Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!



In Denemarken dit keer.

Gezellig.



Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo











Alle reacties Link kopieren
Het is mooi weer maar het is frisser dan het lijkt vind ik.

Ik ga mijn sportpak eens aantrekken en naar de sportschool wandelen. Ik ga rustig weer beginnen.
quote:dolfje schreef op 21 februari 2017 @ 13:20:

Het is mooi weer maar het is frisser dan het lijkt vind ik.

Ik ga mijn sportpak eens aantrekken en naar de sportschool wandelen. Ik ga rustig weer beginnen. Waar dan? Ruilen? Hier heeft het de hele ochtend geregend. Nu is het (even) droog.
[img]null[/img]Hier is het heerlijk weer. Elfjelief, ik stuur je wel even wat van mijn zon........komt ie.......



quote:Elfje112 schreef op 21 februari 2017 @ 13:21:

[...]



Waar dan? Ruilen? Hier heeft het de hele ochtend geregend. Nu is het (even) droog.Hier aan de kust ook prachtig weer. Net met losse jas naar de fysiotherapeut gefietst. Is minder dan drie minuten, maar toch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 21 februari 2017 @ 13:21:

[...]



Waar dan? Ruilen? Hier heeft het de hele ochtend geregend. Nu is het (even) droog.Zelfde hier. Wel heel zacht, zou de lente eraan komen? Zou fijn zijn!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Renaissance schreef op 21 februari 2017 @ 13:30:

[afbeelding]Hier is het heerlijk weer. Elfjelief, ik stuur je wel even wat van mijn zon........komt ie.......



[afbeelding]Mooie foto! Daar zit ik wel op te wachten.
En ja hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 21 februari 2017 @ 13:21:

[...]



Waar dan? Ruilen? Hier heeft het de hele ochtend geregend. Nu is het (even) droog.

Hier schijnt al de hele dag de zon.

Brabant
Alle reacties Link kopieren
Vanuit de zon in de plaats waar ik werk, rijd ik.de wolken in van mijn woonplaats.



Goed gesprek met mijn leidinggevenden gehad. Ik geef ze nog een kans om goed werk voor mij te regelen. Zij hebben aangegeven alles op alles te zetten om het goed te laten komen.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik heb echt een kick ass workshop voor collega's gegeven.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 21 februari 2017 @ 16:55:

Vanuit de zon in de plaats waar ik werk, rijd ik.de wolken in van mijn woonplaats.



Goed gesprek met mijn leidinggevenden gehad. Ik geef ze nog een kans om goed werk voor mij te regelen. Zij hebben aangegeven alles op alles te zetten om het goed te laten komen.

He woon je bij mij in de buurt?



Ik ga heel hard voor je duimen!
quote:dolfje schreef op 21 februari 2017 @ 14:53:

[...]



Hier schijnt al de hele dag de zon.

Brabant Tsss
quote:GrimbleGrumble schreef op 21 februari 2017 @ 16:56:

Oh, en ik heb echt een kick ass workshop voor collega's gegeven.Goed bezig!!
Goed GG, hopelijk kun je je dagen binnenkort zinvoller vullen.



Morgen heb ik een gesprek met lg, hij kon niet eerder. Wou dat het maar vast voorbij was.



Maar nu eerst nog de avond, The halcyon afkijken. Hoofdstukje lezen. Forummen.



Dolfje, wanneer krijg jij nou de uitslag van je bloedonderzoek?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt positief GG. Ik stuur sjoerd naar je toe zodra ik weer bij een aantal gegevens kan die sjoerd moet komen brengen. Ben even niet zo mobiel.

Fijn dat je wel weer hebt kunnen werken Elfje *spreekt elfbuik ernstig toe*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Vervelend is dat Ren als je ergens tegen opziet en het dan steeds maar weer opschuift. Maar morgen dus. Ik duim voor een constructief, positief gesprek.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2017 @ 17:25:

Klinkt positief GG. Ik stuur sjoerd naar je toe zodra ik weer bij een aantal gegevens kan die sjoerd moet komen brengen. Ben even niet zo mobiel.

Fijn dat je wel weer hebt kunnen werken Elfje *spreekt elfbuik ernstig toe* (en nu maar hopen dat het helpt, anders kom ik bij jou mijn beklag doen)
Succes Ren, morgen!
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2017 @ 17:27:

Vervelend is dat Ren als je ergens tegen opziet en het dan steeds maar weer opschuift. Maar morgen dus. Ik duim voor een constructief, positief gesprek.



Dank je lieverd. Ik wil het gewoon gedaan hebben. Ben blijkbaar niet zo goed om met dingen rond te blijven lopen zonder ze bespreekbaar te maken

Hoe is het met je pijn? Heb je nog baat bij de acupuntuur? En was je nog naar de fysio geweest vandaag?
Jij ook bedankt Elfje.
Hebben jullie Yas nog gezien de laatste week? Ze is nog niet op vakantie maar ik zie haar helemaal niet meer.
quote:Renaissance schreef op 21 februari 2017 @ 17:44:

Hebben jullie Yas nog gezien de laatste week? Ze is nog niet op vakantie maar ik zie haar helemaal niet meer.Nu je het zegt, idd! Ik heb haar ook nergens meer gezien. Yas, waar ben je?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Yas een LV'tje doet.

Ik heb het gevoel dat de 'doorstroming' in mijn schouder beter gaat. En dat herken ik wel van acupunctuur. En het bouwt op dus ik hoop dat er heel veel mensen afbellen zodat ik elke dag mag! Ik was vanochtend bij de fysio. Die heeft het bindweefsel bij mijn ruggengraat 'los' gemaakt en de grote spieren links en rechts van mijn schouderblad aangepakt. Djeezzzz. Zonder overdrijven droop het zweet uit mijn oksels. Het leken wel tranen! Maar een bad en nog een uurtje later voelde ik wel verlichting. Goed dus. En morgen gaat vriendin mee zwemmen. Zo'n zin in!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 21 februari 2017 @ 16:57:

[...]



TsssJe krijgt wat je verdient niet dat jullie geen zon verdienen maar ik had het echt nodig.
Volgens mij is fysio echt een beroep voor sadisten

Fijn dat je er baat bij hebt en dat je morgen kunt gaan zwemmen, het zal ook wel goed doen om alleen al even het huis uit te kunnen en bewegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven