Het stamcafé XVII

09-01-2017 18:51 3003 berichten
Nummertje 27 alweer!

Gezellig in Portland, Oregon.



Het is weer eens wat anders.



Have fun Stammers!

Nieuwe meekletsers zijn van harte welkom, as usual.



LV, Yasmijn, Star, Leo









2x dat is raar
quote:Elfje112 schreef op 23 januari 2017 @ 19:41:

Ik ben tante geworden! (alweer )





Meerdere tantezeggers is wel zo leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 23 januari 2017 @ 19:41:

Ik ben tante geworden! (alweer ) Die tijd is voor mij voorbij, maar ik weet nog heel goed hoe fantastisch ik het vond als ik weer 1 van mijn zussen met een verse baby zag
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mbt schoolexcursies en communicatie enzo:



1x een heuse brief (zit in plakboek) en 3x weet ik niet of er gebeld of geschreven is. Mailen kon niet, want ik ben al stokoud



2x naar andere stad, waarvan 1 met ov en 1 met touringbus, en 2x naar/nabij eigen stad.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 januari 2017 @ 19:38:

Sssssst, had ik je goeie bericht gemist!

Gefeliciteerd met je baan!

Dat is een beetje voorbarig. Ik ben aangenomen voor de invalpool, maar dat is nog geen betaalde baan. Ik zit nu dichter bij het vuur etc.



Maar dat bleek dus meteen erg dicht bij want binnen een uur na inschrijving had ik het eerste verzoek. Heel toevallig want die mevrouw van de invalpool zei dat ze nu ging kijken of ze mij kon matchen als een en vacature zou komen.



Voor deze baan moet ik dan eerst nog wel op gesprek enzo.
OV had weer eens storing. New York Pizzading voorbij gelopen, want ik wilde geen pizza. Koop vervolgens een pizza-achtige bij de Broodzaak
quote:Elfje112 schreef op 23 januari 2017 @ 19:41:

Ik ben tante geworden! (alweer )Gefeliciteerd!
quote:Oudblond schreef op 23 januari 2017 @ 19:49:

Ssst dat gaat de goede kant uit! De tijdelijke baan komt ook naar jou hoor. (Heb je al schoenen? )

Leo dit is echt van de zotten. Zelfs als je kind geen extra moeilijkheden zou hebben, kan dit gewoon niet. Een 12-jarige die tijdens schooltijd verplicht maar uit moet zoeken hoe hij aan de andere kant van de stad en weer terug moet komen? Uh. Nee.

Dan heb ik het nog niet eens over de extra kosten van OV, dat moet je ook maar NU hebben als ouder. Face en face gesprek aanvragen? Dochter heeft veel stress voor morgen. Wat hebben jullie intussen afgesproken?

Lees mijn update, het gaat heel snel.

Ik heb nog geen schoenen maar nu wel een paar gevonden waar ik ver genoeg op kan lopen om nieuwe te gaan kopen. Vrijdag heeft dochter vrij en gaan we samen even.
Morgen ga ik een verse baby knuffelen
Alle reacties Link kopieren
quote:Watervrouw333 schreef op 23 januari 2017 @ 19:57:

OV had weer eens storing. New York Pizzading voorbij gelopen, want ik wilde geen pizza. Koop vervolgens een pizza-achtige bij de Broodzaak De broodzaak.... Een broodje filet besteld omdat het er niet meer lag. Wordt er een broodje half doorgesneden en op het buitenste randje met een spuitzak een streepje filet gespoten. Aan de kassa: '3.95 ajb. Eh dat is de prijs van filet met ei en jullie hadden geen ei meer, dus ik heb een broodje filet. 3.95 is de prijs.'
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Watervrouw333 schreef op 23 januari 2017 @ 19:51:

[...]







Meerdere tantezeggers is wel zo leuk Ja
quote:Oudblond schreef op 23 januari 2017 @ 19:52:

[...]



Die tijd is voor mij voorbij, maar ik weet nog heel goed hoe fantastisch ik het vond als ik weer 1 van mijn zussen met een verse baby zag Ja leuk is dat hé! Zo schattig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 23 januari 2017 @ 20:07:

[...]



Ja leuk is dat hé! Zo schattig!Ja!! En dan was ik plaatsvervangend zo trots op zus!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Als ze bij de kassa niet meer vragen of je ook iets te drinken wilt kopen dan kom je er te vaak
quote:Oudblond schreef op 23 januari 2017 @ 20:10:

[...]



Ja!! En dan was ik plaatsvervangend zo trots op zus!Ik ook!
quote:Watervrouw333 schreef op 23 januari 2017 @ 20:13:

Als ze bij de kassa niet meer vragen of je ook iets te drinken wilt kopen dan kom je er te vaak
quote:Oudblond schreef op 23 januari 2017 @ 20:10:

[...]



Ja!! En dan was ik plaatsvervangend zo trots op zus!

Dat gevoel ken ik ook nog zo goed. Ook het serene van dat moment. Dat de wereld stil lijkt te staan.



Versgeperste baby in mijn armen is al zo lang geleden hier. Jongste nichtje is al bijna acht. En jongste kind van vrienden/buren/kennissen etc is al vier. Dat was de laatste keer dat ik op kraambezoek was.
Alle reacties Link kopieren
Verse baby's



Ik kijk The Impossible. Voor de 2e keer.

Niet zo handig want over een week of 6 zit ik daar
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Op rtl 8
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 20:33:

Verse baby's



Ik kijk The Impossible. Voor de 2e keer.

Niet zo handig want over een week of 6 zit ik daar Ik vond dat een mooie film.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 23 januari 2017 @ 20:40:

[...]



Ik vond dat een mooie film.Ik moest erom huilen. Na de ramp hebben ze allemaal hooggelegen plekken gemaakt, mocht het weer gebeuren. Als je van de boot afkomt zie je de borden al, met pijlen waar je heen moet, die prent ik me direct in . Want sinds dag weet je wel wat de voortekenen zijn.
Al een account? Log dan hier in.
quote:Elfje112 schreef op 23 januari 2017 @ 20:01:

Morgen ga ik een verse baby knuffelen Gefeliciteerd Elfje, wat fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 23 januari 2017 @ 18:56:

[...]





altijd als ik snel langs jouw ava scroll denk ik dat het een foto van mijn ex is!Sorry
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 20:48:

[...]



Ik moest erom huilen. Na de ramp hebben ze allemaal hooggelegen plekken gemaakt, mocht het weer gebeuren. Als je van de boot afkomt zie je de borden al, met pijlen waar je heen moet, die prent ik me direct in . Want sinds dag weet je wel wat de voortekenen zijn.

Ik moest ook huilen.

Goed om het je in prenten.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Elf!



Ik lig afwisselend plat op de bank of ik loop een rondje. Zitten is niet echt een goede optie momenteel, qua rug. Morgen een afspraak bij de fysio.
The owls are not what they seem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven