Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe WAKKER

01-02-2015 02:43 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.







Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV ik heb topdagen gehad. Heb me maanden niet oké gevoeld. Heb nu pillen voor vitamine D tekort en sinds donderdag voel ik me weer mezelf. Nooit geweten dat dat zo'n invloed heeft. Nu weer zin om dingen te doen etc.



Wat sneu voor andere stiefzus.
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 01 maart 2015 @ 18:47:

Mv; thanx voor de tip. Dus als ik het goed begrijp; bodem en rand invetten+bakpapier. En na bereiding helemaal laten afkoelen en daarna pas uit de vorm halen.



MM; jazeker, heb nu al superveel zin in Pinkpop. Hele leuke line-up.



Prada; hopelijk keert het tij spoedig met je rug en de oudste. Ik hoop het voor je.



Ja ik moet nog een kleine aanpassing doen en dan is het recept klaar. Was de hele middag weg dus vandaar iets verlaat.



Maar dat is echt de beste manier, bakvorm invetten en daarvoor al het bakpapier op maat knippen, het papier blijft aan de boter plakken, en de taart niet aan het papier dus als die klaar is en afgekoeld, dan heel voorzichtig eraf trekken, je baksel helemaal ongeschonden en je bakvorm nog schoon.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 01 maart 2015 @ 18:53:

MV ik heb topdagen gehad. Heb me maanden niet oké gevoeld. Heb nu pillen voor vitamine D tekort en sinds donderdag voel ik me weer mezelf. Nooit geweten dat dat zo'n invloed heeft. Nu weer zin om dingen te doen etc.

Wat heerlijk zeg, ja vitamine tekort maakt je echt ziek. Lekker zo genieten verder!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 maart 2015 @ 22:02:

[...]





Wat heerlijk zeg, ja vitamine tekort maakt je echt ziek. Lekker zo genieten verder!!!



Doe ik ook. Sinds vrijdag ook zwart op wit dat ik in mei weer bij oude werkgever begin, en daar ben ik nu ook rustig over

Nu twijfel ik nog over wel of geen gesprek met een psycholoog. Was advies van huisarts ivm onrust in mijn lijf. Maar dat is dus ook helemaal weg
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 01 maart 2015 @ 23:01:

[...]





Doe ik ook. Sinds vrijdag ook zwart op wit dat ik in mei weer bij oude werkgever begin, en daar ben ik nu ook rustig over

Nu twijfel ik nog over wel of geen gesprek met een psycholoog. Was advies van huisarts ivm onrust in mijn lijf. Maar dat is dus ook helemaal weg Wat een geweldig nieuws zeg dat je zekerheid hebt met je werk. Vind je het gek dat je even lekker zonder stress en onrust zit!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 maart 2015 @ 23:03:

[...]





Wat een geweldig nieuws zeg dat je zekerheid hebt met je werk. Vind je het gek dat je even lekker zonder stress en onrust zit!!!Nee zeker niet. Maar voelde me donderdag al zeer relaxed, en had vrijdag pas gesprek. Denk dat het een combinatie is van alles. Heb wel over 2 weken een gesprek staan met psycholoog. Misschien gewoon door laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 01 maart 2015 @ 23:09:

[...]



Nee zeker niet. Maar voelde me donderdag al zeer relaxed, en had vrijdag pas gesprek. Denk dat het een combinatie is van alles. Heb wel over 2 weken een gesprek staan met psycholoog. Misschien gewoon door laten gaan.



Ik zou zeggen, laat het doorgaan. Na dat gesprek kan je altijd nog besluiten of het wel of niet nodig is. Ook met haar bespreken. Als je het afzegt en je hebt het later toch nodig dan moet je weer zo lang wachten.



En misschien heeft zij nog een idee om wat dingen te bespreken voor de toekomst als het onverhoopt niet zo loopt hoe je zou willen.



Afzeggen na dat gesprek kan altijd nog.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Thanx MV soms heb je dit soort dingen even nodig van een derde Ik ga gewoon. Sinds 4 jaar nooit meer ontspannen geweest dus misschien helpt het wel.



Jij een leuk weekend gehad?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 01 maart 2015 @ 23:18:

Thanx MV soms heb je dit soort dingen even nodig van een derde Ik ga gewoon. Sinds 4 jaar nooit meer ontspannen geweest dus misschien helpt het wel.



Jij een leuk weekend gehad?



Ja precies, kijk het even aan, daarna afzeggen kan altijd nog, misschien heeft ze nog suggesties waar jezelf nog niet aan hebt gedacht maar wel veel aan kan hebben. Geef het een kans.En geniet van je rust die je hebt gevonden. Misschien heeft zij ook nog tips hoe je dit gevoel kan behouden.



Ik heb een heerlijk weekend gehad. Ondanks dat de wandeling vandaag even was wegens verdriet bij stiefzus maar wij hebben beide wel erg genoten om er even uit te zijn geweest.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Genieten ga ik nu zeker



En super dat je met haar aan de wandel bent geweest. Toch iets van vertrouwen ondanks dat jullie elkaar nog niet zo goed kennen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat gevoel van vertrouwen is er zeker, alsof we elkaar al jaren kennen. Grappige is dat ik 20 jaar tegenover haar heb gewoond en ik ook wist dat ze daar woonde maar we kende elkaar niet persoonlijk. Het heeft zo moeten zijn. Voelt gewoon als een warm bad nu.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heerlijk, mag je koesteren.



Vandaag heeft vriend weer uren met zwager gebeld. Toen zus nog leefde belde ik veel met haar. Maar na haar overlijden bellen vriend en zwager veel en lang Ik vind het fantastisch dat ze zo goed met elkaar kunnen opschieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 02 maart 2015 @ 00:00:

Heerlijk, mag je koesteren.



Vandaag heeft vriend weer uren met zwager gebeld. Toen zus nog leefde belde ik veel met haar. Maar na haar overlijden bellen vriend en zwager veel en lang Ik vind het fantastisch dat ze zo goed met elkaar kunnen opschieten.Oh wat bijzonder. Heeft hij geen nieuwe vriendin? Kan jij ook goed met hem overweg of is het meer jouw vriend en zwager? Ja fantastisch dat de band zo hecht is dat zelfs een verschrikkelijk overlijden dat contact niet verbreekt. Is jouw zus al lang overleden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Eigenlijk is het contact alleen maar beter geworden. Daarvoor zaten vriend en zwager er maar wat bij.

Het is nu 4 jaar geleden. En sinds die tijd gaan ze samen op stap of op vakantie. Ik kan ook goed met hem opschieten maar ben nog niet toe aan verhalen over leuke dames. Dus dan belt hij vriend.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 02 maart 2015 @ 00:11:

Eigenlijk is het contact alleen maar beter geworden. Daarvoor zaten vriend en zwager er maar wat bij.

Het is nu 4 jaar geleden. En sinds die tijd gaan ze samen op stap of op vakantie. Ik kan ook goed met hem opschieten maar ben nog niet toe aan verhalen over leuke dames. Dus dan belt hij vriend.



Nee dat kan ik mij voorstellen, voor jou zal dat altijd moeilijk blijven, gevoelsmatig hoort hij bij jouw zus en al is ze er niet meer, het gevoel dat ze `ingeruild` kan worden is pijnlijk. Denk dat veel mensen dat hebben. Mijn stiefzussen en ik hebben dat ooit ook zo meegemaakt, zij hun moeder verloren, ik mijn vader, en je gunt de ander uiteraard weer een leuke relatie maar je blijft toch achter met een gemis.



Voor jou zal het ooit ook moeilijk worden als je zwager een andere relatie krijgt. Maar goed, dat zie je dan wel weer. Fijn dat het contact nu nog iig heel goed is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn zusje verloren toen ze 33 was en altijd heel goed contact gehouden met mijn zwager.

Hij heeft nu al weer jaren een nieuwe relatie en dat vind ik alleen maar fijn voor hem. Het is ook een leuke vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Fijn trouwens dat je je beter voelt Lime



En Myleen, ook fijn dat je nu zo'n goed contact hebt met je stiefzus
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 02 maart 2015 @ 00:40:

Ik heb mijn zusje verloren toen ze 33 was en altijd heel goed contact gehouden met mijn zwager.

Hij heeft nu al weer jaren een nieuwe relatie en dat vind ik alleen maar fijn voor hem. Het is ook een leuke vrouw.Heb je nu nog met beide goed contact? Van je zusje wist ik uiteraard.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zelfs 2 Jo
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jo daar hoop ik ook op. Gun hem echt een leuke vrouw. Alleen de scharrel verhalen sla ik even over
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 maart 2015 @ 00:45:

[...]





Heb je nu nog met beide goed contact? Van je zusje wist ik uiteraard.

Ja hoor, gelukkig wel.

Maar het is bij mij allemaal wel langer geleden dan bij Lime, dat scheelt wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 maart 2015 @ 00:46:

Ik heb er zelfs 2 Jo BofferT
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 02 maart 2015 @ 00:48:

[...]



BofferT Gelukkig de bof al gehad
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:vivalimegroen schreef op 02 maart 2015 @ 00:47:

Jo daar hoop ik ook op. Gun hem echt een leuke vrouw. Alleen de scharrel verhalen sla ik even over Ja logisch.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Stormt het bij jullie ook zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven