Het NIET-Groepje deel 9

01-05-2007 20:41 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
VRAGENLIJSTJE VOOR NIEUWKOMERS: * echte naam? (hint mag ook)* leeftijd?* schoenmaat en zweetvoeten?* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?* woonplaats?* werk? zo ja, als wat?* kinderen/huisdieren?* hou je van kaas?* hou je van paashazen?* heb je wel eens drugs gebruikt?* favoriete alcoholische drankje?* heb je een cavia?* rijd je in een zwarte Golf?* is je man homo?* betaal je je gas en licht?* hoe heet je vagina?     * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?* wat doe je met je pulk?* plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?* wat heb je aan vandaag?* wat heb je vandaag allemaal gegeten?* verder nog iets te melden?bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Heb ik iedereen gehad?






Dank je Lieveke,



Je hebt mail terug
Alle reacties Link kopieren


In elk geval waarom ik mijn vermoeden niet op het forum plemp:

1. ben ik haar forumnaam vergeten

2. was het echt een schatje in mijn herinnering en de naam van iemand die okee is zet je niet bij acties die helemaal fout zijn. Ook al omdat 100 % zekerheid niet bestaat.






Mamz, ik had het niet gezegd als ik niet echt he-le-maal overtuigd was.

Ik denk dat jij dezelfde in gedachten hebt als ik.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Was het WW?;)
Hahahha Fleur, met jou lig ik ook altijd in een deuk
Ze was ook grover dan WW, maar had haar zus kunnen zijn. Wat een rare mensen lopen er rond. Understatement. Snap er niks van.



x
Alle reacties Link kopieren
Ik had zowel WW, als V en V in 1e instantie in mijn hoofd.

Er hebben hier al wat bizarre types gepost, zeg.

Vroegah had je wat minder keuze...

Zou graag nog eens iets van Rivka/Ankke/Shmuel willen horen...
Known to cause insanity in laboratory mice




quote: fleurtje reageerde



Was het WW?;)



Hahahha Fleur, met jou lig ik ook altijd in een deuk
Pardon? Is dat zo? Ik ben op mijn best tijdens rellen, maar dat mogen de angels niet weten;)
Alle reacties Link kopieren
He, agentje, hoe lang werk je trouwens al bij de pliesie?

Ik heb 2 jaar geleden een soll. procedure gedaan, maar uiteindelijk heb ik toch voor mijn huidige studie gekozen (vraag me af of ik daar toch geen spijt van heb ;-))



Ik ken wel wat mensen die er werken...

Heb wel eens een nachtdienst meegedraaid om te kijken of het wat voor me was.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuigwortel reageerde





quote: fleurtje reageerde



Was het WW?;)



Hahahha Fleur, met jou lig ik ook altijd in een deuk



Pardon? Is dat zo? Ik ben op mijn best tijdens rellen, maar dat mogen de angels niet weten;)






Ja joh, ik kom vaak niet meer bij met wat voor een antwoorden jij geeft 



En vorige week nog, ik dacht dat ik het bestierf met: Liberty Liberty als tie stijf is dan bibbert tie. Hahahahahahaaa
Alle reacties Link kopieren
GothicBride wil vast mail. :) Zo ja, mail mij maar even, hallohierliev@hotmail.com.
Alle reacties Link kopieren


He, agentje, hoe lang werk je trouwens al bij de pliesie?

Ik heb 2 jaar geleden een soll. procedure gedaan, maar uiteindelijk heb ik toch voor mijn huidige studie gekozen (vraag me af of ik daar toch geen spijt van heb ;-))



Ik ken wel wat mensen die er werken...

Heb wel eens een nachtdienst meegedraaid om te kijken of het wat voor me was.







;)Haha! Dit is dus het best bewaarde geheim (voor jou dan ;))

Ik werk helemaal niet bij de pliessie!!

Mijn nick spreek je op z'n engels uit... Eedjunt L dus...

Had vroeger (zo'n 4 jr geleden) 2 beste vrienden, en we gingen veel met z'n drieën doen. Soort 3 musketiers...

En we hadden nicknames voor elkaar, deden we vaak of we op geheime missie waren ;)

Ik heb mijn naam gekregen nadat we naar Men in Black II waren geweest, vandaar... En je weet mijn voornaam nu, dus daar komt die L vandaan... (eerste twee letters uitspreken) ;)



Snappie?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik val gelijk van mijn geloof af... :(
Alle reacties Link kopieren
GothicBride wil vast mail. :) Zo ja, mail mij maar even, hallohierliev@hotmail.com.
Anders voelt ze zich vast buitengesloten...
Alle reacties Link kopieren
Hier is de muts die het nieuwe topic opende voordat het oude vol was.:$Maar ik had nog gevraagd of er bezwaar was en dat was er niet,dus.....



Wat een geheimzinnigheid hier weer zeg.En moet dat nieuwe topic ook nog vol vanavond?Gaat wel weer errug hard hoor.;)
Alle reacties Link kopieren
GB ik ben nogsteeds gepiekeerd!
Alle reacties Link kopieren
Voel me niet buitengesloten,maar wil wel mail!;)

Wat lief dat jullie mij niet vergeten...*;

Mail me maar heur:gekkeblauwekikker@hotmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Is dat 'm wel GB, je email? Ik krijg een failure!!
Alle reacties Link kopieren
GB ik ben nogsteeds gepiekeerd!
Ja nou,sorry.:$We hadden het over de nieuwe topictitel en toen zeiden ze open jij 'm maar en dat heb ik toen gedaan en ik zei dat het dan nu moest voordat het oude topic vol was omdat ik voetbal ging kijken en anders te laat zou zijn en ik heb gevraagd of er bezwaren waren en die waren er niet en toen heb ik een plaatje gezocht en het topic alvast geopend en ik wist niet dat jij het wilde doen en toen gingen ze al in het nieuwe posten terwijl het oude nog niet vol was maar daar kan ik toch niks aan doen en nu ben ik heel verdrietig weeeeehhhhhhh;(
Alle reacties Link kopieren
GB, hij doet het niet, krijg mijn mailtje terug.
Alle reacties Link kopieren
GB, hij doet het niet, krijg mijn mailtje terug.
ik ook...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij houdt GB ons voor gek... ;(
Alle reacties Link kopieren
Zo dan, wat een druk mailverkeer opeens. :o :D
Alle reacties Link kopieren
alweer een minpuntje vandaag GB :P
Alle reacties Link kopieren
Rood stickertje GB!!
Alle reacties Link kopieren
Bruidje, mail mij anders even, dan komt het antwoord vanzelf op de goede plek terecht. Dit adres geeft het echt steeds terug.
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen zin meer, er wordt toch weinig gepost.

Ik ga zo me bed in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven