onzinnige stellingen ??? En toch blijf ik er bij !

07-06-2007 20:29 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
VOLGENS MIJ ............. zijn de meeste mensen die bij de Aldi / Lidl kopen de mensen die én op wintersport gaan én twee auto's hebben én merkkleding dragen............. de Appie wordt bevolkt door de minder draagkrachtigen .





De knapste knullen zaten vroeger op de MAVO / HAVO ..........  waren ze knappr werden ze meten minder knap om te zien :D





Túúrlijk , puur gelul en niet te onderbouwen en toch, he ...........:D





Heb je zelf ook van die niet te onderbouwen  "feiten " of voel je je nu dodelijk beledigd  of heb je iets zinnigs te melden ; shoot !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag fietste ik door de stad. Ik zag een jong moedertje achter de buggy met daarin een donker kind. Ik dacht gelijk: dat is een slet en ze weet niet wie de vader van het kind is. :D


:$





Waar ik woon is dat cliche helaas niet voor niks een cliche geworden....ze lopen hier bij bosjes rond!
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen weten hun plaats niet en denken rechtvaardig te doen door voor angel te spelen.
Toevoeging:



Sommige mensen verwarren "ingrijpen" met dood-ordinair klikken. KLIKKEN dus.:P
Alle reacties Link kopieren
Mannen die kicken op dikke tieten hebben nooit borstvoeding gehad.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die in de Zwakzinnigenzorg werken, lopen er onverzorgd en als hobbezakken bij en stinken naar opgedroogd speeksel (hebben een zoetige, wee-ige lucht om zich heen hangen).
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die denken; "Ik kan eigenlijk nog best zonder BH rondlopen", kunnen dat meestal niet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Limburgers en Brabanders zijn gastvrij, boven de rivieren zijn de mensen gierig: bij de koffie mag je 1 koekje pakken, daarna gaat de koektrommel meteen dicht....



Een vrouw die carriere heeft gemaakt is meestal een bitch

 

Een man die een strenge baas is, zit thuis onder de plak



Waar teveel vrouwen samenwerken heerst geen prettige werksfeer: jaloezie, ellebogenwerk, roddel en achterklap
Alle reacties Link kopieren
zuideuropese vrouwen scheren hun oksels niet en hebben allemaal een bos okselhaar waar je U tegen zegt



vrouwen die hun kruis kaal scheren, zijn erg op sex gericht



o ja, vrouwen die hun kruis kaal scheren, willen een kinderkutje hebben (van het forum geplukt). (ik zou me hier als kale-kut-minnende man beledigd over voelen)
Alle reacties Link kopieren
quote: Rose Rouge reageerde



Een man die een strenge baas is, zit thuis onder de plak





Ligt thuis of in een bordeel aan de handboeien met een bal in zijn mond, tepelklemmen op zijn tepels, en een hondenriem om zijn nek etc etc.
Alle reacties Link kopieren
Mannen kunnen best zelf leuke kleren (en ondergoed) uitzoeken, maar zodra ze een vriendin hebben vertikken ze het.



Mensen die op koopzondag gaan winkelen hebben niets beters te doen.



Mensen die heel erg hard ontkennend iets verkondigen, liegen.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die zonder bh rondlopen en die zich dit eigenlijk niet kunnen permiteren hebben meestal een te groot, gewoon t-shirt aan (met ronde hals) en hebben dikke, opgezwollen, vooruitpriemende tepels.
Alle reacties Link kopieren
En ze hebben een rok aan die niet bij het t-shirt past.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die 'altijd voor een ander klaarstaan' zijn zeer goed in manipuleren.
Alle reacties Link kopieren
Psychologen ziten zelf tot aan hun nek in de problemen.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die veel over "het milieu" en duurzaamheid praten, blijken zelf 4 kinderen, een enorm grachtenpand en 2 ruimteauto's te hebben. En gaan ook nog minimaal 4 keer per jaar met vakantie. Ver weg. Met het vliegtuig!
Alle reacties Link kopieren
Mannen met een design-interieur dromen van een vrouw met een design-kut.;)
Alle reacties Link kopieren
Mannen met een design-interieur dromen van een vrouw met een design-kut.;)
Dan wil ik niet weten waar mannen met een antiek interieur van dromen :P



Alle reacties Link kopieren
Of mannen met een huishouden van Jan Steen :P
Alle reacties Link kopieren
Of mannen met een huishouden van Jan Steen :P
dan moeten die maar op zoek naar oude vrijsters met spinneweb tussen hun benen :P
Alle reacties Link kopieren




quote: yoyo2 reageerde



Of mannen met een huishouden van Jan Steen :P



dan moeten die maar op zoek naar oude vrijsters met spinneweb tussen hun benen :P
Als ze niet eens de spinnenwebben thuis, en de ander tussen de benen kunnen verwijderen, verwacht ik ook niet dat ze het webvrij bij de ander kunnen houden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Op braderieen en jaarmarkten kunnen mensen niet normaal doorlopen maar moeten er zo'n heerlijk sjok-tempo op nahouden.

Ook is het zo dat alle kampers uit de omgeving erop af komen.



Mensen die midden in de winkel/straat/gang van het winkelcentrum gaan staan praten zijn asociaal.
Alle reacties Link kopieren
Boeren wassen hun zaakje niet goed en hebben smegma onder de voorhuid.



Boerinnen wassen hun zaakje ook niet goed en hebben   .....
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die op zaterdag met hun kinderwagen door de Hema gaan, en dan ook nog in het pad blijven staan om te praten zijn stomme wijven die denken dat iedereen haar kind leuk vindt.

Ze verwachten ook dat je de deur voor ze open houdt. (Doe dit dus niet op zaterdag  )

Of ze doen hetzelfde op de markt, ze lopen langzaam en blijven staan.
Alle reacties Link kopieren


Mannen kunnen best zelf leuke kleren (en ondergoed) uitzoeken, maar zodra ze een vriendin hebben vertikken ze het.



En vanaf die dag heet hun vriendin ook 'Ellen en Harry' op al hun vakantie-, verjaardags- en kerstkaarten.
Alle reacties Link kopieren
EO-jongeren die naar de EO-jongerendag gaan, gebruiken geen van allen deodorant.
Alle reacties Link kopieren
EO-jongeren gebruiken sowieso geen deodorant :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven