Het NIET-Groepje deel 9

01-05-2007 20:41 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
VRAGENLIJSTJE VOOR NIEUWKOMERS: * echte naam? (hint mag ook)* leeftijd?* schoenmaat en zweetvoeten?* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?* woonplaats?* werk? zo ja, als wat?* kinderen/huisdieren?* hou je van kaas?* hou je van paashazen?* heb je wel eens drugs gebruikt?* favoriete alcoholische drankje?* heb je een cavia?* rijd je in een zwarte Golf?* is je man homo?* betaal je je gas en licht?* hoe heet je vagina?     * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?* wat doe je met je pulk?* plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?* wat heb je aan vandaag?* wat heb je vandaag allemaal gegeten?* verder nog iets te melden?bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Lang haar is niet Vella
Dacht ik ook niet. Wicked witch zou kunnen maar diep van binnen hoop ik niet dat het een heel lief moppie is dat hier ook rondschuifelde met psychische problemen etc.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuigwortel reageerde



Lang haar is niet Vella

Ik heb een ip check gevraagd dus dat weten we snel genoeg. Er is er maar een die echt letterlijk mij zo kwaad heeft gekregen dat ik alle scheldwoorden die ik ken aan haar kant heb geuit.

Ip check zegt niet alles M'leentje, ze kan als ze het is ook een andere provider gekregen hebben. it's simple
Alle reacties Link kopieren
En nu probeert ze te slijmen ofzo....in die andere topic hier... dat ze haar naam voor een ex moest veranderen enzo...hoop niet dat iemand erin trapt en ineens aardig gaat doen....
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuigwortel reageerde



Lang haar is niet Vella Dacht ik ook niet. Wicked witch zou kunnen maar diep van binnen hoop ik niet dat het een heel lief moppie is dat hier ook rondschuifelde met psychische problemen etc.







Daar zat ik dus aan te denken he? Aan WW!!!



Ik heb toen die rel een beetje gevolgd en het is bijna dezelfde taal als toen. man, man, tis echt heel erg
Alle reacties Link kopieren
Kan het Zoyla zijn?
Alle reacties Link kopieren


En nu probeert ze te slijmen ofzo....in die andere topic hier... dat ze haar naam voor een ex moest veranderen enzo...hoop niet dat iemand erin trapt en ineens aardig gaat doen....



Ik wilde het idd weer even ter sprake brengen daar... maar jij bent me voor!
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik het ergste vind...dat ze dat hele gezondheid-topic op zijn kop zet met haar kwetsende taalgebruik en verwensingen en nu een beetje zielig loopt te doen over haar ex die hier meeleest en dat ze normaal echt nooit zo praat. ik kan dit gewoon niet begrijpen... het raakte mij zelfs wat ze vanmiddag allemaal riep in die topic, laat staan de mensen waar het om ging. deze meid (ofja...meid....) verdient echt een ban met een schop na, wie ze ook is en wat ze ook heeft....

ben ik nu te hard??? ik kan deze meid geen tweede kans geven hoor.
Alle reacties Link kopieren
Kan het Zoyla zijn?
Neeeee joh, die heeft nu artrose in d'r vingers, kan nu echt niet typen:D
Alle reacties Link kopieren




quote: Lalein reageerde



En nu probeert ze te slijmen ofzo....in die andere topic hier... dat ze haar naam voor een ex moest veranderen enzo...hoop niet dat iemand erin trapt en ineens aardig gaat doen.... Ik wilde het idd weer even ter sprake brengen daar... maar jij bent me voor!



doe jij ook maar even want er wordt snel overheen gereageerd. ze gaat nu slapen trouwens (zegt ze) en volgens mij heeft ze deze topic gelukkig nog niet gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Zuig, je bedoelt de Renault. :D
Alle reacties Link kopieren
Lys weet wie het is...



En Lalein, ik ben het helemaal met je eens!

Ben alleen moe nu dus ik kruip zo m'n bed in, geen zin om d'r nog op te reageren...
Alle reacties Link kopieren


Lys weet wie het is...



En Lalein, ik ben het helemaal met je eens!

Ben alleen moe nu dus ik kruip zo m'n bed in, geen zin om d'r nog op te reageren...





Sweet dreams.

x
Alle reacties Link kopieren
Zuig, je bedoelt de Renault. :D
Jaaaaaa, :D Heb je toen ( stiekum ) meegelezen? of nam je deel uit van dat topic? ( ik kan me het niet meer herinneren ):P
Alle reacties Link kopieren
wie is het?
Alle reacties Link kopieren


quote: Liev1 reageerde



Zuig, je bedoelt de Renault. :D



Jaaaaaa, :D Heb je toen ( stiekum ) meegelezen? of nam je deel uit van dat topic? ( ik kan me het niet meer herinneren ):P





huh? :?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet in de Renault gepost. Denk ik. Maar ik lees veel. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet in de Renault gepost. Denk ik. Maar ik lees veel. :)
Ja he? hahahaha, ik heb daar ook zo gelachen he?, en jij ook zo te zien :D.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuigwortel reageerde





quote: Liev1 reageerde



Zuig, je bedoelt de Renault. :D

Jaaaaaa, :D Heb je toen ( stiekum ) meegelezen? of nam je deel uit van dat topic? ( ik kan me het niet meer herinneren ):P

huh? :?



Was jij daar niet bij Agent? :D ( het zou me verbazen;) )
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker, Agent.
Alle reacties Link kopieren
Was jij daar niet bij Agent? :D ( het zou me verbazen;) )
Ik snap inderdaad niet waar jullie het over hebben... ;(
Alle reacties Link kopieren


Slaap lekker, Agent.







Dank je, ik probeer inderdaad een poging te doen om naar bed te gaan. Maar nu is South Park begonnen, en daar wil ik niks van missen (godzijdank kan ik tien vingers blind typen ;))



Pfff, zere rug, zere arm, zere heupen, zere kont...

Ik denk dat ik eerst ff nog een toetje neem, nog niet gehad :$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb opeens een vermoeden wie het is, en als dat zo is, ben ik eigenlijk heel erg geschokt. Hoop maar dat ik het fout heb, en dat Lys me uit de twijfel helpt.
Alle reacties Link kopieren
is er dan hier iemand die zijn bek open wil trekken?
Alle reacties Link kopieren
Nee yoyo, als ik gelijk heb niet meteen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil best even mijn bek opentrekken, maar denk dat je daar in deze context weinig aan hebt.;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven