hebben en dan juist aan de voorkant dat open stuk haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind smalle baby's stiekem veel leukerder.

Die van mn beste maat waren van die leuke fijne babytjes en die hebben een hogere aaibaarheidsfactor dan spekbaby's, vind ik dan.

Maar goed, ik ben eigenlijk helemaal niet zo baby-achtig.



Ik heb mn haar net in lagen laten knippen in de hoop dat het een beetje fatsoenlijk valt als ik het los heb, en dat mijn nuttige bijdrage van vandaag wel weer.



Iemand?
668, the neighbour of the Beast
Ja ik ook Marels, mja, ik heb het niet voor het zeggen hè. Hoop ook dat mijn baby haar heeft want ik hou niet van kale baby's, mja, we zullen zien. Sowieso vind je je eigen baby toch wel de mooist volgens mij, dus het zal wel loslopen



Ik heb ook geen nuttige bijdragen. Ik lig uitgeteld op de bank al de hele dag. Ik zit te twijfelen of ik mezelf vanavond popcorn of chocotoffs gun
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelfs de meeste baby's stom.

Vind ze pasgeboren wel schattig enzo, maar vanaf dat ze een maand of drie zijn is het schattige er wel af. En dan zijn ze stom tot ze een maand of 8 zijn en ze iets beginnen te dóen zeg maar.

Vanaf het moment dat je er dan weer iets mee kan vind ik ze dan wel weer aardig. Van een ander. Dat wel.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook zo'n magere baby. Ondertussen zijn we 9 maanden verder en zit er wel wat spek aan.

Ik vind haar spekbeentjes nu zo schattig.



@fleet: zo'n pit moet je half in een glas water hangen met enkele tandenstokers. Het kan wel heel lang duren. Maar ik heb geduld...



Vandaag niet veel interessants gedaan, appartement gedweild en dat was het wel.

Morgen wou ik de ramen lappen en gaan winkelen. Dat zit er nu dus niet meer in. En na het werk begin ik ook niet meer aan de ramen.
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Alle reacties Link kopieren
@ lux: ik vind juist dat baby's kaal moeten zijn. Een baby met haar vind ik niet mooi.

Dochter heeft nog steeds geen haar. Nu begint het een beetje te groeien maar je moet het al nat maken om het te zien.



Maar je eigen baby is uiteraard de mooiste. Sinds ik bevallen ben, heb ik nog geen enkele mooie baby gezien. Alleen de mijne is mooi!
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Alle reacties Link kopieren
Ook heel weinig interessants te melden. Beetje doelloos tv aan 't kijken. Nja vooral vriend is tv aan 't kijken.

Ga zo maar een boek pakken om te lezen of beetje verder forummen.
Tralalalala
Goed nieuws Lux, vrij snel na de bevalling weer. Toen de eerste rush van de eerste dagen er af was zat ik weer aan mijn thee. Komt echt goed! Kan me er echt niets meer bij voorstellen dat ik het niet gelust heb. Was dat nog maar met mijn geheugen zo, maar helaas.



Eigenlijk kan ik me geen 'prop' in de nek meer herinneren eigenlijk. Nou ja, de tweede bevalling dan want bij de eerste had ik alleen nog maar mijn BH aan. Had ik me bij de eerste weeën in mijn (enige ) nachthemd gewurmd en twee uur later kon die weer uit want de vliezen braken, met geweld... Bij de tweede beter voorbereid en gewoon zo'n lang shirt gekocht bij de Hunkemoller. Die ligt nog uit nostalgische redenen nog in mijn la. Geen idee waar je zo'n overhemd-pyjama kunt kopen eigenlijk?



Oh, komt baby Lux toch nog bij die van mij in de buurt. Ik houd gewoon van wat vast te hebben, baby's zijn al zo klein. En die van mij hadden beiden al een kop vol haar. Sorry Marels, je krijgt me niet naar de kleine-baby-side.



Hoe is je kapsel nu geworden Marels? Heb je er nog een lok of pony bij laten knippen?



Hier niet zoveel spannends hoor. Mijn vader is komen eten en die had Vienetta bij zich. Mijn vader weet wel wat lekker is! Nu beiden meisjes op bed. Geen idee wat ik ga doen vanavond.
Lux, jouw baby wordt gewoon de mooiste, want jij hebt hem gemaakt en is helemaal van jou. Dat gevoel overheerst (gelukkig ) over het hebben van een kaal bolletje of niet.



Ik ken overigens een jongetje, die is nu ook net 1 geworden, en die is nog steeds kaal. Maar wát een knap ventje is dat! Is wel een van de eerste baby's waar ik dat van zeg, maar ze bestaan dus wel.
Alle reacties Link kopieren
Al die praat over baby's ssssttttt hahaha
Tralalalala
Ik had alleen een topje aan. En een netbroekje met 2 kraamverbanden.

Om 2 uur begonnen mijn weeën en om half 7 had ik een kind op mij liggen. Had helemaal geen tijd om mijn weeën wandelend op te vangen. Dat ik uiteindelijk in mijn blote reet rond liep kon mij écht niet boeien.

Get. This. Baby. Out. Of. Me.

Ik heb steeds gependeld tussen bed en douche, totdat ik mijn infuus kreeg. Toen ben ik blijven liggen.



Maar tering hey, 3 kilo. Dat wordt een reuzenbaby. Zoon was 3500 gram bij de geboorte.



Hier nu de 2 uitvaarten achter de rug. Ik ben helemaal kapot. Heb net een glas wijn ingeschonken. Had ik zo'n zin in. Ik kolf straks wel en flikker het weg.
Ik houd nu wijs mijn mond. Na de vorige post vond ik het ook wel weer genoeg voor vandaag.



Krul, je bewaard wel wat saus voor ons, toch?
Geniet er even van Meliora. Als dat je voor nu even rust geeft: doen. Aangezien jij liters produceert moet dit geen probleem zijn lijkt me. Maar, deze krijg je ook van me:
@Meliora: nou een glas wijn heb je dan zeker verdiend! Pfff daar zou ik ook wel zin in hebben Waren het wel mooie uitvaarten? Of was het vooral heel verdrietig en zwaar?



@Fleet: haha of course, maar als ik het mocht kiezen, hoe mijn kind eruit zag...



@Krul: sorry knorrie, ik ben een beetje obsessed Da's een side effect van zwangerschap vrees ik



Maarre chocotoffs of popcorn, help me out here?
Alle reacties Link kopieren
Maar Mel, die van jou heeft nu dan weer ruimschoots gecompenseerd en zijn relatief lage gewicht ingehaald

Volgens de laatste foto's is die spekbaby



Hoe waren de uitvaarten? Heb je het wat overleefd allemaal?

Ik dacht eigenlijk dat het morgen pas was maar dat heb ik verkeerd onthouden dan.



En Lux, van mij mag je hoor.

Ik lees af en toe wel diagnonaal als ik het niet meer aan kan
668, the neighbour of the Beast


(maar, dat komt omdat ik vandaag de maaltijd heb afgesloten met zoet. En dan heb ik weer zin in zout. Als ik geen ijs had gehad, waren het de Chocotoffs geworden waarschijnlijk )
Alle reacties Link kopieren
Zwijg eens over eten ik probeer de paaseitjes uit te bannen...
668, the neighbour of the Beast
Ai, sorry Marels. Ik wilde net de paaseitjes uit de aanbieding er bij pakken.
Alle reacties Link kopieren
Die doen me dan weer niets.

Ik heb Leonidas paaseitjes, da's veel erger om te weerstaan.
668, the neighbour of the Beast
Zijn die lekker ja? We hebben bij Eef in de buurt sinds kort een Leonidas winkel.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je zelf?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog maar een kop thee gemaakt.

Paaseitje erbij ja die heb ik ook nog liggen, goed idee haha!



Lux ik vind het ook leuk om te lezen maar dan gaat het bij mij een beetje rammelen hoor (Sorry Marels haha)!
Tralalalala

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven