Ik zoek een forummer, wie zoek jij?

06-06-2011 22:09 973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat topics over 1 specifieke forummer niet mogen maar een algemeen topic.. welke forummer ben je kwijt..



Ik zoek LYS... die met die mooie bloem in haar haren.. Lysje lieverd, meld je eens.. ik wil met je mailen!!



zoek je ook iemand?? Roep het hier!! En wie weet kan je banden herstellen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Hier een gemiste forummer. Na lange tijd weg te zijn geweest nu sinds kort weer terug. En idd o.a ook om het knopjesgebeuren weggegaan maar ook door div andere dingen.

Op een bepaald moment trok ik bepaalde dingen mezelf teveel aan, waardoor ik vaak in tranen voor de pc zat. Maar ik heb ervan geleerd, sorry voor die mensen die op geen enkel gebied meer iets van mij hoorde(hyves, msn enz).Maar ik moest afstand van alles nemen.
Alle reacties Link kopieren
tanti, welcome back Je hebt in elk geval al weer wat gehad aan het forum (ik schreef mee op je topic over je zoon).



Heb je een andere nick genomen? Want deze naam is wel nieuw voor mij.

In tranen achter (of voor) de pc is niet best nee, denk je dat je nu meer afstand kan bewaren?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nikkie79 schreef op 07 juni 2011 @ 19:17:

Is DNM er nog?



En hoe zou het SarahSecondLife vergaan aan de andere kant van de wereld?



Wat lief!

Gaat heel goed hier.
Alle reacties Link kopieren
Dana ,Liv
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 18 juni 2011 @ 10:21:

tanti, welcome back Je hebt in elk geval al weer wat gehad aan het forum (ik schreef mee op je topic over je zoon).



Heb je een andere nick genomen? Want deze naam is wel nieuw voor mij.

In tranen achter (of voor) de pc is niet best nee, denk je dat je nu meer afstand kan bewaren?Ja ik heb andere nick. Maar ik kan nu veel beter afstand houden. Laat me niet meer op de kast jagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tanti schreef op 18 juni 2011 @ 13:09:

[...]



Ja ik heb andere nick. Maar ik kan nu veel beter afstand houden. Laat me niet meer op de kast jagen.Ja dat moet ik ook nog leren - ik laat geen tranen achter de pc, maar af en toe maak ik me wel wat te druk (zie jouw topic ). Zeker nu ik net ben gestopt met roken.
.
Wow Sarah! Dat is lang geleden. Leuk dat je er weer bent!
Alle reacties Link kopieren
Hey Iris! nog steeds dezelfde avatar, leuk!



Ik ben zelf wel benieuwd hoe het met Rob gaat, die zat altijd op het leuke mannen en vrouwen topic en altijd in de clinch met DS , die toen nog anders heette geloof ik.

En er was een Dave, en natuurlijk Dushi, 1 forummer van dat topic heb ik nog steeds contact mee en ontmoet voordat ik ging emigreren, want anders , dacht ik toen, zou het er nooit meer van komen, heb toen alle vrouwen van beauty topic ook ontmoet en daar schrijf ik nog steeds mee op een besloten Hyves.Die sturen me op zijn tijd lekkere Holandse dingen en mijn lievelingslotion van de Kruidvat :-)

Wat ik toen nog niet wist is dat ik meteen het eerste jaar een aantal keren terug zou vliegen naar Nederland, , Vorig jaar overleed binnen 6 maanden tijd mijn vader, schoonvader en mams,dan is het wel een k*t end vliegen



Ondanks hebben we het heel fijn hier, de kinderen zijn echte aussies geworden en we hebben allemaal onze draai gevonden en voelen ons erg thuis.

Het is niet mijn bedoeling om weer regelmatig te gaan posten, ik merktte toen ik geemigreerd was dat ik niet zoveel meer mocht zeggen over het wel en wee in Nederland, ik had er volgens menig forummer niks meer mee te doen dus wegwezen, dat heb ik dus gedaan :-) , maar kwam wel ff zwaaien omdat ik toch een beetje gemist werd, lief!!!



met de forummers van het emigratie topic zit ik op facebook, al met al, best veel kennissen opgedaan door Viva, contacten die blijven en ook forummers die hier al op bezoek zijn geweest ,erg leuk.

Elinjoo is op bezoek geweest ( die maak ik nog steeds gek met Magnum Mint ghe ghe, joehoeeee ) en Jeune vd emigranten al een paar keer hier gelogeerd .



so, no worries mates .

xxxxxx
@sarah



Wat leuk om te lezen dat de emigratie goed uitgepakt is. Ik heb toen meegelezen over je huis wat te koop stond en heb me ook nog wel eens afgevraagd hoe het met je ging. Wel erg verdrietig om te lezen dat je maar liefst 3 dierbaren hebt verloren. Dan is zover zijn wel heel heftig, kan ik me voorstellen. Maar als ik over je kinderen lees, dan krijg ik toch de indruk dat jullie daar echt thuis zijn gekomen! Reacties over dat jij niets meer met NL te maken zou hebben, vind ik achterlijk. Ik hoop je hier toch nog eens te lezen, misschien wel juist om de feeling met je vaderland te houden.
Alle reacties Link kopieren
Sarah!!



Wat leuk om weer eens wat van je te lezen en wat fijn dat het jullie zo goed bevalt in Australië, zelfs na zo'n zwaar jaar met al die sterfgevallen en het heen en neer reizen.



Tot de volgende keer, het ga je goed!!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Chatterly schreef op 07 juni 2011 @ 10:14:

Elmervrouw heeft afscheid genomen. Nooit meer teruggekomen. Is er nou ooit een actie op touw gezet? Er werd zoveel steun toegezegd. Ik kan me voorstellen dat het heel wrang is voor haar. Ik snap dat het een onmogelijk iets blijkt, maar er werden gouden bergen beloofd.Zal wel vette mosterd zijn, maar ik heb elmervrouw voorbij zien komen. recentelijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zoek Barbabella ding dong!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer, voor degenen die mij gemist hebben.

Even bijlezen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
quote:nummerzoveel schreef op 07 juni 2011 @ 10:19:

Volgens mij was laatst op tv dat Elmervrouw weer herenigd is met haar kindjes! Ik heb toen nog gekeken of ik haar hier kon vinden, maar kwam er achter dat ze al heel lang niet meer gepost heeft. Volgens mij is haar nick op nonactief gezet.Dat van herenigd is iig niet waar. Nick was wel op nonactief en ik kon heel lang ook niet met nieuwe nick inloggen. Nu nog steeds niet, maar heb oude nick terug. En schrijf af en toe zo ergens wat op het forum.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
quote:campari schreef op 08 juni 2011 @ 17:25:

Ik zoek Brunus.



Ik zoek jou en Star. Ik had jullie emailadressen en denk dat ik die kwijt ben door een laptop-crash. Net nu ik jullie wat wil vragen.



Mochten jullie tijd hebben, zou je mij willen mailen op mylenevalerie@gmail.com? Alsjeblieft?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Sarah2ndlife

lees net je trieste verhaal van alle dierbaren die zijn overleden

wat erg. wel fijn dat jullie het naar je zin hebben in Aussie, das goed nieuws. hoop je nog eens tegen te komen hier, je hebt geen hyves account meer zag ik.

heel veel knuffels van mij
Alle reacties Link kopieren
Djiesss ik werd gemist! *heeft een enurrrrm wow-gevoel*



Noueeehhh hier ben ik dan!

Alle reacties Link kopieren
En ik mis zelf Wuiles nog steeds...
Alle reacties Link kopieren
Vilma,



Haar account is geanonimiseerd. Was er nog een afscheid(topic) dat ik misschien heb gemist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudzuid schreef op 30 maart 2013 @ 23:52:

Vilma,



Haar account is geanonimiseerd. Was er nog een afscheid(topic) dat ik misschien heb gemist?No, Vilma weg?!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Uh... Tommy_Gun



Waar is ze gebleven?
Harry is zoek!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 24 december 2014 @ 12:48:

Uh... Tommy_Gun



Waar is ze gebleven?Oh, nu je het zegt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven