Fouten die je maar 1 keer maakt

05-07-2012 10:57 1735 berichten
pannen en borden met de resten van spinazie à la crème onafgespoeld in de vaatwasser doen



Wat kun je je medemens nog meer voor wijsheden meegeven?
Alle reacties Link kopieren
een blikje cola op een hete zomerdag in je auto laten zitten is ook een groot succes: mag je de cola uit je auto gaan soppen na de ontploffing van het door de hitte geexplodeerde blikje
glas appelsap en telefoon op tafel laten staan terwijl er een peuter in de buurt is
Gaan schuren met de machine en denken het kan wel in deze kleding want er zit toch stofafzuiging op......



Ik leek na 5 min wel het Swiffer-monster.
Alle reacties Link kopieren
De link naar de enquete voor je afstudeerscriptie op het Viva-forum zetten
wat een leuk topic trouwens, amand, ik ben helemaal verbaasd.
quote:vosje78 schreef op 05 juli 2012 @ 11:19:

wat een leuk topic trouwens, amand, ik ben helemaal verbaasd.I aim to please
Alle reacties Link kopieren
Een keramieken handpompje met vloeibare zeep op je laminaat laten vallen.

Zelfs na 3 weken had ik met dweilen overal schuimstrepen
Alle reacties Link kopieren
Een pan met 2 liter frituurvet laten kukelen op je net schone keukenvloer
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic. Ik zie het incident met de ketchup helemaal voor me.



Je moet ook niet alle balkondeuren en ramen open laten op een broeierige zomerdag als vandaag, en dan 's avonds de stad in gaan. Noodweer, harde wind en regen. Door de tocht alles wat in huis licht is, ligt verspreid over de vloer. En spullen in de buurt van het venster zijn nat.
Alle reacties Link kopieren
Na een borrel nog gaan shoppen. Er hing kleding in mijn kast die ik echt nooit heb gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Denken dat die pukkel wel uit te knijpen is..
Spaghetti bolognese eten terwijl je in het wit gekleed bent.
'Ik kan hier wel even parkeren zonder een kaartje te kopen'.
quote:nessemeisje schreef op 05 juli 2012 @ 11:21:

Na een borrel nog gaan shoppen. Er hing kleding in mijn kast die ik echt nooit heb gedragen.
Alle reacties Link kopieren
In de horeca: niet checken of een grapjas het flesje chocomel al geopend en teruggezet heeft. Chocomel moet je even schudden voor het geserveerd wordt. Heel de bar onder.
quote:jesper schreef op 05 juli 2012 @ 11:18:

een blikje cola op een hete zomerdag in je auto laten zitten is ook een groot succes: mag je de cola uit je auto gaan soppen na de ontploffing van het door de hitte geexplodeerde blikje

sorry.

Bier in de vriezer en dan lang laten liggen, schijnt ook niet zo'n succes te zijn, maar wel minder troep, waarschijnlijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 05 juli 2012 @ 11:22:

[...]



sorry.

Bier in de vriezer en dan lang laten liggen, schijnt ook niet zo'n succes te zijn, maar wel minder troep, waarschijnlijk...Of wijn in de vriezer, de fles ontkurkt zichzelf.
In je oog wrijven terwijl je net iets gegeten hebt met sambal.
Alle reacties Link kopieren
Niet antwoorden (van de schrik) als de jongen waar je al een eeuwigheid een oogje op hebt je romantisch mee vraagt op vakantie...
Alle reacties Link kopieren
quote:ninon schreef op 05 juli 2012 @ 11:08:

Sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten waardoor je bij terugkomst een ruitje in moet tikken. Is mij overigens 2x overkomen.Heb ik ook gehad! Gelukkig stond mijn slaapkamerraam nog een stukje open, dus een ladder geleend en bij mezelf ingebroken
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2012 @ 11:21:

Spaghetti bolognese eten terwijl je in het wit gekleed bent.Als je al zo dom bent witte kleding aan te doen, moet je helemaal niet eten volgens mij en ook niet wandelen (in de modder),
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2012 @ 11:24:

In je oog wrijven terwijl je net iets gegeten hebt met sambal.Oooooooooooooooooo auw
Alle reacties Link kopieren
die botscherf kan wel uit mijn been onder plaatselijke verdoving,

advies was een ruggeprik of narcose ,het geluk was dat ik in een roes verkeerde omdat de chirurg zo uit een boeketreeks romannetje was gestapt....
Pannetje op het vuur zetten en vergeten pannetje te vullen met voedsel. En als je dat dan toch zo nodig wil doen: in ieder geval moet je het stinkende, rokende pannetje niet van het gas trekken zonder ovenwant oid. Auw.
Alle reacties Link kopieren
Natuurstenen aanrechtblad schoonmaken met antikal. En dan ook nog lekker even laten intrekken terwijl ik boodschappen deed. (kostte me een paar honderd euro aan het opnieuw polijsten)
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven