Het stamcafé XVII

09-01-2017 18:51 3003 berichten
Nummertje 27 alweer!

Gezellig in Portland, Oregon.



Het is weer eens wat anders.



Have fun Stammers!

Nieuwe meekletsers zijn van harte welkom, as usual.



LV, Yasmijn, Star, Leo









quote:_Inkie_ schreef op 23 januari 2017 @ 20:50:

[...]



Gefeliciteerd Elfje, wat fijn.Dank je!!
Alle reacties Link kopieren
Oh en Sssst ook gefeliciteerd!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 23 januari 2017 @ 20:54:

[...]



Ik moest ook huilen.

Goed om het je in prenten.Nog 6 weekjes
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 20:58:

[...]



Nog 6 weekjes Lekker! Voor mij nog 81 dagen voor mijn vakantie!
Oh ja Ssssst jij ook gefeliciteerd, hopelijk kan je snel aan de slag!
Gefeliciteerd Elf!



En jij ook Sssst! Ik begon ook in de invalpool. 2 maanden later werd dat invaller op een vaste locatie. Nog 2 later een contract van 10 uur en nu (nog geen maand na de vaste uren) wordt er geroepen dat ik een vast contract moet krijgen omdat ik een team moet gaan coördineren (maar zo ver is dat nog niet )



Leo, ik vind het maar een raar verhaal van die school. Ik zou er ook zeker niet blij van worden als er pas 1 dag van te voren over zo iets (in één richting) gecommuniceerd zou worden. De communicatie is daar sowieso bar slecht begrijp ik.



Beterschap Lady, rugpijn sucks. Ik kom van de mijne niet af. Het gaat nu best redelijk. (Totdat ik te lang in een bepaalde houding of verkeerde stoel heb gezeten. Dan kom ik bijna niet overeind van de pijn.)



Wij gaan The Impossible toevallig ook nog eens kijken binnenkort.
Als ik ooit afgestudeerd ben, gaan we ook weer eens ver weg op vakantie. Heb er nu al zin in!
quote:-Kittens- schreef op 23 januari 2017 @ 21:14:

Als ik ooit afgestudeerd ben, gaan we ook weer eens ver weg op vakantie. Heb er nu al zin in!Gaat dat nog lang duren Kittens?
quote:_Inkie_ schreef op 23 januari 2017 @ 21:51:

[...]



Gaat dat nog lang duren Kittens?

Ik hoop in mei klaar te zijn, maar ik ben mijn motivatie even kwijt. En mijn hoofd.

Morgenavond een gesprek met de docenten. Misschien vind ik het dan weer.
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie die reclame van vaginavlog al op tv gezien?

het is een youtubekanaal van multi-gyn
Nee, het klopt niet helemaal. Ergens vind ik het leuk. Krijg het alleen al zo lang niet geordend op paper. Alleen in mijn hoofd weet ik wat ik wil.
quote:Pinda-Kaas schreef op 23 januari 2017 @ 21:57:

hebben jullie die reclame van vaginavlog al op tv gezien?

het is een youtubekanaal van multi-gyn Whut?
quote:-Kittens- schreef op 23 januari 2017 @ 21:56:

[...]



Ik hoop in mei klaar te zijn, maar ik ben mijn motivatie even kwijt. En mijn hoofd.

Morgenavond een gesprek met de docenten. Misschien vind ik het dan weer.Oh mei dat is al snel hoor dan zijn dit de laatste loodjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 23 januari 2017 @ 21:58:

[...]



Whut?tenenkrommend is het
quote:Pinda-Kaas schreef op 23 januari 2017 @ 22:04:

[...]





tenenkrommend is hetIk wil het niet weten.
Besjoer lieve stammers.



Nou gisteren met dochter even kort het fietsprobleem aangestipt, verder niet over gehad om stress te voorkomen maar helaas, ze staat stijf van de stress want op de klassegroepsapp zit de halve klas zich woedend te maken over de gang van zaken.



Jeej.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Pinda-Kaas schreef op 23 januari 2017 @ 21:57:

hebben jullie die reclame van vaginavlog al op tv gezien?

het is een youtubekanaal van multi-gyn Ja, vreselijk! Hoe verzin je het
Kittens



Leo, arme dochter! Wat nu?



Ik ga dadelijk eerst sporten en daarna baby knuffelen
quote:sssssst schreef op 23 januari 2017 @ 19:55:

[...]



Dat is een beetje voorbarig. Ik ben aangenomen voor de invalpool, maar dat is nog geen betaalde baan. Ik zit nu dichter bij het vuur etc.



Maar dat bleek dus meteen erg dicht bij want binnen een uur na inschrijving had ik het eerste verzoek. Heel toevallig want die mevrouw van de invalpool zei dat ze nu ging kijken of ze mij kon matchen als een en vacature zou komen.



Voor deze baan moet ik dan eerst nog wel op gesprek enzo.



Dan gefeliciteerd met je stapje verder weer!

quote:Eleonora-1 schreef op 24 januari 2017 @ 07:08:

Besjoer lieve stammers.



Nou gisteren met dochter even kort het fietsprobleem aangestipt, verder niet over gehad om stress te voorkomen maar helaas, ze staat stijf van de stress want op de klassegroepsapp zit de halve klas zich woedend te maken over de gang van zaken.



Jeej.

Tja dat is een probleem van deze tijd. Wij maakten onszelf vroeger alleen zelf maar woedend in ons eentje over zoiets. Gezamenlijke whatsapp-woede draagt over het algemeen niet positief bij om iets te kunnen relativeren.



Wat je dochter voelt is in feite best normaal natuurlijk. Ik herken dat wel. Voor het eerst zoiets doen is ook spannend. Ik heb dat soms nog bij reizen met het OV. Dan vraag ik me ook af of ik alles tijd kan vinden, of ik wel de goeie bus/trein neem etc. Met de auto de stad in trouwens ook dan ben ik altijd soort van nerveus of ik daar mijn auto wel kwijt kan.



School had daar veel beter bij stil moeten staan.
quote:Elfje112 schreef op 24 januari 2017 @ 07:16:

Kittens



Leo, arme dochter! Wat nu?



Ik ga dadelijk eerst sporten en daarna baby knuffelen



Ik ga zo de school eens even bellen om een oplossing te zoeken, gewoon lekker rustig nu, thee drinken maar.

Overal is een oplossing voor tenslotte.

Ze moet zich niet op laten fokken door haar klasgenoten maar dat gebeurt helaas wel.
Zo is het Sssssst en dat ga ik ook bespreken.

Wij wonen 15 kilometer van school, er zijn wat klasgenoten die 30 kilometer van school wonen en die dus sowieso niet met de fiets gaan.

Omdat school zo laat communiceerde is er qua ouders die rijden niks meer te regelen.



Er zit een meisje met een broze botten aandoening in de klas, zij komt met speciaal vervoer en heeft ook geen extra rit kunnen regelen vanwege de late communicatie.



Waarschijnlijk moet zij op school blijven, eventueel blijft mijn dochter dan ook op school. Zoiets. Geen zin in een overstressed kind vanwege een schooluitje.
School van mijn kinderen is het andere uiterste, wij krijgen mail over alles dat afwijkt. Ook als communiceren met de kinderen genoeg zou moeten zijn. Dat gaat er gewoon schoobreed, bouwreed of per klas uit. Bijvoorbeeld de ingebruikname van de nieuwe fietsenrekken.



Ik krijg zelfs mail dat mijn kind een wiskundetoets heeft en of ik er dan op wil toezien dat mijn kind zijn geodriehoek meeneemt. Toets is gewoon tijdens de les dus lijkt het mij logisch dat kind dat altijd bij zich heeft.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 januari 2017 @ 07:21:

[...]





Ik ga zo de school eens even bellen om een oplossing te zoeken, gewoon lekker rustig nu, thee drinken maar.

Overal is een oplossing voor tenslotte.

Ze moet zich niet op laten fokken door haar klasgenoten maar dat gebeurt helaas wel.Wat rot dat ze zich zo laat opfokken door haar klasgenoten, wel begrijpelijk. Ik zou ook gaan flippen als ik een onverwacht schooluitje had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven