Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe WAKKER

01-02-2015 02:43 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.







Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Had er al een klaar staan voor jou Jo.

Ik heb nu een witte droge van de Spar en die is best lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een witte van de Lidl en die is ronduit vies. Die kieperen we wel door de visschotel.

Zit nu aan de rode Chileen van AH. Lekker heur.
Alle reacties Link kopieren
ik kan morgen ook uitslapen, hopelijk heb ik alle wekkers uitgezet
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2015 @ 01:37:

ik kan morgen ook uitslapen, hopelijk heb ik alle wekkers uitgezet Anders zijn de poezen er nog wel om je te wekken
Alle reacties Link kopieren
Ja, die is lekker en de witte Chileen van de AH ook. Zeker lekkerder dan deze van de Spar.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames. Ben net thuis. Ik ben -ja echt waar- gaan barbequeen deze avond.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Lekker gegeten, Door?
Alle reacties Link kopieren
Moos, er gaan nog vliegtuigen naar Suriname zegt typhoon net. Boeken dan maar?
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 28 februari 2015 @ 01:41:

Goedenavond dames. Ben net thuis. Ik ben -ja echt waar- gaan barbequeen deze avond.Hoi Dory, buiten of binnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 28 februari 2015 @ 01:39:

[...]



Anders zijn de poezen er nog wel om je te wekken



Ja dat zeker, meestal heb ik 1 verliefde kat `op mij` en de andere ook op bed, maar heb nu 2 verliefde katten tegelijk, Floyd en Kane tegen mij aan en Bo op het uiteinde dus is aardig benauwd



En Bo dan in de ochtend op mijn borst dus lekker slapen zal het hier niet worden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 28 februari 2015 @ 01:41:

Goedenavond dames. Ben net thuis. Ik ben -ja echt waar- gaan barbequeen deze avond.



Lekker, bij iemand anders?



Heb je nog een besluit genomen met je hond?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 28 februari 2015 @ 01:44:

Moos, er gaan nog vliegtuigen naar Suriname zegt typhoon net. Boeken dan maar?Ik vlieg iets door. Naar Chili
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 28 februari 2015 @ 01:48:

[...]





Ik vlieg iets door. Naar Chili
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 28 februari 2015 @ 01:48:

[...]





Ik vlieg iets door. Naar Chili Wat gaan jullie in Chili doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Martin Simek krijg ik ook de kriebels van.

Hij praat ook zo raar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2015 @ 01:50:

[...]





Wat gaan jullie in Chili doen?Wijn drinken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 28 februari 2015 @ 01:51:

Martin Simek krijg ik ook de kriebels van.

Hij praat ook zo raar.Ja idd, hij heeft wel eens een grappig programma gehad in zijn goede jaren maar hij is zo niet te volgen nu.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Bbq buiten, maar binnen eten (gelukkig! ).

Was heel lekker, en heel gezellig. Was bij een vriend van man. Die vriend blijft hier vaak eten, en hij wou eens iets speciaals doen voor mij. Natuurlijk hadden de mannen 25kilo vlees, maar verder niets. Gelukkig had ik hier nog aardappelen, boontjes en spek. Maar snel meegenomen en aardappel in de schil en boontjes in spek gerold gemaakt terwijl de mannen buiten aan het bevriezen waren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 28 februari 2015 @ 01:51:

[...]



Wijn drinken.



Hebben we daar de meet?



Martin en die andere zijn wel qua kleuren kleding goed op elkaar ingesteld hahahaha
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hem leuker qua uiterlijk met die cavia op zijn hoofd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze kleuren idd goed bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 28 februari 2015 @ 01:52:

Bbq buiten, maar binnen eten (gelukkig! ).

Was heel lekker, en heel gezellig. Was bij een vriend van man. Die vriend blijft hier vaak eten, en hij wou eens iets speciaals doen voor mij. Natuurlijk hadden de mannen 25kilo vlees, maar verder niets. Gelukkig had ik hier nog aardappelen, boontjes en spek. Maar snel meegenomen en aardappel in de schil en boontjes in spek gerold gemaakt terwijl de mannen buiten aan het bevriezen waren Lekker, hoewel een bbq met een salade, stokbrood en veel sausjes en vlees voor mij ook genoeg is. Dan hoef ik niet zoveel gezonds erbij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
MV, we gaan volgende week met de hond eens naar die persoon gaan. Wil de hond helemaal niet afgeven en gedraag mezelf als een klein kind. Vriend heeft gezegd dat ik het de hond wel verschuldigd ben.



Heb zo lang intensief naar het perfecte baasje gezocht voor de hond. Nu ik eindelijk de hoop had opgegeven en de hond als de mijne zag, vind ik een goede kandidaat. Wil nog geen echte beslissing nemen. Ze gaan heiliger dan de paus moeten zijn, voor ik er nu nog maar aan denk om de hond af te staan!

(Ik zei het toch, gedraag me als een klein kind)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nu best zin hebben in een bbg, lekker brood met kruidenboter, kippenpootjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2015 @ 01:55:

[...]





Lekker, hoewel een bbq met een salade, stokbrood en veel sausjes en vlees voor mij ook genoeg is. Dan hoef ik niet zoveel gezonds erbij.

Veel sausjes hadden we ook. Salade vind ik ook goed, maar die vriend eet geen salade . Stokbrood hadden we ook.



Vond het wel heel gezellig. Enkel jammer dat die vriend vrijgezel is, en ik dus geen andere vrouw had om mee te praten. Maar die lieve vriend had zelfs Brusselse wafels voor me gemaakt, dus ik vergeef het hem wel
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven