Fouten die je maar 1 keer maakt

05-07-2012 10:57 1735 berichten
pannen en borden met de resten van spinazie à la crème onafgespoeld in de vaatwasser doen



Wat kun je je medemens nog meer voor wijsheden meegeven?
quote:groentsoep2 schreef op 05 juli 2012 @ 11:25:

Pannetje op het vuur zetten en vergeten pannetje te vullen met voedsel. En als je dat dan toch zo nodig wil doen: in ieder geval moet je het stinkende, rokende pannetje niet van het gas trekken zonder ovenwant oid. Auw.
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2012 @ 11:24:

In je oog wrijven terwijl je net iets gegeten hebt met sambal.



Dat doe ik dus regelamtig he? ook na het pepers snijden

En iedere keer denk ik weer opnieuw, oh, nee.
quote:amand1969 schreef op 05 juli 2012 @ 11:25:

[...]



Oooooooooooooooooo auw Het is me ook weleens gebeurt in bed, toen had vriendlief nog sporen van sambal aan z'n vingers. Ik weidt niet verder uit.
Alle reacties Link kopieren
Je dochter van 2 alleen laten met een pak hagelslag...
Als je speciaal naar de super bent geweest om ijsjes te kopen je portemonnee in de vriezer stoppen en de ijsjes in je tas laten zitten.
quote:groentsoep2 schreef op 05 juli 2012 @ 11:27:

Als je speciaal naar de super bent geweest om ijsjes te kopen je portemonnee in de vriezer stoppen en de ijsjes in je tas laten zitten.
quote:-Bladora- schreef op 05 juli 2012 @ 11:26:

Natuurstenen aanrechtblad schoonmaken met antikal. En dan ook nog lekker even laten intrekken terwijl ik boodschappen deed. (kostte me een paar honderd euro aan het opnieuw polijsten)Oei.
Alle reacties Link kopieren
quote:groentsoep2 schreef op 05 juli 2012 @ 11:27:

Als je speciaal naar de super bent geweest om ijsjes te kopen je portemonnee in de vriezer stoppen en de ijsjes in je tas laten zitten.
Tijdens een ruzie boos worden en smijten met dat wat je in je hand hebt. En dat datgene dan een pak hagelslag is. Ruzie was meteen over, en smijten met dingen ook als je daarna nog wekenlang hagelslag tegenkomt in allerlei hoeken en gaten.
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2012 @ 11:26:

[...]



Het is me ook weleens gebeurt in bed, toen had vriendlief nog sporen van sambal aan z'n vingers. Ik weidt niet verder uit.
Alle reacties Link kopieren
Hard gaan lachen als man/vriend/partner een van bovenstaande dingen heeft gedaan..
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstig schreef op donderdag 05 juli 2012 11:29 Tijdens een ruzie boos worden en smijten met dat wat je in je hand hebt. En dat datgene dan een pak hagelslag is. Ruzie was meteen over, en smijten met dingen ook als je daarna nog wekenlang hagelslag tegenkomt in allerlei hoeken ex gaten.Bij mij zat de sap tegen het behang..
Alle reacties Link kopieren
jaren geleden maar erg dom en gevaarlijk, nog net in optrekkende trein springen ,om het vliegtuig niet te moeten missen, doe je echt maar een keer in je leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:groentsoep2 schreef op 05 juli 2012 @ 11:27:

Als je speciaal naar de super bent geweest om ijsjes te kopen je portemonnee in de vriezer stoppen en de ijsjes in je tas laten zitten.hahaha
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
De auto niet in de park-stand (automaat)zetten bij het parkeren. Stond op een iets schuin stukje dus toen ik de deur dicht gooide reed ie ineens weg! Gelukkig verder lege parkeerplaats, maar je staat toch voor lul als je met 1 been in de auto ernaast loopt te hinken om de rem in te trappen. En ja, ik had ook de handrem aan kunnen trekken bedacht ik me later
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2012 @ 11:26:

[...]



Het is me ook weleens gebeurt in bed, toen had vriendlief nog sporen van sambal aan z'n vingers. Ik weidt niet verder uit.Oh dat doet mij denken aan wat je nog meer niet moet doen: je zelf miconazol vaginaal capsules voorschrijven terwijl je een contact allergie voor het omhulsel van de capsules blijkt te hebben....
Op het werk door de sneeuw van het rempedaal afschieten, en de roldeurpui aan gort rijden.. Mijn baas was alles behalve blij :( oeps
Na een lange autorit de auto uitstappen, na een paar uur de auto weer instappen en erachter komen dat de zak met chocola nog in de auto lag. Bah wat een zooi.



Of eh, de vloer moeten afspuiten op je werk, de spuitkop op de grond richten, spuiten en dan een volle straal in je gezicht krijgen. Ook leuk
Alle reacties Link kopieren
Alles voor waarheid aannemen wat je op het forum leest.
Met hoge nood in de "bosjes" gaan zitten plassen zonder te kijken of je tussen de brandnetels zit -Auw...-
quote:luna30v schreef op 05 juli 2012 @ 11:30:

Alles voor waarheid aannemen wat je op het forum leest.
quote:groentsoep2 schreef op 05 juli 2012 @ 11:27:

Als je speciaal naar de super bent geweest om ijsjes te kopen je portemonnee in de vriezer stoppen en de ijsjes in je tas laten zitten.
quote:Ivetje schreef op 05 juli 2012 @ 11:30:

De auto niet in de park-stand (automaat)zetten bij het parkeren. Stond op een iets schuin stukje dus toen ik de deur dicht gooide reed ie ineens weg! Gelukkig verder lege parkeerplaats, maar je staat toch voor lul als je met 1 been in de auto ernaast loopt te hinken om de rem in te trappen. En ja, ik had ook de handrem aan kunnen trekken bedacht ik me later Hier hetzelfde! Alleen dan op het eigen oprit van ouders.. (Gloednieuwe) Auto is keurig 20 m naar achteren gereden, door de toegangspoort en bij de overburen op het oprit beland. Pff, dat dat ooit goed is gegaan! Het is nu standaard lang kijken naar de versnellingsbak of de stand daadwerkelijk P aangeeft-;).
Alle reacties Link kopieren
je insmeren als jong meisje met cola(was een tip)en dan na een dag in de brandende zon denken dat je dan bruin bent(had wel een zonnesteek)
Alle reacties Link kopieren
Een volle frituurpan op het bovenste plankje zetten.



En dan een maand later vergeten zijn dat hij helemaal vol zat.



Sorry voor de inbreuk, maar leuk topic!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven