Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten








Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.



Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een hol vat, wat zonder enige gevolgen kan vreten wat ik wil. Dat doe ik uiteraard beschaafd met mijn vork links enzo, maar ik denk wel dat je ogen over de vloer rollen als je in de gaten gaat houden wat ik zoal naar binnen kan werken.

En dat is nog een heel gepuzzel hoor, beschaafd doen waar je zelf zin in hebt en doen alsof je je niets van anderen aantrekt. Want stapel je veel op een bordje of loop je vaak heen en weer om je buren te sjokkeren? Keuzes, keuzes....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Oh gatver ik vind dat net of je in een supermarkt uit eten gaat. Snap ook niet dat mensen het goedkoop vinden. Je kan véél smakelijker en gezelliger eten voor minder geld.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh. Wij liggen nog op bed. Krantje erbij, koffie. Alle gordijnen dicht, geen idee of er sneeuw ligt. En dat houden we zo.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 10:37:

Mogguh. Wij liggen nog op bed. Krantje erbij, koffie. Alle gordijnen dicht, geen idee of er sneeuw ligt. En dat houden we zo.Lekker even uitrusten. Deze dagen zuigen energie uit je.
Al een account? Log dan hier in.
Morning Hats.

Kon je slapen?

Hoe werd je wakker?
Alle reacties Link kopieren
Lekker Hats. Desnoods kijk je in de krant of het bij jou ook sneeuwt
Alle reacties Link kopieren
Hats, wat fijn dat je dat nu kan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Hier een paar vlokjes natte sneeuw, stelt niks voor.
Al een account? Log dan hier in.
quote:yette schreef op 14 februari 2016 @ 10:34:

.Voor ons zat een flinke groep 65+ die hadden het ook wel naar de zin,kijk als je niet weet waar iedereen van houd met uit eten gaan is dit een prima oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, je hebt inderdaad ontzettend lastige eters ... ben eens in zo'n tent beland vanwege één iemand in onze groep van tien. Die bleek zelfs daar alleen de patat uit de kinderhoek te lusten. Zij mokken en wij proberen het leuk te houden - terwijl de rest veel liever bij een knusse pizzaria of Thai was gaan eten.



Doen we nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Prima geslapen, even n half uurtje wakker geweest. Vandaag rust, even niksen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yette schreef op 14 februari 2016 @ 09:44:

Hij is de nacht goed doorgekomen! Heeft uiteindelijk wel nog die allerlaatste zelf-te-geven dosis gehad en daarna viel hij om van de slaap - wat het eerste uur op de bank moest, omdat we na zulke hoge doses zijn ademhaling een uur in de gaten moeten houden.Gelukkig. Nu weer helemaal ok of erg moe vandaag?
quote:yette schreef op 14 februari 2016 @ 11:01:

Tsja, je hebt inderdaad ontzettend lastige eters ... ben eens in zo'n tent beland vanwege één iemand in onze groep van tien. Die bleek zelfs daar alleen de patat uit de kinderhoek te lusten. Zij mokken en wij proberen het leuk te houden - terwijl de rest veel liever bij een knusse pizzaria of Thai was gaan eten.



Doen we nooit meer.



In Spanje laatst, daar ontmoette ik een ex collega en die ging gezellig met haar man samen mee naar de gala avond waar ik met mijn beste vriend heen ging. Hij en ik wilden na dat hele gedoe even rustig samen eten, maar mijn collega en haar man wisten een tóplocatie, zij gingen fijn mee en het zou fantastisch worden want mijn beste vriend is veganist en zij wisten een plek waar we allemaal zouden genieten. Nou eh, wij waren daar niet bekend, dus vooruit.



Echt verschrikkelijk.

Leuk dat er rekening gehouden wordt met eidereens wensen maar zoals jij al zegt, het hoeft er niet perse leuker op te worden.



We zaten in een soort grote hal met allemaal verschillende eetwinkeltjes waar je uit allerlei landen je eigen voer kon laten bereiden en apart, bij ieder winkeltje afrekenen. Dus terwijl ik stond te onderhandelen over mijn biefstuk zat mijn beste vriend al achter zijn vega pasta en toen ik ging eten was hij al klaar.

Dat gold ook voor mijn collega en haar man. Zó vreselijk ongezellig.



Toen we bijna klaar waren kwam er nog een schaal sushi die mijn ex collega heel lief voor de tafel besteld had, terwijl we vol waren.



Volkomen ruk, zo eten.

En dat vind ik bij dat all you can eat ook. Zit de een achter een koud voorgerecht, staat de ander op een portie saté te wachten.

Met een groot gezelschap eens meegemaakt dat de halve tafel eigenlijk steeds leeg was.



Geinig, voor ieder wat wils maar ik los dat toch liever anders op.
Alle reacties Link kopieren
Geheel eensch met Leo.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Het sneeuwt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, het gaat nu over eten Nous.

Ga jij de weervrouw uithangen.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Leo!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 11:57:

Het sneeuwt! Bij jou?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
De laatste vreetschuur was ik 18, in Spanje ook. 1 keer maar nooit weer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 11:59:

[...]



Bij jou? Ja, waar anders?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 11:58:

Eens met Leo!



O, ok, nee dan is het goed.

Dan mag het nu over het weer gaan.

Carry on darling, carry on.
Alle reacties Link kopieren
Bij de all you can eat sushidinges hier blijf je gewoon aan tafel zitten en kruis per ronde aan wat je wil eten. Vind het wel leuk, hou wel van allemaal verschillende schaaltjes op tafel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 11:57:

Het sneeuwt! Hier niet, wij hebben regen, motregen al uren. Ik was om 9.00 beneden, en zie het dus al drie uur regenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 12:00:

[...]





Ja, waar anders?

Bij Yas.

Als het bij jou sneeuwt gaat het hier mss ook wel sneeuwen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 12:01:

[...]





O, ok, nee dan is het goed.

Dan mag het nu over het weer gaan.

Carry on darling, carry on.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven