Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten








Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.



Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
en hier is de neerslag in een identiteitscrisis, ben ik sneeuw of regen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:fietsie schreef op 14 februari 2016 @ 12:01:

[...]



Hier niet, wij hebben regen, motregen al uren. Ik was om 9.00 beneden, en zie het dus al drie uur regenen.Ik was om 6 uur uit bed, maar heb het nog nauwelijks zien regenen. Kwestie van focussen op het beeldscherm.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 12:01:

[...]



Bij Yas.

Als het bij jou sneeuwt gaat het hier mss ook wel sneeuwen.Komt bij jou ook. Kijk maar op buienradar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 12:03:

[...]





Komt bij jou ook. Kijk maar op buienradar.Maar ik wíl het niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 11:59:

De laatste vreetschuur was ik 18, in Spanje ook. 1 keer maar nooit weer!En je bent nu pas 19? Ik zou willen dat ik dat kon zeggen, maar soms moet je voor je fatsoen mee naar zo'n ding. Als een ander trakteert enzo en iedereen het geweldig vindt behalve jij enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 14 februari 2016 @ 12:02:

en hier is de neerslag in een identiteitscrisis, ben ik sneeuw of regen? Hier ook.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Zwolle is wit! Hier alleen natte sneeuw weer natuurlijk. Prutswinter is het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:rosanna08 schreef op 14 februari 2016 @ 12:01:

Bij de all you can eat sushidinges hier blijf je gewoon aan tafel zitten en kruis per ronde aan wat je wil eten. Vind het wel leuk, hou wel van allemaal verschillende schaaltjes op tafel



Ja precies, die hebben we hier ook, dat vind ik wél leuk.

En zo gaat het in restaurants in Japan ook, zegt mijn vader, die is er geweest.



Ik vind dat met je bord langs bakplaten en half leeggevreten schalen huzarensalade en aangevroten stukken zalm niks.

En Chinees, Italiaans en Zeeuwse mosselen op één bord, vind ik ook geen feest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen beeld bij vreetschuur.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa het schaatsen begint weer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 11:59:

De laatste vreetschuur was ik 18, in Spanje ook. 1 keer maar nooit weer!Ik ergens in de middle of nowhere in Friesland. En dat was dan een exotische vreetschuur. Ik hoef verder geen toevoegingen meer te doen over de kwaliteit neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 12:06:

Ik heb geen beeld bij vreetschuur.Houwe zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 12:06:

Ik heb geen beeld bij vreetschuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 12:07:

[...]





Ik ergens in de middle of nowhere in Friesland. En dat was dan een exotische vreetschuur. Ik hoef verder geen toevoegingen meer te doen over de kwaliteit neem ik aan? Babi pangang exotisch zeker
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 14 februari 2016 @ 12:02:

en hier is de neerslag in een identiteitscrisis, ben ik sneeuw of regen?



Ach gus, wat sneu.

Je moet er tussen gaan zitten en geruststellend toespreken. Als je dat niet doet gaan al die spetters de volgende jarenlange cyclus voordat ze opnieuw uit een wolk mogen vallen zo akelig in
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 12:08:

[...]





[afbeelding]Ah, dat lijkt me wel bij mij passen. Moeilijke eter, kan ik gewoon lekker pakken wat ik lust.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 12:08:

[...]





[afbeelding]Nu ik daar die kinderen zie, dochter zou het wel heel leuk vinden denk ik
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 12:10:

[...]





Nu ik daar die kinderen zie, dochter zou het wel heel leuk vinden denk ik Mijne ook. Jammer joh
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 12:08:

[...]





Babi pangang exotisch zeker Nee. Friet. Komt ook uit het verre oosten als je in Friesland woont.
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 12:06:

Ik heb geen beeld bij vreetschuur.





Dit idee Solo, een buffetrestaurant.
Alle reacties Link kopieren
Dank dames, ik heb een beeld inmiddels.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Horror horror.
Al een account? Log dan hier in.
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 12:06:

Jaaaaaa het schaatsen begint weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 12:12:

Dank dames, ik heb een beeld inmiddels. Reservering de deur uit?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 12:15:

[...]





Ook niet goed? Ik moet nog even wennen hier hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven