onzinnige stellingen ??? En toch blijf ik er bij !

07-06-2007 20:29 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
VOLGENS MIJ ............. zijn de meeste mensen die bij de Aldi / Lidl kopen de mensen die én op wintersport gaan én twee auto's hebben én merkkleding dragen............. de Appie wordt bevolkt door de minder draagkrachtigen .





De knapste knullen zaten vroeger op de MAVO / HAVO ..........  waren ze knappr werden ze meten minder knap om te zien :D





Túúrlijk , puur gelul en niet te onderbouwen en toch, he ...........:D





Heb je zelf ook van die niet te onderbouwen  "feiten " of voel je je nu dodelijk beledigd  of heb je iets zinnigs te melden ; shoot !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mensen met doorlopende wenkbrauwen zijn crimineel...
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die zichzelf omschrijven als spontaan en gezellig zijn eigenlijk hysterisch.
Alle reacties Link kopieren
(Is er nou nóg niemand beledigd?)
Alle reacties Link kopieren
Mannen die op het Vivaforum posten onder het mom van "ik wil de vrouw beter begrijpen", zijn hier alleen maar om te "scoren".
Vooral als ze in het blauw schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Mannen die op het Vivaforum posten onder het mom van "ik wil de vrouw beter begrijpen", zijn hier alleen maar om te "scoren".
INDERDAAD!
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die zichzelf omschrijven als spontaan en gezellig zijn eigenlijk hysterisch.
Vrouwen die zichzelf omschrijven als 'spontaan' zijn gewoon stomme, leeghoofdige wijven!
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die elkaar hier op het forum 'meid' noemen, hebben overgewicht, kort haar geknipt bij de Cosmo kapper, dragen driekwart broeken naar een patroon van de Burda. Hebben twee kinderen met namen als Dennis, Marko, Robbie, Linda, Marlies, Ilona, Karin.
Alle reacties Link kopieren
Mensen met een tondeuze-kapsel zien er debielig uit en zijn meestal ook debiel.
Alle reacties Link kopieren




quote: Bronny reageerde



Vrouwen die zichzelf omschrijven als spontaan en gezellig zijn eigenlijk hysterisch.

Vrouwen die zichzelf omschrijven als 'spontaan' zijn gewoon stomme, leeghoofdige wijven!





En bijzonder niet-creatief. Ik krijg spontaan braakneigingen;)



Mensen die zich beschrijven als 'altijd in voor iets geks', zijn humorloos reageren conservatief als je hen voorstelt eens een trio te hebben met onszelven en een aubergine of een ander lid van de familie der komkommerachtigen.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zo'n pop in de tuin hebben staan die naar binnen kijkt, zijn van die rand-asociale volkstypes.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die een donker liplijntje rond hun lippen trekken zijn sloeries en als ze ook nog eens hun haren tot stro blonderen zijn het peroxide-bimbo's.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zijn overal bang voor.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die een donker liplijntje rond hun lippen trekken zijn sloeries en als ze ook nog eens hun haren tot stro blonderen zijn het peroxide-bimbo's.
Leco-sletjes.
Alle reacties Link kopieren
Stewardessen willen zo veel mogelijk piloten neuken.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die een beschilderde dakpan als naamplaatje naast de voordeur hebben hangen lopen iedere braderie af.
Alle reacties Link kopieren
Piloten willen zoveel mogelijk stewardessen neuken.
Alle reacties Link kopieren
Leeghoofdige truttekutten die eigenlijk diep in hun hart depressief en suïcidaal zijn, overschreeuwen dit door de Libelle te lezen en dus overal van te 'genieten' en een 'woonplaid' over de bank te hangen.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die zich beschrijven als vlot en pittig, worden meestal met afschuw bekeken door de andere sekse.



Vrouwen hebben geen idee wat mannen aantrekkelijk vinden.



Mannen die verwachten dat hun vrouw haar kut kaalscheert, hebben meestal zelf een oerwoud down under.



Mannen die enkel pronken met hun technische snufjes en Mercedes cabrio, hebben een kleine pik en zijn inhoudsloos.



Mannen die per se willen dat hun neukertje van de dag klaarkomen, doen dit vooral om zich het mannetje te voelen. Ik fake dan ook nóóit.



Mensen die hun hele huis vol hebben staan met van die kleine beeldjes die ze verzamelen, zijn meestal niet helemaal honderd procent.



Vrouwen met een obsessie voor messen, zijn nogal pikgericht.
Alle reacties Link kopieren
Duitse vrouwen scheren zich nooit en nergens.
Alle reacties Link kopieren
Piloten willen zoveel mogelijk stewardessen neuken.
Waarom zouden ze? Ik bied me gratis en voor niks aan:P
Alle reacties Link kopieren
Mensen die een beschilderde dakpan als naamplaatje naast de voordeur hebben hangen lopen iedere braderie af.
:D Hahaha... En dat is zo!
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die luidruchtig klaarkomen, faken.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen met overgewicht die strakke broeken dragen waardoor het lijkt alsof ze 10 kilo voorkut hebben, hebben continu last van een schimmelinfectie.
Alle reacties Link kopieren




quote: Bronny reageerde



Piloten willen zoveel mogelijk stewardessen neuken. Waarom zouden ze? Ik bied me gratis en voor niks aan:P



Jij best ongetwijfeld heel lekker, maar niet zoveel mogelijk.;)
Alle reacties Link kopieren
Dikke vrouwen die hun kleren zelf maken met patronen uit de Burda of Knip voor grote maten, denken dat ze niets meer aan hun overgewicht hoeven te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven