Hoe laat is het?? Deel XXXII

02-04-2013 19:36 2701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is:



Tijd voor een nieuw seizoen.

Tijd om je winterjas uit te doen.

Tijd dat de lente eindelijk eens gaat beginnen.

Tijd voor gesprekken met Viva-vriendinnen.

Tijd om die in dit topic voort te zetten.

Tijd om op de tijd te blijven letten.

Tijd is en blijft hier een essentieel en belangrijk begrip.

Dús plaats onder iedere post altijd het juiste tijdstip!









19:36
Alle reacties Link kopieren
Dank je Frizz en mooi gezegd!!



Hoe gaat het met jou? Druk? Kun je een beetje rustig aan doen dit weekend? Lig je nog in bed of was je minder moe"?



10.43
Alle reacties Link kopieren
Het gaat wel goed hoor. Ik heb nog geen idee hoe mijn weekend gaat lopen. Eerste was is in ieder geval bijna klaar, dan gaat ie de droger in. Want handdoeken moeten gewoon in de droger vind ik, zodat ze lekker zacht worden. Bij mijn ouders lijken de handdoeken net schuurpapier.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha! Vind ik ook zeker logica hoor!!



Nou, we gaan een eindjje wandelen. Misschien tot straks!! Fijne dag!



12.04
Alle reacties Link kopieren
Oh wat lekker, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Heb gedaan wat je zei, Frizz.. Ik heb er van genoten. Wat een heerlijk weer was het. Misschien soms een beetje té warm, maar hee, mij hoor je niet klagen! Was veel te blij naar buiten te kunnen!



Zou Janna weer aan de prosecco zitten? Of toch aan een derder witbier? Nou ja, we horen morgenochtend wel of ze om 2.45u. weer wakker gemaakt werd door haar lever?!



Ik geloof dat ik uit mijn dip aan het geraken ben. Zie de dingen best helder. Al zijn sommige dingen heel onduidelijk en ik kan daar moeilijk mee omgaan en raak gefrustreerd als ik dingen niet begrijp. Er is al wat servies (stiekem) gesneuveld



Veraantje hoe is het? Je komt hier de laatste tijd zo weinig?





Green, hoe was de barbecue??



22.06
Alle reacties Link kopieren
Geen regen gezien vandaag hoor! Jullie?



Zou fijn zijn Meik! Maar rustig aan he!

Ik vind grappen over dat soort dingen ook suf. Mensen snappen het gewoon niet. Al worden er over al dat soort onderwerpen grapjes gemaakt.



Frizz, ja idd! Handdoeken worden echt hard bsn buiten drogen! Al ruiken ze wel lekker meestal!



Green, was je barbecue vandaag? Was het gezellig en lekker?



Veraan, nog gefietst? Ik ga denk ik morgen maar weer eens!



22.52
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen regen



Fijn dat het weer wat meer de goede kant op gaat Meike. Ik hoop dat dat door gaat zetten!



Ik heb de bbq nog niet gehad, die is vandaag.



Veel plezier met fietsen Janna! En Verana natuurlijk ook, als je gaat fietsen!



10.36
Alle reacties Link kopieren
Oh Green volgens mij blijft het vandaag ook droog, wel lekker als je een barbecue hebt!



Ik MOET me nu aankleden en iets in de jungle eehhh tuin gaan doen. Hup Frizz!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met op de barbecue vandaag, Green!!!! Ik hoop dat het gezellig én lekker zal zijn. En dat het droog blijft, maar Frizz zegt van wel en dan is het zo!



Janna, nog wakker geworden vannacht of lekker doorgeslapen? Veel plezier met fietsen. Hoeveel km fiets je dan ongeveer?



Frizz, succes in de tuin. Pas je op voor teken in die jungle? Je benen beetje bedekken? Of gewoon goed controleren na het ploeteren met takken, struiken etc.



Veraan, ik doe gewoon even zo:



12.00
Alle reacties Link kopieren
Heb net 35 km gefietst. Misschien vd week nog een keer een groter rondje.



Wij gaan straks ook weer barbecuen. Gewoon omdat het kan. Zal m'n werk even vragen of we daar morgen ook kunnen gaan barbecuen, want dat ik in dat ritme zit



Nu eerst maar eens koffie drinken!



15.25
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Zo hee, 35km fietsen vind ik heel wat! Het was er wel prima weer voor. Daar krijg je ook een lekker kleurtje van zo in het zonnetje.

Je staat nu misschien nog bij de barbecue... alhoewel dat lijkt me niet om deze tijd... of misschien toch wel..



Goed idee om op je werk gewoon in dit ritme te blijven en een barbecue 'eisen'. Vindt de rest waarschijnlijk ook erg leuk?!



Nu lekker slapen..................................



22.49
Ik heb ook gefietst vandaag, 55 km maar liefst. Dat is wel één van mijn verste rondjes, meestal fiets ik minder ver.

Leuk dat jij ook gefietst hebt, Janna!



Was de barbecue lekker, Green?



Ik vind inderdaad wel dat je morgen op je werk ook moet barbecuen, Janna



Mari, barbecuen jullie wel eens met de hele groep? Of worden dat soort dingen nooit georganiseerd?



Is het werken in de tuin gelukt, Frizz?



23.54
Alle reacties Link kopieren
Hee, wat een afstand Verana! Pfoe! Hoe lang doe je daar dan over?

Ja, we hebben iedere zomer één of twee keer een barbecue. Dat is altijd erg gezellig.



12.08
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je ook gefietst hebt Veraan! Ver hoor!! Ik wil morgen of donderdag ofzo ook een groter rondje fietsen. Weet jij hoe je een band moet verwisselen? Dat heb ik nog nooit gedaan... Maar m'n man wel en meestal ga ik met hem samen fietsen, dus dan komt het wel goed.



Gisteren niet gebarbecued Ligt er wel echt aan met welke collega ik werk of dat soort dingen kans van slagen hebben We hebben wel een rondje gewandeld en onderweg een ijsje gegeten, met z'n allen.

Iedereen vind barbecuen wel heel leuk. En als je een beetje oplet met wat je koopt en ook salade en stokbrood koopt kan het ook best qua geld.



Vandaag weer een mooie zonnige dag in het vooruitzicht! Ik denk dat we maar weer moesten gaan barbecuen



9.18
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie aan mij uitleggen wat maakt dat wielrennen leuker is dan 'gewoon' fietsen?



Ik moet alweer nog eten. Was wel op tijd thuis maar ik leef altijd al een beetje mediterrane tijden, en met zomerweer al helemaal. Komt zo wel.
Ik vind het leuke aan wielrennen dat het veel lichter en sneller fietst. Daardoor fiets ik meer kilometers en kom ik op plekken waar ik met de gewone fiets nooit heen zou fietsen omdat het dan langer duurt voor je er bent.



Mariquita, ik deed over die 55 kilometer 2 uur en 20 minuten. Dat weet ik precies omdat ik een snelheidsmetertje op mijn racefiets heb zitten die dit aangeeft.



Janna, ik kan geen band verwisselen. Of eigenlijk: ik weet wel hoe het moet, maar ik ben zo onhandig, dat ik er heel lang over doe. Dan ben ik inmiddels lopend ook wel thuis

Ik neem dus wel een risico door alleen te gaan fietsen, want als ik een lekke band krijg, heb ik een probleem.



Frizz, eet smakelijk! Ik heb mijn eten ook nog maar een half uurtje op.



21.07
Alle reacties Link kopieren
Goede vraag Frizz, over wat wielrennen nou zoveel leuker maakt dan gewoon fietsen. Het antwoord van Verana vind ik ook verhelderend. Lastig wel om geen band te kunnen verwisselen. Ik heb dat vroeger als kind wel vaker gedaan met zo'n teiltje met water om het gaatje te vinden, etc. Máár je neemt natuurlijk geen teiltje mee als je gaat wielrennen!

Ik weet niet of ik nog zou weten hoe je ook al weer een band moet plakken.



Jann, hoe was het vandaag?? Is het gekomen tot een barbecue?



Weet iemand van jullie hoe ik een halve avocado kan bewaren? Ik had een avocado gekregen, omdat ik er zo dol op ben, maar normaal krijg ik een halve en nu een hele. Ik vind een hele een beetje te veel, maar ik weet dat dat 'vruchtvlees' nogal bruin kan worden als je het een dag bewaart.

Ik heb de pit in die ene helft gelaten en er plasticfolie goed omheen gewikkeld. Kan ik 'm dan morgen gewoon nog op eten?



21.35
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker!



22.00
Ik heb geen idee of en hoe lang je een avocado kunt bewaren. Maar het lijkt me als je het met plasticfolie hebt verpakt, je het zeker wel een dag kunt bewaren. Misschien dat je het best nog kunt eten als het vruchtvlees al wat bruin is? Dat is met een appel immers ook zo. En met een aubergine ook.



22.58
Alle reacties Link kopieren
Misschien met citroensap?



23.12
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Super lekker trouwens, avocado!

Ja ik had weer gebarbecued, met een salade erbij en een maïskolf en niet veel vlees. Dan is het best gezond, toch



Je fietst op een racefiets zo 20 km of meer per uur, dus je komt op plekken waar je op een gewone fiets niet zo snel komt omdat je dan uren aan het fietsen bent. Maar een racefiets is heel licht dus ga je snel harder.

Ik heb trouwens zo'n fietstasje onder m'n zadel met daarin een reserve achterband en bandenlichters enzo. Dus dan vraag ik wel om hulp mocht ik ooit alleen een lekke band krijgen...



23.16
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
De avocado is goed gebleven. Ik had geen citroensap, maar dat was dus gelukkig ook niet nodig.



Ik heb nog nooit een maiskolf gegeten, maar het ziet er altijd wel heel lekker uit.

En dat is praktische Janna, een extra band in een tasje onder het zadel!!



12.24
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gék op[ avocado's! Alleen had ik er van de week wel 3x eentje die helemaal niet goed was. Zo stom vind ik dat!



Wielrennen is leuker omdat je harder gaat en meer ziet. Hmmm. Ik dacht dat ik misschien heel erg geinspireerd zou raken door de antwoorden maar het is niet gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat vind ik ook stom, van die bruine draderige avocado's! Bah!



En je verbrand ook heel veel calorieën met wielrennen! En je komt veel knappe mannen tegen onderweg!

En je kunt leuke kleren kopen ervoor



22.22
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Ja, de bbq was leuk en lekker.



Janna, jij hebt de smaak wel te pakker wat betreft barbecuen.



Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over wielrennen, janna en verana!

Hebben/willen jullie ook een fixie? Schijnt erg populair te zijn, geloof ik?



Meike, heb jij nog weer ijsjes gegeten?



22.48

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven