Napraattopic 2024.5, met geklets

05-04-2024 16:43 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat punt 5, dit keer zonder aanvulling.

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598

En hierbij ook de link naar 2024.4:
overig/napraattopic-2024-4-met-geklets/ ... ges/504573

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Fairway schreef:
16-05-2024 11:17
Dat werkt altijd. Het gebeurt me in de haast wel eens dat ik toch gebeurd schrijf in plaats van gebeurd of iets dergelijks, maar met je trucje in het achterhoofd is er meestal geen twijfel mogelijk.
Hier doe je het weer :lol:
Yup.
Forummer vraagt tips om een grafsteen te restaureren.
Forum reageert: heb jij autisme? Dit is een belachelijk idee! Dode mensen boeit het allemaal niet, waarom wil jij zo graag bijzonder doen?
Ook al woon je in een krot, met de huisdeur kapot. Je weet toch dat ik van je hou.
Ja, wat is dan dan voor absurd gedrag, die forummer is altijd vals maar dit is wel zo asociaal dat ik hoop dat hij/zij een dikke ban krijgt.

En wtf autisme ermee te maken heeft? :facepalm: :facepalm:
Lucifee2024 schreef:
16-05-2024 11:25
Ja, wat is dan dan voor absurd gedrag, die forummer is altijd vals maar dit is wel zo asociaal dat ik hoop dat hij/zij een dikke ban krijgt.

Ik begrijp niet wat je dan bezielt, als je zo waanzinnig reageert.
De TO formuleert omslachtig (en ik herken dat wel van mezelf en mijn ASS), maar er was in dit topic helemaal geen noodzaak om dit te noemen. Heel vreemd allemaal.
Ook al woon je in een krot, met de huisdeur kapot. Je weet toch dat ik van je hou.
Lucifee2024 schreef:

Nou inderdaad, ze stond zeker achter in de rij te dweedledeeen toen de sympathie en aardigheid werd uitgedeeld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
16-05-2024 11:50
Nou inderdaad, ze stond zeker achter in de rij te dweedledeeen toen de sympathie en aardigheid werd uitgedeeld.
Dweedledee vond ik juist wel ok in dit topic eigenlijk.
Fairway schreef:
16-05-2024 11:17
Dat werkt altijd. Het gebeurt me in de haast wel eens dat ik toch gebeurd schrijf in plaats van gebeurd of iets dergelijks, maar met je trucje in het achterhoofd is er meestal geen twijfel mogelijk.
Jij schreef verassing vanochtend ook toen je haast had?
Surebaby schreef:
16-05-2024 12:00
Dweedledee vond ik juist wel ok in dit topic eigenlijk.
Die bedoel ik ook niet idd. Die waar de naam rijmt op venijn.
charlottew88 schreef:
16-05-2024 11:50
Je hebt de verkeerde voor.
We bedoelen Calvijn toch? Hele stomme reactie, typisch voor zijn of haar gebrek aan inlevingsvermogen.
Ephemeral schreef:
16-05-2024 12:22
We bedoelen Calvijn toch? Hele stomme reactie, typisch voor zijn of haar gebrek aan inlevingsvermogen.
Het is meer, het is expres mensen proberen te kwetsen.
En dan komt domrechts helaas toch aan het regeren. Ik vind het een hele stomme dag.
Lucifee2024 schreef:

Dit. Heel naar en onbehoorlijk wat ze typte.
En dat autisme snap ik ook niet.
Lucifee2024 schreef:
16-05-2024 12:23
Dat denk ik ook, dat ze het echt expres doet.
Lucifee2024 schreef:
16-05-2024 12:23
Zou kunnen. Dat is dan helemaal kwalijk.
Kan haast niet anders. Het was namelijk zo'n extreme en vergezochte reactie, dat doe je alleen als je heel veel zin hebt om te zieken. Niet de eerste keer, inderdaad.
Lucifee2024 schreef:
16-05-2024 12:24
En dan komt domrechts helaas toch aan het regeren. Ik vind het een hele stomme dag.
Nou Luci, niet zo negatief. De komende jaren zitten vol met lef, hoop en trots :thumbsup:
Het komende kabinet heeft vast het Lef om de grote problemen op het gebied van klimaat, geo-politieke machtsverhoudingen en andere bedreigingen van onze samenleving doortastend aan te pakken. Dat biedt Hoop dat onze kinderen en kleinkinderen in een schone, gezonde en veilige wereld kunnen leven. Ik denk dat we over een paar jaar allemaal heel Trots zullen zijn op wat is bereikt!
anoniem_665489c0a586e wijzigde dit bericht op 16-05-2024 12:35
0.47% gewijzigd
Ephemeral schreef:
16-05-2024 12:34
Nou Luci, niet zo negatief. De komende jaren zitten vol met lef, hoop en trots :thumbsup:
Het komende kabinet heeft vast het lef om de grote problemen op het gebied van klimaat, geo-politieke machtsverhoudingen en andere bedreigingen van onze samenleving doortastend aan te pakken. Dat biedt hoop dat onze kinderen en kleinkinderen in een schone, gezonde en veilige wereld kunnen leven. Ik denk dat we over een paar jaar allemaal heel trots zullen zijn op wat is bereikt!
Ech nie.
Lucifee2024 schreef:
16-05-2024 12:35
Ech nie.
Nope. Geen enkele kans dat dat gaat gebeuren.
Ik heb goeie hoop dat dit kabinet geen lang leven beschoren is.
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2024 12:38
En dan moeten we weer stemmen en ik gok dat Wilders dan torenhoog eindigt 🫣
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Of samen met Thierry de creep.
Lady*Voldemort schreef:
16-05-2024 12:38
En dan? Nieuwe verkiezingen? Dan krijgt de pvv nog veel meer zetels. Ik heb liever dat ze 4 jaar volmaken en dat heel veel pvv stemmers langzaam teleurgesteld raken in wilders.
Lucifee2024 schreef:
16-05-2024 12:41
Of samen met Thierry de creep.
Pvv, ja21 en fvd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven