Het stamcafé XVII

09-01-2017 18:51 3003 berichten
Nummertje 27 alweer!

Gezellig in Portland, Oregon.



Het is weer eens wat anders.



Have fun Stammers!

Nieuwe meekletsers zijn van harte welkom, as usual.



LV, Yasmijn, Star, Leo









Alle reacties Link kopieren


Precies 100ste!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Inkie_ schreef op 09 januari 2017 @ 21:56:

[...]



Gaat fantastich, hij kan nu echt kruipen dus goed uitkijken waar je je voeten neerzet. Het is echt zo'n blij kind Ohhhh smelt! Ik ontdekte afgelopen tijd weer dat alle leeftijden een smeltgehalte hebben. Zoontje van vriendin van 3,5 die elke keer opnieuw helemaal blij opspringt als hij me ziet en hele verhalen vertelt en dan plots gaat 'camperen' en zijn eigen ding doet De verlegen 10-jarige prinses hier in het gebouw die in de lift vol bewondering naar man kijkt omdat hij zo lang is en haar papa veel kleiner De pubers van mijn vriendin die afgelopen weekend hier hun chillhangplek hadden en dan graag willen dat we met z'n allen in de woonkamer slapen De jonge twintigers van mijn zus die midden in de wereld staan maar stiekem toch nog graag even onder mijn vleugel willen komen zitten als het wat tegenzit
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Heerlijk is dat toch hè Blond!
Alle reacties Link kopieren
Ja echt Inkie. Ik ben zo blij dat ik ook in mijn werk - en dat is heel zakelijk en niet in het onderwijs - vaak pubers en jongvolwassenen net dat stukje meer van hun eigen 'al volwassenheid' kan laten zien. Eind van de maand gaat onze afstudeer stagiair weg en ik ga hem echt missen. Hij is zo gegroeid en liefst zou ik hem binnen de organisatie houden maar hij heeft andere doelen waarin hij veel potentieel heeft. En dat vind ik mooi en ik zal hem blijven coachen tot hij me voorbij is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren




Mooi hier! Helaas kan ik er maar even van genieten, morgen weer beginnen. Wat zal dat tegenvallen, die wekker . Ik hou mijn glitters nog even.
Goedemorgen.



Inkie, zijn jullie al aan het verhuizen? Huis verkocht?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Nog steeds een zieke man hier. Saai hoor

Ik werk vanmorgen en vanavond dus vanmiddag lekker even thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds gisteren ook ziek. De Vader heeft het nageslacht vanmorgen de deur uitgewerkt. Ik wilde mijn revalidatie eerst afbellen, maar heb nu bedacht dat ik haar toch maar laat komen. Dan doe ik tenminste iets.



Koffie en douchen dus en daarna eens kijken of ik me nuttig kan maken.
quote:Renaissance schreef op 10 januari 2017 @ 06:37:

Goedemorgen.



Inkie, zijn jullie al aan het verhuizen? Huis verkocht?

Nee joh dat ging over de verhuizing naar Oregon



Is je laptop al weer terecht?
Hier is de verkoudheid een stuk minder



Lang leve cola
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook zwaar aan de cola sinds gisteren. Gewoon omdat ik er ineens behoefte aan heb. Maar er zit behalve oppeppers en veel vocht toch niets in dat je van een kop vol snot en opgezette klieren afhelpt?
quote:_Inkie_ schreef op 10 januari 2017 @ 09:55:

[...]



Nee joh dat ging over de verhuizing naar Oregon



Is je laptop al weer terecht?



Owww.......





Laptop is nog steeds zoek. Dus nu een andere gekregen.
Zo, terug van de fysio en het sporten. Nu even niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo druk dat ik amper de tijd heb om adem te halen
Al een account? Log dan hier in.
Toch even doen Yas.

Hoe is het eigenlijk met je arm/pols?
Vrije dag
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 januari 2017 @ 12:13:

Vrije dag Geniet ervan!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Goedemidddag! Toch even pauze nemen Yasmijn. Ik heb ook het gevoel dat ik enkel met een ladder bij de bovenste stapel op mijn bureau kan, maar ga toch een rondje lopen (en een portie bami halen).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu pauze
Al een account? Log dan hier in.
Zo ook even pauze, net toen ik ging eten kwam er een grote doos van de Bonprix. Ik had nog niks gekocht deze winter en echt iets nodig.



Jammer alleen dat het door mij bestelde licht blauwe bloesje niet in de doos zat maar wel een mint groene korte broek. Ik haat mint groen! Dus nu moet ik een retour pakket maken. Balen.
Alle reacties Link kopieren
Daarom bestel ik nooit iets online, ik weet gewoon dat ik het niet terug ga sturen.

En ik wil alles gewoon zien wat ik koop.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat dus ook een paar keer gehad bij bonprix dat ik er dus niet meer bestel. Verkeerde kleur en maat etc.



Ik moet zo even boodschappen doen en een nieuwe schoudertas kopen die viel vanmorgen zomaar kapot van mijn schouder. En toen stapte ik ook nog met mijn profielzolen in de poep en begon het te regenen... Echt zo'n dag dat ik beter in bed had kunnen blijven want ik verrek van de koppijn.

Helaas vanavond dus weer even terug naar werk. Eerst maar eens paracetamol.
Alle reacties Link kopieren
Ik shop weinig online. Kleding wil ik toch echt zien en voelen net als schoenen en tassen. Tenzij ik het merk goed ken en mijn maat weet. En ik ben laks met retourneren als het niet ok is of niet past. Probeempje is wel dat ik een hekel aan winkelen heb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel bijna alles online en bij voorkeur bij Bonprix omdat ik weet dat ik heel snel verveeld raak en weer iets nieuws wil

Mijn voornemen om niks nieuws te kopen dit jaar gaat al 10 dagen goed!!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
quote:yasmijn schreef op 10 januari 2017 @ 11:53:

Ik ben zo druk dat ik amper de tijd heb om adem te halen Gelukkig ben ik niet de enige die na 2 dagen werk weer hard toe is aan vakantie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven