Ik zoek een forummer, wie zoek jij?

06-06-2011 22:09 973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat topics over 1 specifieke forummer niet mogen maar een algemeen topic.. welke forummer ben je kwijt..



Ik zoek LYS... die met die mooie bloem in haar haren.. Lysje lieverd, meld je eens.. ik wil met je mailen!!



zoek je ook iemand?? Roep het hier!! En wie weet kan je banden herstellen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ghegheghe, wat leuk, al die Slimme Meiden! Jullie hebben me mijn studie een groot gedeelte doorgesleept! Dat wisten jullie niet, maar tis wel zo.

Missen we nu alleen Tia nog? *grijns*
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanne schreef op 07 juni 2011 @ 15:58:

En Vinyl mis ik ook.Die is er heel soms nog op haar eigen topic, maar inderdaad niet veel meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanne schreef op 07 juni 2011 @ 15:50:

[...]





Zij had een avatar met een oog geloof ik.

Men trapte massaal in haar verhalen, zo ongeloofwaardi. Iemand zei eens een keer dat ze wel heel erg veel meemaakte, dat dat wel...bijzonder was....die werd op haar opmerking aangesproken. Terwijl zij dus gewoon gelijk had.

Klopt, die met dat oog.

Heb haar niet veel meer gezien na dat topic over die scheiding. Toen was ze kennelijk te vaak door de mand gevallen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Erwt schreef op 07 juni 2011 @ 16:06:

[...]



Die is er heel soms nog op haar eigen topic, maar inderdaad niet veel meer.





Oke



Het grappige is dat ik jou en Vinyl vaak met elkaar verwar. Net akls Superstar en Starshine.
Alle reacties Link kopieren
Moonlight, had ik toh de goede voor me
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 07 juni 2011 @ 10:57:

[...]





Hee meis! Hoe is het?

Lijkt wel een reunie!



Ja het gaat goed .

Jammer dat actueel zo achteruit gegaan is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanne schreef op 07 juni 2011 @ 16:13:

[...]





Oke



Het grappige is dat ik jou en Vinyl vaak met elkaar verwar. Net akls Superstar en Starshine.Misschien omdat we allebei groen zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:floxfloor schreef op 07 juni 2011 @ 14:51:

ik kan er eentje afvinken vandaag
quote:rosanna08 schreef op 07 juni 2011 @ 15:33:

ik dacht hetzelfde



enne, compromis sluiten met Xan, 1 topic per week?
Alle reacties Link kopieren
quote:Xander68 schreef op 07 juni 2011 @ 16:21:

[...]





De deal is al gesloten: Help Mijn Man Is Klusser
Alle reacties Link kopieren
Xan doet straks mee met 'Help mijn vrouw heeft een hobby'.



Forummen en Trashtv kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Xander68 schreef op 07 juni 2011 @ 16:21:

[...]





jij hebt haar al de hele week hoor, wij mogen haar best een avondje van je lenen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 07 juni 2011 @ 13:10:

[...]





Ik zet het forum samen met anderen niet meer s'nachts op zijn kop idd



Ben nu in die tijd druk tussen de laken( ja ook slapen tussendoor )Hey Iry! Veeeeeel te lang geleden ja, onze nachtelijke escapades Maar zo te horen gaat het goed met je? En je sláápt (en doet andere dingen) zowaar 's nachts!
Alle reacties Link kopieren
Voor er misverstanden ontstaan: Feliciaatje had ook een avatar met een oog. Haar eigen bruine oog. En zij was hartstikke lief!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pure_ schreef op 07 juni 2011 @ 16:28:

Xan doet straks mee met 'Help mijn vrouw heeft een hobby'.



Forummen en Trashtv kijkenWas ik net afgekickt. Nouja, van forummen dan, niet helemaal van trash-tv
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek Francoise. Sinds zij hier niet meer is om met haar intelligente schrijfsels het forum naar een hoger niveau te tillen is het lezen en reageren op de o zo domme en doorsnee topicjes niet meer vermakelijk.



Het nivea is weer gedaald naar onzin, zoals "Zal ik met mijn zwager naar bed gaan?" en "Is jouw hond ook zo gek (verliefd) op jou?"
Alle reacties Link kopieren
Je vergeet:



Knuf, Francoise
Alle reacties Link kopieren
kusskuss Gilly
Alle reacties Link kopieren
quote:Erwt schreef op 07 juni 2011 @ 15:29:

Offtopic:

Ik zie net een topic dat 'Hoe breek ik die oester open zonder hem te irriteren?' heet. Ik dacht dus serieus aan een topic op de eet-pijler, waarbij iemand zich afvroeg of oesters sjagrijnig worden als je ze openbreekt om ze op te eten.... Dat blijkt een heel ander topic te zijn Ik wilde ook al de tip geven om een goed oestermes te kopen, óf dat arme beest terug te zetten in de zee.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 07 juni 2011 @ 16:34:

Voor er misverstanden ontstaan: Feliciaatje had ook een avatar met een oog. Haar eigen bruine oog. En zij was hartstikke lief!

Ja dat was inderdaad een fijne forumster.

(ik weet zeker dat ik ze niet door elkaar haal )
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanne schreef op 07 juni 2011 @ 15:33:

[...]





Zie je wel! Dat dacht ik altijd al. Ze had altijd de verschrikkelijkste en bizarste verhalen. Ze kreeg altijd veel steun, maar ik geloofde er nooit wat van.

Was zij ook van die moeder in dat verpleeghuis?Zanne, haal die quote van Moonlight even weg uit dit bericht, volgens mij moet dit niet blijven staan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 07 juni 2011 @ 08:19:

[...]





Dat was toen er op één dag wel 50 topics met angel of engel in de titel werden geopend.oh, weinig dramatisch. Dan moet knoppengate leuker zijn geweest. Maar ja, heb ik allemaal gemist.
Alle reacties Link kopieren
quote:ritmeester schreef op 07 juni 2011 @ 17:00:Eh, ben jij dan niet een van de eerder genoemden in dit topic??
Alle reacties Link kopieren
quote:perseph0ne schreef op 07 juni 2011 @ 11:27:

Waarom doen forummers eigenlijk zo geheimzinnig over nieuwe nicks etc.? Heeft de oude nick dan een ban oid?

Kan. Maar er zijn nog genoeg andere redenen te bedenken om geheimzinnig te doen. Omdat geheimzinnig doen leuk is bijvoorbeeld.



Zo vertel ik aan niemand hoe Rider tegenwoordig heet, terwijl ik het wel weet. Heerlijk, geheimzinnig
Alle reacties Link kopieren
Rider ja, die was leuk. Maar ja, ook al weg. En wat er voor in de plek komt is weer 3 keer niks.



Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven