Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Hm, geen idee over wie het gaat.



Ik dacht dat ik er wel achter zou kunnen komen door jou te loepen en te zien waar je gereageerd had, maar daar schiet ik ook niets mee op
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 augustus 2014 @ 11:55:

Hm, geen idee over wie het gaat.



Ik dacht dat ik er wel achter zou kunnen komen door jou te loepen en te zien waar je gereageerd had, maar daar schiet ik ook niets mee op Als ik dezelfde voor me heb heb ik nog een hint voor je; heeft op deze pagina nog gereageerd..
Ik denk dat we dezelfde bedoelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara_ schreef op 28 augustus 2014 @ 12:05:

Ik denk dat we dezelfde bedoelen. Ik denk het ook
Beetje lullig hoe er mensen op het topic van Kiki zitten te twijfelen aan haar verhaal over slechte 20 weken echo. Al is het niet waar, is dit niet het onderwerp om je twijfels maar uit te spreken. Want als het toch waar is, ben je iemand op een heel nare manier nog verder in de put aan het helpen.



Goh, dit heb ik niet vaak, wie heeft mijn empathieknop ingedrukt?!
quote:mjdlh schreef op 28 augustus 2014 @ 11:57:

[...]





Als ik dezelfde voor me heb heb ik nog een hint voor je; heeft op deze pagina nog gereageerd..
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 28 augustus 2014 @ 12:29:

Beetje lullig hoe er mensen op het topic van Kiki zitten te twijfelen aan haar verhaal over slechte 20 weken echo. Al is het niet waar, is dit niet het onderwerp om je twijfels maar uit te spreken. Want als het toch waar is, ben je iemand op een heel nare manier nog verder in de put aan het helpen.



Goh, dit heb ik niet vaak, wie heeft mijn empathieknop ingedrukt?! Ik heb er even doorheen gescrold maar zie alleen maar lieve reacties.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Veertien jarige, the serial gaat verder.
Dat over die 14 jarige geloof ik ook echt niet, maar waarom verzinnen mensen zulke verhalen dan?.

Zou dit echt alleen maar voor de aandacht zijn, liggen ze aan de andere kant van de pc echt in een deuk??.

Mensen die op de sexpijler dingen verzinnen kan ik me voorstellen (lkkr voor de prikkel of beeldvorming oid) . Maar zulke "heftige" dingen echt niet.
quote:Nouschi schreef op 28 augustus 2014 @ 13:09:

[...]





Ik heb er even doorheen gescrold maar zie alleen maar lieve reacties.Er zijn er een paar die zonodig moeten vermelden dat het ongeloofwaardig is. Gelukkig de meesten niet hoor, maar het laatste waar je op zit te wachten zijn mensen die gaan zeggen dat je verhaal niet kan kloppen, want bladibla. Met een heleboel onderwerpen, prima, maar dit vind ik er typisch zo een waar het uiten van je twijfel eerder kwaad dan goed doet.
Alle reacties Link kopieren
Tja mensen roepen hier veels te snel 'fake'.

Ik opende een paar dagen geleden een topic over een somalisch gezin waarin een van de meiden mishandeld werd door de broer. Het feit dat ik schreef dat ze in t nederlands spraken was al genoeg voor sommigen om te zeggen dat t verhaal niet waar kon zij want somaliërs in nederland, die kunnen geen nederlands spreken bestaat niet.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
Is de vriend van de dochter van de vriendin al afgevoerd naar Vught?
Volgens mij hebben ze hem een talkshow aangeboden, samen met Peter jan Rens.
geproduceerd door Giel Beelen zeker
Ja en uitgezonden op SBS6 natuurlijk.
Waarom zit Anthionus de hele tijd ouwe topics te uppen? Pff.
quote:Annapalona schreef op 28 augustus 2014 @ 15:40:

Waarom zit Anthionus de hele tijd ouwe topics te uppen? Pff.Ik lees ook vaak oude topics, en moet me soms ook inhouden om niets te posten. Misschien doet hij het niet expres?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 28 augustus 2014 @ 15:40:

Waarom zit Anthionus de hele tijd ouwe topics te uppen? Pff.Om te kijken of jij wel oplet natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 15:32:

Volgens mij hebben ze hem een talkshow aangeboden, samen met Peter jan Rens.





Oh gat, wat is het met die man misgegaan na de Meneer Kaktusshow.



Maar dat topic is weird.
Je bent zelf een theepot
quote:dubbeltje4 schreef op 28 augustus 2014 @ 16:44:

[...]



Om te kijken of jij wel oplet natuurlijk.Daarom valt het me ook op... natuurlijk ben ik alert hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Wat is er aan de hand met Peter Jan Rens dan? Of moet ik met mijn luie reet richting Google? Jaaahaaaa....ik ga ál!
quote:Sensy12 schreef op 28 augustus 2014 @ 17:47:

Wat is er aan de hand met Peter Jan Rens dan? Of moet ik met mijn luie reet richting Google? Jaaahaaaa....ik ga ál!Niks hoor, alles prima op orde, vooral in zijn bovenkamer
Alle reacties Link kopieren
Ok, eerste hit is gelijk raak. Hij is dus 43 jaar ouder dan zij is. Snap nu de link met het vermoedelijk nep topic.
@ Merisi, had jij geen andere avatar? (Sorry, kijk meer naar avatars dan naar namen ).
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 augustus 2014 @ 15:29:

Is de vriend van de dochter van de vriendin al afgevoerd naar Vught? en daarna de verdere reacties van de dames

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven