Het stamcafé XVII

09-01-2017 18:51 3003 berichten
Nummertje 27 alweer!

Gezellig in Portland, Oregon.



Het is weer eens wat anders.



Have fun Stammers!

Nieuwe meekletsers zijn van harte welkom, as usual.



LV, Yasmijn, Star, Leo









Alle reacties Link kopieren
Hekel aan winkelen heb ik trouwens ook!!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
quote:takkentrol schreef op 10 januari 2017 @ 19:20:

Ik bestel bijna alles online en bij voorkeur bij Bonprix omdat ik weet dat ik heel snel verveeld raak en weer iets nieuws wil

Mijn voornemen om niks nieuws te kopen dit jaar gaat al 10 dagen goed!!

Die heb ik al gebroken op dag 4



Ik heb een vloerkleed besteld, omdat ik te lui ben om er zelf mee te gaan sjouwen. Bezorgen is zo makkelijk soms.
quote:takkentrol schreef op 10 januari 2017 @ 19:20:

Hekel aan winkelen heb ik trouwens ook!!Ik ook! Ik haat kledingwinkels.
quote:yasmijn schreef op 10 januari 2017 @ 14:09:

Daarom bestel ik nooit iets online, ik weet gewoon dat ik het niet terug ga sturen.

En ik wil alles gewoon zien wat ik koop.

Ja, dat is niet slim. Dat doe ik dus wel, laat het gewoon weer ophalen.



Meestal wel ik ook liever passen in de winkel, maar dat werd nu toch wat lastig. Vandaar dat ik alles besteld had. En zes van de acht dingen ga ik dus houden. Één fout artikel en iets dat niet leuk genoeg was gaan terug. Ik ben tevreden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 10 januari 2017 @ 19:21:

[...]



Die heb ik al gebroken op dag 4



Ik heb een vloerkleed besteld, omdat ik te lui ben om er zelf mee te gaan sjouwen. Bezorgen is zo makkelijk soms.Oh maar een vloerkleed telt niet, die kun je niet aantrekken! Ik heb me voorgenomen een jaar geen kleding te kopen
Sommige mensen worden zeikend verwekt
quote:takkentrol schreef op 10 januari 2017 @ 19:30:

[...]



Oh maar een vloerkleed telt niet, die kun je niet aantrekken! Ik heb me voorgenomen een jaar geen kleding te kopenOoh in dat geval
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 10 januari 2017 @ 19:30:

[...]



Oh maar een vloerkleed telt niet, die kun je niet aantrekken! Ik heb me voorgenomen een jaar geen kleding te kopenMijn vriendin heeft hetzelfde doel voor 2017. Sinds ze zo'n beetje aan huis gekluisterd is door ziekte ontdekte ze het online shoppen en dat begon uit de hand te lopen. Ze is perfectionistisch en koppig en heeft haar voornemen met alle vrienden gedeeld, dus ik denk wel dat ze een heel eind het jaar in gaat komen zonder iets voor zichzelf te kopen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Takkie hoe ging je tweede dag op het werk?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Het houd niet over Blond. Door mijn leidinggevend word ik vakkundig genegeerd zelfs tijdens een overleg vanmorgen weet ie het voor elkaar te krijgen om mij buiten alles te houden. Mijn timmerman met wie ik het meeste samenwerking heeft dappere pogingen ondernomen om dat te veranderen maar op momenten dat hij wat aan mij vroeg ging leidinggevende doodleuk met mijn vervanger zitten kletsen.

Ze zoeken het maar uit, ik doe mijn werk, en zet geen stap harder dan strikt noodzakelijk.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Takkie, wat een vervelende situatie bij jou op het werk zeg
Alle reacties Link kopieren
Heel vervelende situatie maar je instelling vind ik goed. Dan raakt het je het minst en sta jij gewoon recht in je schoenen. Neemt niet weg dat die baksteen in je maag daar niet mee opgelost is en de situatie ook niet meer recht te trekken valt. Op jouw tempo en onder jouw voorwaarden op naar beter. Ik duim voor je.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ja het is niet leuk Elfje. Maar nu ik de beslissing heb genomen om uit te gaan kijken naar een andere baan raakt het me stukken minder dan het normaal zou doen.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Blond
Sommige mensen worden zeikend verwekt
quote:takkentrol schreef op 10 januari 2017 @ 20:14:

Ja het is niet leuk Elfje. Maar nu ik de beslissing heb genomen om uit te gaan kijken naar een andere baan raakt het me stukken minder dan het normaal zou doen.Goed van je! En ik duim voor je dat je gauw iets anders vind met een leuke baas.
Alle reacties Link kopieren




Hier ben ik aan toe. Maar RL zegt Gelukkig is er de kroeg! Dus tast toe Sorry Brie Zeure_visgleuf dit wilde je gisteren *werkt de toeter echt.... misschien kom ik er nu achter*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nou vooruit blond, als je wil delen doe ik gezellig mee! Voor deze ene keer dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee, lekker!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 10 januari 2017 @ 19:20:

Hekel aan winkelen heb ik trouwens ook!!Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds alcohol vrij, heb wel dropjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 10 januari 2017 @ 20:50:

[img]http://vinabc.nl/images/blog/kaasenwijn.jpg[/img]



Hier ben ik aan toe. Maar RL zegt Gelukkig is er de kroeg! Dus tast toe Sorry Brie Zeure_visgleuf dit wilde je gisteren *werkt de toeter echt.... misschien kom ik er nu achter*

Ik ben geen zeur ja, zuur wel maar een zeur zeker niet .



Ik was even mijn eigen rauwe soort aan het opeten in een restaurant . Dus ik zit een beetje vol OB, maar dankjewel.
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
Alle reacties Link kopieren
quote:Zure_Visgleuf schreef op 10 januari 2017 @ 21:52:

[...]



Ik ben geen zeur ja, zuur wel maar een zeur zeker niet .



Ik was even mijn eigen rauwe soort aan het opeten in een restaurant . Dus ik zit een beetje vol OB, maar dankjewel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 10 januari 2017 @ 20:00:

Het houd niet over Blond. Door mijn leidinggevend word ik vakkundig genegeerd zelfs tijdens een overleg vanmorgen weet ie het voor elkaar te krijgen om mij buiten alles te houden. Mijn timmerman met wie ik het meeste samenwerking heeft dappere pogingen ondernomen om dat te veranderen maar op momenten dat hij wat aan mij vroeg ging leidinggevende doodleuk met mijn vervanger zitten kletsen.

Ze zoeken het maar uit, ik doe mijn werk, en zet geen stap harder dan strikt noodzakelijk.Wat een lul jouw leidinggevende.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Rustig hier.
Alle reacties Link kopieren


Mogguh!

Ziek op de bank hangen, is met dit snertweer eigenlijk zo gek nog niet.

Tsjoe!!!
Alle reacties Link kopieren
Helaas moet ik er straks op het fietsje door..

Man blijft vandaag sowieso nog thuis en ik zou morgen ook nog thuis blijven als ik hem was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven