Napraattopic 2024.5, met geklets

05-04-2024 16:43 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat punt 5, dit keer zonder aanvulling.

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598

En hierbij ook de link naar 2024.4:
overig/napraattopic-2024-4-met-geklets/ ... ges/504573

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
PoesmetLaarzen schreef:
05-04-2024 21:05
Goed de vraag ontweken :proud:
Ik had hier nooit eerder een account, maar ik ben wel benieuwd op wie ik zou lijken dan.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren
Gemberthee schreef:
05-04-2024 21:09
Ik had hier nooit eerder een account, maar ik ben wel benieuwd op wie ik zou lijken dan.
Dat moet je nooit vragen :P
Ik herken nooit iemand, dus een nieuwe naam is nieuw persoon, gemberthee is wel lekker ; )
Maar ik vind het wel jammer dat ik niet meer weet wie wie is, net als FV een tijdje geleden zei.
Dan heb je misschien samen in de zandbank gespeeld, maar dat weet je dan niet.
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij! Dexter staat op Netflix! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
MrsMorrison schreef:
05-04-2024 21:32
Ik ben blij! Dexter staat op Netflix! :cheer2:
En Scoop. Net bekeken.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
05-04-2024 21:39
En Scoop. Net bekeken.

Dat ken ik niet... ga eens googlen.
Alle reacties Link kopieren
tweeling schreef:
05-04-2024 21:22
Dan heb je misschien samen in de zandbank gespeeld, maar dat weet je dan niet.
Ik houd het een beetje anoniem, maar ik zat in de zandbak rond 1985 in een grotere stad in N-H en ik woon nu in een grotere stad in dezelfde provincie.

En nou ben ik wel benieuwd of we samen in de zandbak gezeten zouden kunnen hebben natuurlijk.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren
MrsMorrison schreef:
05-04-2024 21:40
Dat ken ik niet... ga eens googlen.
Over het interview met Randy Andy, the pedophile airmiles prince.
De acteur die Andrew speelt, doet dat heel goed.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Wat was dat toen een miskleun. Daarom moest ie zijn openbare functies neerleggen en zijn titels inleveren van mummy.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben House weer aan het bingen. Blijft vermakelijk
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Gemberthee schreef:
05-04-2024 21:09
Ik had hier nooit eerder een account, maar ik ben wel benieuwd op wie ik zou lijken dan.
Iets met een Palm?
Alle reacties Link kopieren
Gemberthee schreef:
05-04-2024 21:41
Ik houd het een beetje anoniem, maar ik zat in de zandbak rond 1985 in een grotere stad in N-H en ik woon nu in een grotere stad in dezelfde provincie.

En nou ben ik wel benieuwd of we samen in de zandbak gezeten zouden kunnen hebben natuurlijk.
Je neemt het te letterlijk :)
Ik heb ooit een meeting gehad in de buurt van Hoorn, maar op dat station kwamen we maar nooit weg ; )
Het leek wel of al de treinen weer terug gingen naar Hoorn :P
Zoiets bedoel ik en dat mis ik nu op het forum.
Net als die meeting bij Jasmijn, ik ben ook niet van het rennen, maar opeens moest ik weg om de laatste trein te halen, rennen dus.
Je had erbij moeten zijn, ik weet alleen niet meer met wie ik samen gerend heb, dat mis ik dus nu op het forum.
Vroeger had iemand gezegd dat was ik :)
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
En omdat jij zo moest rennen, heb ik tot op de dag van vandaag jouw zwarte vestje nog 😁
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was dat Myrthe.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
05-04-2024 22:02
En omdat jij zo moest rennen, heb ik tot op de dag van vandaag jouw zwarte vestje nog 😁
Leeft dat vestje nog steeds :P
Kwam idd omdat ik zo snel weg moest, en balen, niet van dat vestje maar ik had het zo naar mijn zin, leuke muziek en forumers en toen moest ik opeens abrupt weg.
Nog steeds een trauma van ; )
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
tweeling schreef:
05-04-2024 21:58
Je neemt het te letterlijk :)
Ik heb ooit een meeting gehad in de buurt van Hoorn, maar op dat station kwamen we maar nooit weg ; )
Het leek wel of al de treinen weer terug gingen naar Hoorn :P
Zoiets bedoel ik en dat mis ik nu op het forum.
Net als die meeting bij Jasmijn, ik ben ook niet van het rennen, maar opeens moest ik weg om de laatste trein te halen, rennen dus.
Je had erbij moeten zijn, ik weet alleen niet meer met wie ik samen gerend heb, dat mis ik dus nu op het forum.
Vroeger had iemand gezegd dat was ik :)
Het klinkt alsof het erg gezellig was! Vooral buiten het online deel. Dat ken ik niet van ovn of vf, maar wel van een spel dat ik een jaar of vijf terug speelde online. Dat leidde tot een dagje uit met de Nederlanders uit ons "team", gevolgd door een tijdje vrij frequent koffie drinken met één dame. Ze had mijn oma kunnen zijn en aangezien ik die net was verloren, voelde dat echt fijn. Maar van een forum ken ik dat dus niet.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
05-04-2024 22:03
Volgens mij was dat Myrthe.
Zou best kunnen, leuk om dat nu eindelijk te weten !
Ik heb daar geen actieve herinneringen meer aan, behalve dat rennen ; )
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Gemberthee schreef:
05-04-2024 22:10
Het klinkt alsof het erg gezellig was! Vooral buiten het online deel. Dat ken ik niet van ovn of vf, maar wel van een spel dat ik een jaar of vijf terug speelde online. Dat leidde tot een dagje uit met de Nederlanders uit ons "team", gevolgd door een tijdje vrij frequent koffie drinken met één dame. Ze had mijn oma kunnen zijn en aangezien ik die net was verloren, voelde dat echt fijn. Maar van een forum ken ik dat dus niet.
Ja klopt was erg gezellig, en vooral lachen met dat treingedoe ; )
Ik ben niet van het spelletjes spelen online ( behalve wordfeud ) opgedrongen door een irl vriendin.
Maar klinkt lief dat koffie drinken!
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
05-04-2024 20:18
Je kon bij de Deen, die nu niet meer bestaat, je eigen pindakaas draaien. Dat was pas lekker.
Ik maakte het jaren geleden ook zelf maar hebben liever die van Calve.
Het is ook super eenvoudig te maken
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
Surebaby schreef:
05-04-2024 20:46
Onderwerpen waar een extra mod voor wordt ingezet op dit forum:
- hoe was je je vagina
- parfum
- pindakaas
Overeenkomst, zit overal een luchtje aan.

Toilet verfrisser wat ruikt naar meloen daar word ik misselijk van. Toen ik zwanger was ging ik over mijn nek van de aftershave van mijn man. Die kreeg dus een tijdelijk verbod😅
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
05-04-2024 20:47
Ik ruik niks meer. Ook niet fijn maar ik mopper nooit over stinkende dingen!
Mijn moeder ruikt al 25 jaar niet meer. Haar reukvermogen is helemaal weg sinds ze een tumor bij haar hypofyse had.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
Joppie schreef:
06-04-2024 06:30
Overeenkomst, zit overal een luchtje aan.

Toilet verfrisser wat ruikt naar meloen daar word ik misselijk van. Toen ik zwanger was ging ik over mijn nek van de aftershave van mijn man. Die kreeg dus een tijdelijk verbod😅
:rofl:
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Joppie schreef:
06-04-2024 06:41
Mijn moeder ruikt al 25 jaar niet meer. Haar reukvermogen is helemaal weg sinds ze een tumor bij haar hypofyse had.

Is haar smaak dan ook aangetast? Mijn vader had weinig reukvermogen. Hij moest altijd zijn eten erg kruiden(zeer heet)om wat te kunnen proeven. Geen idee waardoor dat bij hem kwam. Hij rook ook nooit of iets bedorven was, hij vroeg dan altijd aan een van zijn kinderen of mijn moeder of het nog goed rook of niet.
Alle reacties Link kopieren
Is er nog een leuk topic met lief en leed om te volgen? Het hechte familie topic heeft potentie maar ik struikel nog over al die namen.
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren
Gelsomina schreef:
06-04-2024 09:20
Is haar smaak dan ook aangetast? Mijn vader had weinig reukvermogen. Hij moest altijd zijn eten erg kruiden(zeer heet)om wat te kunnen proeven. Geen idee waardoor dat bij hem kwam. Hij rook ook nooit of iets bedorven was, hij vroeg dan altijd aan een van zijn kinderen of mijn moeder of het nog goed rook of niet.
Ja hoor haar smaak is niet wat het geweest is. Heel veel lust ze niet meer. Augurken bijvoorbeeld vindt ze vies en cola drinkt ze niet meer. Het laatste wat ze zich kan herinneren te hebben geroken is een poep luier van mijn kind😂
Ze hebben toen wel gelijk een gasfornuis aangeschaft die automatisch uitgaat als er geen vlam is. En als ze naar zweet ruikt of juist lekker ruikt zeg ik het tegen haar en daar is ze blij mee.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
Joppie schreef:
06-04-2024 09:39
Ja hoor haar smaak is niet wat het geweest is. Heel veel lust ze niet meer. Augurken bijvoorbeeld vindt ze vies en cola drinkt ze niet meer. Het laatste wat ze zich kan herinneren te hebben geroken is een poep luier van mijn kind😂
Ze hebben toen wel gelijk een gasfornuis aangeschaft die automatisch uitgaat als er geen vlam is. En als ze naar zweet ruikt of juist lekker ruikt zeg ik het tegen haar en daar is ze blij mee.
Bij mijn vader gebeurde het na zijn vijftigste. Het "voordeel"ervan was dat hij gemakkelijk op gewicht kon blijven, hij proefde zoet niet meer. Hij had altijd een lichte voorkeur voor wat hartigere dingen, maar door het wegvallen van smaak-en reukvermogen at hij omdat hij moest eten, maar niet voor het lekkere zeg maar. En dan erg veel peper (hete chili) door zijn eten.
Zo'n gasfornuis is wel handig. Dat zou voor mijn vader ook ideaal geweest zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven