Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe WAKKER

01-02-2015 02:43 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.







Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 28 februari 2015 @ 01:59:

MV, we gaan volgende week met de hond eens naar die persoon gaan. Wil de hond helemaal niet afgeven en gedraag mezelf als een klein kind. Vriend heeft gezegd dat ik het de hond wel verschuldigd ben.



Heb zo lang intensief naar het perfecte baasje gezocht voor de hond. Nu ik eindelijk de hoop had opgegeven en de hond als de mijne zag, vind ik een goede kandidaat. Wil nog geen echte beslissing nemen. Ze gaan heiliger dan de paus moeten zijn, voor ik er nu nog maar aan denk om de hond af te staan!

(Ik zei het toch, gedraag me als een klein kind)



Nee maar ik begreep je sowieso niet. De hond is blij bij jou maar vind het ook leuk als er iemand anders is. Ik heb je dat eerder geprobeerd uit te leggen. Mijn oudste kat Floyd die is verzot op visite, echt je moet hem meestal van iemand aftrekken. Dat wil niet zeggen dat hij niet gelukkig is bij mij, hij is een knuffelaar en als iemand hem aandacht geeft, dan is hij er niet meer weg te slaan.



Maar goed, als je dit wilt gaan doen moet je het doen, ik begrijp je beweegreden niet helemaal. Elke dag biefstuk eten is ook niet lekker, maar af en toe is het echt genieten, zo denk ik dan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had Simek zo'n soort interview-programma in een soort boksring-achtige setting. Dat vond ik toen een mooi programma. Zal iets van 20 jaar geleden zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 28 februari 2015 @ 02:03:

Ik zou nu best zin hebben in een bbg, lekker brood met kruidenboter, kippenpootjes.Vandaag kippenvleugeltjes gehad, heb ze maar even in de vriezer gedaan, weet er nu niets mee om zo te eten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de hond ook gewoon houden, zou sowieso nooit een dier wegdoen.



Haha, die gekke Floyd! Zal volgende keer weer een snoepje meenemen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 28 februari 2015 @ 02:06:

Vroeger had Simek zo'n soort interview-programma in een soort boksring-achtige setting. Dat vond ik toen een mooi programma. Zal iets van 20 jaar geleden zijn geweest.



Heette dat programma niet Simek?



Vind hem nu niet meer zo leuk, vroeger ging het nog wel.



Ik mis Frans Bromet met Buren, dat vond ik echt grandioos.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 28 februari 2015 @ 02:08:

Ik zou de hond ook gewoon houden, zou sowieso nooit een dier wegdoen.



Haha, die gekke Floyd! Zal volgende keer weer een snoepje meenemen hoor.Leuk, hij heeft een knuffel periode nu dus hij zal het leuk vinden als je komt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag foto's uitgezocht van Saar en een soort van collage gemaakt.

Wat een leuk hondje was het toch
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 28 februari 2015 @ 02:13:

Heb vandaag foto's uitgezocht van Saar en een soort van collage gemaakt.

Wat een leuk hondje was het toch Oh wat leuk zeg. Ja ik kijk graag naar jouw foto met hem bij Wordfeud. Zo`n schattige foto.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2015 @ 02:05:

[...]





Nee maar ik begreep je sowieso niet. De hond is blij bij jou maar vind het ook leuk als er iemand anders is. Ik heb je dat eerder geprobeerd uit te leggen. Mijn oudste kat Floyd die is verzot op visite, echt je moet hem meestal van iemand aftrekken. Dat wil niet zeggen dat hij niet gelukkig is bij mij, hij is een knuffelaar en als iemand hem aandacht geeft, dan is hij er niet meer weg te slaan.



Maar goed, als je dit wilt gaan doen moet je het doen, ik begrijp je beweegreden niet helemaal. Elke dag biefstuk eten is ook niet lekker, maar af en toe is het echt genieten, zo denk ik dan.

We hadden die hond in huis genomen omdat hij mishandeld werd (en zwaar ook, hij heeft er blijvende lichamelijke klachten door). De bedoeling was dat hij hier kon blijven tot we een geschikt huis voor hem vonden.

Vriend heeft nog nooit een hond gehad. Ik wel, maar heb geen verstand van collies. Maar nu hij hier al zo lang zit, wil ik hem zelf ook niet echt meer afstaan. Hier is hij nu wel blij, en ben ik zeker dat hij wel alles krijgt wat hij nodig heeft (al zou hij wel meer aandacht willen, maar denk dat een collie nooit geen aandacht genoeg krijgt).



Ik zocht vooral achter een baasje toen hij hier net was. Omdat ik die hond het allerbeste gun. Maar nu we ons allemaal aangepast hebben, nu we onze draai gevonden hebben, hoop ik dat wij goed genoeg zijn.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb alle postings hierover gelezen hoor. Maar snap je beweegreden niet om hem nu nog weg te doen nu hij het zo naar zijn zin heeft bij jou.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Door, ik zou hem lekker houden hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 28 februari 2015 @ 02:08:

Ik zou de hond ook gewoon houden, zou sowieso nooit een dier wegdoen.



Haha, die gekke Floyd! Zal volgende keer weer een snoepje meenemen hoor.

Heb hetzelfde gevoel ook. In het begin waren we een opvanggezin. Maar nu hij hier al zo lang is, is hij deel van het gezin vind ik.

Man wil hem ook niet weg, maar hij wil zeker zijn dat wij beter zijn voor de hond. Denk dat man soms meer aan de hond zijn geluk denkt dan dat ik doe.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2015 @ 02:22:

Ja ik heb alle postings hierover gelezen hoor. Maar snap je beweegreden niet om hem nu nog weg te doen nu hij het zo naar zijn zin heeft bij jou.Zeg toch ook niet dat ik hem weg doe? Wil gewoon ook zeker zijn dat hij op de beste plaats zit. Geloof me, ik wil enkel het beste voor dat beestje.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 28 februari 2015 @ 02:26:

[...]



Zeg toch ook niet dat ik hem weg doe? Wil gewoon ook zeker zijn dat hij op de beste plaats zit. Geloof me, ik wil enkel het beste voor dat beestje.Als je hem niet weg wilt doen, dan kan je toch ook beter niet afspreken met dat gezin? Voor niemand prettig als er niets uit gaat komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
DWDD afgelopen meisjes en ik ga zakken, naar mijn lekkere schone bedje. Vind het wel grappig dat niemand iets zei over mijn opmerking dat ik maar één keer per jaar mijn bed verschoon.

Trustuh allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 28 februari 2015 @ 02:32:

DWDD afgelopen meisjes en ik ga zakken, naar mijn lekkere schone bedje. Vind het wel grappig dat niemand iets zei over mijn opmerking dat ik maar één keer per jaar mijn bed verschoon.

Trustuh allemaal.

Wij nemen jou uberhaupt nooit serieus. Dus vandaar.

Ik verschoon overigens wel elke week mijn bed. Niks lekkerder dan schone lakens.



Trusten Moos.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 28 februari 2015 @ 02:32:

DWDD afgelopen meisjes en ik ga zakken, naar mijn lekkere schone bedje. Vind het wel grappig dat niemand iets zei over mijn opmerking dat ik maar één keer per jaar mijn bed verschoon.

Trustuh allemaal.



nee ik ook niet, vandaar dat ik niets zei



Truste voor zo!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2015 @ 02:31:

[...]





Als je hem niet weg wilt doen, dan kan je toch ook beter niet afspreken met dat gezin? Voor niemand prettig als er niets uit gaat komen.Is een man (boer) en hij weet hoe ik erin sta. Het is ook zijn idee om wel even langs te komen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 28 februari 2015 @ 02:35:

[...]



Wij nemen jou uberhaupt nooit serieus. Dus vandaar.

Ik verschoon overigens wel elke week mijn bed. Niks lekkerder dan schone lakens.



Trusten Moos.Eens. Zo leuk om dan in bed te kruipen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook maar eens stijgen. Fijne nacht nog, lieve dames.
Als eerste bedankt voor de lieve woorden. Ja het is angst, van mij uit en zijn kant uit. Kan er gewoon niet van slapen, hij verwijt mij dingen die ik nooit gezegd heb, over andere dingen heeft hij gelijk. En erken ik ook dat die hem pijn hebben gedaan. Over zijn aandeel mag ik het niet hebben. Houdt jullie op de hoogte maar eerlijk, ik heb er geen zin in. Maar ik ga en zie wel hoe het loopt. Nog 1 dag.....
Ohh en ik vond Simek altijd leuk
Alle reacties Link kopieren
Moge allemaal. Oh heb heerlijk geslapen. Werd om tien uur pas wakker.



Morgen is je afspraak he Praadje? Waar hebben jullie afgesproken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 28 februari 2015 @ 02:35:

[...]

Wij nemen jou uberhaupt nooit serieus. Dus vandaar.

Ik verschoon overigens wel elke week mijn bed. Niks lekkerder dan schone lakens.

Trusten Moos.



Tsssss



Wat een lekker weertje weer! Ik ben al flink aan het opruimen, lees weggooien geweest. Is heel wat voor mij, ben nogal van de bewaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 28 februari 2015 @ 12:53:

[...]





Tsssss



Wat een lekker weertje weer! Ik ben al flink aan het opruimen, lees weggooien geweest. Is heel wat voor mij, ben nogal van de bewaar.



Oh wat gooi je allemaal weg zeg?



Ben ook van de bewaar maar krijg het meestal niet over mijn hart om weg te gooien, lukt mij meestal alleen als ik (als het uiteraard nog goed is) aan een ander te geven.



Kom nog niet echt tot aktie, misschien handig om een lijstje te maken wat ik vandaag echt moet doen ofzo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven