Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!



In Denemarken dit keer.

Gezellig.



Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo











Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag! Welkom Rara.

Ik heb acupunctuur gehad. Na thuiskomst had ik mega dorst en voelde me een vaatdoek. Maar ik heb waarempel geen 'uiltje geknapt' maar gewoon bijna 5 uur geslapen! Heerlijk. En nu heb ik honger dus die ovenschotel voor vanavond gaat er nu aan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat fijn Blond! Als je zolang slecht slaapt kan een paar uur echt goed slapen zoveel goed doen. Nu nog lekker eten en dan heb je warempel een beetje betere dag.
Wat klinkt dat fijn Blond!
Alle reacties Link kopieren
Ja Ren. Wat een verschil! Morgenochtend fysio, ik hoop met hetzelfde resultaat En met de acupuncturist heb ik afgesproken dat hij me belt als er iemand uitvalt (hele drukke praktijk vlakbij mijn huis) zodat ik zo intensief mogelijk behandeld kan worden. Hij vond het vreemd dat de artsen geen betere pijnbestrijding voor me hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik gun je zo dat je nu in een stijgende lijn komt Blond, en hopelijk dan binnenkort je gewone leven weer kunt oppakken!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet fijn Oudblond.



Thnx voor t welkom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rararawiebenikdan schreef op 20 februari 2017 @ 15:51:

Hoe bedoel je, was?Je naam doet vermoeden dat je hier eerder was met een andere nick. Dat bedoelt Roosje. Maar ik begrijp dat je echt nieuw op het forum bent en meteen de kroeg gevonden hebt? Chapeau!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
O, zo. Nee hoor, hier niet eerder geweest

Kroegen vinden is mijn specialiteit
En ook gelijk de napraat gevonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 20 februari 2017 @ 16:26:

En ook gelijk de napraat gevonden.Ja via het moderatorstopic wat ik abusievelijk voor een soort welkomsttopic aan zag.
Alle reacties Link kopieren
Verder gaat het hier vooral over kinderen, zwangerschap en afvallen als ik zo eens even scan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rararawiebenikdan schreef op 20 februari 2017 @ 16:20:

Klinkt niet fijn Oudblond.



Thnx voor t welkom.Al een tijdje niet fijn, maar vandaag heb ik het gevoel dat het goed komt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Rararawiebenikdan schreef op 20 februari 2017 @ 16:31:

Verder gaat het hier vooral over kinderen, zwangerschap en afvallen als ik zo eens even scan.Je vergeet de relatiecrisissen, de actueelpijler en sekspijler (die niets te maken heeft met zwanger willen worden).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 20 februari 2017 @ 16:26:

En ook gelijk de napraat gevonden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 februari 2017 @ 16:39:

[...]



Je vergeet de relatiecrisissen, de actueelpijler en sekspijler (die niets te maken heeft met zwanger willen worden).Relatiecrises sla ik over en andermans seksleven...... Dat mag fijn andermans seksleven blijven De actueeijler is op de meeste fora nooit zo gezellig, hoe is dat hier?
Alle reacties Link kopieren
Zo gezellig dat hij bij mij onder de negeer staat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Welkom Rara!

Bij mij staat de actueelpijler ook onder de negeer, slecht voor mijn bloeddruk. En zelfs als ik werkontwijkend gedrag vertoon, zoals vanmiddag, ga ik níet naar actueel. Dusseh... nee niet zo gezellig.



Ha Blond, wat fijn dat de acupunctuur helpt!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Dan laat ik die maar aan mij voorbij gaan
Alle reacties Link kopieren
WOG gedrag Lady? What's up?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 20 februari 2017 @ 16:57:

WOG gedrag Lady? What's up?Och Ik heb een grote klus te doen maar dat gaat het beste als er geen (of weinig) gebruikers in het systeem zitten. Dus ik was van plan vroeg naar huis te gaan en dan vanavond nog even in te loggen. Maar toen kwam mijn lg met een paar dingetjes tussendoor en toen was het ineens toch weer te laat om vroeg naar huis te gaan... Na ja, stom van mij dus.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Morgen eerder naar huis een optie?
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyL0101 schreef op 20 februari 2017 @ 17:01:

[...]



Och Ik heb een grote klus te doen maar dat gaat het beste als er geen (of weinig) gebruikers in het systeem zitten. Dus ik was van plan vroeg naar huis te gaan en dan vanavond nog even in te loggen. Maar toen kwam mijn lg met een paar dingetjes tussendoor en toen was het ineens toch weer te laat om vroeg naar huis te gaan... Na ja, stom van mij dus.Zo dus. Hmm. Ik zou dan denk ik aankondigen dat ik morgenochtend vanuit huis werk en in mijn badjas met de koffiekan naast me om 7 uur inloggen. Is dat een optie? (kan je om 11 uur een dutje voor de lunch doen )
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goedenavond lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
Dag Elfje. Gedraagt buik zich weer? Ben je weer naar je werk kunnen gaan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven