Hoe laat is het?? Deel XXXII

02-04-2013 19:36 2701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is:



Tijd voor een nieuw seizoen.

Tijd om je winterjas uit te doen.

Tijd dat de lente eindelijk eens gaat beginnen.

Tijd voor gesprekken met Viva-vriendinnen.

Tijd om die in dit topic voort te zetten.

Tijd om op de tijd te blijven letten.

Tijd is en blijft hier een essentieel en belangrijk begrip.

Dús plaats onder iedere post altijd het juiste tijdstip!









19:36
Alle reacties Link kopieren
Vandaag niet eens gebarbecued. Maar het was ook echt slecht weer...



Nee ik heb geen fixie, zou ik wel willen. Van een oude wielren fiets en dan met gewone pedalen en wel met een rem.



Hoe had je de avocado gegeten Meik? Op brood of in salade of als guacamole? Offff...?



Fijn dat je barbecue geslaagd was Green! Zijn je vakantie plannen al concreter?

Wanneer had je nou een afspraak om dat van je medicatie na te vragen?



22.59
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Ha ha ha Frizz!! Wat wil je voor inspirerende dingen horen over wielrennen dan? Hebben die laatste argumenten van Janna misschien voldoende positief effect? Niet dat ik nou van plan ben om te gaan wielrennen, hoor. Zelfs niet na al die positieve punten die Janna opsomt. Máár ik vind het heel sportief van Janna en Verana.



Green, fijn dat je barbecue geslaagd was.

Wat is een fixie?? Nooit van gehoord!



Janna, ik heb de avocado gewoon uitgelepeld. Niet veel spannends dus. Guacamole vind ik heerlijk, maar zou niet weten hoe ik dat zou moeten maken. Ik heb amper keukenapparatuur. Ja, een broodrooster, maar daar pureer je niet makkelijk een avocado mee!



23.11
Alle reacties Link kopieren
Gewoon met een vork prakken! Peper, zout ev wat citroensap. Ev hele kleine stukjes ui en tomaat erin. Mmm!



Een fixie is een wielrenfiets maar zonder de versnellingen en (dus) ook maar met 1 tandwiel waar de ketting op ligt (ipv met meerdere waartussen je kan wisselen als je van versnelling wisselt)



Slaap lekker!!



23.25
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Een echte fixie is toch ook zonder rem trouwens?



Janna: m'n tickets zijn geboekt, verder nog niets op dit moment

Ik heb volgende week mijn medicatie-afspraak.



Heb een intensieve week en ik ben moe en het lukt maar niet om in slaap te vallen...



00.50
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de guacomole tip, Janna.



Green, hoop dat je vanavond eerder in slaap zult vallen!



Een race-fiets zonder rem??? Wat onhandig! Dat is toch levensgevaarlijk? Is zo fixie op het moment zo'n rage dan?



Ik heb het zooooo warm! Te veel warme dranken naar binnen gegoten ben ik bang.



Bijna weekend!!!!!



23.28
Alle reacties Link kopieren
Ja de oude fixies hadden geen rem, dan remde ze door hun achterwiel naar voren te slepen, beetje hoe je met skeeleren ook remt.

Maar de 'stads fixies' hebben wel remmen hoor!



Wat waren jullie nog laat op zeg!



14.04
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Aha, er zijn ook nog oude fixies?! Dus het is niet eens iets niéuws waar ik nooit van heb gehoord?!



Ik was idd laat op gisteren en het werd nog veel later omdat ik de slaap niet kon vatten, maar ik heb het vandaag ruimschoots ingehaald.



Wat gaan jullie dit regenachtige weekend doen?



Kennen jullie de zeven wateren trilogie? Die wil ik misschien gaan lezen.

Hebben jullie nog een andere boekentip?



20.29
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je nog een beetje slaap hebt ingehaald!



Ik had al wel van fixies gehoord, maar weet er verder ook weinig van hoor.



Ik ken die trilogie niet. Waar gaat het over?



Ik ga morgenochtend ontbijten met een vriendin en verder nog aan het werk (freelance).

Ik zit er nu eigenlijk wel doorheen qua vermoeidheid. Mijn weekend moet eigenlijk gewoon minstens 4 dagen hebben!



20.41
Alle reacties Link kopieren
Het is een soort van sprookjesachtig verhaal. Ik weet het ook niet precies, maar kreeg de tip van iemand.



Wat vervelend dat je moet werken en er eigenlijk te moe voor bent. Ben je zondag wel echt vrij of moet je dan ook nog dingen uitwerken of zo?

Veel plezier met ontbijten morgen. Ergens ontbijten vind ik zo'n feest. Vooral een buffet.



21.40
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat klinkt goed, die trilogie



Ik probeer zondag niks aan werk te doen. Was na m'n post ook al gaan slapen, maar nu weer wakker.



Vind ik inderdaad ook altijd heel leuk, om ergens te ontbijten (of lunchen)!



01.16
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het niet Meik! Maar er is hier wel een boekentopic waar ik wat meiden van ken, misschien kennen die het?



Een fixie is vaak een oude wielren fiets die ze hebben omgebouwd; de versnellingen en extra tandwielen eraf.



Hopelijk straks tijd om uit te rusten Greentje!



14.55
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Ik wist ook niet wat een pixie is! En dat als wielerliefhebber



Mariquita, ik ken de trilogie Zeven wateren ook niet. Maar ik heb het even opgezocht op bol.com, en lijkt me iets wat ik ook leuk zou kunnen vinden!

In de omschrijving op bol.com wordt genoemd dat de boeken lijken op het boek Nevelen van Avalon, en laat dat nu net één van mijn favoriete boeken zijn



Green, was het ontbijt lekker?



18.10
Even een kledingvraagje trouwens: dragen jullie ook skinny broeken? Zo ja, wat voor schoenen dragen jullie er dan bij in de winter? Meestal zie je mensen lange laarzen over de broek dragen, maar dat vind ik voor mezelf niet mooi. En laarzen eronder wil niet echt. En ik heb geen idee wat ik er dan bij zou kunnen dragen.



In de zomer vind ik dat veel gemakkelijker: ballerina's, sandaaltjes, slippers, dat lijkt allemaal wel.



18.14
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd Skinny's. Met (enkel)laarzen, pumps, slippertjes, instappertjes, pump, Vans of All Stars.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond!! Hoe was jullie dag??



Green, ik hoop dat je vanavond een wat betere nacht hebt. Is het werken vandaag goed gegaan en ben je morgen idd vrij??



Jann, bedankt voor de tip over het boekentopic. Ik zal straks eens kijken. Nog een barbecue dit weekend??



Veraan, goed idee om op bol.com te kijken. Ik ben van plan de reeks die uit 6 boeken bestaat (terwijl de schrijver een trilogie wou schrijven en het ook zo genoemd heeft....) te gaan lezen. Het eerste boek heet Dochter van't Woud. Het liefst leen ik het in de bieb, want het is een beetje kostbaar om al die boeken te gaan kopen. Nou ja, ik zou er sowieso eerst ééntje kopen natuurlijk! Ik ga er aanstaande week werk van maken!!

Dat favoriete boek van jou ga ik ook opzoeken.

Hoe vond jij vroeger de trilogie van Thea Beckman 'Kinderen van moeder aarde' ? Ik vond het geweldig. Nog steeds eigenlijk.



Ik draag meestal skinny jeans met halfhoge laarsjes (in de winter), slippers of sneakers (in de zomer).



Frizz, hoe is het met je tuin? Ziet het er inmiddels goed en opgeruimd uit? Heb je een beetje een ruime tuin eigenlijk?



19.08
Alle reacties Link kopieren
Ik draag skinny's meestal met enkellaarzen of allstar-achtige schoenen.



Ja, het ontbijt was lekker, had me alleen verslapen

Was uiteindelijk een kwartier te laat, dus het viel nog min of meer mee.



Heb vanmiddag ook nog een hele tijd geslapen en niet gewerkt. Maar ik ga zo denk ik nog wel even iets doen, want dan hoop ik morgen niks meer te hoeven doen inderdaad Maar tot nu toe heel weinig gedaan dus vandaag Was ook even nodig, denk ik.



19.57
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met werken, Green. Hoop dat je het vanavond af krijgt!



Ik kijk Brigitte Kaandorp, maar kan mijn aandacht er niet bijhouden. Ik ga iets anders doen. Weet alleen niet wat. Lezen? Slapen? Uitzending gemist kijken? Rondstruinen op het internet? Genoeg te doen!!



21.23
Alle reacties Link kopieren
Hier ook skinny jeans, met: enkellaarsjes (erover, dus broekspijp erin), all stars, vans, Nike gympen, Timberlands, eigenlijk met vanalles



Ja heb weer gebarbecued vandaag haha! Heb geloof ik nog nooit zo vaak gebarbecued als afgelopen week!

Morgen wordt het weer minder mooi weer he?



22.55
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Bedankt voor alle antwoorden! Skinny's met enkellaarsjes vind ik wel leuk, dan combineer ik het maar zo in de wintermaanden. Ik droeg eigenlijk nooit skinny's en wilde dat ook niet, maar sinds ik er toch één gekocht heb, ben ik overstag. Ze zitten heerlijk!



Jeetje Green, zo moe was je dus blijkbaar, dat je je verslapen hebt en ook vanmiddag nog hebt geslapen.



Meike, ik heb niet gezien dat de trilogie uit zes boeken bestaat! Op de foto stonden drie boeken. Maar ik las wel in de omschrijving dat de schrijfster meer boeken had geschreven dan ze van plan was. Dus dat zullen die andere drie zijn.



'Kinderen van moeder aarde' heb ik volgens mij nooit gelezen. Ik ken de titel wel, maar weet zo helemaal niet meer waarover het gaat. Deze boeken kan ik weleens gaan lezen!



23.01
Alle reacties Link kopieren
Er zit ook best veel verschil in wat ze Skinny noemen hoor. Sommige zitten heel strak om je hele benen en andere zitten alleen niet wijd bij je onderbeen en voor de rest gewoon.

Wat voor schoenen heb je nu?

Ik vind Toms ook leuk, maar dat is ook meer voor nu (zomer).



10.30
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
@Meik, bij de kringloop hebben ze vaak ook veel boeken voor een prikkie!

Misschien kan je daar een keer langs gaan?!



Fijne dag allemaal!



X



11:29
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag! Inderdaad een mindere dag qua zon, Janna. Ik heb begrepen dat het de komende dagen ook niet veel beter wordt. Heb zelfs 19 graden horen zeggen. Brrr........ koúd!

Goed dus dat de barbecue gisteren was! Wie weet klaart het halverwege de week wel weer op en zit je volgende week weer een stuk stokbrood met salade en vlees weg te kauwen naast het rooster!



Veraan, misschien heeft degene die mij die trilogie aanraadde zich vergist en horen die andere drie boeken niet bij die trilogie. Zij zei dat het 6 boeken waren in totaal. Maakt ook verder niet uit....



Spring, wat een goed idee van die kringloop. Daar zijn we in het verleden ook weleens geweest en toen vond ik er niet veel aan, maar nu zou ik gericht bij de boeken kunnen kijken. Heeft het tenminste een doel om naar de kringloop te gaan.



Green, en???? Een vrije zondag???



Frizzje ik heb geen vraag voor je, maar ik wil wel even naar je zwaaien! Gewoon omdat het kán!



13.26
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Hier regent het nu behoorlijk.. Bij jullie ook?



Haha en jij had weer gebarbecued Janna?



Had niet helemaal een werkvrije dag, maar hoefde niet zo veel te doen. Het gaat niet zo lekker want moe en diarree.. Ben morgen zo'n 2,5 uur onderweg met het ov, dus dat is niet zo fijn.. Heb net nog wel imodium in huis gehaald, dus kan dat wel innemen dan. Maar kom ook wel weer op internet tegen dat het beter is om dat niet in te nemen als het niet strikt noodzakelijk is..?



17.37
Alle reacties Link kopieren
Meik heb je geen ereader? Ik wil en het is wel erg handig hoor. Maar met name omdat het me geld voor boeken bespaard doordat ik illegale ebooks heb.



Jemig jongens, het weer is echt om te janken.
Alle reacties Link kopieren
Green Okugest van VSM kun je anders proberen? Heeft de Etos gewoon.



Geen bbq hier vandaag. Wat een snert weer!

(Mmm! Snert!)



20.02
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven